pismo, zdj sm pa v dilemi... Continental TS 850 mam v mislih, me pa pride Yokohama SW 905 skor 30? ceneje na gumo, s tem da je bla druga najbolje ocenjena na testu. A ma kdo kako izku?njo z Yokohamo, kako se obnese potem ?ez leto ali dve. Postane trda tko kt Michelin pa Sava al je ?e uporabna?
Jaz sem jih enkrat kupil in so premehke. Zradiral sem jih nadpovpre?no hitro. Ne bom trdil da to velja za tisto ki jo kupuje? ampak meni takrat ni potegnila. Letos sem vzel TS850
Eden je ?e lepo napisal da gre pri teh novodobnih gizmotih za bolj ali manj uspe?en na?in nekega teoreti?nega ni?anja porabe. Na koncu je pod ?rto to na ra?un kupca, saj so stvari o?itno razvite preve? na hitro in s hibami. Pri VAGU je splo?no znano da je vztrajnik rana teh vozil, menjava pa spet odvisno kdo dela med 800 in 1400. ?e bo samo to bom vesel.
Zato je v?asih morda bolj?e biti konservativen in take stvari izklapljat. Al pa imet bencinarja. Samo to je pa druga tema
Sam to je res - pri nas je S&S res bolj BS, ker redko pride? do situacije, da bi stal ve? kot minuto. Ponavadi ima? pa pri po?asnih premikih po 3x ali 4x ugasnjen in zagnan motor v minuti... ?e je to prihranek sem jaz pape?.
To so samo marketin?ki triki, ki z realno uporabo nimajo kej dosti veze ampak dejansko so le v redkih primerih u?inkoviti in so verjetno nekje na nivoju zavajanja z izpusti.
... in ti konkretno uni?ujejo vztrajnik, zaganja? zahtevajo noro drag akumulator in ?e kak?en sklop, k iga potem po izteku garancije veselo menja? in ko?ta 1000+
Sicer so pri VW-ju za rezultate vedeli ?e eno leto in pol: KLIK, tako da prav presene?eni niso mogli biti. ?udi me, da niso ?e prej ukrepali, ampak so pometli pod preprogo. Imeli so ve? kot dovolj ?asa, da se pripravijo in ukrepajo, preden jih je EPA stisnila za vrat.
Ker imajo gnarja kot toce in jim zagrozena kazen ne predstavlja poroblem. to je lahko edina razlaga.
Pri nas je kaos ?e ve?ji, saj se lahko nekaznovano odstranjujejo katalizatorji, DPF-ji ipd - in zaradi takega po?etja vsi dihamo slab?i zrak. Splo?na zavest v Sloveniji je taka, da se znamo razburiti zaradi odvr?enega cigaretnega ogorka ali papir?ka (kar je prav), nato se usedemo v avto z odstranjenim katalizatorjem in/ali DPF-jem in se brez slabe vesti odpeljemo. Briga nas za saje, briga nas za rakotvorne NOx-e, svoj prispevek k ekologiji opravimo ?e s tem, da stresemo sveto jezo na ekolo?ko neosve??ene Ameri?ane.
Na?eloma ima? prav. ampak mene moti pri tej stvari samo eno in zato imam ?isto vest ?e se odpeljem z odstranjenim DPFjem. Dokler se mimo mene pripelje tovornjak ki zakadi celo dolino in je to dopustno, tudi jaz ne bom imel slabe vesti ?e nimam dpfja. Enako je s fabrkami. Vsaka lahko kadi po mili volji, mi smo pred leti bili bitko z enim navadnim malim spjem ki je za?igal odpadno pohi?tvo (ga jemal v ra?un ob nakupu novega). Noben mu ni mogel ni?, z ?upanom in?pektorjem in polovico vasi vred, cela vas pa je vohala njegov dim.
In mi imamo vedno vso zakonodajo odli?no napisano za tla?enje malega ?loveka. Pri velikih konglomeratih (in celo miniaturnih spjih) se pa ?e zatakne. In zato imamo nekateri ?isto vest ?e smo brez dpfja, ker eni lahko eni pa ne smejo. kao.
Jaz bi tle en offtopic vpra?anje zastavil... Pred ?asom se je nekdo na veliko repen?il po tem forumu kako se ne da ni? iz amerike uvozit ker tam pa nimajo nobenih okoljskih standardov in je treba avtom in motorjem ob morebitnem uvozu menjati auspuhe, elektronike in vse levo in desno in se uvoz nikakor ne spla?a. Sedaj tukaj vsi pi?ete da imajo ameri vi?je normative kot eu.
Kako to pa?e skup?
Poleg tega ?e bolj neumno vpra?anje kako en HEMI in podobna jajca z 3.000 ccm plus dosegajo norme en ?parov?ek od tdija pa ne?
ne vidim razloga zakaj bi morali biiti peleti nek a1 standard. ?e ti ne zabijajo pe?i in ne pu??ajo katrana si zmagal. jaz dajem po 190? za tono in ?e nisem presegel 2 toni na sezono. Res pa je, da je ?i??enje relativno precej?nja svinjarija, bistveno ve? kot T?
Sem pa v avstriji tankal prej?nji teden za 0,98? da se mal dr?im teme:)
Je pa res da je treba malo bolj nafutrat, ampak JE vredno.
To prekomerno dimljenje NI normalno za moje pojme. Tudi moj odkar ni ve? .... pokadi popolnoma ?rno ?e res zahtevam od njega VSE kar ima, druga?e ni niti enega dim?ka, pa NI diesel.
Ma lej, avto ima ?e 5000 km nov lastnik in ni? ne jamra. Jaz pa tudi ne bom. Sem pa ?e ?obe dal porihtat pred prodajo, cedilo spucat, filtre menjat.... Zakaj zjutraj malo pokadi ko ga v?gem, mi ni jasno. In se tudi ve? ne sekiram. . Va?no da v ?peglu ni dima ko ga ti??i?.
Jaz sem DPF vrgel ven pod prisilo. Potem sem sicer opazil nekoliko ni?jo porabo (max pol litra) nikakor pa ne prirastka mo?i. Bolj me je motilo, da je po tej odstranitvi avto precej bolj kadi. Kajenje se ne opazi v ogledalu kot takrat ko ima? pokvarjen avto in kadi kot turek ko pohodi? plin ampak ko avto laufa na mestu pod ?tandgasom. Takrat je skorajda nemogo?e kaj po?eti v bli?ini (npr nalagati v prtlja?nik) ker smrdi po dizlu za znoret. Tudi zjutraj ko ga zalaufa? prvih par sekund malo pokadi, tisto se pa vidi. To je edina hiba ?e lahko tako re?em. Sicer pa ima avto ze prek 10 000 km brez DPF in lastnik je zadovoljen. To je va?no.
Bom kar tukaj objavil danasnji dogodek da ne odpiram nove teme. Danes so serifi zapiral ?tajersko avtocesto, ker enim pomembne?em pa? 130 km/h ni dovolj ga je treba ?gat 160 in je*at narod ki se je tisti trenutek pojavil na AC. OK to moramo po?ret ker so si tako napisali zakone. Nima? kaj. Ampak ?e pogleda? kje so ustavli folk, se ti pa obrne, glej sliko. Ko je ?la delegacija mimo ?erifu seveda na kraj pamet ne pride da bi pospravil za sabo in je lepo zapustil kraj in dve ?enski na milost in nemilost, ki sta potem ve? kot 10 min ?akala da sta se lahko prebili nazaj v promet. Mamu jim je**m cigansko. ?e bi jih pa kak mad?ar al pa romun s kamionom pobral bi bla po kaj? Kolateralna ?koda ker se je en politik pelu na ?tajersko?
Ja to sem opazil da so kilometri kr prevec pravljicni za dolo?ene letnike in ?e posebaj za dizle, ni mi jasno da potem avto hi?e dajo garancijo do 12mesecev ? Je to neka marketin?ka poteza oz. verjetno imajo za to garancijo se dodatno 100 pogojev ipd.
Glede na to da sem do sedaj imel mazdo6 sicer starejsi letnik da niso stroski servisov ipd, pri novejsih kaj prida vi?ji..
Hvala za nasvete, se bom malo pozanimal koliko stane uvoz vozila, bo vsaj bolj varno glede zgodovine vozila in bodo vsaj realni kilometri
avto mor? sam uvozt druga?e nima smisla. Razni uvozniki po naro?ilu ??itijo doma? trg in ho?ejo npr za pasata okoli letnika 2012 2 jurja in ve?. Najla?e je stra?iti ljudi, kar na?i prodajalci po?nejo. Tisti ki pa zna ?ez planke pogledat bo sam sko?il gor, ko?ta te vo?nja + pla?ilo DMV v sloveniji, ki pa je pri euro 5 in pod 130 gramov izpusta sme?no nizek (okoli 300? na avto ki stane okol 17 k) Drugih stro?pkov nima? razen ?e 100? na amzsju - identifikacija vozila. Nem?ki handlerji ti morajo z zakonom napisat stanje km na vozilu za ?emer morjo tudi stati in je ztadeva druga?na kot pri nas k kon?ni kupec fakture ne vidi noter je pa napisano 3x ve? km in 3x ni?ja cena. Potem so pa kao vsi vra?ilo leasinga.
Danes dobil nazaj delujo? ROLO. G. Slavko raztura. Samo pohvalim ga lahko. Cena po?tena, storitev narejena v enem dnevu. Lokacija Kranj, po dogovoru prevzem v Ljubljani BTC. ?e ga rabite je njegov telefon 041722958
Saj to mi je jasno... me je pa zmotil komentar, da so novi avtomobili najvecji nateg ... Ni vedno tako... tudi pri rabljenem se lahko fajn "nategnes" ... sploh taki, ki se na te zadeve ne spoznamo najbolj in ki ne kupujem avtomobilov ravno vsak mesec ... In "nategunov" je pri prodaji rabljenih se najvec ... ... Jaz sem se pri dveh rabljenih avtomobilih opekel... od takrat dalje vedno samo nove oz. par mesecev stare s preverjenim pedigreejem ...
s tem se strinjam. Mislim pa, da ?e kupi? avto v fabr?ki garanciji in pred nakupom na poobla??encu preveri? ali je garancija veljavna nima? kaj falit edino ce je bil zaleten.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Alfa ne more met veliko prevozenega kaj sele prevrtenega. Edino ce racunas se kilometre, prevozene na avtovleki. Mal heca mora bit.
Have a nice and productive day!
Your future depends on it.
Your LIFE… depends on it.
A Klokateer...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani