Govorilo se je, da je serijsko bli?je 130 konjev, kot pa 120. Zgornji primer to dokazuje. Bojda sicer na CSS pravijo, da dyno poka?e samo 160 PS zaradi "slabega goriva pri nas". Ne vem no, ?asi juge in slabega goriva so verjetno ?e zdavnaj mimo.
?e en primer, kjer je pokazalo ve?:
Edit: lepo se vidi, da se mo? in navor malenkost povi?ata tudi v obmo?ju do 4.000 obratov, nad to vrednostjo pa je razlika kot dan in no?.
Hvala za informacijo
Ja, razlika iz grafa je kar ob?utna.
Glede goriva pa - a se ni govorilo, da je samo dizel slab?e kvalitete? Za bencin tega ?e nisem sli?al.
Naj bi pa dr?alo, da je Shell-ov bencin bolj?e kakovosti...
Dejta mi vidva k imata obadva delno usnje povedat v kaksnem stanju imata usnje ? Sploh na bocnicah k so najbolj obremenjene pri izstopu iz avta
Tule bi se pa jaz pridru?il vpra?anju. Imam GTA letnik 2009 in tudi problem bo?nega dela sede?a. Kako bi bilo samo s popravilom tega bo?nega dela? Bi kdo to naredil ?
GTA 2008 (pred FL) pa izgleda takole (drugacna maska, meglenke,...): image.jpg
Pa se GTA spredaj serijsko spredaj ni imela senzorjev, ce se prav spomnim... ... pa imela je bolj sportno oblikovane pragove, alu stopalke, bolj zatemnjena zadnja stekla, ni imela usnjenih sedezev (le delno usnje)... skratka... bolj sportno usmerjena... GT pa je naj bi bila bolj "poslovna" ...
Mogo?e ve?, kak?en je stro?ek prisilne regeneracije na servisu, v kolikor jo je potrebno izvesti?
V praksi regeneracije ne opazi?; zgodi se samodejno med vo?njo, ko so za to izpolnjeni pogoji. Opazi? jo lahko samo, ?e opazuje? trenutno porabo, ki se v tistem ?asu dvigne za 2l/100km.
?e se zaradi na?ina vo?nje regeneracija kljub ve? poskusom ne more izvesti (veliko kratkih "hladnih" vo?enj; ali pa vo?nja na "?tand gasu" - privo??ite dizlu vsake toliko 3000+ obratov...), elektronika presodi, da se je DPF ?e preve? zapacal, da bi bila samodejna regeneracija uspe?na. V tem primeru avto voznika opozori, da bo potrebno zapeljati na servis, kjer izvedejo prisilno regeneracijo.
Kdor je "prepameten" in opozorilo ignorira ima te?ave; potem se odstranjuje DPF filter in po?nejo podobno okolju neprijazne svinjarije (ki so pri nas na ?alost nekaznovane).
Dvomim, da bi ti pri tvojih razdaljah zabilo DPF. Kadar imam ve? kratkih vo?enj imam ob?utek, da se regeneracija dokaj "pani?no" (beri pogosto) aktivira - vsekakor bolj pogosto, kot na razdaljah. Utegne? imeti zaradi tega nekaj ve?jo porabo, da bi pa DPF zabilo...
nekaj dl vi?ja poraba ni tak?na panika, ve?ji je problem ?e se regeneracija aktivira na kratki vo?nji ( 2km) in ugasne? avto. in nato spet kratka nazaj, kaj potem? Verjetno zna biti problem z DPF-jem.
Res je, da s tem nimam izku?enj, zato spra?ujem. pred leti sem imel dizla (opel), vendar brez dpf-ja, tako da teh te?av ni bilo.
sam pa delam med 25000 on 30000 in imam isto dilemo diesel ali benz, ?eprav moram ?e G145 ali 165 stestirat. karavna d 150 revolution je na netu.
Sem opazil, da karavan cd150 revolution obstaja, limuzina pa ne?!?!
imam dilemo, ker sicer delam cca 40cm v kosu, ampak potem pa imam tudi vo?nje 2km vrtec, 3 km bli?nja trgovina, po?ta..., pa se bojim da bi mi DPF zabilo
eno splo?no vpra?anje. Gledam malo M6 limuzine (?al ni ve? kombilimuzine) z revolution opremo. Ali je res opcija samo g165 pri revolution in ne tudi CD150.
na attraction opremo ne bi ?el, revolution top s cd175 mi je pa tudi preve? ( finan?no).
Letno delam nekje med 20 in 25k km. in malo tehtam med G165 in CD150.
Trenutno imam M6 2.5 GTA s katero sem ful zadovoljen, vendar bo treba drug, starej?i avto zamenjat in nova M6 bi bila super izbira.
?e ima kdo kaj informacij glede motorja in opreme ali se mu da odgovoriti na mojo "dilemo" se priporo?am za info.
lp
ja poraba je ok in osebno sem prepri?an, da lahko s 150 in ro?nim ( ob pravilnem prestavljanju - se pravi ?im ve? vozit do 1500 obratov) prihrani? min 0,5 do 1l. Ker po mojem testu 175 aut in kot vozim zafiro, avtomatik vse preve?krat menja v ni?jo ( ob malce ve? gasa) oz. se dolo?en ?as vozi v recimov 4. na 2000, namesto v 5 na 1500 ( sej ko sku?i da vozi? enakomerno potem ?e menja, samo vsaki? potrebuje dolo?eno ?as)
evo, jaz sem se pa odlo?il, da nabavim B. Turanza ER300 za mojo dimenzijo (225/45/18). Montiral bom naslednji teden, tako da lahko potem poro?am, kako se obnesejo
Katere letne gume priporo?ate za M6, GH, dimenzije 225/45/18
zahteve - dobre v de?ju in nekako sport touring, da jih ne porabi preve?.
v mislih imam Bridgestone Touranza ER300 ali Conti SportContact 5.
Se priporo?am za mnenja / izku?nje.
lp
Lon?k
Evo en testi? sem na?el na tujem forumu:
Zanimiva mi je tale Kumho guma. Baje je precej tiha, po peformansah pa tudi ne zaostajo bistveno. Seveda so eno testi, drugo praksa. Ampak , bolj? nekaj kot ni?.
Razlog je enostaven. dobil sem dvoj?ka in vozi?ek za dvoj?ke zasede cel prtlja?nik. tako da je bilo treba dvojno koli?ino plenic, hrane itd nekam spraviti.
sedaj je ?e la?je, vozi?kov se ne rabi, kov?ek pa tudi samo ?e ob?asno
kako si lahko takole kaziti tako lep avto in to celo dve leti
Zadeva je popolnoma neproblemati?na, glede porabe pa tako. Ve? kot 2 leti sem imel stalno na avtu stre?ni kov?ek. Povpre?na poraba po BC je zna?ala 9.8l. Pri?akujem pa sedaj, ko sem dal kov?ek dol, da bo padla vsaj za 0.5l
?e te zanima kaj specifi?nega pa vpra?aj
lp
Hvala vsem za prijaznost in nove informacije!!!
Robert zgleda, da je prva mazda z GTA opremo, ker sem zdaj malo pobrskal in ima GT oprema cele usnjene sede?e z elektri?nim pomikom, GTA oprema pa ima le delno usnje-in brez elektri?ne spominske nastavitve... Parkirne senzorje pa bi morala imet oba modela
Razlika v ceni je pa kar precej?nja ampak bistvena je pa izbira saj za dimenzijo 40 je razli?nih modelov pnevmatik kot listja in trave za 45 pa le za vzorec
Ker s stre?nimi kov?ki nimam nobenih izku?enj prosim za pomo? pri izbiri.
Imam Mazdo 6, letnik 2009, 5 vratni sport model.
Zaradi 2 majhnih otrok in s tem povezanih pripomo?kov, ki jih je potrebno vedno vla?iti s sabo
i??em ?imve?ji stre?ni kov?ek.
Pomembna je tudi vi?ina, da se lahko spravijo ve?je torbe, igra?e in ostalo v kov?ek. Manj?i in o?ji kov?ki namenjeni za prevoz smu?i me ne zanimajo.
?e je mogo?e bi imel kov?ek v beli ali carbon (?rni) barvi.
Malo sem gledal po ponudbo in v o?i sta mi padla:
Kamei Corvara 475 (475l) in
Thule Atlantis 780.
Ali ima kdo izku?nje z omenjenima modeloma, oziroma priporo?a kak?en drug model. Gledal sem tudi Autostyle Autoboxx C450 Metallic Black, vendar o tem proizvajalcu ni? ne vem. Cena je ugodna, ne bi pa rad sredi avtoceste pobiral razsute re?i.
Pri Corvari me malo skrbi sama dol?ina (230cm). Ali se da potem normalno odpirati zadnja (5. vrata).
Stre?ne nosilce so za vsakega proizvajalca svoji?
?e kdo seveda ve, kje bi se dalo kov?ek dobiti ugodneje, se seveda priporo?am ;-)
Hvala vsem za odgovore, vem da sem postavil ogromno vpra?anj, ampak na tem podro?ju sem pa res bos.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
A je nfera suv 4 tudi v dimenziji 225/45/18?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani