Ker pa avto večino časa gledaš od znotraj (od zunaj ga gledajo drugi, za njih pa avta ne kupujem)+
Words to live by! Me je vedno prepričalo to kako se avto pelje in kako se počutim notri kot to kako drugim izgleda od zunaj. Drugače ne bi nikoli kupil določene svoje avte. 😁
Ampak naj pa ?e povejo, da od kar ni gne?e ni ve? nesre? na tem odseku. Tako, da pomoje je po cestah, kjer ti to opazi? isto. Manj prometa, bolj spro??ena vo?nja. Za ene pomeni to, da grejo lahko hitreje.
No saj, ?e pred napis "oil" doda? "nano" bojo ljudje verjeli, da je zdaj pa olje dobro za ?e 1x ve? kilometrov kot v?asih. Jaz ne tvegam, ?eprav cena 5 litrov olja Castrol EDGE A5 za mojega 5 cilinderskega navornika ni najcenej?a ampak ?e vseeno bolje preventiva kot kurativa. Itak ga menjam 1x letno, ne na kilometre. Po 30.000 kilometrih kot eni priporo?ajo je pa olje ?e zdavnaj izgubilo svoje lastnosti, pri enih je ?e zdavnaj notri polno nafte. Hvala ne.
A kdo servisira Mazdo tam? Vem za primer, ko je lastnik, ko je bil avto izven garancije sam menjal olje in ga je bilo dale? pod minimumom, pa ni imel veliko kilometrov. In sumi, da pri vsakem servisu privar?ujejo kake pol litra, liter in se naberejo evr?ki. Za BMW serviserje sem sli?al pa marsikaj, nekatere govorice so izhajale celo iz prve roke. Saj poznate tiste fore, "menjali smo vam to in to" in poka?ejo rabljene dele, ki jih imajo vedno iste.
"Danes zjutraj na avtocesti pri Podmilju: nalet ?estih vozil, ?tiri po?kodovane osebe. Potem pa se na fotografiji najdeta dva, ki ju nesre?a o?itno zabava. Povsem v duhu ?asa"
Malo pretiravate ta BMWjev 3.0 dizel zdr?i teh 350HP brez problema, ne bo kr tak noben bat ven pogledal.
Bolj bi me skrbel avtomatski menjalnik.
800Nm je absolutno preve? za ta ZF-ov avtomatik, ti avtomatiki bi naj zdr?ali do max 700Nm!
Odvisno kera verzija je v tej 3ki, ena od teh dveh:
P.S.: Vratna vretenca pa ziher trpijo pri 800Nm.
Vsaj nekdo, ki ve kaj pi?e.
Pa ja itq, da pretiravamo, tak al tak je vpra?anje, ?e je sploh do?ivel teh 800Nm kdaj, ?e je normalen voznik. Me pa zanima, ?e je s tem vozilom vsaj ?ou na Nordschleife, bi se pa ?e moglo dat pelat pod 10 minut
Heh jaz sem bil ve?krat, z razli?nimi avti gor pa je bilo vedno pod 10 minut, pa vsi skupaj niso imeli toliko navora.
Je VW druga?e. Ja, sm dubu uradno potrdilo, da je Carfax bl tko tko.
?akaj, kaj? Carfax je tako ?lampast? ?eprav, ko je brat kupoval avto in smo pla?ali zato, da smo izvedeli kar smo ?e vedeli. Da je avto uvo?en iz Nem?ije, in to je to. Nem?ki kilometri so o?itno skrivnost za carfax. V glavnem stran vr?en denar.
A se komu da ra?unati? Vedno se pudarja, kako imajo motorji na notranje izgorevanje slab izkoristek, ?e? da imajo EV 80%. Ampak elektrika pride iz naprimer termoelektrarne s 40% izkoristkom, zelena energija (vetrna in son?na) imajo ?e slab?e cifre, edino hidroelektrarne, ?e se ne motim imajo dober izkoristek. Ko prera?unamo vso to energijo (izkoristek, izgube..) iz elektrarne do avta mi deluje, da so ICE na bolj?em?
Jaz pa mislim, da se bo trg pa? razdelil med bencinarje, dizle in elektri?arje. Tako kot so v?asih dizle kupovali ljudje za dalj?e relacije (dokler jih niso prodajalci sforsirali do te mere, da so jih kupovali ?e ljudje za Cliote s katerimi so delali par kilometrov na leto) bojo po?asi ljudje ugotovili, da so uporabni predvsem za mestne vo?nje. Novi turbo bencinarji imajo ?e nekaj ?ivljenja pred seboj. Zanimiva je pa tale raziskava o dizlih: https://siol.net/avtomoto/novice/studija-ki-blati-dizle-ima-lahko-presenetljiv-preobrat-516634
In zakaj tale,ki je snemal ni ustavil in nudil pomo?i... Snemati in potem po?iljati v medije zna,ustaviti in nuditi pomo? (kar je dol?nost vsakega posameznika) pa ne...
Kako bo? nudil kolesarju prvo pomo?, ?e uide? Edino pomo?, ki si jo zaslu?i je, da se ga pridr?i. Upam, da kolesarja vsaj kak komolec fajn boli zaradi neumnosti.
Kon?no en terenec prave oblike - podobne kot so ruski oklepniki oz. tank brez cevi. Sploh, ?e je res tako odporen na udarce in praske, kot so tu pokazali.
?koda samo, da nima noter spodobnega motorja ampak nek bren?a? na baterije...
Na za?etku sem se smejal ampak realno je tudi meni postal zanimiv. ?eprav ne vem kako grejo neprebojni paneli za 9mm kaliber in zme?kljive cone skupaj.
Nevem, meni se zdi Super opcija kupiti nov avto z namenom ga voziti dokler " ne razpade". Je pa res,da ta ra?unica funkcionira predvsem pri avtih,ki so ?e kot novi med cenej?imi (kupiti novega passata za 35jurjev in ga ?ez deset let prodati za , ugibam, 12jurjev pa? ni ve? tako racionalno)....
In seveda pod pogojem, da je zanesljiv, ne da ima? potem par tiso?akov stro?kov. To je pa ?al loterija.
Se vidi, da ?e dolgo ne gledam cenikov, da me je cena za Mondeota presenetila. Ja, ?e bi ljudje kupovali racionalno bi bile na cesti pomoje same Dacie in kaj podobnega. Razen seveda uni, ki so ogromno na cesti ja.
Ampak..... A se nebi dalo to kako druga?e re?iti,kot s pregonom ?ez rde?e pri 100% prekora?itvi hitrosti.....
Ponavadi si prvi, ki obto?uje? pijane voznike. ?e ga ne bi lovili bi tip u?el, in ?ez dva dni, ko bi se streznil vse zanikal. V gostilni bi se pa hvalil, kako so ga nehali loviti reve od policajev.
Sploh ne, ker sem na ra?unalniku. Sicer avatar ni ve? aktualen ker imam ?e drugo ampak ja, je ?e vedno Primera. Dokler ne na?tudiram internet na pamet in najdem kak zanimiv avto, ki obenem ni tiktakajo?a finan?na bomba.
To?no to. In pa ne kupovati neke zadeve takoj, ko pride na trg. Koliko slabega je bilo v ?tartu recenega ?ez 1,5dci, pa so s?asoma postali ?isto ok motorji, sploh ?e si si drznil delati servise ne na predpisanih 30t km,ampak "?e" prej.
Jap. Ko mene kdo vpra?a o kakem avtu s tem motorjem re?em, da naj se ne boji preve?. Ja, na za?etku so imeli polno te?av. Ampak vraga, motor je skoraj 20 let na trgu in mu 100% bolj zaupam kot novim 1,6 dcijem itd.. Vse serijske napake so odpravljene, delov je kot listja in trave..
Sej ne re?em, da so mazdini dizli zakon. Kaj pa potrgane oz. raztegnjene verige na bmw jih?
No saj, marsikatera znamka ima probleme. Meni se pa? smilijo ljudje, ki v dobri veri kupijo avto, in potem jih udari kaj takega. Nikomur ne privo??im.
Je pa problem, ker ve? teh primero kot pozna?, manj ve?, kaj bi kupil. Sam ob?asno gledam na avto.net in potem vedno najdem kak?no zavoro (serijsko okvaro, ki bi me mogo?e ali pa ne, preve? udarila po ?epu), da neham gledati.
Sej najdejo ?e kaj cenej?ega... Od dale? se itak ne vidi katera znamka gum je gor, va?n, da so ?rne.
Imam prijatelja, ki se rad "obremenjuje" s takimi zadevami. Je opazil, da kadarkoli vidi kake 10 let stare Q7, X5 itd na velikih feltnah, VEDNO so neke cheap shit gume. Tem avtom relativno dobro padajo cene, po desetih letih lahko skoraj vsak socialc kupi luksuznega SUVja namesto nov avto, 18, 19 colske gume so pa prevelik stro?ek, ker "saj bojo lepo vozili". ?e ve?, prijatelj vulkanizer je stranki povedal, da je razlika med dobrimi in slabimi gumami lahko 2 metra in to pomeni ali, da se ustavi? ali pa zaleti?. Na koncu je stranka vseeno vzela najcenej?e.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Words to live by! Me je vedno prepričalo to kako se avto pelje in kako se počutim notri kot to kako drugim izgleda od zunaj. Drugače ne bi nikoli kupil določene svoje avte. 😁
Povezava za deljenje
Deli na druge strani