Saj na servisu nima? glih kaj veliko pametovat, lahko pa kaj pomaga? v primeru kak?nih ?udnih zadev, ki jih sami ne opazijo, grejo pa na ?ivce (zvoki).
Mi pa gre na jetra, ko ti na original servisu dvignejo avto na pragove, namesto na zato dolo?ene dvi?ne to?ke.
Servis je tako, lahko ti je v?e?, lahko ti pa ni.
Tudi jaz rad v?asih malo pokukam v delavnico, da vidim kaj po?nejo za tistih 200?.
Z Mazdo 3 sta gor zrasla dva otroka, pa ni bil ni? premajhen avto. Pa? vzame? s sabo kolikor gre v avto. Ve?ji je avto, ve? klo?nge vozi? s sabo. ?e je kriza pa nabavi? stre?ni kov?ek.
Kupi dvokomponentno - je najmo?nej?e. S tem, da ni najhitreje delujo?e. Zdaj je ?e nekaj let v prakti?nem pakiranju (kot dve zdru?eni ?prici) za bolj enakomerno doziranje zmesi. Tisto potem zme?a?, malo po?aka? in nama?e? na ?eleno povr?ino po navodilih. Ima? pa tudi druga lepila - vpra?aj v trgovini, ti bodo priporo?ali, sploh v kaki specializirani trgovini.
To lepilo ne bo dobro za avto. Kot prvo je trdo - slabo prena?a vibracije kot drugo pa se pri poletni temperaturi v avtu ko dose?e 60 stopinj ali ve? zmeh?a.
1. ?e kupi? Thule kit za Mazdo 3 letnik 2010 dobi? komplet, ki ga imajo na zalogi in ga namesti?.
2. ?e kupi? po delih lahko zbira? med razli?nimi tipi pre?k z nogami, ?tevilo klju?avnic in dodatki.
3. ?e veliko vozi? kolo je smiselno nabaviti nosilec koles za priklop. (?e dolgo razmi?ljam o njemu, vendar ?e nisem pri?el do to?ke nakupa. Na stre?nega se mi ne da ve? dvigovati kolesa in potem biti stalno pozoren na vi?ine ovir.
Kompatibilnost z drugimi avti: Ponavadi pre?ke ?e pa?ejo, noge pa je potrebno kupiti nove, saj pritrditev odvisna od vsake strehe posebej.
"Prodajamo zgolj originalni Thule model. Pri nas dobite vse v kompletu in ne manjkajo deli kot pri nekaterih OEM izvedbah (Peugeot, Mazda), ki vsebujejo le priklope za dolo?eno znamko." - tega pa ne razumem - ?e ho?e? namestiti rabi? komplet - ?e kaj glede na spisek manjka je reklamacija - po moje sejejo bu?e.
Prav gotovo pa nih?e nima namena kupiti kompleta, ki pa?e na 20 razli?nih avtov-ni poceni.
Kupi? prtlja?nik ki pa?e na tvoj avto. ?e ima? doma dva razli?na avta pa preveri? kaj od prtlja?nika je kompatibilno za drugi avto in manjkajp?e dele dokupi? in kompletira? po potrebi.
Moj primer: Prtlja?nik Thule sem kupil pred leti ko sem ?e imel Citroen ZX. Sedaj imava Mazdo 3 in C3.
- na vse tri avte pa?ejo noge ?e so zapete za vrata.
- pre?ka od ZX pa?e na M3 ?e ima fiksne vijake, druga?e rabita C3 in M3 nove pre?ke
Pri nakupu verig ti priporo?am, da najde? tak?ne, ki bodo dimenzijsko pokrivale tako letne kot tudi morebiti zimske gume.
Sam sem imel pri iskanju tak?nih verig kar nekaj sivih las, na koncu pa sem jih pla?al, kot bi bile zlate. Ampak sedaj me ne skrbi ve?, kak?ne gume imam gor. Tudi zimske niso vsemogo?e, posebej po tretji sezoni.
Drugo vpra?anje pa je, kaj bo rekel sistem proti zdrsu koles zaradi verig samo na eni osi.
Mogo?e bi pomagalo, da da oglas, da kupi golf 5 enake barve, al pa da rabi rezervne dele zanj.
Mogo?e bi se pa kdo javil.
Sicer pa kaj ve? v katero selo so ga odpeljali. ?e so bili naro?eni deli, ni varijante da ga ?e kdo najde.
Kolega je peljal s Touranom TDI v ?G. Po treh dneh nismo bili ziher, kako bomo ?li domov. Pa je ostal. Nato eno no? v Sarajevu. Ko je zjutraj hotel pogledati skozi okno hotela, je nesre?en ugotovil, da je zazidano. Ko smo pri?li iz hotela, je bil avto sicer zaparkiran, ampak tam je bil.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Razlika je v megli ali snegu.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani