mx-6 ?e ima enak princip vpetja kot 323 samo dol?ino feder nikjer ne pi?e, nikjer ni? za najti ,to je problem glih ja.Po mojem v dol?ini ni kake bistvene razlike, verjetno da so tr?e bolj.Mogo?e na blef kupim to pa sprobam
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
ni??e neve glede tega ni? ?NUJNO bi rabil... zanima me predvsem dol?ina feder, druga ni problem se nekak ?e spa?e gor... nastavljati pa gre 10 cm po vi?ini tak da bi s tem malo toleriral tudi lahko.
Ali bi prej pasalo od mazde mx-5 90-98 letnik.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Zasledil sem en oglas nastavljivih vzmeti po vi?ini za mazdo mx-6. Zanima kaka je razlika med vzmetmi med mx-6 in 323c ,mere premer ovojev .....,ker bi to jaz rad montiral na 323c pa nevem ?e bi pasalo.
Lp
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
gps ni tako natan?en in ziher, tudi la?e podobno kot ?tevci.Natan?no bi se lahko dolo?ila hitrost preko satelita ,samo ne s takim klasi?nim gps ampak z merjenjem razlik signalov preko satelita in stacionarne postaje na zemlji,,,,,,......kdo ve o ?em govorim ve zakaj se gre.
Pa glede GPS mi je prek 220 kazalo ,tak da ?e gre avto nekam
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
?e ti cvilijo bremze, potem ti aftermarket kiti nimajo zraven plo??ic proti cviljenju (gl. priponko). Ali pa so tako slabe.
Glede mazdinih zavor je tako, da imajo originali garancijo za 100.000 km. Preverjeno toliko tudi dr?ijo, ker jih vozim ?e 40k km brez problema.
teh plo??ic med cilindrom pa zavorno plo??ico ni bilo polek ...bom tu vmes namazal z neko mastjo ,mogo?e ne bo ve? cvililo.Samo moram najti pravo mast da mi ne bo gumic raz?rlo .
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Torstorm, ti ima? druge ?eljusti ?e se ne motim ne? Ker sam sem jih ob isti uporabi kar hitro skrivil (Nipparts diski & plo??ice). Sicer pa ?portne plo??ice vse cvilijo.
Na Nissanu imam neke TRW in le podrejane diske in lahko re?em, da sem z zavorno mo?jo zadovoljen, lahko pri 200 zabremzam pa zaenkrat se ni ?e ni? prekurilo ali pa zvilo. Je pa res da ima edino 100NX GTi iste zavorne ?eljusti kot Sunny GTi-R, torej 230 konjska zverina tako, da so najbr? tudi namenjene za tak?no vo?njo.
Skratka TRW mi dobro slu?ijo. Nipparts na Mazdi mi niso bohvekaj. Je pa seveda res, da je to odvisno tudi od tega, kak?ne zavroe ima avto serijsko, kak?na 121 pa? nima zavore namenjene bremzanju pri 200 323F GT pa ?e mogo?e.
jp, druge ?eljusti imam ja, komplet pesto ,?eljusti,zglob, vse imam od GTr 4x4.Prej?nje bremze niso nekaj vredu bile se pregrevale pa preve? trosilo.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
en je 4.0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zakleni temo
dnd
tebe kaj piple ,da vidi? 4.0 motorje v mazdah.najbolj?e da se tema zaklene ja.?e pa je mazda adijo pa to nikogar ne zanima to je mazda forum ne neki drugi vozi.?e normalno vpra?am da sem mislil da je katera 2.5 pa nekaj se nor?uje? zdaj to ni moj problem.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
mene pa zanima stvar glede sprednjega zgornjega struta se pravi tega ki pride nad masino in me zanima zaradi katerega razloga ga mazda 323f GT bg genracije nima ali je samo moja nekaj posebnega in je brez???
pa ce kdo ve zakaj ga ni al ni dovolj placa med motorjem pa masino da ne gre vmes ali je kaka tretja stvar umes???
hvala za pomoc!
lp
tega nima serijsko nobena.
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
za stabilnost ni?je vzmeti za 4 cm in ?portni tr?i dvosmerno delujo?i amortizerji.To se pozna kar dosti.Druga?e pa ?e da? strutbare, druge stabilizatorje (predrago)....namesto gumijastih pu? za stabilizatorje da? iz teflona ali trde pene( ni priporo?ljivo za cestno uporabo)
Zadnji del je treba malo obte?iti, da se te?a lep?e razporedi.To je bil predvsem problem pri meni zaradi te?jega motorja spredaj.
Lp
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
mx-6 ?e ima enak princip vpetja kot 323 samo dol?ino feder nikjer ne pi?e, nikjer ni? za najti ,to je problem glih ja.Po mojem v dol?ini ni kake bistvene razlike, verjetno da so tr?e bolj.Mogo?e na blef kupim to pa sprobam
Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System
Povezava za deljenje
Deli na druge strani