RazširiKupiš bencinarja in nimaš nobenih skrbi. Tole kar si naračunal boš lepo imel za tank.
Glede na to da delam 40k na leto ne vem če je ravno računica za dinota
Drugače pa me je nekdo očitno prehitel in kupil avto pred mano.
Hvala za nasvete, uporabno za naprej.
Tako da lahko računam kakšnega dobrega jurčka (oz. bolj pol drugega) za
- mali servis
- čiščenje sesalnega korita
- AT polno menjavo olja
- akumulator
- motorčke ogledal
Se za čiščenje sesalnega korita lahko preveri če je potreben, ali je že toliko dela razkopavat da je boljše kar opravit?
Pozdrav vsem, potencialni novopečeni mazdaš tu !
Da ne odpiram nove teme, zanimam se za nakup Mazde 6 2. Facelift (2018+) Diesel.
V oči mi je padla tale
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=19627075&display=Mazda Mazda6
Servisi so delani redno na pooblaščencu (sicer na 20k km) v Nemčiji, preverjeno v aplikaciji. CarVertical poročilo ne kaže posebnosti.
Razmišljam da bi avto odpeljal na pregled drobovja in laka, je najboljši za to Pelko ali pooblaščeni serviser v LJ? So razen standardnih Diesel EKO nevšečnosti (DPF, EGR, AdBlue) še kakšne drugi potencialni gremlini pri tej motorizaciji? Načeloma delam kar relacijsko vožnjo (2x 80km dnevno), tako da sem teh problemov verjetno prihranjen. Kako je s tistimi famoznimi podložkami injektorjev če do sedaj niso bili menjani?
Hvala in lp!
Napisano
Problem je to da je na avto.netu več lambotov kot Mazda 6 gen 3 bencinarjev 😅
Povezava za deljenje
Deli na druge strani