Mah 0.5 litra več kot dizelca... Dizel in bencin imata praktično enako kalorično vrednost okoli 45 MJ/kg.
1 liter dizla tehta 0,84kg, 1 liter bencina tehta 0,75kg. Izkoristek dizelskih motorjev je večji (primerjamo isti letnik/nivo tehnologije) torej je realna razlika v porabi pri enakem režimu vožnje cca 20% +/-5%.
Ni fora v lenobi - fora je v tem, da smo to imelei že skoraj dve desetletji pol ti pa to vzamejo brez pravega razloga. Kot bi danes šel nazaj na katodne TV-je. Sej se da gledat TV tud tko ampak uporabniška izkušnja je pač slaba oziroma zanič.
Jaz sem imel temperaturo motorja več kot dve desetletji pa so mi zdaj to vzeli
Joj dva tedna nazaj sem se šel dogovorit v Mazda salon za testno vožnjo s CX-30, ki mi je bila, ko sem jo prvič videl na cesti (ne od blizu) ful všeč. V salonu mi je poleg plastičnih obrob (bi jih pobarval) v oči padel sprednji del, ki ima 'žalostne' luči za moj okus (isto velja za ostale modele). Najbolj sem bil razočaran, ko sem se usedel not in videl armaturo...počutil sem se kot v ameriškem avtu iz 80ih let, ćist brez stila 😥. Sem rekel prodajalcu, da bo treba počakati na facelift, ampak baje gredo vse nove Mazde v takšno 'enostavno' notranjost. Sicer sem za enostavnost ampak to je zame preveč brez stila in duše. Imajo pa vsake oči svojega malarja...
Včeraj menjava koles in pranje. Danes montaža nastavkov za pedala. Je bolši filing pa še zgleda ne švoh. Sicer bi tam za nogo slonet lahko bil širši ampak tega itak nikoli ne uporabljam🙂👌
Top 👌, na MT bolje izgleda. A si menjal trak ali si kar obstoječega uporabil?
Uh, mestna vožnja in ročni menjalnik...mislim, da se boš po mesecu dni tepel po glavi, sploh če si prej imel F30 AT. Ena skrb manj in udobje, kar omogoča AT v mestu je neprecenljivo. Jaz sem pri nakupu imel le AT za pogoj. Na koncu se je izbor zožil na ali F31 ali M6. F31 mi je bil bolj všeč, sploh zaradi AT, ampak je izredno težko dobiti bež ali belo notranjost pri BMW (drugi pogoj). Ko sem videl belo usnjeno notranjost v M6 pa je bilo konec dvomov. Priznam pa, da je vožnja v F30/31 AT boljša. Pa srečno.
Original so bile na voljo dvoje: svetlo srebrne in Black hyper silver. To so te prve na tvoji sliki.
Sem ravno zadnjič gledal na mojih ta drugih 19", kako je to pobarvano.
Osnova je črno prašno lakiranje. Nato je samo ena roka posebne, prosojne srebrne barve. Na koncu je prelakirano z mogoče dvema rokama, na tanko z prozornim lakom. Ne vem, kaj imajo pri Mazdi s tem lakiranje tankih slojev barve. Na feltnah se očitno ne izide in na skoraj vseh se lušči zgornji sloj barve. 😬
Živjo,
sem pozabil povedat, da bi rad naročil vsako po 1 dcl pa rabim točno ime ali številko barve.
po?asi bom moral najti zamenjavo za mojo MX-3. Imam mo?nost kupiti Mazdo 3 CD110 GT. Zanima me predvem kak?ni so ti 1.6 dizli? Vem, da so nekatere Mazde dizel imele probleme s sitom, podlo?kami, DPF-jem, ...Kako je pa pri tem motorju? Na kaj je treba biti pozoren? A je tu tudi zelo draga menjava sklopke? Kako je pa s turbinami? Je letnik 2005 in ima 170.000km. Hvala za odgovore.
Pa fantje ne pozabit ne se vozit okrog z manj kot 1/4 benza v rezervoarju ker lahko pride do okvare bencinske ?rpalke, v rezervoarju sploh poleti ko je nevarno da se pregreje in krepne !
Pi*za jaz to NE po?nem ?e 3,5 let...ve? kot pol ?asa sem pod 1/4 tanka...tankam na 2-3 mesece. Mal mi je neumno preve?at odve?no te?o...imam pa ?e eno benz pumpo na rezervi
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Mah 0.5 litra več kot dizelca... Dizel in bencin imata praktično enako kalorično vrednost okoli 45 MJ/kg.
1 liter dizla tehta 0,84kg, 1 liter bencina tehta 0,75kg. Izkoristek dizelskih motorjev je večji (primerjamo isti letnik/nivo tehnologije) torej je realna razlika v porabi pri enakem režimu vožnje cca 20% +/-5%.
Popravljeno od SishiSex, V6 and Rock 'N' Roll
Povezava za deljenje
Deli na druge strani