Kako je napokon dosal nova M6 i do nas, dobili smo prigodu malo testirati i isprobati dvije verzije iste:
Mazda 6 2.0i (TE PLUS paket opreme) u lilac silber boji i 2.5i (GTA paket opreme) u galaxy grau boji.
Prvo malo slika istih - (by Kill i IvaN)
I komentari na aute -
Prije svega, hvala svima uklju?enima u organizaciju ovog divnog
upoznavanja s novom Mazdom 6.
Neću reći testna vo?nja, već "lagani petting" i formalno
upoznavanje s autom.
Ina?e, imam problema s objektivno?ću kada su automobili u pitanju, jer sam kao i većina na forumu vi?e
okrenut performansama i neposrednom osjećaju vo?nje.
Zbog toga sam i rekao da je verzija s 2.5 motorom "knap" , ali da je jako
dobar izbor za family sedan.
170 HP iz 2.5 govori o jako smanjenoj emisiji ispu?nih plinova i orjentiranosti na, mehani?ki gledano, neuni?tivost u normalnoj upotrebi.
Ergonomija je odli?na, dizajn interijera je svakako dobar, netko će reći suuuuper, netko će reći moglo je i druga?ije.
Ono ?to mi se sviđa je to da interijer nije pretenciozan i da sam se osjećao ugodno za volanom.
?to se ti?e dinamike auta u vo?nji, to na ?alost nisam imao prilike osjetiti kako treba, pa neću niti govoriti.
U svakom slu?aju :palac i za auto i za organizaciju.
Mazda6 2.5 GTA
Dojmovi... Hm, jo? uvijek mi je vruća glava od vo?nje... Mo?da bih trebao malo odspavat da se ohladim...
No, mo?da kasnije...
Ajmo redom.. Vizualno vrlo atraktivan automobil, već smo svi zaklju?ili da vu?e na Leksusa, ali po meni je to ?isti pogodak...
?ak mi se i felge sviđaju, jer su mi na slici bile onak li-la...
Unutra?njost vozila je jedinstvena, vide se detalji iz cijele mazdine obitelji i tu nemam nekih posebih zamjerki.. Jedno je potrebno prou?it sve tipke prije vo?nje, pogotovo audio uređaja i tempomata..
Vidljiv je napredak u odnosu na staru ?esticu u svim segmentima, od polo?aja za volanom do voznih osobina..
Motor se dobro nosi sa karoserijom i voli se vrtit, no ostaje dojam da se moglo i vi?e... Ali eko norme ?ine svoje... (u nadi da će izać MPS)
Mjenja? me odu?evio, vrlo lagan i precizan... Doslovno klizi kroz brzine...
Ko?nice upotpunjuju dojam ?vrste i sigurne limuzine...
Vozne osobine su vrhunske, brzinski prosjeci mogu biti vrlo visoki... Najvi?e sam ostao iznenađen bukom, koje nema i niskim otporom zraka, koja vo?nju autoputom ?ini pravim zadovoljstvom... I treba napomenut da je automobil imao zimske gume...
Sve u svemu, zoom-zoom je itekako prisutan u novoj ?estici bez obzora na sve...
Pohvala organizatoru i domaćinima koji su nam omogućili testnu vo?nju!
Dakle........ probao obje
2.0 kao vozac, dok 2.5 kao vozac i suvozac (Dacho je vozio)...
U unutrasnjosti izmedju dva modela nisam vidio bas nekih velikih razlika, osim u koznim sicevima, sve ostalo je vise manje isto, jedino mozda drugacije podloga cukica, no nisam siguran, jer nisam previse zagledavao...
Na dodir plastika je masivna, ali ne i pretvrda, vizualno se moze vidjeti da su obloge prednjih vrata nesto tanje od zadnjih, ali zato napred ima stvarno mjesta za vozaca i suvozaca, pa makar oni imali svaki po 150kg. Ovo je jedini auto, zasada gdje su mi noge u krajnjem polozaju bile premale da dodju do pedala. Jedina zamjerka, koju sam uocio u tako brzom testu je da ne oba modela nema nikakve elektronike na sicevima, tako da za 2xxkkn moras naslon sica nariktavati na kotacu, a pomices se isto kao i u stojadinu.
Kao sto je Jap naveo, buka je dosta velika na brzinama iznad 140km, a to je neka normalna kruzing brzina po autoputu, znaci, to je jedan od minusa (a tako je i u mojoj BJ)...
Sto se tice vanjskog izgleda, nemam nikakvih zamjerki, totalno su je pogodili i kao sto su napravili kaos sa prijasnjom 6icom, tako ce i s ovom, kako je cyber rekao, mazda udara u (p)lexus ....
E sada o performansama i vozljivosti..... posto je nismo previse vozikali, ustvari, puno vise, nego sto se to inace radi na test voznjama, nismo je niti mogli upoznati kako spada, a za to bi bilo najbolje neka stara zavojita cestica, da vidimo svu konjicu u pogonu....
2.0 mi se ucinila dosta troma, vuce dosta linearno, ali nema onih ljepljenja za sic. 6 brzina je dovoljno za kruzing, pogotovo kada se prebaci na kojih 3.5krpm u 6tu, a cajger nista ne padne, nego jednostavno ostane na istim okretajima .... Naravno u 6toj ne povlaci, treba prebaciti mozda cak dvije brzine nize....
Osjecaj za volanom mi je nekako bio mlak, kao da u pocetku ne upravljam ja, nego auto, sve je to stvar navike, ali za pocetak, sam se malo prepao.
Sto se tice 2.5, prica je totalno drugacija. Osjeti se vise konja, bolje ubrzava, malo bolje ljepi za sic, nije brutalno, vise ugladjeno. Nekako mi se cini da se bolje osjeti cesta u 2.5 nego u 2.0.
Za kraj smo Kruu i ja uzivali u zvukovima iz Bose okruzenja, za serijalu, jako jako dobro i ne znam tko bi uopce pomislio o nadogradnji....
I to je to, obiteljska limuzina, za duga putovanja autoputevima, ali je sigurno puno veci fun fun po nekoj zavojitoj cesti.
Mazda weekend je zavrsio ..... nadam se uskoro nekim novim voznjicama i pizzama ......
Pohvala organizatoru :palci_gore
Mazda 6 ? to je taj zoom-zoom osjecaj!:palci_gore
Morao sam posteno prespavati jucerasnji dan kako bi se dojmovi u potpunosti slegli, ali prevario sam se, nisu se uopce slegli, al bar sam nesto odmorniji i samim time pametniji nego jucer u ovo vrijeme.:jelen
Za sve one koji nisu dosli, a radi blizine su mogli, steta ? idite kad god cete moci u salone, zatrazite test voznju, jer pozaliti necete!:jump
Stara Mazda 6 je mrtva, zivjela nova!
Dakle 2.0i (TE PLUS paket opreme) u lilac silber boji i 2.5i (GTA paket opreme) u galaxy grau izdanju, obje u sedan izvedbi. Drugi su vec stavili slike pa ne moram ja.
Sve sto je bilo i najavljivano je i ostvareno, duza, veca, sira i ljepsa, auto je stvarno prekrasan. Boje necu komentirati, svatko ima svoj ukus.
„Gepek“ je dovoljno velik za vecinu potreba, dvostrukog je poda, s tim da je blize braniku nekoliko pretinaca za razne stvari, a u drugom dijelu poda se skriva rezervni kotac ofkors (e sad, posto nisam vidio jel normalnih dimenzija ili ne, neka me netko nadopuni).Unutrasnjost vozila je dovoljno velika i komotna za 4 odrasla putnika (dapace i korpulentnija), udobnih sjedala i kvalitetnih presvlaka, s tim da je 2.5 bila opremljena kombinacijom koza/tkanina. Vozacko mjesto je idealno pogodjeno, iznimno brzo se nalazi zeljeni polozaj te se ne sjedi visoko (iako bi za vlastiti ukus da se ipak moze jos mrvu spustiti). Komande su sve na svom mjestu, za sve fahrere koji prvi put voze japanca takodjer nije potrebno neko razdoblje prilagodbe. Iznimno intuitivno su slozene i komande tempomata (podesite ga za doslovce 2 sek ? pohvalno!) te ostalih funkcija koje nisam stigao prouciti (za detaljniju analizu nije bilo vremena zbog velikog interesa prisutnih kolega, te cete za to morati pricekati neki novinski clanak). Bose sustav odlicno zvuci i uvjeren sam da cak ni zagrizenijim audiofilima ne trebaju nadgradnje muzickog sistema. Od ostalih detalja u unutrasnjosti izdvojio bih klizeci naslon za desnu ruku koji izvrsno obavlja svoju funkciju pri cestom mjenjanju brzina dok se vozite kroz gradske guzve. Takodjer da nadodam, ono sto dijele oba isprobana modela su niska razina buke, rucica mjenjaca kratkih hodova ? uz iznimnu preciznost (koju Mazda vec godinama njeguje), te iznimno precizan volan koji iako nije potpomognut hidraulickim servom odlicno obavlja posao i prenosi dovoljno povratnih informacija s ceste (za razliku od Accord-ice te novog Mondea koji uz preciznost ne daju toliki „osjecaj ceste“).
Jedini detalj koji sam primijetio da mi se ne svidja je rucna kocnica previse desno udaljena od vozaca. No to je stvarno minorna sitnica na koju se covjek brzo privikne.
I sad smo dosli do onog najinteresantnijeg, a to su dojmovi u voznji.:drive:
2.0i:)
Atmosferski motor koji radi i u drugoj generaciji Mazde 6 zadovoljava svojim performansama. Ukoliko ga promotrimo iz kuta nepretencioznog obiteljskog vozaca (citaj nesklonog divljanju) apsolutno ce zadovoljiti. Ubrzanja nisu spektakularna, no kao sto je to slucaj kod automobila vise srednje klase jer se ne osjecaju u toj mjeri, a cak ni za putnike nisu naporna. O ljepljenju za sic nema ni govora, ali opet, ipak je to obiteljska limuzina koja ce posluziti svrsi. Za zustriju voznju potrebno je motor drzati iznad 3500 o/min, te su preticanja u prve tri brzine brza i sigurna. Motor pruza linearno ubrzanje vec od 2000 o/min pa sve do limitatora. Bez problema se na autoputu moze drzati putna brzina 160-180 km/h koje lako dostize. Zahvaljujuci odlicnom mjenjacu vrlo je lako pratiti promet, te se cak i monotonost lako lijeci cestim mjenjanjem brzina (pravi gust). Moje je osobno misljenje da je ovaj motor donja granica motoriziranosti (relativno brze pokretljivosti) za Mazdu 6 zahvaljujuci kombinaciji motora i mjenjaca sa 6 brzina.
2.5i:D
Sto reci, sve kao i 2.0 samo za pola koplja bolje. Doduse, Mazda s ovim motorom zbog samo 200-300 km koliko je napravila do jucer ima malo slabiji odaziv na gas od 2.0 sa 3000km. Vjerojatno ce se to izjednaciti kad se masina malo razradi (ne vjerujem da je tu kriv drive-by-wire sistem). Ono sto je bolje, to je ugladjenost kapacitetnije masine, mirniju voznju s manje napora obavlja, te se osjeca bolji potisak u donjem i srednjem podrucju broja okretaja (od 2000-4000 o/min), sto mom nacinu voznje vise odgovara. Za sve ostalo potrebno je samo odlucno „zadrobiti“ gas u pod i dobiti cete poprilicno zivahnu i pokretnu limuzinu. Ako realno gledamo, za prosjecnog vozaca ovih 170 ks je sasvim dovoljno. Tko ocekuje bolje performanse, definitivno ce ostati razocaran. Naviknut navalom momenta iz danasnjih turbodizelasa i meni nedostaje „druk“ i ljepljenje za sic, te s veseljem cekam probati novu cd140.
Nekakav konacan rezime svega ovdje izrecenog bio bi ? ponovno rodjena ljubav u M6!:wub:
Smirena unutrasnjost odlicnih materijala i izuzetno privlacna vanjstina koja automatski razvlaci usne u osmijeh te poprilicno visoki putni komfor s lakim ulascima u zavoje pomocu prezinog volana i mjenjaca odlican su recept i lijek protiv trenutne i nadolazece konkurencije.
Sada, ovdje ? apsolutno DA za novu M6!:rock
Ja sam se definitivno ponovno zaljubio!:slin:
I za kraj, veliko HVALA cyBBBeru i domacinima Auto kuce Habulin na organizaciji ovog eventa.:koja_si_f:koja_si_f
Poseban je bio gust i privilegija voziti nove Mazde 6 prije novinara. Stvarno sam uzivao!:byee:
Ma bilo je ovak...jedan dan je jedan prijatelj slozil forum na jednom serveru i bila je jedna url adresa, a drugi dan je dosel drugi kolega koji nam je dal free hosting na drugom serveru i zakupio ovu domenu www-mazda-hr.com...tako da je sad ta konacna i od onda nema vie promjena!!!
Zdravek.....ne nohu piti...to ti skodi zdravlju, nebus se izvukel da je bilo rano jutro
....osim ak ides nekam u trsje pa da imas pogon na sva 4 onda mozes piti nohu!! :D :D : :mi pijemoo:
Kod nas ovi presretaci (vestra, superb, accord...) stalno mjenjaju tablice, tako da se ne isplati pamtiti brojeve na tablicama!! Neznam kako je kod vas, ali kod nas od kad su ih kupili to stalno rade!!
Honda bi ti bila odli?an izbor, moja cura ima 1.4iS iz '97. i auto je prejeben, potro?nja oko 7 litri, a ide skoro ko moja mazda, u 5 mjeseci koliko ju ima apsolutno nikakvih problema.
Ma glavno da nema nikakvih tezih ozljeda....glava, vrat i ostalo ce te bolit i to ce proci! A kad dobis odstetu vec ce doci drugi autek (mazda ofkors)!!
A mozes ti njega i tuzit....tak je kod nas!! Najdes dobrog odvjetnika i trazis odstetu od tipa kaj te pogodil, tj. njegovog osiguranja!! Samo naravno da cifra bude veca morat ces malo oko doktora hodat (slikanja, tarapije i sl)!!!
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kako je napokon dosal nova M6 i do nas, dobili smo prigodu malo testirati i isprobati dvije verzije iste:
Mazda 6 2.0i (TE PLUS paket opreme) u lilac silber boji i 2.5i (GTA paket opreme) u galaxy grau boji.
Prvo malo slika istih - (by Kill i IvaN)
I komentari na aute -
Povezava za deljenje
Deli na druge strani