Kar nekaj Mazd 2.0 in 2,5 bencinarjev sem videl, pri katerih so se servisi delali na okoli 25.000 km ...
Sam ne bi imel zadržkov zaradi servisnih intervalov za nakup te Honde, sploh pa, ker ima zelo malo prevoženih km in tudi če je bilo olje že malo na meji, vse skupaj ni dolgo trajalo.
Kaj pa ostalo? Zračni filter je bil menjan samo enkrat po 5 letih oz. 52.000 km, zavorna tekočina sploh nikoli. Je to ok?
Prodajalec mi je poslal dokazila o servisih za Hondo crv, 2.0 bencin, letnik 2017, prevoženih 75.000 km. Se vam zdi primerno servisiran oz. bi kupili tako servisiran avto? Meni se zdi, da so bili servisni intervali malo predolgi, tudi na 2 leti in 20.000 km.
Prodaja pada predvsem zaradi nenormalno visokih cen vseh novih avtov vseh znamk. Še Dacia je postala premium znamka, vsaj kar se tiče cen za novi model.
Če bi sedaj mazda naredila novo 6-ko, bi malo bolje opremljena ziher stala okoli 50 K€. In zopet bi se jih malo prodalo. Podobno je z mazdo cx60.
Tudi rabljeni so nenormalno dragi, še posebej SUV-i.
A kdo ve, če je na koncu Zreč v smeri proti Rogli kakšen stacionarni radar? Sem se danes zjutraj peljal malo prehitro in se mi je zdelo, da sem peljal mimo enega.
Če smem uporabiti besede dr. Pelka, našega mačka za Mazde, kot je rekel; "Skyactive bencinci, so praktično brez napak, medtem ko imam z dizli ogromno dela, če bi popravljal le bencince, bi lahko zaprl delavnico, ker ne bi bilo dovolj zaslužka"
Napisal sem torej mnenje strokovnjaka, ki Mazde odlično pozna, z njimi dnevno rokuje in ve o čem govori, ni to mnenje nekoga, ki je slišal od svojega soseda, da ima sodelavca, od katerega ima sestrična nekega znanca, kateri je v časopisu prebral, da menda ...
Kako pa se kaj obnesejo novi šest cilindrski dizli? Predvsem glede zanesljivosti, je že kaj znanega?
ČE ravno koga zanima, 12.1. se je Mazda 3 hatchback 12/2018, SkyActiv G 120 KM MT, prodala za 5.600€ +dražba +DDV +prevoz.
Tako da tele trojke pred MK4, torej MK3 (2017-2018) so kot kaže "best buy", vsaj če se mene vpraša. Ne vem, če kje drugje dobiš boljši avto ali pa več avta za tak denar.
Edino še kak Renault konkurira. Zadnjič sem enega Grand Scenica 1.3 AT (2019) opazoval - sicer je bil zanemarjen, ampak je šel za 5.800 + dražba +DDV. Tudi kupčija tedna.
Aja, tale dotična je šla za 9.550€ +DDV. Torej švoh 12 jurjev pa roka.
Na kateri strani gledate te dražbe? Kako pa je s prevozom v Slovenijo in papirji, če kupiš na dražbi?
Pozdravljeni. Glede na to da so vse Mazde cx-30 mild hibridi, me zanima, če kdo ve, kako je z življenjsko dobo baterije in kakšen je strošek zamenjave?
Bolj točno-interna oznaka IPM4 je bila ta,k se je marsikomu zdela...malo pretrda.
Moram pa tudi omeniti,da pri mojem prijatelju,k ima zena 2019 letnik Homuro tudi z usnjem...da se žena pritožuje,da so sedeži malo pretrdi...se je vsedla v mojega,in pravi,da se ji zdi drugače...ok,moj je sorazmerno nov,in ima črno klasično goveje usnje,njen pa Napa...je pa tudi res,da je Mazda tudi za moj IPM5 navedla "izboljšanje" sedežev...kaj to pomeni ve samo mazda,k meni se ni zdelo lih neka razlika...je pa res,da imam jaz dobrih 110kg,ona pa je "drobčkana"
Aja,če koga zanima razlika med navadnim in Napa usnjem...Napa je od mladih živali...goveje od teleta,ovčje,kozje itd...navadno pa od odrasle živali....da ne bo kdo mislil,kaj je tukaj posebnega...
Kakšna je pa IPM3 glede trdote? Mehkejša kot IPM4, na ravni IPM5? Ve kdo oz. ima kdo izkušnje?
Ne-Septembra 2021 so bile zadnje,k decembra so začeli z proizvodnjo facelifta 2022.
Gre za 2020-2021 modele k imajo že vecji infotainment zaslon kot prejsnji letniki.
Ne razumeti kot "pretrdi"...pač za normalne smrtnike k bi radi vozili klasični SUV moteče,k ne morejo več k pol ure "zdržati"...za "športne duše" pa lih prav😃👍
Torej, če hočeš bolj udobno verzijo, treba gledati facelift modele. Hvala za ta info.
Sem pred nakupom "požrl" vse teste-čisto vse,kar o CX-5 obstaja...resno....več kot eno leto sem jo "študiral.
Celo-sem že pisal o temu,da so pri Mazdi šli celo tako daleč,da (predvsem v nemških medijih je bilo to zaslediti),so pisali,da je zaradi trše,športnejše nastavitve podvozja 2020-2021 letnik "ungeeignet für Langstreckenfahrer" (neprimeren za voznike na dolge proge),in veliko kupcev se je po forumih pritoževalo.
So pa nato pri Mazdi izrecno povdarili kot izboljšavo pri nastavitvi podvozja pri redesignu za 2022letnik-da je kljub zelo podobni-športni nastavitvi izboljšano "požiranje" krajših grbin ipd....
Tudi sam vsakemu,ki se za ta avto zanima izrecno povdarim,da zna biti za večino okusov ta avto "pretrd". Res moraš biti malce "športna duša",da ga ljubiš.
Katere CX5 točno so pretrde? Facelift mislim, da je bil septembra 2021. Ali so facelift modeli (torej od septembra 2021) že mehkejši? Kaj pa 2019?
Se strinjam z Binijem, vzemi to pri Selmarju. Je pa ta motor mogoče res mal prešvoh po mnenju ostalih.
Žal avta s tem motorjem (G165) še nisem imel priložnosti vozit. Vozil sem samo CX-3 G121 in CX-30 G150, kako je CX-5 G165 primerljiva z njima?
Kako pa je z obstojnostjo karoserije pri CX-5, ali kaj rjavijo? Čeprav nov model je zunaj komaj 6 let, me bolj zanima kaj je po 12+ letih. Sem slišal, da so stare Mazde imele probleme z rjo. Kako pa je z novejšimi?
Pozdravljeni! A ve kdo mogoče za kakšno dobro CX-5, ki se prodaja? Iščem bencinarja z ročnim menjalnikom, torej G165, letnik 2018-2020. Na avtonetu so te tri:
Pozna kdo katero? Predvsem mi je zanimiva ta od Selmarja. Koliko bi bila poštena cena? Je treba biti pri nakupu CX5 na karkoli posebej pozoren?
Hvala vnaprej za odgovore.
pred 2 minutama je gregor2137 napisal:
Pozdravljeni! A ve kdo mogoče za kakšno dobro CX-5, ki se prodaja? Iščem bencinarja z ročnim menjalnikom, torej G165, letnik 2018-2020. Na avtonetu so te tri:
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Je že kdo sprobal novo G140?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani