330i je bp pil 9 litrov. Na relaciji si se moral ?e po?teno potruditi, da je poraba dosegla 11 litrov. Pa ne vozim po?asi in ne la?em, ker nimam za kaj. Povem koliko je pila RX-8 in povem koliko bavarija.
Saj ?e ti re?em, da sem pripeljal E92 330d iz LJ v NG po predpisih z 5,8 mi tudi nebo? verjel, ne? Samo je spet resnica!
Je pa razlika med mestno vo?njo in relacijo ter na?inom vo?nje! Po mestu mi je 330d pil bp ob lepi vo?nji 9-10 litrov, 330i pa 15. Ne vozim pa s stilom gas do konca, bremza do konca in spet gas do konca....
?e mi ?e vedno ne verjame? pojdi na bmw forum in poi??i porabe od VT 2008 ter malo preberi komentarje poleg kako se je vozilo.
Sicer je pa pogovor o porabi never ending story....
Ima? 192 ali 231 konjsko? 18" je ravno na meji z udobjem. Mi smo imeli ?ir?e valarje gor, ter avto je bil dodatno spu??en in je bilo na momente pretrdo. 20" bo pa adijo pamet. Vizuelno bo izredno lepo (?e bodo lepa plati??a), kar se ti?e udobja pa obup.
?e bo? vzel plati??a z robom se pripravi, da bodo od dale? zgledale majhne. Pri nam je bilo zadaj mislim da 5,5cm roba in so izgledala iz 50 metrov kot kak?ne 16".
Saj ni va?n kira avto hi?a je nem zaenkrat koga obto?eval ker ?e vedn upam na nek primeren dogovor z njimi ampak dokler se na policiji vse premika tako po?asi tut ne vrjamem da bodo sploh pri?li ?emu do konca al pa je vse to sam politi?na fora avti so bili po?teno kupljeni pri nas dr?ava je itaq dobila od tega davek zdaj pa nastrada narod mislim vse skup je sramota.
O seveda, da je va?no katera AH je. ?e ne drugega, da se jo ljudje izogibajo, da se nebo ?e kdo tako nasral kot si se ti.
Zanimiva tema. Zagovorniki dizlov bodo zagovarjali dizle, zagovorniki bencinarjev pa bencinarje. Delam v avtobran?i in bom probal biti ?imbolj nevtralen. V dana?njem ?asu morate za dizla delati vsaj 30 do 35.000km, druga?e se vam ga ne spla?a. Nafta je dra?ja od bencina, vzdr?evanje dizla je dra?je od bencinarja, dizel je ob?utljiv na mrzel motor in kratke relacije (pozimi potrebuje 3-5km ve? da se ogreje olje na delovno temperaturo). Ko je mrzel ga nesme? peljati kaj dosti ?ez 2000 obratov, ker v turbini ?e ni olja (se pravi ni mazalnosti in s tem se tudi hitreje obrablja). Dizel ni namenjen "priganjanju", mrzel veeeliko ve? po?re kot ogret, in vedno po priganjanju zahteva ohlajevanje turbine. In nenazadnje je tudi pri kar nekaj znamkah servisni interval kraj?i od dizla. Kdor danes koleba med bencinarjem in dizlom mora dobro razmisliti in potegniti ?rto kaj se mu spla?a.
?al smo v takem ?asu, da ?e nima? dizla nisi "IN". In potem vidim v firmi, ko ima ?lovek 3 leta starega Cliota dci z malenkost ?ez 20.000km, in gleda ponovno dizla. Ko sem ga vpra?al zakaj, mi je odgovoril, ker mi manj porabi In potem sem rekel; ?e je razlika med bencinarjem in dizlom 1000?, in ?e tankate za 50? vsak mesec (pa ne), je razlika 20 tankov. Se pravi, da se lahko za to razliko skoraj 2 leti vozite zastonj. Kje je tukaj ?e dra?je vzdr?evanje in vse ostalo kar potegne zraven. Tudi sam sem imel letos prvi? dizla, in ?e le bog da nikoli ve? (sicer se pa zare?enega kruha najve? poje:) ) Dizel me v nobeni stvari ni kaj preve? prepri?al. Ob normalni vo?nji pije okoli 6 litrov, kar je cca 1,5 litra manj kot bi bencinar. Pozimi se neskon?no dolgo ogreva, ?e gre? po klancu dol se motor sploh ne ogreva, kaj ?ele notranjost,... Delam kar nekaj kilometrov nad slovenskim povpre?jem in kot ?tudent ponovno vozim bencinarja.
+ la?ja prodaja rabljenega tudi za ve? denarja
La?ja prodaja kakor pogleda?. O?e je imel BMW-ja 320d starega pol leta z 10.000km, srebrnega (oprema, ki je se najbolje prodaja), 1. lastnik, slovenski,... in je bil skoraj 25% cenej?i od novega in smo ga komaj prodali.
Za ve? denarja? Seveda, da proda? dizla za ve? denarja, ?e je bil pa ?e v osnovi pri nakupu dra?ji.
Pol pa podra?ijo plin - in si spet tam, da da? 2k eurov, ima?a pa isto kot prej. Kot z nafto!
BMW 330 CiA, Audi TT, Audi A3 3,2, A-R 147 GTA......
Z-Z
RX-8 je avto, katerega motor je pod 4000 obrati mrtev, ?e ho?e? kaj iztisniti iz njega ga mora? vrteti konstantno ?ez 7000 obratov, takrat pa lahko mirno ra?una? na 20 litrov porabe in tudi poraba olja ni zanemarljiva (treba upo?tevati, da olje ni poceni)
- BMW je dosti bolj kultiviran, 90% navora ima 3.0i na voljo ?e od 1500 obratov (se pravi, da vle?e zelo enakomerno od nizkih obratov do 7000 obratov), prostora ve?, 4 osebe se peljejo s prtljago bp na morje, pije vsaj 5 litrov manj. Sam trenutno vozim 330CiA 272KM in ob lepi vo?nji po omejitvah pije med 8,5 in 9,0 (ob enaki vo?nji je mazda vsaj 3-4litre ve?), priganjal ga pa ?e nisem, ker ima ?ele 1000km. Ob 80% AC (cca 140km/h), in 20% mesta, parih kickdownov se poraba giba med 9,2 in 9,6.
- TT je izklju?no za 2 osebi, motorji turbaki lepo vle?ejo.
- A3 ?e nisem vozil, tako da o temu avtomobilu nemorem ni? re?i
- Alfi se pa izogni
Pa si jih ?e peljal?
Hakelj?ki magnetni odpadejo, ker smu?i v nezavarovanem prostoru pred soljo, ki je na cesti??u je smrt za smu?i. Potreboval bi prav stre?ne nosilce (za kufer). Klima in radio sta iz enega kosa ??--> to je pa jeba, ker bo potrebno potem rezat, da se spravi noter 10" Touchscreen LCD (CarPC). Morda kdo ve, koliko pride ta maska z klimo in radiem ??
Zoom-Zoom
Rezanje bo jeba, ker uni?i? linijo tistega "kroga", tam kjer bo? imel LCD je zgornji del ?ir?i od spodnjega,...
Jaz sem mislil magnetne nosilce, in nato ?ez truga, v njih pa smu?ke. Glede original pritrdi?? pa poglej ko bo? ?el na ogled kak?ne RX-8.
BMW 330 CiA, Audi TT, Audi A3 3,2, A-R 147 GTA......
Z-Z
RX-8 je avto, katerega motor je pod 4000obrati mrtev, ?e ho?e? kaj iztisniti iz njega ga mora? vrteti konstantno ?ez 7000 obratov, takrat pa lahko mirno ra?una? na 20 litrov porabe in tudi poraba olja ni zanemarljiva (treba upo?tevati, da ni poceni)
- BMW je dosti bolj kultiviran, 90% navora ima 3.0i na voljo ?e od 1500 obratov (se pravi, da vle?e zelo enakomerno od nizkih obratov do 7000 obratov), prostora ve?, 4 osebe se peljejo s prtljago bp na morje, pije vsaj 5 litrov manj. Sam trenutno vozim 330CiA 272KM in ob lepi vo?nji po omejitvah pije med 8,5 in 9,0 (ob enaki vo?nji je mazda vsaj 3-4litre ve?), priganjal ga pa ?e nisem, ker ima ?ele 1000km. Ob 80% AC (cca 140km/h), in 20% mesta, parih kickdownov se poraba giba med 9,2 in 9,6.
- TT je izklju?no za 2 osebi, motorji turbaki lepo vle?ejo.
- A3 ?e nisem vozil, tako da o temu avtomobilu nemorem ni? re?i
- Alfi se pa izogni
Pa si jih ?e peljal?
Hakelj?ki magnetni odpadejo, ker smu?i v nezavarovanem prostoru pred soljo, ki je na cesti??u je smrt za smu?i. Potreboval bi prav stre?ne nosilce (za kufer). Klima in radio sta iz enega kosa ??--> to je pa jeba, ker bo potrebno potem rezat, da se spravi noter 10" Touchscreen LCD (CarPC). Morda kdo ve, koliko pride ta maska z klimo in radiem ??
Zoom-Zoom
Rezanje bo jeba, ker uni?i? linijo tistega "kroga", tam kjer bo? imel LCD je zgornji del ?ir?i od spodnjega,...
Jaz sem mislil magnetne nosilce, in nato ?ez truga, v njih pa smu?ke. Glede original pritrdi?? pa poglej ko bo? ?el na ogled kak?ne RX-8.
Glede na to, da je odlo?itev padla in bo naslednji avto 98% RX-8 me zanima ?e nekaj: ima ta avto mo?nost monta?e nosilcev na streho (smu?i, kolo....) in pa ali je plo??a, kjer je radio in klima iz enega dela ali je mo?no po delih jo razstavit (monta?a 10" TS LCDja) ?? Hvala !
Z-Z
Radio in klima se dr?ita skupaj. Glede hakelj?kov za nosilce nisem prepri?an, samo pa kupi magnetne nosilce pa je stvar re?ena
- prtlja?nik ni nevem kako velik (za 2 osebe za na dopust, max 3 ?e nimajo veliko prtljage in lepo zlo?i? v prtlja?nik), ?e bo? dal notri sub ga bo ostalo zelo malo
- motor je vzdr?ljiv, a ob?utljiv tako kot ostali (nesme? mrzlega ti??a, olje potrebno redno kontrolirati,...)
- ?ivljensko dobo 70.000 imajo tisti, ki ne upo?tevajo zgornje alineje (druga?e pa mislim, da je bil testiran za 150 ali 200.000km)
To je zdej tako sli?at kot da so nem?ki avti edini delani za hitrosti 180+ ...... mislim ej, nevem no
Dale? od tega. Samo ?e se greva peljati Lj - Berlin z laguno ali pa bavarijo po avtobanu 200km/h, se bo bavarija veliko lep?e peljala kot laguna. Smo imeli doma ?e toliko avtomobilov, v slu?bi sem vozil vse ?ivo, tako, da prili?no vem kako se temu stre?e. Ravno danes sem krstil BMW-ja 330Ci in naredil prvih 400km (predvsem po AC) in moram re?i, da je to poezija. ?e mi ponudi? laguno sem raje doma.
A ni ?udno, da je Bossa prehitel (?e me spomin ne vara) samo en francoz (laguna) ki jih je pomojem ?e malo ve? po cestah kot pa ?vabotov, pa samo en japonc (honda), itd.....pa cel kup ?vabotov.......ja zgleda da so res nemci delani za noret vse ostalo pa za lepo "penzionisti?no" vo?njo po omejitvah......ma dejte no bu?ke prodajat komu drugemu
Govorim o temu, da nemc je delan za visoke potovalne hitrosti - 180+, laguna&co se pa najbolje po?uti malo nad omejitvami.
Problem je v ?oferjih doti?nih avtov, in ni? me nebo prepri?alo druga?e.
Kam bi pa potem mene uvrstil, ko redno vozim tako BMW-je kot Peugeote?
P.S. Nimam ni? proti mazdi. Smo jo imeli doma, vozil sem novo 6ko, ampak me nekako ni prepri?ala. Je pa res, da ?e je 6ka 30k?, BMW 50k?, da se mora nekje poznati razlika.
Najbolj je seveda bilo zanimivo ?tetje prekora?iteljev glede na znamko avtomobila. ?eprav sem bil skoraj prepri?an, da bodo "zmagali" bavarski avti se je na koncu izkazalo, da so vozniki Audijev tisti, ki s seboj nosijo ve?vrednostni sindrom.
Najprej pohvala, ker si se lotil take zadeve. Imam pa eno repliko. Logi?no, da BMW-ja?i, AUDI-jevci in podobni vozijo hitreje, ker so te avtomobili delani za autobane, kot je ?e nekje nekdo rekel. Tudi sam sem skoraj vsak dan na relaciji LJ-KK in ?e grem s svojim pugijem se peljem lepo po omejitvah, ker prvo 90KM dizel ni namenjen neki hitri vo?nji (je sploh ni sposoben), ?e pa vzamem doma bavarijo, ki ima 177KM pa peljem konstantno 160-180, ker je toliko potovalna hitrost, in ne rabi? biti toliko skoncentriran kot pri pugiju.
ko si omenil bele dostavnike z vivacity sma se (z sodelavcem ko sem delal pri firmi in pomagal poleti) pri firmi peljala po enem odseku malo ve? kot 180 in gledala za?udene frise voznikov malo bolj "zmogljivih" avtomobilov enga tipa je prav v bad vrgl da je njegovo BMW 5ko prehitel bel vivacity
A ni vivacity skuter?!? Druga?e pa samo poglejte v Nem?iji razne sprinterje. Tam te zadeve letijo 200km/h bp, ker je spet tak avto delan za autoban.
Tich, dobro je poznat zakone, da ne pla?uje? tisto kar ti ni treba.
Symon ima namre? popolnoma prav - po zakono o opravljanju meritev hitrosti jih mora? prehitet in ?ele takrat te smejo snemati zaradi hitrosti. Vse ostalo pri sodniku za prekr?ke pa? ne velja saj niso opravili pravilno meritev. Tudi, ?e prepozno vklopi kamero je prilo?nost za policaja zamujena vsaj kar se ti?e hitrosti.
Ostale prekr?ke od ne umikanja, vo?nje po prehitevalnem, premajhna varnostna itd pa veljajo ne gleda kako so jih posneli.
Ne, ima Tich kar prav! Po novem zakonu ni ve? obvezno, da ga mora? prehiteti, da te lahko za?ne meriti!
Provida te ne ustavi z razlogom, ?e lepo uporablja? smernike, ima? dovolj veliko varnostno razdaljo (se ne zalepi? tistemu pred tabo na prehitevalnem pasu), ne blenda?, da naj se ti odmikajo,... Skratka ?e ugotovi, da je tvoja vo?nja ok, pa tudi ?e je nad omejitvijo!
Najbolj?e je tankat,ko se priblji?a kazal?ek zadnji ?rtici.Zakaj bi moral ?akat,da se pri?ge lu?ka.V ?em je ?tos,da se vozi? z rezervo?.Kaj pa,?e mora? kje v sili stat na avtocesti(recimo,da pri nas na obali zapade pol metra snega ) in se mora? greti,pa ti zmanjka nafte,ha?.
To me pa spominja na en vic o mujotu in hasotu
Sedita mujo in haso za hi?o na vrtu in pijeta hladno pivo. Pa mujo re?e hasotu: kaj bi dal, da bi zdele zapadlo en meter snega. Haso mu pa odgovori: Ma nemoj, zunaj +30 ?e tako vro?e ko hudi?, ti bi pa ?e sneg kidu?!?
Da nebo? iskal: Porabe se na relaciji ne da spraviti pod 11 litrov, neka kombinirana vo?nja pa je 13-15 litrov, pri priganjanju (ni potrebno da je pedal skoz na tleh, in da so obrati nad 8000) pa lahko pri?akuje? okoli 20 litrov. ?e gre? pa probavat kaj avto zmore pa z lahkoto spije tudi ve? kot 20 litrov. Sama mestna vo?nja pa je nekje okoli 15-17 litrov. Avto bil pri hi?i 2 leti in pol, 232KM, ?ir?e gume od originalnih, kar doprinese pri 200km/h+ tudi do 2 litra porabe zraven. ?e te pa ?e kaj zanima pa kar vpra?aj!
Kar je res toliko odstopanja? Saj dokler je avto v garanciji (MES kartica) ni problema, potem pa zna bit problem, sploh pri dizlih, ker je potrebno pri nekatrih napolniti ?obe pod pritiskom. Pri bencinarju pa samo dolije? in gasa
Spomladi nameravam kupiti eno Mazdo 6 karavan, bencinska izvedba, ?im ve? opreme, nekje letnik 2004/05, do 150.000 km. Nagibam se k modelu z avtomatskim menjalnikom in imam nekaj vpra?anj:
- od katerega letnika so avtomatski menjalniki z mo?nostjo ro?nega upravljanja - prvi modeli tega nimajo, vsaj po slikah sode?
- ali so kak?ne znane te?ave z avtomatskim menjalnikom v M6?
- kako je z vzdr?evanjem takega menjalnika (stro?ki, pogostost servisiranja)
- koliko km na?eloma ta avtomatski menjalnik zdr?i.
- ali mi raje namesto avtomatskega menjalnika priporo?ate ro?nega, zaradi kak?nega razloga?
LP
Par besed glede avtomatskega menjalnika. Ti samo glej, da ima zamenjano olje pri 100.000km in da prestavlja lepo sunkovito (brez cukanj). ?e bo? lepo skrbel za menjalnik (menjal olje vsakih 100kkm in tiste stvari, ki pa?ejo zraven ti bo delal ?e pa ?e ?asa). Mora? pa tudi vedeti, da avtomatski menjalnik ni namenjen speljevanju z gasom do podna (dregi), ker se mu tako kraj?a ?ivljenjska doba.
?e malo OT: moram re?i, da ste pravi otroci tukaj. ?lovek spra?uje za nasvete, da se nebo opekel z nakupom avtomobila, vi pa...(ah bom raje tiho). Moderatorji so pa verjetno vsi na dopustu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Vsaka palica ima dva konca.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani