Imam M6 1.8 TE letnik 2003, 140.000 km. Avto realno porabi med 7,5 in 8,5 litrov benzina na 100 km. Za vzdr?evanje ni zahteven. Servis lahko opravi? sam, ?e ima? mo?nost, za 100 eur. Ne pije ni? olja, motor je zunaj suh kot prvi dan. Menjalnik lepo prestavlja. Mogo?e je ?e najve?ji problem rja na podvozju, ki pa razen estetskega pomena nima drugega vpliva.
?e je bila v garanciji odpravljeno rjavenje na robu zadnjih blatnikov in na spodnjem robu zadnjih vrat ter prtlja?nika se za nakup lahko brez skrbi odlo?i?. Nekaterim so v ?asu garancije menjali tudi preperelo cev servovolana; jaz te sre?e nisem imel, ker nisem vedel, da to krije Mazda.
Druga?e je avto za kupit, ker ti letniki so dokaj poceni (vpra?anje je samo ohranjenost).
Sem pogledal zadnji ra?un rednega servisa na poobla??enem servisu Mazda za M6 1.8 TE:
- olje 55 EUR,
- filter olja 15EUR,
- aldehidni filter 30EUR,
- delo 50 EUR.
Zavorne plo??ice sem do sedaj menjal samo enkrat. Kupil sem jih sam in sam zamenjal, ker so bile plo??ice na poobla??enem servisu predrage (200 EUR prednje, zadnje 150 EUR z delom vred). Ko so mi na servisu povedali za ceno me je kmalu kap.
Pri nakupu avta poglejte, ?e je bila menjana aluminijasta cev servovolana, ki gre pod hladilnikom. Moji M6 je preperela in sem jo moral zamenjati z novo, ki je kovinska. To je bil tudi edini dodaten stro?ek poleg rednega servisiranja.
Nekaterim M6 so to cev menjali v garancijskem roku, ?e si za to vedel in si na servisu zahteval, da cev zamenjajo preden je spu??ala.
Poraba je med 7,5 in 8,5 l/100 km. Po prevo?enih 140.000 km motor ne porabi ni? olja. Motor je zunaj "suh kot poper". Prestave menjalnika ?e zmeraj te?ejo gladko. Vsa oprema (avtomatska klimatska naprava, daljinsko odklepanje, radio, tempomat) deluje brezhibno. Za vo?njo po avtocesti je zelo uporaben tempomat, ki je serijski. Mojemu avtu so v garancijski dobi dodatno za??itili robove blatnikov in robove zadnjih vrat. Mislim, da so vsem M6, ki so bile servisirane na poobla??enem servisu opravili dodatno za??ito.
Avto je nezahteven za vzdr?evanje (kvalitetno olje, vsi filtri - cca 100 do 150 eur).
M6, ki vas zanima, naj bi imela ASR, ESP in xenonske ?aromete (tega moja nima, ?eprav imata isto stopnjo opreme). Verjetno je napaka v oglasu.
Priporo?am le, ?e je res dobro ohranjena. Tudi, ?e je cena takega avta kak?en euro ve?, se ga spla?a kupiti, ker so cene rabljenih res nizke glede na kvaliteto avta.
Sem mislil, da samo mene nategujejo na tem servisu.
Vsaki?, ko sem pri njih opravil redni servis, sem moral avto ?e najmanj enkrat pripeljat da odpravijo pomanjkljivosti zaradi ?lamparije. Ko sem imel tega dovolj, sem se prito?il na uvoznika v SLO (na internetni strani uvoznika - mazda. si, rubrika prito?be, pohvale,...). O?itno je delovalo, saj ko sem pri?el po avto so me obto?ili, da sem hinavec,...
Tako sem se odlo?il, da naslednji avto sigurno ne bo Mazda (da ne bo pomote - ne zaradi Mazde, ampak zaradi servisa Autorent). Bo pa? kak?na druga japonska znamka pri hi?i, ker zaradi njih ne mislim drugam voziti avto na poobla??eni servis. Upam, da bom imel ve? sre?e.
Lastniku Mazde BT-50 pa ?elim veliko sre?e in dobrih ?ivcev na Avtorent-u, ker tam te dobesedno je.... v glavo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Imam M6 1.8 TE letnik 2003, 140.000 km. Avto realno porabi med 7,5 in 8,5 litrov benzina na 100 km. Za vzdr?evanje ni zahteven. Servis lahko opravi? sam, ?e ima? mo?nost, za 100 eur. Ne pije ni? olja, motor je zunaj suh kot prvi dan. Menjalnik lepo prestavlja. Mogo?e je ?e najve?ji problem rja na podvozju, ki pa razen estetskega pomena nima drugega vpliva.
?e je bila v garanciji odpravljeno rjavenje na robu zadnjih blatnikov in na spodnjem robu zadnjih vrat ter prtlja?nika se za nakup lahko brez skrbi odlo?i?. Nekaterim so v ?asu garancije menjali tudi preperelo cev servovolana; jaz te sre?e nisem imel, ker nisem vedel, da to krije Mazda.
Druga?e je avto za kupit, ker ti letniki so dokaj poceni (vpra?anje je samo ohranjenost).
Povezava za deljenje
Deli na druge strani