Skoči na vsebino
Gume
Napisano (urejeno)
2 hours ago, Toncek said:

Hvala, sem predvideval nekaj podobnega. V homologaciji pa je specifično navedeno "215/45R18 89W, 18x7J off-set 45", torej identično nalepki. W/V torej ostaja kamen spotike, bom še povprašal naokoli.

"Pnevmatike na vozilu morajo po velikosti, nosilnosti in kategoriji hitrosti ustrezati pnevmatikam, ki so v potrdilu o skladnosti vozila vpisane v ustrezni rubriki ali v drugem ustreznem dokumentu o vozilu. Uporaba drugačnih pnevmatik je mogoča le po dodatni odobritvi vozila, razen v primeru namestitve pnevmatik z večjo nosilnostjo ali višjo kategorijo hitrosti."

 

Torej ja, dodatna odobritev za hitrost ali pa alternativa Continentalkam, Bridgestone Turanza All season 6, ki je prav tako dosegla dobre rezultate na testih, ima pa višjo hitrost in nosilnost od homologirane. Sem pa opazil, da Bridgestonke na tem forumu niso kaj prida priljubljene.

Popravljeno od Toncek
Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano
On 3/9/2025 at 6:22 PM, godlike said:

Pri višji nosilnosti ne vidim problema. Če bi šel na manjšo potem ja. Pa še to je koliko kilogramov lahko nosi ena guma.

 

Kaj pa maš v homologaciji? Nalepka nima veze z uradnim dokumentom.

Mazda3 ne bi smela iti preko 240km/h oziroma ne zmore. Torej je teoretično V zadosti. Če pa je homologacija višja (W = do 270), pa bi mogoče rabil nov štemplček, ki bi ti ga morsti dati, saj avto ne dosega teh hitrosti.

Hvala, sem predvideval nekaj podobnega. V homologaciji pa je specifično navedeno "215/45R18 89W, 18x7J off-set 45", torej identično nalepki. W/V torej ostaja kamen spotike, bom še povprašal naokoli.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Gume
Napisano

Pozdrav, vozi morda kdo s celoletnimi gumami? Sem razmišljal o nakupu "Continental AllSeasonContact 2", ki jih določeni recenzisti kujejo v zvezde, vsaj kar se tiče celoletne scene. Celoletni "tech" se naj bi relativno hitro bližal sezonskemu, tako da bi bilo morda smiselno razmisliti o tem.  

 

Kakorkoli, da preidem k bistvu tega sporočila, tovarniške (poletne) Bridgestonke na Mazdi 3 (2023) so dimenzij 215/45 R18 89W, nalepka "kriči", da jih je treba menjati z gumami identičnih dimenzij in lastnosti, a zgoraj omenjene Continentalke imajo npr. nižjo max hitrost (V) in višjo max nosilnost (93), dimenzije pa so identične. Morda kdo ve kako je glede homologacije pri takih spremembah? Nekje sem prebral, da so ljudje dobivali kazni za neujemanje takih malenkosti. Ali pa je to le mit in so pomembne izključno dimenzije?

 

Prav tako sklepam, da bi tovarniške felne pasale na omenjene gume identičnih dimenzij? Sem precej zelen na sceni, priznam.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
On 11/5/2024 at 6:09 PM, dvorjan said:

Jah, povsem logično.

 

Med vozili omenjenih letnikov so edino Mazdini bencinski atmosferci stroji, za katere lahko pričakuješ, da bodo neproblematično delali 10+ let. Večina ostalih avtomobilov pa je z "downsizingom" motorjev močno downsizala tudi dolgoročno zanesljivost - delno celo namerno, da bodo živeli od servisov.

Hvala, dobro vedeti, da je situacija lahko opisana z "bencinar ali nč". Tudi za te dotične M3 dizelske motorje še vedno velja, da je njihovo popravilo dosti dražje od bencinskih ane?

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano

Opažam, da na avtonetu M3 bencinarji 4. gen (specifično letniki 19/20) kar hitro izpuhtijo, primerljivi dizli pa ostajajo po več tednov ali celo mesecev. Je vzrok temu generičen stereotip mainstream publike do dizlov ali kaj drugega? Veljajo ti D116 dizel motorji kot relativno zanesljivi? Malce tipam, v prvem planu imam bencinarja, a če ga v roku nekaj mesecev ne najdem bo alternativa dizel.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano
On 7/18/2024 at 1:37 PM, NevLado said:

G122 je isti motor kot G120 samo da ima še dodatno izklop cilindrov in par eko pizdarij. 

 

Nimaš kaj sfalit s tem motorjem, je pa če bi rad malo več športne vožnje izbira G150 boljša, ker je G122 pri 4k obratih zaklenjen, G150 pa ne.

 

Super, hvala. Morda še kak komentar glede cenovnega razpona dotičnih (rabljenih) modelov? Torej bencinar, letnik 19/20 z 100-150K km.  Zavedam se, da le te kroji razmerje med ponudbo in povpraševanjem, a sklepam, da je del prodajalcev odprtih za barantanje, tako da bi bilo dobro imeti v glavi realno vrednost avta in se sklicevati na le to.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 3
Napisano

Pozdrav.

 

Nagibam se k nakupu Mazde 3, 4. generacije, natančneje letnik 2019/20. Prečesal sem kar nekaj tem/debat na forumu z namenom, da bi se seznanil s potencialnimi pomanjkljivostmi dotičnega modela, a debat o 4. generaciji nisem zasledil. Priporočila za G120 bencinarja so kar deževala, a iščem podobne uporabne informacije za novejši model.

 

Torej iščem bencinarja, G122 se na avtonet-u pojavlja najpogosteje, ima kdo izkušnje o njegovi zanesljivosti? Med branjem zapisov na forumu sem naletel na konsenz uporabnikov, da so cene na avtonet-u napihnjene, 19/20 letnika ni mogoče najti pod 16K, vse rangira tam med 17-19K, kar je res malce nerodno glede na dejstvo, da novega dobiš za 24K. Bi bila torej realna vrednost 5 let starega G122 bencinarja z 100-150K km 13-14K €, ali je taka cena preveč optimistična? Ja, odvisno od opreme, a tako na oko.

 

Hvala že vnaprej za kakršenkoli nasvet, podajam se v lov in želim biti čim bolj informiran.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.