Integralka ma pac statusni simbol zaradi tolikokratnega osvojenega naslova svetovnega prvaka.Tut men je odzunaj noro vsec, nabuljena oblika in hudoben pogled.O mehaniki bi se pa dal pogovarjat, ker res ni nic posebnega?Podvozje si deli z alfo 155, motor pa je napram japonskim konkurentom star, neizkoriscen, in pozresen.
Nova Impreza je pa odf00k.Avto tok hudo zgleda, s tistim zadnjim spojlerjem vred.Tam je z namenom, in to je vazno.Sem se tudi vsedel vanjo, in je res vse tocno tam kjer mora bit.In vsec mi je to, ker Subaru se vedno dela spartansko opremljeno Imprezo z tehnoloskim biserom od motorja.Stara japonska filozofija delanja avtomobilov, sam da se je vecina proizvajalcev prodala.
Drgac bi pa sam raje mel Imprezo kot Lancerja, saj mi boxer ne da miru.
A ni bil pri Colibriju (hehe - dobro ime) najve?ji problem prav s turbo ma?incami oz. s samim turbom, ki se je pregreval?
Vem da se je problem pojavljal pri 4wdju od Opla, saj je bil izredno pokvarljiv, popravilo pa je stalo tudi do 400.000 sit, zato je vecina Turbo Caliber pri nas na sprednji pogon.
Po opravljenem izpitu Mercedesa a klaso, potem je prisel moj prvi avto Honda Civic 1.6 16V letnik 91', torej 4. gen. , najvecja petarda kar jo lahko denar kupi, bil sem nekaj cez 100km/h z VTijem vstric, s tem da je filing v 4. gen. stokrat boljsi (po moje!)
Sedaj sem pa menjal pred kratkim Hondico za Mazdo MX-5. Manjka mi ful konjev iz Honde, ampak nadomesti to pogon zadaj...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Bela Celica GT4 Carlos Saintz?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani