Tu je vprašanje sin koga je bil na mopedu. Drugače se pa strinjam s tabo. Samo, ne vem če bo za tebe enako veljalo, če tole preizkusiš...
Če ja kaj resnice v tem kar govorim, potem se nedotakljivost nekaterih dviguje na previsoke nivoje. Seveda pa policisti s svojim velikokrat čudim pristopom (problem privzete prevelike avtoritete, ki v primeru napake ni odgovorna za nič) ne pomagajo v celotni zgodbi...
Mnja, na koncu poklicni vozni naredi manj nesreč, kot pa penzioner, ki še svojega nosa ne vidi za volanom.
Tak pač zavarovalnica več pobere oz. pavšalno pobere.
Isto kot vinjete. Ki so tudi do mene grozno ne fer.
Zdaj si pa potegnil dva ekstrema ven. Profi voznike in pa skupino, ki ima vozne sposobnosti na meji.
Komentar je šel bolj v smer, da pri vsej obdelavi podatkov in pametnjakovičih, ki so zaposleni v zavarovalnicah, bi lahko nekaterim ponudili popust. Kakor vem so po znamkah različne premije, ker vozniki BMW-jev so po statistiki bolj objestni kot pa drugi. No, vidim, da nek popust se omenja, samo meni ga ni nihče ponudil. Jih moram januarja zahaklati.
Ni za v to temo, ampak podobno je z omrežninami po novem. Sistem iz prejšnjega stoletja, pri vsej informatiki in obdelavi podatkov, ki je možna. Lahko bi pa mesečno plačal priključno moč, glede na to kaj si tisti mesec štroma kuril.
Za prevoženih 8kkm na leto in plačati 420€(v mojem primeru) namesto jurja je drugače kot pa prevoziti 100kkm in plačati jurja...🥴
To bi zavarovalnice morale nekako upoštevat....
Uf, s tem se pa strinjam. Če že statistiko uporabljajo za vsako sranje, bi lahko bilo jasno oz. bi lahko upoštevali, da je manjša možnost nezgode pri manj prevoženih km.
Tisto v koloni gre z ICE tudi lepo, samo radarski tempomat rabiš. Lahko daš nogo lepo dol z gasa. Avto se sam ustavi in potem pritisneš resume na volanu in se odpelje naprej do naslednjega ustavljanja. Brez tikanja bremz in gasa s podplati.
Zakaj pa balansirate, če je že vse na felgah in je vse kot je bilo pred demontažo? Jaz samo previjačim - 4x4,5€ za 19", 15 minut dela. Pri Meganu sem sam, zdaj se mi pa na da več, je dovolj drugega dela. Edino moment preverim, ker so ga že usrali kdaj.
No, saj o tem govorimo. Pri nas se zadnjih trideset let ni skoraj nič gradilo.
In, ker je premalo stanovanj na trgu (veliko je praznih) so cene najemnine oderuške. Saj je vprašanje, kaj bo, ko bo davek na nepremičnine. Kam bo šel pobrani denar glede na to, kako vodstvo imamo in kako delko z našim denarjem. In kako vsak dan lažejo...
Ja, pa veš zakaj se ne gradi? Tudi drugje v zahodnem svetu, npr. v ZDA, kjer so podobni problemi mladih? Ker lastniki nepremničnin ne pustijo. Npr. nekdo ima hišo, stnovanje v bloku, lepo si je uredil svoj vrtiček, zdaj pa zavira razvoj parcel naokrog, da se mu ne bo "razgled" pokvaril. Saj ne direktno, samo ko se pa gradbene parcele hočejo širiti, se jih pa zavre na takšne načine. Govori se o nekih elitah, ki so samo izgovor. Elita so lastniki nepremičnin, ki so si jih uredili v bolj enostavnih časih (kar se tega tiče) in zdaj zavirajo napredek...
Saj na koncu ni nihče nič kriv, samo veliko je takšnih, pa se nabere kritična masa. Dvomim tudi, da bo kmalu uspelo z davkom na nepremičnine, ker je preveč raznih šerifovskih županov in ljudi z vplivom lastnikov in ne bodo pljuvali v lastno skledo. Za svoje znajo pa drugače poskrbeti. Pa tudi če bo davek, se bodo spet ljudje prijavljali na druge naslove, da ne bo sekundarnih nepremičnin. Kontrole pa ne bo, ker jo ne znajo speljati in to je rak rana vsakega zakona. V paralmentarni klopci lepo izgleda, ko ga je treba pa v realnosti speljati, pa pade.
Mogoče še dodam in poudarim - v primeru, ko imaš lastniško nepremičnino, kar večina mladih in tudi malo manj mladih nima. Tu se začnemo pa potem pogovarjati o vedno večjih ekonomskih razlikah med ljudmi. Enkrat sem poslušal intervju z Avstrijko, ki živi na Dunaju in je sama rekla, da ima lepo urejeno življenje, ampak se zaveda da zato, ker je bil stanovanjski problem rešen preko imetja in lastništva v družini. Drugače bi bila zgodba živeti tam čisto drugačna in veliko veliko bolj zakomplicirana. Pa to na Dunaju, ki je tudi eno boljših mest za življenje.
P.S. Naš standard pa tudi bazira skoraj samo na tem, da ima večina ljudi rešen stanovanjski problem preko družine. Če gledamo gospodarstvo je vse bolj na trhlih temeljih - nikakršnega ustvarjanja dodane vrednosti z lastnimi produkti, itd.
Potem malo velja, kar govorim zadnje čase. Večina tule se ne zaveda, kako se je nam v zadnjih 30 do 35 letih standard dvignil. Včasih je bilo enostavno - če si hotel več zaslužiti, si šel delati v severne kraje, ker je bila razlika ogromna - za kopanje grabnov gor si bil več plačan kot tu nek izobražen kader. Danes je pa tam marskido večji revež kot tu. Če pa pogledamo, da smo Slovenci še zmagovalci v lastniških nepremičninah, Nemci so pa veliko v najemu, potem pa je sploh razlika. Večina ljudi tu samo višino prihodka vidi, ki pa je daleč od celotne slike... Če pa primerjaš z neko Španijo, pa verjetno sploh velja tole.
Mene je pri 6-ki tudi presenetilo, da nima tega od opreme, ker je imela vse ostalo skoraj. Je pa res, da ne skačem več s toliko polnimi rokami do prtljažnika avta, kot sem pri Meganu, ko sem non stop nekaj metal ven pa notri, ko so bila glavna dela na hiši. Niti ne pogrešam pri Mazdi.
Za to ker 2x podloško računa ob rednem servisu, ga ne morem na sodišče vlečt.
Mogoče, če bi se še kdo bunil. Tak pa smo tak redki z i20n. Pa noben ne ve, da je že ena v filter kit-u. On pa se ziher izgovori na napako.
Ja, saj to sem napisal. Premalo je in točno to vedo. Večina štacun točno na tem bazira danes. Nategovanje za male zneske, kjer se stranke lahko samo bunijo in gredo drugam, ne morejo pa pravno odreagirati oz. nima ekonomskega smisla. Tisto podložko pa tako samo par ljudi opazi. Ni pa prav, se strinjam...
Ja, seveda ni, saj jaz tudi ne bi - kaj pa si ti, da bi ti moral? Saj ga nisi pritisnil. Pravnik in poziv na sodišče, če ne bo rešeno. Je pa odvisno za koliko denarja se gre. Vsi, ki smo normalni tega ne delamo za do par 100€ in to točno vedo. Ko grejo pa zneski višje jih je pa treba takoj pritisniti, ker je to dolžnost potrošnika in stranke...
Ja, težka je tole. Jaz sem zaenkrat zadovoljen kar sem imel opravka z njimi (uradnimi servisi, ne se tem o katerem tu govorimo, da ne bo pomote) - potrkam po lesu. Verjetno bi lahko z mehaniki naokrog prišparal nekaj €, samo ko se na uradnem servisu zmenim za uro, nadomestni avto in me to tam čaka, je to pač neka tarifa, ki jo je treba plačati. Ko enkrat najdem "fuš" mehanika, ki bo vse ostalo naredil kot je treba, se držal termina, mi razložil kaj je treba postoriti na avtu, brez da jaz iz njega vlečem in doktoriram zraven, potem sem takoj za.
Je pa res, da moreš na uradnem servisu malo pritisniti na njih in biti malo tečen, kar je pa naloga potrošnika, kot sem omenil že en post višje.
Vedno več bi jih bilo samo nekih posrednikov brez odgovornosti. Naloga potrošnika je, da se jih udari po prstih, ko pride čas za to in ko se stvari poravnajo.
Če ga tale servis takole serje, so mu tako ure štete oz. se bo našla konkurenca, ki ga bo povozila. Evo, simpl priložnost za nekoga, ki ima voljo delati bolje. Drugače bomo kot potrošniki imeli, kar bomo imeli. Krivi smo pa sami...
Ja, vse sorte se danes zaposluje po firmah, ker ni ljudi, kadra. Te napake bi bilo dobro reklamirati in dati pritožbo, ker drugače tudi do vodstva ne pride feedback, da nekdo res slabo opravlja svoje delo in ga je dobro odrezati. Sem mnenja, da je to neka dolžnost stranke ker s tem skrbi za nivo storitve v prihodnosti. Vem pa da v praksi večinoma ni tako...
Moj Megane 1,5 dci je bil tetnik 2008 in je bil letos spomladi prodan z 240.000 km. Na začetku jih je delal več, zadnja leta pa do max. 10.000 km letno, on-off do trgovine, vrtca in nazaj, pa včasih kakšna daljša fura. Vsi so mi govorili, da bo crknil. Delal je kot ura še ob prodaji, če ga bo novi lastnik uničil ti pa ne znam povedati...
Se pa strinjam, da ima dizel svoj namen. Zato imam pa zdaj bencinarja. Ko se bojo štromarji še malo izjasnili, kaj hočejo, pa mogoče štrom, za teh 10 let bo pa Mazda 6.
Pa a ni za vožnjo v polni sneg najbolj važna globina profila? Nekako se mi zdi, da je v tem primeru ostalo sekundarnega pomena. Sicer je to danes bolj redko, ker iščemo nekaj, kar gre dobro po mokrem in mrzlem, kar je večino časa pozimi. Če je na polno zasneženo, tako ne grem na silo nikamor daleč, ker nima smisla čepeti v gužvi...
Če misliš, da je bil folk reven v jugi se motiš. Večino nepremičnin, stanovanj so tudi nižji sloji pridobili ravno za časa juge. Danes ljudje na takih poziciji niti v sanjah ne morejo razmišljati o lastnih nepremičninah. Takrat, če nisi vse zapil pa skadil si je lahko VSAK delavec za tekočim trakom omislil lastno bivališče, svoj avto pa še na počitnice so brez težav hodili. Danes pač to ni samoumevno pa ne glede al si priden in deloven si s povprečno plačo stanovanja ne moreš kupiti pa čeprav gre za osnovno življensko dobrino.
Se ne motim, tudi juga ni od 50-ih do konca 80-ih enaka zadeva - na začetku gradnja po vojni, vmes super in fajn oh in sploh, potem pa kolaps, ker je Fido par let prej umrl, pa nihče ni več bil to sposoben furati naprej. Pa generacije, ki so bile v njej tudi niso bile skozi enake, zato tole ni tako enostavno posploševati. Jaz sam sem se rodil malo pred njenim bridkim koncem in preko svojih izkušenj težko kaj ocenim. Je pa res, da zato nisem okužen s takratno miselnostjo in lahko preko branja dejstev iz zgodovine marsikaj ocenim bolj korektno, kot pa večina tistih, ki je takrat živela. Hudič je, ker se teh dejstev v šoli še v 90-ih nismo nikoli učili - zakaj že?
Marsikdo, ki je takrat živel, mi reče, da je komaj čakal, da se je vse skupaj končalo in je lahko uporabil možnosti, ki jih prej režim ni pustil - recimo odpreti svoje podjetje, kar je prej bilo skoraj največji možen greh, itd.
Ključna zadeva za to kar si napisal, je pa bila (in to marsikdo pozabi), da se je maršal po vojni postavil proti Stalinu in so iz Sovjetske zveze sledile hude sankcije, kar pa se je pokrilo s krediti iz ZDA, ker smo se nagnili malo bolj na njihovo stran. Od tod tudi večina blaginje, ki jo omenjaš. Pa seveda kar že skozi ponavljam - večina populacije je bila na demografski piramidi v delovni dobi in so lahko kreirali vrednost z delom večinoma za severne trge, ki smo jim bili blizu poceni delovna sila, ki je bila zelo močna v tehničnih branžah. Pa penzionistov skoraj ni bilo, itd. To so hude in ne nezanemarljive razlike proti danes.
Pa mislim, da je bil maršal dosti pameten, da je videl, da jenkijev ni pametno imeti na kontra strani, kar ti lahko tudi iz prve roke povem. Sovjetom si takrat dal kozarec vodke pa je bil mir, z Američani je bilo malo težje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Tu je vprašanje sin koga je bil na mopedu. Drugače se pa strinjam s tabo. Samo, ne vem če bo za tebe enako veljalo, če tole preizkusiš...
Če ja kaj resnice v tem kar govorim, potem se nedotakljivost nekaterih dviguje na previsoke nivoje. Seveda pa policisti s svojim velikokrat čudim pristopom (problem privzete prevelike avtoritete, ki v primeru napake ni odgovorna za nič) ne pomagajo v celotni zgodbi...
Popravljeno od AgergPovezava za deljenje
Deli na druge strani