Rav4 tovarniske Bridgestonke dot 23, 50.000km odlicne se, vendar km so tu, profil hujša, držijo pa se odlicno, mal so glasnejse , narocam Rotallo, ob priliki menjam ker vmes je v planu se cca 10.000km do konec maja
Ne vem ce ma to kako vezo sam jota je made in japan, mogoce so tud gume za fabrko boljse
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Za vse, ki imajo raje dolga potovanja brez pogostih postankov, je Mazda6e Long Range opremljena z baterijo s kapaciteto 80 kWh, ki omogoča podaljšan doseg do 552 km
Torej 14,4kWh poraba, rad bi videl heroje ki pride pod 20kW v vsakodnevnem ritmu mesto AC za tako žival.....z 20kwh je komajda 400, pa še to se je treba potruditi. Ne vem nismo ravno napredovali v tem
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Nima veze z gumami ampak tedensko se zdaj vozim na sever Nemcije. Avstrijski del je groza zaradi delovisc, sorazmerno vsaj 3x do 4x vec kot pri nas sama zozanja ampak je treba razumet ker majo pa tudi toliko vec tunelov. Vse se racuna, cez avstrijo mas - skupne karavanke, turski (ali brener) pa se vinjeto.
Nemske AC so pa zelo dobre, zacne se dejansko sele po Minhnu. Do minhna mimo rosenheima ne mores recti da je sploh AC, vecinoma je 100 pa dvopasovna
Pol se pa zacne, je pa ogromna razlika a gres na Stuttgart/ Karlsruhe ali pa na Frankfurt od Minhna.
Prva je polna Stauov, medtem ko je druga daljsa ampak pretocna, kljub vecim zozanje. Ampak zozanja so iz 3 na dva onejitev 100, ne 60 kot pri nas.
Ostalo pa letiiiiiiii, zadnje ogledalo je nujno. Tam 140-150 pa optimalno, ce gres pocasneje mas problem ker srednji pas je dejansko s tempom, ce si prehiter pa mas veliko bremzanja.
Pohvalno!!! Strogo se drzijo voznje na desni, tud ce so tovornjaki, desni je desni, srednji se sicer najvec uporablja a ko je plac na desnem vsak gre tja.
Pa da poprcam, ampak ni laž, elektricni so vecinom stalno desno, s tempom cca max 100, to opazis ko gredo prehitevat tovornjak, zgleda kot da se naserje na srednjega, pa kar traja da pride mimo.
Ampak ne delajo nic narobe, min je 70 ali 80. Potrpljene nic drugega
Pa se o pumpah, mi smo razvajeni da mamo pumpo na ac, vecino autohofov je izven AC, nekje na vasi, ko GPS rece pumpa, vidis samo normalen izvoz, zacviknes in se peljes mimo, sem se navadil zdaj.
Ponoci, ko se najraje vracam, pa je s tovornjaki na pocivaliscih veliko huje kot pri nas. Vse zaparkirano. Vse zakrito, sem 1x celo falil uvoz ker je bilo ene max 3m med kamionoma v temi
Lahko nadaljujem kaka ciganarija je Nemcija. Sprobala sva ze zdravstveni dom (katastrofa, edini pkus je da sirijci znajo anglesko, ne znajo nemsko!), stacune, vse ker gor zacasno ziviva...internet na kabel in mobilni signal je katastrofa v vseh 3h vecjih mestih kjer se potikava. Zato ker sem imel moznost izkusnje ziveti dlje v Italiji, Spaniji, Franciji, Nemciji dobim kr pikce ko mi nekdo rece, blagor se tebi....mi se ne zavedamo kaj imamo tu. slovenija je zeleni otok, imamo vse in smo med bolje placanimi drzavami!! Drzava vsaj zaenkrat zaposluje svoje, imamo svojo proizvodnjo hrane itd itd, pustimo davke, to je povsod.
Spanija je izjema, moram recti. Drzava kamor pa bi sel takoj ce bi moral.
Na pa smo popacal se eno temo
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Seveda je guma kriva, meni jih je tudi lani na Passatu pobralo po robovih pri 20kkm!🫣 Pumpane so bile na 2.7.Letos pa je Sava zdržala 40kkm in še bodo za pol sezone..... Mislim, da za težje avtomobile ni primerna....
Je tako, od sredine je manj tako kot praviš. Ko gledaš pa avto v resnici pa vidiš od tal do vrha gume, kar je 2x tvoja vrednost in kamot vidiš teh 1,7 cm, ki sm jih napisu
Vsaka slika ma svojga malarja
Racunaj da je vmes se sirina gume pa 'buhteljcek' od obremenitve avta in da pri pogled gume od spredaj ali zadaj vidis samo spodnji del gume. Cez blatnik ne vidis ce nisi suoerman Saj pravim svaka čast če to kdo vidi :), zame bi bil obvezen šubler
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Po moji pa pol manj....diameter gume je 66cm, vzeti moraš polovico, ker kot se gleda od sredine. Preko sredine se zrcali vertikalno. Če se še spomnim geometrije je priležni kot sinus kota 1,5 stopinj nasprotna ki jo iščemo (odmik) deljeno s priležno - 33cm
se pravi 0,86 cm, dobri ste fantje če to vidite, pri mojih letih ne vem
Motiti se je človeško, popravi me če sem falil
null
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Zakaj je tako težko verjet da bi N verzije Hyundaija mele negativn camber? Zadeva je narejena za na stezo, logično, da bo mela camber in ja se strinjam, če ga boš 100% vozil sam do trgovine ti bo pobiralo notranji rob, samo ta avto pač za tako rabo ni.
Pohvalno, ampak komercialno v reklamne namene (izjemna gesta!!) so mu zamenjali kompletno vse pri 580.000 ne samo baterijo - vseeno lepa številka res pa da zgolj v 2-3h letih. Bencinar ali dizel tega ne bi potrebovala. V Barceloni in Nemčiji težko najdeš taxi ki ima manj kot 500.000km, večinoma toyote, tud hibridi. Tako da novinarji so malo izpustili detajle. Youtube se mu je izplačal, opazili so ga in mu šli z gesto nasproti.
Vprašanje je koliko bi to lastnika, ki ne bi imel te geste prišlo.....verjetno več kot sam avto? Ugibam
Z 1km/h sem se na robnik naslonil in volan izravnal. Če je to optiko premaknilo, pa tudi jaz ne vem. Potem je podvozje iz papirja.
Ko luknjo na cesti povoziš je mnogo večja sila, kot takole felno pobožat s stoječim vozilom.
Še enkrat se opravičujem za nasvete, imaš odgovore vedno pri roki, oz internet.....
to o čemur govoriš se imenuje Cabber angle, vsak avto ima toleranco v kateri ima lahko negativen camber angle (zgornji del na not) ali pozitiven angle (zgornji na ven), nekakšna standardna tolerance je -1,75 stopinj do +0,5 stopinj. Ko je pa kolo res na glihano se pa reče true vertical.....Oba kota sta človeku na uč nevidna, upam da se zavedaš kako majhna toleranca je pol ali 1 stopinja, človeku nemogoče vidna, lasrejem na optika pa ja, to si imel tudi na listu zgoraj. Te tolerance velajjo enako za hyundai i20n, ki je med drugim turbocharged vto, verjetno tezji in ima lahko tisto stopinjo negativno, ker je tudi tezji, ampak to ni postrani kolo....Tako da ko vidiš gumo z lastnim očesom da je guma postrani je govora od 5 stopinj naprej, manj ne boš zaznal na uč.
Izvoli še dokument za ta dirkalnik....
Pa pardon za nasvete. Niso zrasli v moji buči.
Še lasten primer ti dam, po menjavi amortizerjev na mojem bolidu Fiat, je avto rahlo vlekel desno. Ena os je bila neverjetne 4 stopinje off, seveda nevidna na uč...
Šel ko žival, ampak malo ga je vleklo v levo. Sem povedal lastniku. Tudi on je opažal potem, da ga vleče. Naslednji dan je šel na servis in je v RFT gumi bil vijak in je pustla.
Seveda.
Saj sem že prej napisal, da so moje gume noter nagnjene.
Torej je podvozje nastavljeno za športnost. S tem pa pač se pojavijo drugi kompromisi.
Avto je športen, tako sa težko rečeš, da niso za ta avto najbolj primerne športne gume. Sploh ker so prva vgradnja.
Nobene gume ne smejo bit notei nagnenje razen ce si strela mkvin, to je znak slabe optike ali slabih posedenih fedrov....ce gledas od spredaj pa so gume na A, potem avto lezi na fedrih, in bo najprej pobralo notranje robove gum.
Ce so gume na V bo pobralo najprej zunanji rob
V obeh primerih je nujna optika
Popravljeno od jures
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Moje naslednje gume na toyoti bojo rotalla, absolutno. Vceraj 1100km dez, sneg na taurenu, ne trese do 200 na uro aba popolnoma nič, avto priliman na cesto. Res da ma nove amortizerje pa zglobe, ampak gume 1A
Tihe, vodljive, probal zaviranje in manevriranje na pocivaliscu pri 0C.
No pa poraba oldtimerja 7.8 na bahnu kjer sem vozil 150 na odprtem ni slaba. 2 osebka pa polno robe za selitev
700km z enim tankom
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Z vidika uporabnika, ki avto rabi 30 km na dan za na šiht in kak opravek, je uporabniška izkušnja z EV točno taka. Ko mu "zasveti rezerva", ga doma (ali v službi) všteka in, ko se napolni, izšteka. 10 sekud dela in razmišljanja. Pa položnico za elektriko plača, če je nima na trajnik. Pri čemer mu nič ne smrdi doma in na poti, manj onesnažuje itd.
Noji pa še kar tlačijo glave v zemljo ...
Ko bos dejansko primerjal 1:1 in ko boš nehal žaliti ljudi se pa pogovarjajmo. Očitno rabiš tudi drugačno kulturo da si zaslužiš EV. Do takrat pa zadnji post tebi od mene.
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To je avto za slovenske ceste
Live your dreams, don't dream your life!
Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Povezava za deljenje
Deli na druge strani