Po vseh komedijah s tem DPF-om lahko oblikujemo en rek:
"Raj?i mam pol litra ve?jo porabo kot pa pol litra dizla v olju"
To pa 100%!!!
Moje dana?nje opa?anje po prvih 100km od upgrada. Porabo pa mo BC ka?e manj kot prej :ne vem: :ne vem: Verjetno bo potrebno tudi pri meni potem dodati 1l poleg porabe na BCju,da bo kazalo realno stanje.
Tudi jaz sem danes opravil nadgradnjo DPF filtra. Vmes so naredili ?e neko za??ito intercoolerja.
Pri prevzemu avta sem tudi jaz opazil da ka?e kazalec nafte manj goriva, tako kot je ?e nekdo napisal pred menoj zgoraj. Po vpra?anju ali pri tem postopku nadgradnje DPFja naredijo ro?no regeneracijo so rekli, da ne.
Razlika med BC porabo in porabo na roko je bila pred tem patchiranjem enaka. Pred patchiranjem je kazal BC 6,4 litra, realna poraba po patchiranju in ra?unanju na roke je 7,2 litra.
Sami serviserji mi niso dali ravno ob?utka, da je napaka z tam patchiranjem odpravljena, tako da imam slab ob?utek, upam pa na najbolj?e.
He,he---so "slu?ajno" Pirellijeve gume za prvo vgradnjo pri?le med preizku?ene pnevmatike.
No tega jaz zgoraj res nisem zapisal, ampak sva istega mnenja zato pravim, da Pirelija ni bilo poleg, lani pa najbolj?e. Zato me je tako razjezilo to. ?e spremlja? te teste zadnjih ne vem 10 let, Michelin ?e nikoli ni bil prvi.
Po mojem kar dr?i tisto, da je tudi tukaj denar vladar
!Pri ?ir?ih pnevmatikah dimenzije 205/55 R 16 W, ki jih uporabljajo avtomobili kot so VW golf, ford mondeo, BMW serija 3, audi A4, opel astra ...!
A jaz prav vidim, da je to razred od 270km/h? Pa kaj so ?isto znoreli ti "strokovnjaki"? Naj mi povedo samo en avto, ki bi rabil gume v tej dimenziji in dose?e hitrost 270 km/h?
O?itno Michelin ne more priti druga?e do prvega mesta al kaj?
p.s.
Zdaj tudi jaz verjamem tistim, ki govorijo, da so ti testi larifari ... zakaj ... lani najbolj?a Pireli P7 letos sploh ni na seznamu. Naj gredo v tri krasne vsi ti testi, samo zavajajo kupce in rinejo na prvo mesti tisto firmo, ki jim najbolj podkupi!
Jaz ne vem kaj bi nekateri radi. Avto ima 185KM, 1600kg ?e ne malce ve? in je poraba ?isto OK.
Dizli so bili konkure?ni takrat, ko so imeli skoraj pol manj konjev kot bencinci, re?eval pa jih je mo?an navor.
Ker pa nekateri ljudje, predvsem pa novinarji, ki pi?ejo teste in tako vplivajo na kar velik odstotek kupcev zahtevajo ve?je in ve?je pospe?ke, ?portnost in kaj ?e vem kak?no oslarijo so proizvajalci premorani tekmovati v takem tempu in pove?ujejo mo?i motorjem, s tem pa se pove?uje tudi poraba.
?e gledamo ?isto realno ... 185 KM je prakti?no 3x ve? kot jih je imel stari Golf, bil je sicer la?ji za 600 kg proti Mazdi, ampak ?e porabo recimo delimo zaradi 3x ve?je mo?i z faktorjem 2 je poraba potem samo 4 litre ... tako na oko. Se pravi poraba je ?isto OK.
Se pa nebi strinjal, da je samo Mazda var?na, konkurenca pa ne. Po mojih izku?njah so zelo var?ni tudi BMWjevi dizli.
Tudi meni so uredili SW oziroma tisti update za DPF. Mimogrede je bila ?e narejena regeneracija (pomojem so mi skurili 10 litrov nafte),
Jaz sem zaradi zadnjega nalaganja SW v za?etku januarja imel porabo 8,5 litra samo zaradi tega. Zdaj je spet normalna poraba, tako da tale regeneracija (ro?na) ali pa avtomati?na pobere kar nekaj goriva tja v tri dni. Zadeva je o?itno izredno "ekonomi?na", zaradi nekih totalno brezveznih okoljskih standardov.
@kowkele: jaz bi ti priporocal Michelin Pilot Exalto 2, so drazje ampak boki so trdi in dlje zdrzijo kot Potenza RE050
Potenza mi je zdrzala, ce se prav spomnim cca. 40.000km, medtem ko ima Michelin pri cca. 35.000 (menjane so ble tocno 15.03.2008) se kar dost profila.
?e bi gledal pri gumah samo porabo, potem bi se res 100% odlo?il za Michelin. Energy, ki vemo da ni neka huda guma je meni na istem avtu zdr?ala skoraj 60.000 km. Potenzo bi moral menjati ?e tretji? pri teh kilometrih
Se je kdo vpra?al kako je s turbino , ki ima ?e vedno vrtljaje, olja za mazanje pa ni, ker je motor ugasnjen ?
To je najpogostej? vzrok odpovedi turbin poleg hladne v obrate in ko pregrete(po konkretnem ?ganju), neohladimo in samo ugasnemo motor..
Kolikor jaz vem, je pri "resnih" avtih sedaj to re?eno s posebno malo ?rpalkico, ki laufa tudi takrat, ko avto ugasnemo. In skorajda ne verjamem, da pri Mazdi nebi po?tudirali na to zadevo. Mene to nebi skrbelo. Sicer je pa ta sistem Stop&Go (Mazda) ali pa Dynalto(Citroen) in ?e 100 razli?nih imen star najmanj ?e 10 let, ampak nekako ne za?ivi. Tudi sam dvomim,da to tisti podatki o prihranjenem gorivu realni. To je nekako tako, kot tovarni?ka poraba goriva ... ?e jo ho?e? dose?i mora? avto imeti posatavljen v dnevni sobi na teko?em traku
Glede Potenze ... enkratna guma, samo hitro jo bo po?rlo, ?e hitreje kot Turanza. Turanzo imam zdajle na Xantiji, prej pa sem imel Potenzo. Potenzo je pobralo v dobrih 20.000 km, Turanza pa bo zdr?ala verjetno 30.000 BP.
Mogo?e ?e to ... Pozenza je ?portna guma in kot tako zelo neudobna.
Sem vpra?al na servisu in jasno - ne vedo ni?esar.
Mogo?e je malo prehitro za na?e majstre, oni zvedo po pol leta Bom jaz posku?al dobiti kolega, ki dela na Mazdi in mu fowardirati link in bomo videli kaj bodo rekli.
A ima mogo?e kdo kak?na poznanstva na Mazda servisu v Avstriji? Bi tam malo povpra?ali kaj oni vedo in katera je sedaj aktualna verzija SW odpravlja morebitne te?ave z DPF.
?e imamo te informacije, lahko potem "stisnemo" serviserje.
Vidim, da ni ?e nobeden objavil, pa bo verjetno koga tole zanimalo.
Danes me je kolega razveselil z linkom, da je Mazda v?eraj sporo?ila, da bo vpoklicala 170.000 Mazd 3, 5 in prve M6 zaradi napake v SW pri DPF filtru in posledi?nem nara??anju olja.
V knjigi za staro Mazdo6 je zapisano tako DSC/TSC ... a to pomeni, da je to kobiniran sistem z nadzorom proti zdrsavanju? Ali je v stari mazdi 6 samo ESP? Malo ?udno je zapisano v knjigi, sodelavec pa mi pravi, da imajo M5 in M6 vgrajen traction sistem. Meni se recimo konkretno zavrtijo v prazno gume,tako da ali mi ne dela ali pa ga stara M6 nima. Pravi TSC je edina stvar, ki jo pogra?am pri tej Mazdi.
Ker kolikor vem je v novi Mazdi tako DSC kot tudi TSC (mogo?e ima drugo oznako) in tam se da oba izklopiti. In tam je bilo te?ko pri vklopljenem TSCju zavrtet gume v prazno.
Glede porabe. Tudi meni se je sedaj umirila in je po BCju 6.2 litra in ?e gledam cager na tanku bo povsem dr?alo.
