Pri?el je ?as, ko bom moral prodati mazdo 6 136KM diesel (ro?ni menjalnik), letnik 2004 December. Kilometrov ima nekaj ?ez 150000 (moram ?e to?no pogledati). Kupil sem jo 2 leti nazaj za 11000?. Avto je bil pripeljan iz italije ter prodajan v sloveniji v neki avtohi?i. Naredil sem velik servis, od takrat ?e vsako leto zamenjal vse filtre. Z njo ni bilo ?isto nobenih te?av, avto je bomba (najbolj?i avto do sedaj), prisiljen pa sem v menjavo zaradi nakupa enoprostorca.
Sedaj me pa zanima, kako se lotiti prodaje, ker namre? tega nisem ?e nikoli po?el. Najprej je verjetno treba dobiti neko primerno ceno in zato sem pogledal na avtonet, kjer se take zadeve prodajajo od 8000-9000?. Kako sploh postaviti tapravo ceno?
Je potem bolje, da dam kje kak privat oglas ali naj stopim do kak?ne avtohi?e? Se mi zdi, da tam nebi pri?el dobro ?ez, saj imajo verjetno v mislih nek zaslu?ek, in mi zato nebi ponudili veliko.
Kaj svetujete? Mogo?e pa poznate koga, ki bi jo celo kupil. Z prodajo se zaenkrat ne mudi, je pa v na?rtu do poletja.
recimo da se z mazdo 6 povozi 15cm skrit visok stebri?ek (ne vpra?te kako, vpra?te mojo bolj?o polovico) ter po?koduje sprednji del do te mere, da je treba zadevo za?vasati (ne vem kaj to?no je odpadlo, ker me ni zraven), da ne odpade....varnostna blazina se ne odpre
baje da je avto vozen
sedaj me pa zanima, ali je tak avto ?e varen za 1 urno vo?no do ljubljane ali obstaja mo?nost, da se med vo?njo odpre airbag
ima kdo kak?ne izku?nje s temi airbagi..se lahko torej sedaj odprejo med vo?njo in zakaj recimo se niso ?e pri tem udarcu; je bila premajhna sila?
ja hotu je povedat, da ne more razumet, kako so lahko taki problemi pr avtih ki stanejo 30k evrov...eno je ?e se to pojavlja pr twingotu, drugo pa pr mazdi 6..verjetno
za razstavljanje armature najdi teme kjer so mp3 audiolinki...jaz sem tam na?el navodila ko sem moral priti zadaj za radio..za?ne se pr prestavni ro?ici
pa evo...ene par dni je avto delal ok..danes pa se je zadeva ponovila....v 3. prestavi ob pritisku na plin ni in ni hotel zagrabiti...v drugi je nekak ?e ?lo..potem je kar ugasnil.....
potem se ga pri?gal med vo?njo brez problemov in se nekak privlekel na parking ob cesti, kjer sem s pri?ganim ?akal da se stvar ogreje...
ko se je ćez 5 minut za?elo okoli avta kaditi (vem samo da ni bil bel dim), sem hitro ugasnil ter se pobral iz avta...klical mehanika ampak pride pogledat ?ele v ponedeljek
Avto ni bil vozen 1 dan in danes je nonstop uga?al. Pri?ge brez problemov, potem pa je ene 10x ugasnil v prostem teku ali pa ko sem probal dodati gas da se ogreje. Ko sem potem po?akal kak?nih 20 minut, je bil sposoben narediti pot dolgo 4km, vendar zelo te?ko.
Namre? ko sem vozil, sem recimo prestavil v 3. prestavo, in ko sem posku?al dodati gas..je malo zagrabil, potem pa popustil, tako da sem dal v drugo, kjer je ve?ino vlekel, pri malo vi?jih vrtljajih pa spet zamrl...
Predvidevam da je zaradi mraza, vendar se mi zdi, da se pri takem avtu to nebi smelo dogajat pr teh temperaturah.
Kdo ve kje je problem, oz. kaj storiti, ker nebi rad vsak dan 20 minut ?epel na mrazu zraven avta.
Hvala vsem za pomo?
PS: ?e to..naftni filter je bil menjan letos spomladi
na avtu imam nekaj praskic, po?en zadnji odbija? ter udarjen zadnji levi del (praska ter vboklina v avto po lastni krivdi)...
..mislite, da bodo kaj kompliciral, ?e napi?em, da se je vse to zgodilo na parkiri??u? bodo verjeli? kako je s tem? ima kdo izkusnje?
poleg tega imam na strehi in havbi udarce od to?e...tako da je kar nekaj stvari za popravit..klical sem tja in so mi rekli, da je za vsak ?kodni primer potrebno napisati svoj prijavni list..
sedaj jih imam ze ene 6
mislite, da bo slo brez tezav? je res, da ce priznam krivdo pri nastali skodi, da upostevajo odbitno fransizo? zato bi raje rekel, da je pac nekdo ponoci udaril v avto, samo ne vem, ali lahko ugotovijo, da govorim neresnico...tako da prosim za nasvet
za?el sem ob pol devetih, kon?al pa okol 12 ure...
skratka...
Najprej sem za zajebaval, da sem snel cup holderja, ampak je ?lo. Malo sem imel problemov, da sem ga lo?il od dela, kjer je ro?ka za prestave. Je pa treba zadevo prjet z obem rokam.
Del, kjer je prestavna ro?ica, gre ven enostavno, paziti je treba samo na dva kabla zadej, en za lu?ko, drug za v?igalnik za cigare. Tisti z lu?ko je problemati?en, ker nisem imel pravil kle?? (unih z tankimi konci), ker je treba prtisniti na dva vzvoda, da se sname. Zadevo sem re?il z 2 ?raufencigerjema in navadnimi kle??ami. Malce zajebano, ampak tudi ?lo. Prave kle??e bi definitivno priporo?al.
V navodilih je bilo z rde?o obkro?eno, katere ?raufe je treba od?raufat, da gre dol sredinska konzola. Pa je vendar ozna?eno narobe. Treba je od?raufat 2 ?raufa, ki sta vi?je od tistih obkro?enih v navodilih. Po tem sem snel predalnik, kjer ni bilo te?av. Tam ob strani sem potem od?raufal ?e stranski ?rauf, ki dr?i sredinsko konzolo. Konzolo se sname enostavno. Malce se jo potegne k sebi in potem navzgor. Je ?lo brez te?av.
No potem sem vtaknil moj novi gadget XCARLINK zadaj v avtoradio in pr?gal. Zadeva seveda na mojo veliko ?alost ni delala.
Od?raufal sem 4 rde?e ?raufe ter snel avtoradio. Odzadaj sem odklopil ?e 2 kabla in anteno.
Avtoradio sem moral odpreti, da bi zlotal skupaj kontakt L716. To je bil res pain. Pa ne lotanje, ampak razstavljanje in sestavljanje avtoradia. Treba je kar po?teno razdret celo zadevo, da se pride do kontakta. Potem sledi sestava, za kar priporo?am, da ni napak. Ker ?e avtoradio na silo nekaj skupaj spnete, se zna zgoditi, da ne bo pasal ve? v sredinsko konzolo. Jest sem ga skor s te?avo zrinu notr .
No na koncu zadevo vklopim in spet ni?. Ampak na lcd le napise EX88:99 skratka...pomeni da zadeva vendarle deluje. Namre? z 2x pritiskom na CD se je uspe?no preklopila v mp3. Pomislim, da bi lahko bil slab usb klju?. Grem gor in musko posnamem ?e na 3 usb klju?ke. 2 od 4 sta uspe?no za?ela predvajati musko. Tako da paziti ?e na kvalitetne klju?e.
To so upori (elementi), ki jih postavimo na "bakreno" stran tiskanega vezja in imajo upornost 0 Ohm (kratek stik), na sliki sta to elementa, ki imata napis "0".
Po velikosti so ti elementi primerljivi z mravljo.
Skratka, na vezju je potrebno kratkosti?iti dva kontakta, najbolj elegantno naredimo to z uporom vrednosti 0 Ohm.
Upam, da nisem preve? zafilozofiral.
zdej ste me mal zme?al s temi upori...a ne morem preprosto povezat L716 brez teh uporov..nisem glih stru?ko..jest si to predstavljam takole..vzamem spajkalnik, in po kme?ko pove?em zadevi..bo zadosti?
ni ravno 5 minut dela, jaz sem delal skoraj 2.5 uri, ampak, sem po?asi razdiral, pre?tudiral vse, in potem tudi vse detajlno in pazljivo nazaj sestavil...
Hvala za informacije....predvidevam, da je mo?no pri razdrti konzoli stvar sprobat, da vidim, ?e je potrebno delati mosti?ek...
Lahko kdo ?e prilo?i kaka navodila za izdelavo mosti?ka?
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pri?el je ?as, ko bom moral prodati mazdo 6 136KM diesel (ro?ni menjalnik), letnik 2004 December. Kilometrov ima nekaj ?ez 150000 (moram ?e to?no pogledati). Kupil sem jo 2 leti nazaj za 11000?. Avto je bil pripeljan iz italije ter prodajan v sloveniji v neki avtohi?i. Naredil sem velik servis, od takrat ?e vsako leto zamenjal vse filtre. Z njo ni bilo ?isto nobenih te?av, avto je bomba (najbolj?i avto do sedaj), prisiljen pa sem v menjavo zaradi nakupa enoprostorca.
Sedaj me pa zanima, kako se lotiti prodaje, ker namre? tega nisem ?e nikoli po?el. Najprej je verjetno treba dobiti neko primerno ceno in zato sem pogledal na avtonet, kjer se take zadeve prodajajo od 8000-9000?. Kako sploh postaviti tapravo ceno?
Je potem bolje, da dam kje kak privat oglas ali naj stopim do kak?ne avtohi?e? Se mi zdi, da tam nebi pri?el dobro ?ez, saj imajo verjetno v mislih nek zaslu?ek, in mi zato nebi ponudili veliko.
Kaj svetujete? Mogo?e pa poznate koga, ki bi jo celo kupil. Z prodajo se zaenkrat ne mudi, je pa v na?rtu do poletja.
lp
Povezava za deljenje
Deli na druge strani