zgleda da skornsek rad popravi napako tako da izklopi lucko...
mimogrede, jaz sem imel posneto ko je mehanik priznal da je on naredil napako (konektor je narobe obrnil in skuril ABS racunalnik) skornsek se je pa se naprej delu budalo... od takrat naprej me ni blo tam, pa mislim da me tudi nikoli vec ne bo
Kak lahko pa obrne? konektor (no razen ?e re?e? in ?tuka? kable).
Z tamalim sma ?e kr neki ma?in zamenjala pa ?e nisem videl da bi lahk kak konektor obrnil.
Sam zdej pa je spet dilema kaj je skrita napaka (v tvojem primeru verjetno sicer ni dileme, lahko pa da je napako prikril ?e kak?en prej, ne tale od kerga si kupu). Ker npr. lahko prej?njemu lastniku avto super laufa, tebi pa ?e prvi dan za?ne cukat in krepavat, pa se pri tem on ni ni? lagal in prikrival ko je prodaju!
Ni nekih diolem. Avto sem kupil od prvega lastnika. Sam vpra?anje ali ve na kak?en na?in se je "odpravila" napaka ali ne. Bomo videli, sam kr mirno ne bom tega pozabil.
AHA tudi skoren?ek ni taka nedol?na ovca kot zgleda, tud ?tajercev avto je bil TAM servisiran, verjetno pa tudi biv?i lastnik ni vedel da so mu zadevo tako "zrihtali"
Vpra?anje kdo je naredil. Moo?e se je tudi lastnik tak odlo?il ko so mu povedali da popravilko ko?ta okoli 3 k eur. Danes sem ?el do prej?njega lastnika pa ga ni bilo doma. Je pa v kupoprodajni pogodbi napisano da je prodajalec odgovoren za popravilo skritih napak, ?e se le te odkrijejo.
Mogo?e kdo ve kak?ne mo?nosti ima?, ?e ugotovi? skrite napake na rabljenem vozilu?
Nekdo je namerno zakril dolo?enen napake ki se nana?ajo na zavorni sistem tako da kontrolke niso gorele. Avto sem kupil od fizi?ne osebe lansko leto septembra.
Najprej pogleda? kje je bil avto prvi? registriran. Na tisti upravni enoti zaprosi? za kopijo prvega tehni?nega pregleda, ker je tam gor napisana ?tevilka homologacije al neki takega.
Da izkoristim kr to temo in vpra?am kak?na je najbolj?a re?itev za moj problem
Klju?e z dalijnsim zaklepanjem moje M6 sem opral
Ko sem videl kaj sem naredil sem pustil dalica za odlepanje par dni na rediatorju da se posu?i in potem je zadeva normalno delala kak mesec.
Po tem mesecu pa no?e ve? odklepat in zaklepat. Menjam baterijo, pa ni? bolj?e, s?istim elektroniko z razli?nimi spreji namenjeni ?i??enju elektronike pa kontaktov. Pa tud ni?
A ima kdo idejo kako to najabolj enostavno in poceni re?it?
Naj omenim ?e to, da pri Avtomagazinu krog ?tejejo iz mirujo?ega ?tarta. Torej ?tartajo iz nule tako, da v po?tev pride tudi sam pospe?ek avta ne le pro?nost in lega.
Midva sva se pa ?e veselila kako dobre ?ase sva postavljala z najino 323 F ko je bil noter ?e 2.0 serijski motor zdaj je vse jasno od kod taka razlika
Zadevo so pri Sigasu profesionalno zmontirali avto hitro preklopi na plin in dela brez problemov vse do rde?eg polja. Na mo?i se ne pozna skoraj ni?, poraba pa je bila prvi tank okol 9,6 l plina, kar se mi zdi povsem normalno
Do sedaj jih lahko samo pohvalim ker res vse dela kot mora.
Jalt, sicer pa ?e se ?e kdo vozi s t.i. cvi?kom, mo?no dvomim, da bi v javnem delu foruma (dostopnem vsakemu s tega planeta), da bi kdo objavu oz. potrdiv, da se vozi z njim, pol bi ga pa kar naenkat pohopsal in bi pla?u ko "?ut"!
Jaz sem se skoraj eno leto uspe?no vozil z cvi?kom , sam to je blo z VW-jem.
V mazdo ga jaz raj?i ne bi dal, vsaj v novej?i letnik ne!
Hmm,sn vido te slike z teh cestninskih postaj,pa ti povem,da slika ni tolko razlo?na,da bi se registrska vidla,tak da.... Sn pa sam ?e tudi pobegno skozi,samo na na?in da gre spredaj en ko ma ABC,zadaj pa tik za njim ?e en pelje,ker rampa tak ne gre dol,ko zazna gibanje zaradi senzorja!
?e ho?e? lahk par slik skeniram pa bo? videl, da se vidi registrska ?ist ok (res da samo v okoli 80 %) in ?e je vse normalno se dokaj razlo?no vidi tudi voznika.
Sj ne snema samo ena kamera ampak kr enih par!
Sistema, ki bi pa sam bral tablice na podlagi kamere pa DARS sigurno nima.
kaj pa ?e ima? ABC pa se rampa ?e ne odpre ko si mim
Sj gre marsikaj verjemi, sem delal 7 let na cestninski kot ?tudent, pa skor nikol nism pla?al cestnine, sam vse gre enkrat, dvakrat .... pol si te pa po?as zapomnijo pa te ?trafajo!
Vi?ina rampe je ?ist razli?na od ene do druge cestninske postaje. Niha od minimalno 95 cm pa tja do 102 cm. ?e enkrat dobro pogleda? pa bo? tudi videl da rampa nikoli ni vzporedna z podlago, tako da je na enem koncu vedno ni?ja kot na drugem.
Mazda mx5 garantirano ne gre pod rampo. Do sedaj sem videl peljati pod rampo samo hondo NSX, smart coupe in mislim da ?e opel speedster.
Plus tega se pa zadnje ?ase ni ve? za zajebavat z temi zadevami, ker vse ve? takih zadev posnamejo, sprintajo slike in jih posredujejo
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz sem imel na istem avtu 15 colske zimske gume na jeklenih plati??ih. Grejo gor brez problema, ker so diski isti.
lp
Povezava za deljenje
Deli na druge strani