Ej, ko mi enkrat povejo za nov motor, ki je ti?ji (to mi je blo ful pomembno, ker so po ?asopisih ve?krat omenli, daje CD140 glasen; ?eprav ko sem ga vozil na testu, mi ni zdelo pretirano), mo?nej?i (ok, res, to mi ni bil glavni faktor), sodobnej?i..., me ne spravjo ve? na starega.
Boss: a tvoja poraba je res 6.5l/100 km? Kak?en ma? pa slog vo?nje? Jaz mam dnevno 150 km, od tega 110 km avtoceste na 130 km/h razen dobra stotka ?ez Trojane, torej vozim ve? ali manj po pravilih, pa mi 90 konjska (1,6 i) Xsara kuri 6.4 l/100 km in s tem sem res zadovoljen.
Notranjost se pa tud meni zdi, da bi bili Japonci lahko malo bolj domiselni. En kulturen zaslon?ek na sredini si menda avto za 30.000 EUR tud zaslu?i. Ker je glih nekdo tudi Mondeota omenil: Ford pa prav pretirava s vojimi svetle?imi dodatni na sredinski konzoli.
Aja, pa ?e to: Ker servis v LJubljani je najbolj?i za vozit avto? Kak?na izku?nja?
Lep pozdrav,
Grega
Ja stari CD143 je res bolj glasen kot v CD140, to sem ?e enkrat napisal.Sem vozil oba in na?alost je to ?ista resnica. Nekaj let razlike v razvoju se zagotovo pozna. V osnovi je stara M6 resni?no slabo izolirana kar se tega ti?e, ampak se ?lovek navadi, kaj pa ti drugega preostane
Z Xsaro ima? pa vseeno zelo majhno porabo, si lahko kar lepo zadovoljen.
Kar pa se ti?e notranjosti je pa meni stara M6 bolj v?e?na kot nova. Nova mi daje ob?utek ne vem ali je prava beseda utesnjena, nekako je bolj zaprta. Staro M6 so nekateri kritizirali da je plasti?na, ampak meni se ne zdi. Je pa res malce ?udno, da so v novo M6 dali skoraj isti ekran?ek za informacije in BC (res ima ve? funkcionalnosti in druga?no upravljanje), lahko bi notri vrgli klasi?en ekran?ek pa ne rabi bit barvni. Glede na to, da je konkurenca pri Nissanu imela barvnega ?e 2003 leta, skupaj z kamero. V?asih res ?parajo tam, kjer ni potrebe.
Boss, Carr: hvala za odgovore.
Boss: Tvoja poraba se mi zdi ?ist ok. Meni se zdi, da razni zaverovani vozniki TDIjev bluzijo s svojimi 4 l ali 5 l/100 km. Pa tudi ?e je res, se mi zdi 6.5 ?isto sprejemljivo.
Carr: tudi s tabo se strinjam, da za 125 KM ni treba 2.2 motorja. Ampak tudi Toyota dela take ?tale z motorji - njihov novi dizel bo tudi 2.2. Eni pa govorijo, da je downsizing v modi?!
Glede TDIja ... meni ni ratal pri slu?benem niti pod razno priti na 4,8 litra itd, ko pravijo drugi. Imam kolega, ki se je isto hvalil s tem, kako mu TDI na Golfu pije vsega 4.5 litra. Potem pa ga vpra?am kako vozi to na AC in druga?e, pa pravi klasi?no tako kot drugi. Potem pa sem ga na AC ve?krat prehitel, ko je vozil reci in pi?e to?no 90km/h. Potem ni ?udno, da pride na tak?no porabo. Jaz sem imel tudi v?asih porabo na morje in nazaj 5,2 litra z 110KM HDIjem, ampak to je tista turisti?na vo?nja.
2.2 in 125 konjev res zgleda hecno, ampak ?e vedo zakaj so ?li v to. Tak?no navijanje motorjev in pritiska na vodih vbrizga sigurno ni dobro na dolgi rok za motor. Potem pa ?e dvojne turbine, ah, to je za tiste, ki mogo?e avte menjajo na dve leti.
Gospoda, MAZDA 185 GT je v moji gara?i. Naredil sem ?e 300km in lahko povem:
V primerjavi z Mondeom notranjost ni tolk presti?na, je pa bolj BMW-jevsko ?portna. Elektri?ni sede?i so super, RVM pa moram na servisu ?e v pogon spravit, saj ne dela. Vse ostalo je ok!!!! Ne vem, al so na GT-jki spremenili trdoto podvozja, vendar ta se pelje veliko udobneje kot GTA in TE 2008. Motor... ?e sedaj vidim, da sem se odlo?il prav. Ta mrcina ?e o?itno vle?e od 1.800obr./min, pa nas je bilo 5 pravih notri, to pa je kr ?lo. Zelo veliko km mam narejenih s Passati 130 in 140km, a to je veliko bolj?e. ?e ra?unalnik ne la?e preve?, bo poraba tudi OK. Sedaj 6,6l/100km, moje standard vo?nje (6,5 Passat, 7,3 Mondeo). Xenoni so sicer bolj stati?ne narave, a vidljivost zaradi tega ni prav ni? slab?a, saj AFS poskrbi za temne koti?ke ravno ob pravem ?asu. Ropot... motor je v vsakem trenutku delovanja tako tih, da na semaforju dobi? ob?utek, da je crknu. Tisti nem?ki traktorji se lahko kar takoj skrijejo! Skratka... ?koda, da Mazda ni posvetila malo ve? pozornosti tudi notranjosti avta, saj je vse ostalo paketno gledano precej in res precej bolj?e od vseh do sedaj stestiranih srednjerazrednih limuzin.
?estitam Toma?
Fajn, da ti je v?e?, naj ti le varno slu?i in sre?no vo?njo.
?koda vsakega komentarja, ker dobesedno i??e? nekaj, dal pa sem ti polno postov, kjer priporo?am Mazdo.
O?itno si narobe razumel vse skupaj, ?eprav je lepo napisano in mora? brati v celotnem kontekstu.
?e enkrat:
Ko pa probate Citroen XMa (prej?nji vikend sem ?el z o?etovim v Izolo) pa se vpra?ate kak?no sranje od avtov dela sedaj Citroen in kak?en ni?vredni klump so ostali avti.
Za tiste ?ase gledano tudi iz tehni?nega vidika res ni imel konkurence niti pri MB S klasi in podobnim.
Gre za primerjavo, kako napreden in dober avto je bil sredi 90tih let XM in kak?en klump sedaj dela Citroen in posledi?no da so danes avti VSI skupaj navaden klump, ker se kvarijo 100 krat ve? kot so se stari, ker rjavijo, kot recimo stare Mazde niso (tako ste povedali tukaj) itd. ?e te je zmotilo "ostali" potem se opravi?ujem, ampak ?e bi prebral 3 besede prej kaj menim o Citroenu bi ti bilo jasno.
In ja, vsi smo kritizirali Zastave, kako se kvarijo kako rjavijo itd, ampak poglej kaj se dogaja danes pri vseh avtih. Zato ?isto upravi?eno pravim, da je kvaliteta na nivoju Zastave. ?e tega no?e? videti, potem lahko 100krat napi?em to, pa ?e ne bo? priznal.
?e bi jaz poveli?eval Citroena, potem nebi pisal kak?no sranje delajo, kako so sramotno ?lampasti itd.
?e si pa ti rad zatiska? o?i, kako kvalitetni so danes avti si pa kr daj.
Pa ti zna? brati vse ali samo tisto kar tebi pa?e? Poglej kaj si ti napisal zgoraj in kaj jaz spodaj:
In to tazga z novim motorjem o katerem ne vem ni? ne jaz ne ti in verjetno nih?e na tem forumu. Kako lahko kar predvideva?, da bo nekaj narobe... pa dejmo it optimisti?no naprej in upat v to, da bo vse cool, da so dodelali DPF in da je avto bomba, kar po moje tudi je in da je bistveno bolj?i kot Zastava al pa Lada in da ni ni?vredni klump.
To pa sem napisal jaz:
Motor je nov, izku?enj pa o?itno res ?e nobeden nima, ampak verjetno bo vse OK.
Samo ta novi 2.2 motor ni tako revolucionarno nov, da bi ?lo kaj res hudo narobe. Verjetno so se kaj nau?ili od DPF problema in je to baje odpravljeno.
Poka?i mi kje jaz predvidevam (tako pi?e? ti) da bo nekaj narobe in kje jaz nisem optimiste?en.
Ho?em povedati to, da neko posplo?evanje oziroma kritiziranje kar tako malo za zabavo, ker nam je dolg?as pa? ni glih produktivno sploh pa ?e 100% ne dr?i in v bistvu smo tukaj izredno skuliran folk in pa? stoji?no prena?amo vsakr?na mo?na pluvanja ?ez znamko, katere ime je v naslovu tega foruma in s katerimi izdelki smo v ve?ini zelo zadovoljni. Seveda se najdejo napake... ja kera znamka jih pa nima, sam vseeno so nekje meje in res ne more? skoraj ?ist vsak post spremenit v neko grozno kritiziranje in stra?it morebitne nove lastnike MAzde, kak?en stra?en jajc je Mazda in kolk so druge znamke bolj?e.
Mogo?e so, mogo?e pa niso in tud prav je da se morebitno zainteresiranim omenijo morebitne te?ave in kaj je treba pazit pri nakupu rabljene, ampak da se pa kritizirajo izdelki, ki so komaj dobro pri?li v prodajo in kjer nih?e niti ?e ne ve al bodo imeli te?ave z DPF, rjo, ipd, je pa mal prehuda, a se ti ne zdi?
Oprosti ampak a si samo nepismen ali se dela? norca iz mene?
Kdaj sem jaz rekel nekomu, da naj ne kupi Mazdo, da je klump itd? Tole mi prvo poka?i, druga?e pa bodi tiho.
Preberi ?e enkrat tokrat res zelo po?asi:
Motor je nov, izku?enj pa o?itno res ?e nobeden nima, ampak verjetno bo vse OK.
Kar se ti?e udobja je pa tako kako si navajen in kak?no podvozje ima? raj?i. ?e ima? rad bolj trdo in ?portno, potem ti bo za GT po mo?nosti ?e z 18' plati??i izjemno v?e?. ?e pa si bolj umirjen in ne ?porten voznik, kjer prisega? na gladko, mehko vo?njo potem ti bo to (pre)trdo. Jaz spadam v zadnjo kategorijo (prej in ?e zdaj vozim Xantijo), tako da me v stari M6, ?e posebej pa v novi konkretno pretrese, ampak se ?lovek navadi.
Je pa podvozje kar se ti?e pobiranje lukenj in jam lepo zadu?eno in nemote?e. Mogo?e te bo motilo zvok kamen?kov na kolotekih in ?um vode, vendar to ni ni?, razen ?e nisi ekstra ob?utljiv.
V celoti gledano je dober avto, za dobro ceno(na ?alost) in upajmo da ni mo?no pokvarljiv
Naprej:
Eh jaz mislim da ne bo problema z zanesljivostjo, da bi kje obstal, mogo?e kak?ne malenkosti, to jih imam jaz tudi pri moji M6. Ampak, to re?ujemo in ?e bomo re?evali, zato pa je garancija
?e naprej:
V glavnem pa, nova M6 bo ?isto fejst avto, samo vo?nja po pameti (185 konji?ek je veliko), pa ?im manj tak?nih in druga?nih nesre?
In:
Kot sem ?e rekel, meni je M6 ?isto fajn za vozit, rad jo vozim, bolj je dinami?na, bolj agilna, skratka "fun to drive", ampak na res dolgih relacijah, pa ?al ni in ne more biti na nivoju Citroena (hidravlji?arja). To moram priznati, pa moja Mazda6 gor ali dol.
In:
Jaz bi po?akal na Mazdo.Kaj pa je razlog da ?e ni pri?la?
In:
Samo otro?ke bolezni so pri vseh novih zadevah, pa naj bo to motor, podvozje, menjlanik .... Potem mora? vzeti ali staro Mazdo6, mogo?e Accorda. Samo ta novi 2.2 motor ni tako revolucionarno nov, da bi ?lo kaj res hudo narobe. Verjetno so se kaj nau?ili od DPF problema in je to baje odpravljeno.
Jaz bi vseeno ostal na Mazdi, pa ne govorim tega zaradi lastni?tva Mazde doma.
To je samo od te teme in ti meni govori?, da jaz nekomu govorim da naj Mazde ne kupi in da je klump.
Kar se ti?e trrkk pri stiskanju sklopke sem vpra?al ali se to dogaja tudi drugim in nekdo je odgovoril da ne in je stvar zaklju?ena. Rekel sem ?e to, da je ma?ina bolj glasna in da se sli?i padanje peska na podvozje, ampak da to ni moto?e kot govorijo novinarji.
Glede DPF filtra in rja pa nisem napisal groznega, ker je to splo?no znano dejstvo po celem svetu. Saj si pameten in si poglej nem?ke forume, pa ti bo jasno, da ima dale? najve? te?av s tem Mazda. In kaj naj potem napi?em, da to res ni problem?
Zdaj pa ne vem ali sem jaz tisti ?uden ali pa je kdo drugj
Pa pov?tr?ek obvezno pod rit na sede?,da ne bi dobil ?uljev slu?ajno.
Mislim, saj ne morem verjet kak?ni otroci so tukaj
easy man, sej ti ni? no?em ... mora? mal med vrsticami brat... ?eprav se ve?krat prav ?udim, da takole udriha? ?ez Mazdo za vsako malenkost in hvali? Citroene in to v stilu, da je 10 let stara Xantia bolj?a od nove Mazde... zakaj si pol sploh ?estko kupil? A ne bi bilo bolje vzet ?e eno Xantio pa full ceneje bi bilo. :ne vem:
To pa ni res kar si napisal. Jaz sem pokritiziral tisto, kar je velika napaka (sramota) mazde: rja, DPF filter. Za udobje oziroma trdoto pa sem napisal svoje mnenje. ?e bo? prebral nekaj postov nazaj, sem tudi napisal, da se bolj trdega vzmetenja ?lovek tudi privadi in ni tako hudo mote?e, ker je tisto nabijanje lukenj dobro zadu?eno. Nikoli nisem rekel, da je celokupno Xantia bolj?a od Mazde! Govoril sem samo o udobju in tukaj ne more? oporekati. Tako, kot ne morem jaz tebi oporekati, da je Xantia ?portno nastavljen avto, ?e pa ni. Napisal pa sem tudi, da tovarni gradita image na dveh razli?nih temeljih. Mazda6 ho?e in je biti ?portna, dinami?na, Citroen pa pri ve?jih avtih absolutno na udobju.
Tako da ni? ne pljuvam splo?no po Mazdi, samo pokritiziram pa tisto, kar res ni OK. Enako kot za Citroena in njegovo sramotno ?lamparijo.
Ne vam zakaj, vendar neki notranji glas mi pravi, da tale Mazda6 ni tisto, kar je bila prej?nja uspe?nica... Kar pomeni, da se lahko vsaj na za?etku izka?e tudi s porodnimi te?avami na motorju. Jutri grem do salona, se ponovno vsesti tako v 6-ko kot v Mondeota. Sporo?im.
Samo otro?ke bolezni so pri vseh novih zadevah, pa naj bo to motor, podvozje, menjlanik .... Potem mora? vzeti ali staro Mazdo6, mogo?e Accorda. Samo ta novi 2.2 motor ni tako revolucionarno nov, da bi ?lo kaj res hudo narobe. Verjetno so se kaj nau?ili od DPF problema in je to baje odpravljeno.
Jaz bi vseeno ostal na Mazdi, pa ne govorim tega zaradi lastni?tva Mazde doma.
Gospoda, Mazda 6 185 GT, ki sem naro?il ?e vedno zamuja, kolega pa mi ponuja Mondeota 2.0 Titanium X z vso opremo za isti dnar. Mi kdo pomaga? kaj bi vi?
Jaz bi po?akal na Mazdo.Kaj pa je razlog da ?e ni pri?la?
Pred cca 3 tedni sem na nem?kem forumu bral nekaj o tem, da je potrebno v nem?iji ?akati na ta novi motor 2.2 "kao" 4 mesece. Ker nem?ko ne znam, sem online prevajal v angle??ino in ?e sem pravilno razumel je nekdo, ki je blizu mazde govoril o neki blokadi za ta motor, ter da to 4 mesece ne dr?i. ?e sem prav razumel so govorili nekaj o 2.5 ali pa 2.3 bencinarju, ?e? da je bolj?e vzeti tega, da naj celo trgovci ponudijo tega.
Saj pravim to je prevedel online slovar in ne me dr?ati za besedo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Super zgleda, pa lepo da si napisal ?e drugim.
Kak?na pa je debelina teh prevlek?
Povezava za deljenje
Deli na druge strani