Mislim, da so tukaj v Sloveniji ?e vedno mi?ljenja, da se avtomatiki ful kvarijo, in potem jih je strah popravila. Je pa res, da sem imel kolega k mu je na 140k, Audi A4, ?el automatski menjalnik (popravilo cca. 4000e), nakonc sem zvedel, da prej?nji lastnik ni redno menju olja, in nevem kaj ?e vse...
Vglavnem avtomatik je zakon!
Zanimivo pa je da se menja olje v avtomatikih samo pri nemcih pri japoncih to sploh ni predvideno. Pri nemcu ?e ne samo da spusti? interval ampak ?e ?e ga zamudi? ( ne za 2-4 km ) zna biti usodno.
Aja... pa ?e ena ugotovitev... vsi moji nadaljni avti so avtomatiki... sploh ne vem zakaj smo evropejci tolk za cajtom pa ?e vedno heblamo s temi ro?nimi prestavami?.. zato da pri?paramo 0,1l na 100 km?
Je tako dve ste bile rahlo zvite a se med vozno ni cutilo mi je sele vulkanizer ko je gume enkrat menjal da so jajcaste in kok to da mi volana ne trese :ne vem: , tako da ja grejo na komplet obnovo, kar se pa glede trdnosti tice pa do zdej nisem imel problemov.
LP
To se je meni isto zgodilo, volan ni ni? tresel samo so bile pa jaj?aste.
Ali so se zvile?? No to spra?ulem ker sem imel jaz feltne AEZ ( totalno sranje od felten, so gnile) no in ko sem jih ?e prodal mi je kupec rekel da so zvite??
Zanima me, kje v bli?ini ?en?urja se da kupiti akumulator za Mazdo 6, 2005 letnik?
Koliko mo?ne akukulatorje imate vi v teh Mazdah?
Novo temo sem odprl zato, ker se mi zelo mudi zato prosim za odgovore.
Lp
Ne vem ?e se bo? lahko glih zmi?ljeval glede mo?i. Vsaj pri moji 6-ki je bilo bolj pomembna vi?ina akumulatorja zaradi njegovega utrjevanja. Jaz imam zdej Toplo 60 Ah.
Plin dandanes vgrajujejo ?e tko dobr, da je edina razlika ki jo opaz? debelej?a denarnica ob izhodu s pumpe
To je pa res razen ?e ne bojo to pogruntal in potem ?e ceno plina vzdignili Druga?e pa jaz ?e bom vgradil napravo jo bom tako, da bo nastavek izpod pokrova za to?enje goriva.
Kako pa je kaj z mazanjem ali imate gor kak?ne posode z oljem?
Jaz imam v odbija?u (kmetavzarija totalna), sre?a v nesre?i je to da je ?ep za to?enje ?rn in ?rnozmajka seveda prav tako, pa ?e pod pregibom je, tak da je minimalno vidno. No, kolegici so vgradili LPG pri firmi Sigas in ima na identi?ni mazdi6 priklop za to?enje zraven tistega za benz (torej pod pokrov?kom), kar sem jaz mislil da se prostorsko ne izide, ampak o?itno se da, ?e se ho?e.
No tako bi jaz hotel ker tisto v odbija?u je res mal ... To se pravi da se da pod pokrov?kom samo verjetno z kak?nim nastavkom ali ne?
Ko sem jaz menjal zadnje plo??ice, sem podrl in spucal komplet zadnje cilindre, poskrbel da je vse lufalo na roke, extra namazal vzvod od ro?ne, ki je en qurqc izveden ?e od predzadnjega modela 626 in je ?e vedno isti in ?e ni ro?na redno uporabljena in previlno namazan vzvod, za?ne ?tekat in vse skupaj sestavil, napumpal olje in parkrat potegnil ro?no in guess what, ?la je in ?e vedno gre samo 4 zobe in ni? ve?, in to brez ?telanja pri sami ro?ki. :ne vem:
Potrebno orodje klju? 8 in 15 in klju? za sve?ke ?t. 16
Prvo je potrebno sneti "okrasni" pokrov kar je zelo enostavno, privzigne? ga prvo s sprednje strani nato ?e z zadnje
Pridemo, do pokrova glave motorja in skoraj do sve?k
Prvo je treba odviti plasti?ne nosilce "okrasnega pokrova" za kar potrebuje? klju? 15
Nato z klju?em 8 odvije? vijake kateri dr?ijo v?igalno tuljavo
Pote previdno potegne? ven v?igalno tuljavo z "fajfo" in to vajo ponovi? 4x
Nato vzame? klju? za sve?ke ?t 16 in odvije? sve?ko. Pred tem je dobro malo prepihati notranjost z stisnjenim zrakom
To so te sve?ke
Tako pa izgleda primerjava staro za novo, mogo?e so malo slabe slike je slikano z telefonom tako da...Po 100000 sploh ne zgledajo slabo, tudi razlika v razmaku (na oko) ni nobene, bi ble ?e za 50 000 kar uredu
No nato vstavi? noter nove sve?ke in ko jih za?ravfa? do konca jih pritegne? ?e za 1/16 obrata ( to pi?e na ?katlici od sve?ke). Te sve?ke nimajo podlo?ke ampak imajo za tesnenje konus.
Jaz mam 2,3 motor. Pokli? na evroton ali pa tapos in vpra?aj katere ti ustrezajo. Moj serviser nima problemov, da not kar prinesem ?e 10 let na razli?nih avtomobilih. Kako zgleda pa na uradnem servisu pa ne vem. Z njimi sem zaklju?u pred 12 leti na uradnem servisu Interclas (takrat samo za Volvote).
Evo sem vpra?al pa pravijo, da so to te NGK-ILTR5A-13G-Laser-Iridium-Spark, da pa so to prov te in da so pod FoMoCo v bistvu NGK samo delane za Forda . Izgleda jim je na lagerju ostajal pa so....
Sem pogledal katere imam in ugotovil, da imam notri sve?ke FoMoCo 6M8G-12405-BB ILTR5A 13G.
Sem nekaj gledal da bi dogil tak?ne iste pa brez uspeha. Naj bi bili edino zamenljive NGK z isto oznako ILTR5A 13G. Ali ima kdo izku?nje katere bi bile tudi dobre pa katere dajejo na?i na servisu noter?
To kar omenja? Symon je robotiziran menjalnik. V bistvu klasi?en menjalnik sam da servoti menjajo prestave in stiskajo sklopko.
DSG je menjalnik z dvema sklopkama ena za sode, druga za lihe prestave in rikverc. Je skupek najbolj?ih lastnosti avtomatskega in ro?nega menjalnika tako, da je zagotovljeno udobje avtomatike, kot hitrost pretikanja in malih izgub ro?nega menjalnika.
Aha, no ker avtomatika mam in moram re?t da je zakon. DSG avtomatiziran je pa v bistvu klasi?ni menjalnik samo da je pa? mehansko ra?unalni?ko voden, ?e se ne motim
Jaz ga mam in naredil pribli?no 10k. V tem ?asu je mogo?e malo spremenil barvo, druga?e pa ga motor ni popil niti kapljice. Prej sem to?il TXT in je bil tudi dober do za?etka tega leta ko sem ga moral zamenjati je ratal po 10k ?isto ?rn pa voden. Duga?e pa ga uporabljam v mopedu ?e 20 let pa brez problema. Tudi moped ga ne porabi niti kapljice je pa seveda druga?no kot za avto.
Ni lih za dirkat ampak to delam itak s sposojenimi avtomobili k majo mal ve? konjev k tisto kar vozim normalno.
Ko dela? 1000 km na dan je avtomatski menjalnik obvezen, pa v mestu se tut obnese... ma kul je.
Mah... mal si jezn na cel svet... sej mine.
A ste na to mislili
Pet stopenjski pa vsaka brzina ma medbrzino se lahko re?e da jih ima kar 10. Pa letos sem ugotovil, da in to samo na klancu navzdol sam zbija brzine navzdol oz. da bremza ma?ina. Jaz ne grem ve? dol z avtomatika
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
No meni je pa ratal polomit anteno.
Pust'te me, da mi je doollgčaaaassss!!!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani