Oba brundata in se sli?ita, ker je vetra zelo malo, da bi motor preglasil, predvsem na AC - vendar pa se 2.0 vrti pri isti hitrosti v isti prestavi z nmi?jimi obrati. 2.0 je pri 140 v 6. prestavi malo nadle?en, potem pa se umiri, vem pa da ima 1.8 pri enih slabih 3000 obratih izjemno nadle?no resonanco, mogo?e je to slu?ajno, Ko sem testiral sem vozil sem dva 1.8 in je2.0 druga pesem, to je potrdil tudi sodelavec, i ?aka mondeota. Razlika je tudi v turbo luknji in navoru, 2.0 je prijetnej?i in veliko pro?nej?i.
Zdaj ko sem se navozil ?e enih 2 tiso? km in avto bolje poznam, lahko re?em da med podobnimi (enoprostorci) nima konkurence pri dinamiki vo?nje - podvozje, volan in kar vabi k divjanju po ovinkih...
Odvisno kolk km je imel 1.8. Moj je bil na za?etku ful zamorjen in zelo "nepro?en". Sedaj pri 5k, pa dela veliko bolje. Ko sem jaz testiral, je bila najve?ja razlika v prid 2.0 nad 3000 obrati. Ima pa 1,8 ve?ji navor v ni?jih obratih. Pa? razlika 8/16 ventilska tehnika. Moj gre ?e na ?ipanje, tk da bo mo?i in navora preko glave za na?e omejitve. ?e koga zanima za kaj sem se odlo?il za 1,8:
Prednosti 1,8 pred 2,0:
- ni?ji premijski razred pri pla?ilu cestnine
- ni?ji premijski razred pri pla?ilu osnovnega zavarovanja (ob min. razliki pri mo?i)
- 2000? ni?ja izhodi??na cena
- vi?ji navor v ni?jih obratih
Slabosti 1,8 pred 2,0:
- jermen (potreba po velikem servisu)
- konec veselja pri 3000 obratih
Je pa to res avto, ki te vabi k divjanju ?ez ovinke. No, ?e bi danes kupoval, bi vzel 2,2TDCI
?e denar ni ovira, izbere? ?e 2.2 biturbo dizel in si zmagal. Menda bo ta motor na voljo kmalu tudi v CX-7 ... Nikakor pa ni dobra izbira S-max 1.8 TDCi, ki je veliko preglasen, da bi ga prena?al. Sem ljubitelj dizlov, ?e so dovolj tihi, sicer pa ne.
Jaz imam 1,8TDCi pa se mi ne zdi ni? kaj bolj glasen kot 2.0TDCi...
Tako ?e eno slikco iz prvih 20 minut po porodu. Ker sta bila prehitra sta morala v inkubatorje ampak sta se upirala Tako da mislim da jima ne bo hudega.
Najprej pozdrav vsem ?lanom. ?e nekaj ?asa spremljam va? forum, vendar do danes ?e nisem spacal nobenega posta.
Kot je ?e iz naslova razvidno bi rad kupil Mazdo CX-7. Sicer me mal "matra", ker ?e nikoli nisem kupil novega avta - vedno rabljenega, vendar ?e bi dobil kje cool popust, bi se mogo?e odlo?il za nakup. Na avto. netu se sicer prodajajo testni, vendar so popusti bolj klavrni. Kak?nega rabljenega pa ?e ni, ker je preve? nov model. Torej iz va?ih izku?enj - kje bi se dalo izpogajati za najve?ji popust in v kak?nih okvirih bi se naj ta gibal.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Prednosti 1,8 pred 2,0:
- ni?ji premijski razred pri pla?ilu cestnine
- ni?ji premijski razred pri pla?ilu osnovnega zavarovanja (ob min. razliki pri mo?i)
- 2000? ni?ja izhodi??na cena
- vi?ji navor v ni?jih obratih
Slabosti 1,8 pred 2,0:
- jermen (potreba po velikem servisu)
- konec veselja pri 3000 obratih
Je pa to res avto, ki te vabi k divjanju ?ez ovinke. No, ?e bi danes kupoval, bi vzel 2,2TDCI
Povezava za deljenje
Deli na druge strani