V Nem?iji sem sprobal koliko gre in je GPS kazal 205 po ravnem ve? pa nisem upal ker je bila ?e kar gu?va na cesti (po prospektu je kon?na 204). Mislil sem koliko sem hiter, pa sem se moral nonstop umikat. Je pa m6 karavan dizel l.2004, takrat je imela prevo?enih okrog 150000 km (realnih ????).
evo prav mi je bela je ?e ?la, meni osebno najljub?a barva .... kako se vidi oziroma vklopi potovalni ra?unalnik, lahko kdo pove
Koliko razli?ic opreme je bilo nimam pojma. Lahko ti samo na?tejem nekaj stvari, ki jijh imajo najbolje opremljene.
- usnjeni sede?i
- ogrevanje sede?ev
- ESP (ne vem ?e imajo vse)
- komande na volanu (tega nimajo vse)
- BOSE, CD changer za 6 cdjev - ta radio ima eno tipko ve? zraven re?e za cd
- xenon
- navigacija
- webasto imajo vse dizelske
- lita plati??a 16" (nekatere imajo kot sem videl tudi 17" - oblika je ista, razlika je v velikosti)
Potovalni ra?unalnik je vklopljen vedno. Po funkcijah se premika? s tipko info (levo spodaj poleg displeya za radijo). Prikazuje trenutno porabo, povpre?no porabo, ... (pri dizlih se ne zana?aj na podatke, ki jih prikazuje - poraba je kar precej ve?ja kot je prikazana)
imel bi pa z AUX. Na ta AUX bi pa priklju?il logitech bluetooth vmesnik, rabil bi pa posebej napajanje 5V 2A (po mo?nosti tako zmontirano, da se ne vidi).
Zgleda da se dobijo dokaj lepe ?e za manj kot 5 jurjev. A ima kdo informacijo koliko pride obnova motorja, magari preventivno. ?e ima? to za drugi avto oz. za vikend vo?nje te?ko naredi? ve? kot 10k km na leto. Se pravi avta se prej naveli?a? kot crkne.
A koga moti velikost prtlja?nika pri CX7? Avto mi je tolk lep da bi ga imel, samo se mi zdi da ima stara M6 precej ve?ji prtlja?nik. M5 pa po moje zmaga v uporabnosti - drsna vrata + velikost prtlja?nika.
Imam enega, dobil sem ga pri Jerneju, in sem se premislil. Klju?a ne bom razrezal zaradi transponderja (nov je predrag), rezilo pa je mimo - se pravi potrebuje? novega. Dobi ga prvi, ki se javi (upam, da Jernej ne bo jezen).
Rahlo me matra tale parrot. A je to ?e kdo sam zmontiral v M6 z bose. Menda je to problem??? Nikjer ne najdem koliko pride ?e komplet, da ti delajo tipke na volanu. Kam zmontira? display da kolikortoliko zgleda (itak ga jemlje? ven). Gre se mi predvsem zaradi muzike.
Vem da obstaja xcarlink, katerega sem imel v prej?njem avtu, ampak ?e ?e kupujem bi rad v kompletu da mi dela tudi prostoro?no telefoniranje. xcarlink ima nekaj pomanjkljivosti, recimo ne uti?a muzike ?e poslu?a? radio.
Jaz mislim, da je Boss ?e vse napisal v teh postih. ?e se vozi? 10 km do ?ihta in nazaj je itak vseeno, res mogo?e bolj? bencinar.
Kdor pa se res veliko vozi je dizel precej manj naporen za vo?njo. Sam vozim 5-ko CD110 in v opremi TX 1.8 bencinar nima tempomata in ?este prestave. To je odlo?ilno pri mojih vo?njah na Dunaj, Beograd, Budimpe?to... ?e vozim 150 (po GPS 143) bi bili obrati bencinarja okoli 4500, kjer se ga ?e sli?i in 4-5 ur poslu?at dretje se mi ravno ne da, pri CD110 so obrati malo nad 2500 - razlika v porabi je pa ravno v takem re?imu se mi zdi 3+ litre. Da ne govorim da se pri bencinarju z ve? konji pri 150 ni? ne zgodi ko ga pohodi?.
Ko sem pa zadnji? probal novo Octavio 1.9TDI 105KM, to pa je Zetor in takega dizla res ne bi imel. Vse je odvisno s kak?nim dizlom ima? opravka in VW dizli, ?eprav laufajo na vsako mogo?o scavnico, niso ravno zgled zadnje tehnologije (v mislih imam PD motorje).
Nisi vozil pravega. Probaj 130 KM 1,9 TDI PD, nekaj ?asa se ni? ne zgodi, potem te pa v trenutku nalima (nekaterim je to mote?e). Motorja sta glede karakteristik (M6 2,0 136 KM) popolnoma primerljiva, s tem da mazda porabi skoraj liter ve? - nekaj doda tudi te?a in velikost avta.
Glede na to pa razlika u ceni opravi?i to razliko ?
?e gleda? rabljene so cene tle nekje. Novi so pa definitivno precenjeni. Nova ?estka je pa itak . Tam kjer se cena pri audiju za?ne, se pri mazdi dobi ?e vsa oprema.
Tu se pa strinjam. Kdorkoli je vozil kak?en pravi ameri?ki avto lahko potrdi, da kljub visoki kubika?i avto ni narejen za hitrosti nad 150km/h. In tudi ve?ina ?portnih japoncev se bolje po?uti na zavitih progah kot na AC.
In logi?no, da bo nekdo z nem?kim avtom ?isto mirno peljal 180 razni Clioti te pa ne bodo kar tako prehitevali po AC. Izmed ve?jih limuzin je pri nas po moje itak najve? nemcev. In poznam kar nekaj ljudi z nemci, ki jih nekako ne bi metali v ta ko? kamor jih me?ete sedaj.
Je pa res, da ima veliko prepotenih sve?ih "poslovne?ev" nem?ke avtomobile in ga uporabljajo kot podalj?ek uda in morajo kazati svojo ve?vrednost z blendanjem ?e na 200m. Isto kot ima dosti 18letnikov Civice in dostikrat blatijo znamko zaradi svojega obna?anja in odnosa na cesti. Ljudje pa radi posplo?ujemo.
To?no to.
Peljat se 160 z audijem a4 in mazdo 6 ni isto. Mogo?e glede obvladljivosti avta je podobno, glede udobja oz. hrupa pa sigurno ne.
Ok tole se bo sli?alo malo ?udno ampak kak?en je original avtomobilski klju? pri Mazdi 6 2004 letnik? Sem danes ?el za hec gledat eno v Ljubljani in me je mo?akar na sveto prepri?eval da je nek mini klju?ek z obeskom nakaterem so gumbi za daljinski odklep ?isto nekaj normalnega in original glavni klju? za mazdo 6 2004 letnik.
Ne bo? verjel ampak je res. Vsak normalen avto te velikosti ima klju?, ki nekako zgleda primerno avtomobilu. ?e novi grande punto ima zlo?ljiv klju?.
?e kdo najde kak?no KVALITETNO!! nachbau robo se priporo?am.
Ja, to je glih tista:):)V?eraj odpeljana. Zelo ohranjena. Malo sem se spra?eval, kaj pa ?e so jo tok fajn u?timal. Ampak mislim, da je nemogo?e oz. bi bilo predrago, da bi jo zunaj po?timali, da je ful lepa, da bi notri vse obloge in plastiko zamenjali, da zgleda kot nova, da bi okoli motrja vse zamenjali itd...In res je, avto je zelooo ohranjen.
@Kaneda
Nevem kako je drugje. Za AvtoMIK lahko zaenkrat re?em same pohvale. IZredno ohranjene in dobre avte uvozi. On ne kupuje avtov od folka, ki bi mu ga pripeljali, ampak sam ve kje jih najde. Ve?inoma gre tukaj za avte, ki so bili kupljeni na leasing. In leasing avti morajo biti vzdr?evani. Res je, servisno knji?ico bi lahko ponaredil. Vendar, ko sem mu omenil, da bi ?li na servis preverit kilometre, je bil takoj za. Potem sem sicer rekel, da mu verjamem, tudi ko sem videl knji?ico, ampak sem mu pa povedal, da ga bom vprihodnjih dneh peljal na servis. Je rekel, da tudi on to priporo?a, da komot preverim kilometre, ter da naj ga obrnejo celega okoli in ?e bo kaj narobe, naj mu sporo?im, da bo on zrihtal, da se stvari odpravijo. Avto je sicer ?e v Italjanski garanciji, ki je ne boste verjeli dalj?a kot pri nas v Sloveniji. Zanimivo.
Sem pa zraven dobil vse potrebne papirje in nikjer nisem imel problemov. Ne z zavarovalnico, ne s tehni?nimi..Skratka vse je blo super. Davki, takse in vse ostalo, kar mora? sam rihtat, ?e ga uvozi? sam, je bilo ?e poravnano in zrihtano.
V glavnem kar se samega postopka pri nakupu ti?e lahko re?em, da je bil brezhibno izpeljan. Gospod mi je povedal, da je ta avto super in da on ne prodaja slabih avtov.
In to je to....?E samo to, da ima ?e mnogo let isto telefonsko ?tevilko in da se vedno oglasi na telefon, ter dobrostoje?e podjetje, mislim da nekaj pove o njem in moje domneve se zaenkrat uresni?ujejo.
lp
m
Nekaj vpra?anj:
- kako bo? preveril kilometre? ?e je avto iz Italije, v ra?unalniku ni zgodovine avtomobila (vsaj pri mojem je tako - letnik 2004, preverjal na makomi v novem mestu)
- garancijo ima? tri leta in ne pet kot v Italiji (preverjeno na Mazda Slovenija)
V mislih sem imel nekaj takega http://www.bolha.com/oglas2348579 se pa menda da popadenat tudi ?e je klju? kodiran tako,da samo tisti ?ip iz prej?nega klju?a vstavi? v preklopnega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri forumskem doktorju za mazde Pelkotu.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani