Ko si še mlad in neumen je vse možno. Še ni bilo gorenjske AC v začetku 90-ih in sem ponoči (takrat se ljudje namreč skoraj niso vozili ponoči, kot se recimo danes) od Bohinja do Ljubljane za cca 90km porabil 50 minut. To je moj absolutn rekord.
Avto pa Jugo45 - s povrtano cilindri z glavo od Fiata 128 in dvojni fergazerja. Ja avto je šel preko 160km/h - glede na to da ni bil merjen na valjih je moral imeti več kot 70KM ali celo 75KM. Še enkrat - bil sem mlad in neumen. Poraba pa tudi prek 10 litrov, ko je zagrabilo. 😂
Sicer vem, kako bo šlo ... "Sm kmet an s hribou doma ..."
In, ja, za tvoje prostočasne aktivnosti in okolihišno gospodarstvo rabiš ti dizla. Ampak 99% vseh ostalih ljudi pa ne ...
To je posploševanje. Pri trenutni polnilni infrastrukturi in cenah polnjenja 70% ljudi tega sploh ne more imet. Si ne predstavljam, da bi moral 2x, 3x ali večkrat tedensko si vzet uro ali več časa odpeljat avto nekam, da ga napolniš. Pa men se zmeša, da bi bil še s tem obremenjen.
Govorim seveda o prebivalcih strnjenih naseljih. Si predstavljaš vsako popoldne in večer, da se jih tam usuje par sto pa krožijo naokoli kje bodo filal. Haha, komedija res. Kar poglej kakšni so zadržki ljudi, ki so EV-ja že imeli ali ga imajo in ga ne bi več kupili. Problemi s polnjenjem in dometom so daleč na prvem mestu.
Odlično za tole... ja pa navor korigiran, da ima očitno tam nekje od 3400 obratov konstantno moč (ravna vodoravna črta) pri 140KM. To zna bit celo med 3400 obratov vsaj do 5200. Tam, kjer ljudje tudi največ vozijo bencinarje pri pospeševanju. Men se to zdi kr ok, ker tole zna bit kr žvahna zadeve pri nizkih obratih. Do 2500 celo bolj kot X motor.Do 3500 pa celo enako.
Za "normalno" vožnjo bi ga imel za po kolesarskih poteh tu okoli do Šentjurja in mogoče do Celja, da ne vžigam avta za 3,4km.Fino pa bi bilo, da zdrži do Celja in nazaj, če se tako odločim. Nekaj sem že gledal a bi vseeno mogoče imel kdo kak dober predlog ali nasvet kaj bi bilo najboljše kupit, ker tega dreka je kolikor hočeš... Kolo pa tako imam za daljše fure. 😉
Pocen tega ni... namreč kar je poceni je čisto kitajsko sranje.
Tole najbolj opiše, kaj je turbič, ko je ves navor na voljo že pred 2000 obrati. In maš ga vsega na voljo skoraj čez celotno območje vrtljajev. Čista poezija.
Po drugi strani pa atmosferc, četudi je X-motor, zgleda takole.
Grafa za 2.5 140 pa še nisem našel, ampak verjetno bo do 4000 obratov podobna teli.
Potem bo pa navor prilagajan tako, da bo moč vodoravna črta do 6000 obratov. Nekako tako kot izgleda pri 150 konjskem dizlu.
Dej ga sekljat, pa sej to ni pomembno. Pomembno je le kje so teli konjički na voljo. In pri turbičih so bistveno prej vsi pripravljeni kot pri atmosfercih. To smo že ne vem kolikorat premlevali, da pri atmosfercih je tista silna konjaža na papirju bolj malo vredna, ker je praktično tam nekje na voljo malo pred blokado in to v zelo ozkem območju obratov.
Kot ze napisano... dobis novo prometno, nov ovitek (brez reklame ) ... in za kaksno kavico ceneje ... Pa ni treba nikamor hodit. Doma poklikas in cez kaksen dan ali dva ti postar dostavi ...
Hmm, ne vem če razen, če maš delo od doma. Verjetno, ker je to dokument, je priporočena pošiljka in ker me ni doma, ko nosi poštar, moram najprej domov po listek pol pa na pošto in tam čakat v vrsti. Se pravi samo, da je nekoliko ceneje, druge prednosti pa pač ni.
Če delaš tolk kilometrov pomeni, da zdržijo dve sezoni, pogojno celo tri. Osebno bi se zato jaz odločil za 17 colske, kjer boš za vsak komplet dal 300 ali celo 400€ manj. Za teh 300-400€ pa najdeš sigurno kakšne rabljene litke na spletu.
Če pa ostaneš na 19 colskih je pa žal cena za zimske pač takšna kot je in če želiš kvaliteto gre pod 200€/gumo težko.
Tudi jaz danes podaljšal... sem uletel z vsemi papirji in zavarovanjem, nisem rabil tehničnega a notri truma kamionarjev en z večjimi problemi kot drug. čebljali pa k stare babe na dopoldanskem kofetku. Se kr vidi, da jim je tole najboljša socialna interakcija v živo.
Hvala bogu se mi ni nič mudilo, da sem z lahkoto počakal razlage o gumah, nalaganju tovora, nespečnosti, flirtanju z mladenko na drugi strani okenca. Skratka zanimivo.
Koliko km lahko naredil izkljucno na elektriko, je odvisno od tega, kako hladno je. Poleti meni ponavadi kaze "range" nekje me 55 in 65 km ... pozimi pa nekje okoli 40 do 45 km ... Pozimi je doseg toliko manjsi, ker so to slabi pogoji za baterijo, pa se gretje pokuri veliko energije ... Poleti je sicer tudi klima porabnik... ampak se zdalec ne tako potresen kot električni grelec... Zal CX-60 nima toplotne črpalke, kar bi bilo ravno za "zimski doseg" prece bolje ...
Kaj pa dinozaver pravi? Olje ni ogreto, vprašanje je kako je pomazan, ti oa stisneš gas, ker se je treba hitreje premaknit in se vklopi ter bi takoj na prvo moral dat velik od sebe. Tole mi namreč pri PHEV ni bilo nikoli jasno kako vzdrževati primerno temperaturo za bencinski del pogona. Ker tukaj se skos pogovarjamo kako ni dobro, da motor laufa hladen, kako je treba delat relacije itd itd. PHEV pa deluje ravno tam kjer ni najbolje - pri hladnem motorju.
Jaz tud mislim, da ne... Po moje je tudi odvisno v kateri dimenziji so narejene. Ne rečem, da nisem že vozil boljših gum, ampak vseeno za prvo vgradnjo te sploh niso tako slabe.
Recimo, če primerjam z zimskimi GY UG7, ki imam zdajle gor (čeprav to niso ravno smiselne primerjave) so Bridgstonke bistveno bistveno bolj tihe in prijetne. Veliko bolje držijo smer in popravljanje z volanom skoraj ni potrebno. Na normalno grobem asfaltu se tudi v mokrem znajdejo dobro, na gladkem in mokrem pa res ne najbolje.
Tudi kakšen hitrejši ovinek se z njimi odpelje res lepo, z zimaki pač ne, ampak to je pač normalno, ker zimaki niso za divjat.
Uff ne vem, edino kjer je drselo je bil zlizan asfalt, sam tam mi drsi z vsako gumo. Bom pa spremljal, a se zadeva res tako drastično poslabša. Če da, bom pa pač zamenjal, ni druge. Sigurno pa ne mislim kupit še 1x Bridgeston.
Maš prav, sam ene posebneže od tam dobivamo... bemti zdaj bom na volitvah moral gledat od kod kandidat za premijeja prihaja... na črni listi mam zdajle Novo Gorico pa Grasuplje.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ko si še mlad in neumen je vse možno. Še ni bilo gorenjske AC v začetku 90-ih in sem ponoči (takrat se ljudje namreč skoraj niso vozili ponoči, kot se recimo danes) od Bohinja do Ljubljane za cca 90km porabil 50 minut. To je moj absolutn rekord.
Avto pa Jugo45 - s povrtano cilindri z glavo od Fiata 128 in dvojni fergazerja. Ja avto je šel preko 160km/h - glede na to da ni bil merjen na valjih je moral imeti več kot 70KM ali celo 75KM. Še enkrat - bil sem mlad in neumen. Poraba pa tudi prek 10 litrov, ko je zagrabilo. 😂
Povezava za deljenje
Deli na druge strani