Gledam krivuljo navora za G140, prav zanimivo, v nižjem območju je celo več navora kot pri X186, ta ima potem precej več navora od 3500 obratov dalje.
Vsekakor bom šel k več salonov in videl kje mi ponudijo najboljšo ponudbo. Najprej na Ferk, ker sem iz okolice MB, čeprav ne pričakujem dobre ponudbe...
Glede avta še tudi nisem odločen. Pogledati bom šel še Nissan Qashqai, Škoda Karoq, Hyundai Tuscon...,
Morda še malo manjše avte, Renault Captur, Ford Puma, VW T-Roc itd... Seveda ti niso primerljivi z CX-30.
Zaenkrat samo raziskujem. Odločitev glede točnega avta še ni padla. Je pa CX-30 med bolj všečnimi, v vseh pogledih...😃
Paketi opreme pa so sedaj takšni (to mi je posredoval eden prijazen prodajelec):
2024 vs. 2025
Prime line = Prime line
Exlusive line = Center line
Exlusive Line DASO DESI = Exlusive Line
Homura = Homura
Nagisa = Nagisa
Oz drugače povedano, Center line + DASO + DESI = Exclusive line. Vsak od teh dveh paketov je cca. 1500 EUR, kot je tudi razvidno v konfiguratorju...
Kaj zvok BOSE je res tako slab? Potem je morda bolje, da grem v after market vgradnjo...? Se mi pa vsekakor ne dopade razkopavanje avtomobila. Nikoli potem več ni isto, kot je bilo iz tovarne.
Morda pa imam samo prevelik predsodek, seda morda kaj lepše to naredijo na avto akustikah...?
Ja, vem da gre za nov motor za EU, ki bi naj izpolnjeval Euro 6e normo, če se ne motim (zamenjava za G122 in G150).
Če prav razumem, pa gre za zelo podoben oz. morda celo isti motor, ker je v US in kateri ima 194 KM.
Morda kdo ve, kako ima mazda urejeno z asistenčnimi sistemi, se lahko na hitro vsi izlopijo?
Dodatno vprašanje 😃, ali pomočnica Alexa dela pri nas? Sem gledal nemške YT in lepo dela, za uporabo pa se ne potrebuje Amazon Prime naročnine, zadošča že običajen račun na Amazon.
VIS sem preveril in imajo celo neko akcijo, da dobiš platišča, gume, vinjeto, ne vem pa kakšno imajo osnovno ceno, če je kaj višja?, bom še moral preveriti.
Ročni menjalnik mara biti zato, ker bo avto občasno vozila tudi starejša oseba, ki avtomatike ne bi osvojila.
Ima kdo že iskušnje z porabo tega motorja? Iščem na spletu, pa nič pametnega ne najdem.
Kmalu bom kupoval nov avto in imam kar nekaj vprašanj glede CX-30. Sicer bom šel na ogled, testno vožnjo različnih modelov (znamk), ampak Mazda CX-30 mi je kar všečna.
Zanima me verzija G140 z ročnim menjalnikom. Ali ima kdo avto s tem motorjem? Kakšna je realna poraba? Predvsem me zanima poraba pri mestni vožnji.
Zakaj govorite o »dino«, »dinozaver«? Zato ker ima netipično zasnovo za današnje čase, 2,5L in samo 140 KM? Če že ima kdo ta motor, kako ste zadovoljni z navorom in ostalimi karakteristikami motorja…?
Ali se da enostavno izklopiti vse asistenčne sisteme (ena tipka)? Vsekakor ne bom kupil avta, kjer bi moral pred vsako vožnjo 10 min izklapljati vse te zadeve.
Sedaj ima Mazda popust 3K EUR. Odlično opremljena verzija »Exclusive line« v rdeči barvi pride 30.310 EUR (BOSE, elek. prtljažnik, napredni žarometi, 360 kamera…).
Ali pa npr. Center line + DASO = 28.990 EUR. Rad bi imel boljši zvočni sistem, ter obvezno ogrevanje volana.
Ali morda veste, če saloni ponujajo še kakšne dodatne popuste oz. ugodnosti (npr. dodatna platišča in gume, vinjeto itd…), oz so cene pri Mazdi zacementirane?
Morda veste kakšni so pogoji Mazda financiranja, na spletni strani ne najdem podrobnosti.
In še zadnje vprašanje 😁, kakšna je čakalna doba, če avto ni na voljo v kombinaciji, ki si jo želim?
Se opravičujem za veliko vprašanj. Morda še kakšno sledi…
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To pa nisem vedel, da je Qashqai problematičen, hvala za info.
Letno delam cca. 8K km. Torej se mi računica v 10 letih ne izide.
170K km bom dosegel v 20 letih 😀. Takrat pa mene več ne bo ali pa avta. Vsekakor je želja, da enkrat po 10 letu menjam avto.
Morda kdo ve, kako je z asistenčnimi sistemi, se da vse enostavno izklopiti, posebna tipka...?
LP
Povezava za deljenje
Deli na druge strani