Namesto slovesa (v planu je bila 5ka) je za 10. rojstni dan dobila nove Bridgestonke, deseti obisk na uradnem servisu, nov senzor trka in novo oljno korito.
Material (jermeni + ?rpalka) bi stali 300 eur po cenah tam zgoraj, stro?ek menjave pa 250 eur.
Kolega razmi?lja, da bi jermen tudi sam zamenjal in pri?paral pri delu (pa ni mehanik), kar pa sem mu odsvetoval. Se spla?a riskirat glede na skupen stro?ek 550 eur?
Pozdrav dru?ba, prosim vas za mnenje oz. znanje pri naslednji zadevi.
Kolega na ?vedskem kupuje Mazdo 626 (?ivi tam), shopping day bo jutri. Gre za zelo ohranjen primerek Mazde 626, z bencinskim 2.0 motorjem in veliko opreme (tudi tempomat, webasto itn.) in vsemi uradnimi servisi. Predvsem pa je mazdojka za svoja leta odli?no ohranjena, od prvega lastnika in ima prevo?enih vsega 70.000 km.
Ga pa v primeru nakupa ?aka menjava jermena in (da ali ne?) vodne ?rpalke.
Jo je pri tem motorju potrebno menjati isto?asno kot jermen ali kasneje.... ??? Avto je letnik 2000 in ima za 13 let kot re?eno prevo?enih malo km.
Ker avto namerava imeti nekaj let so dobrodo?li ?e kak?ni napotki oz. izku?nje aktualnih ali nekdanjih lastnikov 626 (morebitne hibe ipd.)
Hvala vnaprej za odgovore, spodaj pa ?e link od ?estice.
Na?el re?itev v Obiju ?isto po naklju?ju, Sonax ?istilo za lete?o rjo. Dobesedno tak naziv ima.
Enostavno nanese? (razpr?ilo), pusti? cca. 3-5 minut, nato spere? z mo?nim curkom, zadevo ponovi? in v drugo ?e zgobico podrgne? po njih ter vse skupaj spere?.
Reakcija odstranjevanja se pojavi v obliki vijoli?ne barve, ki polzi od mesta rje navzdol (teh 3-5 minut).
Ob tak?nih dogodkih se spomnim tistega spomladanskega jutra l. 2001, ko sem na poti iz kasneje zloglasne Lipe (Pirni?e) vozil domov. Na pol poti proti Brodu je ?e fri?nega jugeca v ostrem ovinku namesto v levo skorajda odneslo naravnost v jarek ob hi?i (prestare gume). In ko sem po sre?nem koncu na hitro pregledal stanje na merilnikih ...
?tevec prevo?enih km je ravno v tistem hipu obrnil na 66666 km !
Ma po drugi strani pa ,prerjavenje pomeni luknjo v plehu. Bos mel tolko casa avto?
Tudi to je en dejavnik odlocitve. Ko smo ze pri tem, ravno danes sem govoril z nekdanjim mehanikom enega lj mazda servisov. Pri rji pleha, ki se ni prerjavel (dejanska luknja) naj bi Mazda krila cca. 20% stroska. Velja seveda za uradno servisirana vozila in izven garancije. Preverim zadevo jutri podrobneje in sporocim.
V kolikor ob tem priznajo dodatno se tistih 30% popusta na licarske storitve, ki jih vsake toliko posljejo strankam na dom, potem je to ze nekaj. Malo verjetno, a vprasati ni greh.
Moja Mazda ima 99400Km in jo bo treba malo pregledat. Resda servisi niso nevem kako dragi pa vendar bi rad tudi jaz kaj pri?paral. Sam ne vem kak?ne oblike servisiranja uporabljate drugi vozniki Mazd. Ne vem zakaj bi pla?eval 60-70% ve? za nek pe?at o rednem servisiranju. Ker pa vem da se vsi ne strinjate z mano bi prosil za "pro et contra."
Kot vidi? so razlike v ceni servisiranja kar velike. Od 1500 (Gustav) do Yavaryevih 100 eurov . Na tvojem mestu bi ostal pri poobla??enem serviserju, ?e zaradi MES-a in garancije na prerjavenje. Enako nudim svoji M3.
Glede rje pa ... kaj nima Mazda v ponudbi svoje kozmetike t.i. Repair-kit, s katerim lahko lastnik sam opravi z manj?imi po?kodbami laka? Povpra?aj na servisu po njem.
Ko sem zadnji? "u?ival" v pogledu na dva kiperja, ki sta med 70 in 100 km/h v sobotnem jutru divjala po Dolenjski cesti, sem si za?elel podobne napravice. Da se tak?ne norce la?je skipa s cest.
Letos bo morala na?a trojka na preobutev, ?e pred nakupom pa me zanima pomembnost detajla iz homologacije.
Namre?, opa?am, da je pri ve?ini ponudnikov (tudi spletnih) nemalo modelov zimskih gum priznanih proizvajalcev po ugodni ceni za dimenzijo 195/65/R15 91 T, v mojem karton?ku pa homologacija navaja dovoljene gume te velikosti (15") le v razli?icah 195/65/R15 91 H in 195/6/R15 85 Q.
Razlika med hitrostnim razredom T in H je ob?utna (tudi do tretjine).
Seveda bi s cenovnega vidika raje posegel po nosilnem in hitrostem razredu T, ki je cenej?i, a ne vem, ali bi bil v tem primeru v kakem ve?jem prekr?ku.
Vsak pojav ima svoj razlog, a tole z menjavo olja kot mo?na re?itev "klenkanja" me malo bega . Predvsem iz razloga rednih servisov, saj je moja redno servisirana od prvega dne na poobla??enem servisu (ne vem kako je pri tebi krusnix) za katere velja, da uporabljajo ustrezno "mazdino" olje, ki ga ne gre menjati z valvolini, castroli ipd. Ne vem kako je bilo z "eksperimenti" menjave olja pri prej?njih trojkah (323...) a vseeno menim, da se je pri novej?ih mazdah (3,5,6 itd.) le potrebno dr?ati navodil in olja poobla??encev.
Morda ne bi bilo odve? o tej temi povpra?at YavarYa... .
Na koncu koncev pa...ima kdo dokaz, da je to "klenkanje" fatalno pri prvih modelih trojk (l.03, 04) ??
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Namesto slovesa (v planu je bila 5ka) je za 10. rojstni dan dobila nove Bridgestonke, deseti obisk na uradnem servisu, nov senzor trka in novo oljno korito.
Hvala ti silverka. Skupaj ?e na dolga leta.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani