v Nemciji je Mazda sama na solanjih za novo CX-5 izpostavila to "manjkajoco" oz. "nesmiselno" delovanje coming/leaving home. Obljubili so, da bodo to odpravili s Softwareupdate-om, ni pa zanekrat znan noben datum.
Zdravo
Sicer ne gre za ta model avtomobila, gre pa za to funkcionalnost.
Ali je kak info v kateri verziji softwera naj bi bilo to odpravljeno?
Namre? v v56.00.230 (nekaj takega) je ?e vedno zme?njava okoli te funkcionalnosti.
Deluje, ?e ima? pri?gane lu?i (stikalo lu?i na poziciji lu?i). Zaradi tega seveda non stop gorijo zasen?ene lu?i (tudi podnevi). Avtomatske lu?i je potrebno izklopiti druga?e gorijo dolge. Dnevne lu?i tu torej izgubijo pomen.
?e je pa stikalo lu?i na poziciji auto pa delujejo tako dnevne kot avtomatske lu?i, leaving home/coming home pa tudi pribli?no ne. Ko ugasne? avto gorijo pozicijske, dokler ne odpre? voznikovih vrat (?e odpira? ostala vrata, pozicijske lu?i gorijo - kot je to pri?akovano). Ko odklene? avto na daljinec, se z zunanjimi lu?mi ne zgodi ni?. ?e pa potegne? ro?ko za izklop dolgih (da gorijo sprednje lu?i) pa zraven izklopi? ?e avtomatske lu?i.
Kak?ne ideje ma narod, ne more? verjet, kaj ma plovec veze z koli?ino plina razen na dipleju, ?e pa ?e ga ni treba krivit, so drugi bolj simpl prijemi.
Bil sem zraven obakrat ko smo to ?timali, prvi? je bila 'simpl' metoda, ki jo verjetno omenja?, drugi? pa so mi enostavno zvili 'dr?alo' plovca, ki je kot ve? vezan na multiventil, ki skrbi za varnost. Rezultat sem pa ?e napisal. ?e to ne bi dr?alo potem ziher ne bi spravil 58l plina v 62l tank ampak le cca 50l.
Kolikor ?e je gre notri do 80% max zaradi varnostnega ventila, zato je vsak L pomemben, da ima? en spodoben doseg.
Na?eloma lahko re?e?, pa ti zvijejo plovec malo. Meni gre v 62l tank notri 58l kar pomeni, da imam nastavljeno na cca 90%. Pri prej?njem avtu pa je ?lo 100% notri. No ja malce manj ker vedno nekaj malega ostane.
Mazde6 na LPG bodo po?asi tako pogoste, da bo kdo mislu da so jih ?e fabr?ko izdelovali!
To je bilo re?eno leta 2008, da bo 2.0 ?estica (modelsko leto 2009) imela mo?nost dokupa serijsko vgrajenega plina. ?e celo o ceni se je ?u?ljalo, potem pa ni bilo ni? iz tega.
Bencinar bo prava izbira za avtorja teme. Mislim da se ljudje ?e kar malce "bojijo" motorjev z ve?jo prostornino ali ve? kot 4 valji in to brez razloga. Moja M6 (2.5L mlin?ek) je na 8L/100km ?e od kar jo imam in delam na leto to?no 30.000KM. Dinami?nost avta je odli?na in vo?nja u?itek
Podprem tole izjavo. Moje izku?nje so identi?ne. Mestna vo?nja cca 9,5-10,5 plina, izvenmesta 8-9 plina pri 130km/h.
Najina M6 2,5i ima sedaj na plin narejenih cca 45kkm in brez te?av. Mazanje ventilov (flashlube) sicer je vgrajen, vendar sem samo enkrat doto?il in se sedaj vozim ?e cca ve? kot 20kkm brez. Tako mi je bilo svetovano, ker kot je bilo ?e omenjeno ma?e samo sesalne ventile pa ?e to najve? tistega blizu katerega je speljana cevka iz flashluba, ostale pa manj. BTW tole so interne informacije.
Lu?ka check engine se mi je pri?gala do sedaj cca trikrat. Prvi? je bilo potrebno ?e malce nastaviti kak teden po vgadnji. Drugi? ko sem tankal '?uden' plin v Italiji (na to?no dolo?eni pumpi) in tretji? ko sem sam nastavljal uparjalnik (z namenom manj?anja porabe), pa sem preve? zmanj?al dovajanje plina (prerevna me?anica). Vsakokrat je gorela recimo najve? dva dni. Lu?ka se po cca 5 v?igih avta samodejno ugasne ?e je vse ok.
Vgradili so mi pa pri G-1.
PS: Ali je kdo tukaj ki ima belo mazdo 6 in je bil prej?nji teden v ponedeljek Celju pri G-1.
Jaz imam, sicer na M6 2,5 GTA, ?e od 7500km dalje sistem od G-1 in dosedaj ?e nisem imel nobenih te?av. Pred tem sem tudi imel njihov sistem v francozu in je tudi delalo normalno.
Glede sistema mazanja ventilov pa imam vgrajeno posodo za mazanje in sem enkrat samkrat doto?il valve saver. Zdaj se ?e lep ?as vozim brez po priporo?ilu, ki sem ga dobil na G-1.
Kar se ti?e pa vsakoletnega servisa naprave, pa ga dejansko ni. Jaz se ?e dve leti in pol vozim z istim filtrom.
Aja to, da je zavoli prilagojen za Mazdine motorje je pa ena velka marketin?ka bu?a. Katerikoli sistem bo deloval, le potrebno ga je pravilno nastavit.
Na Petrolu je LPG slab?e kvalitete. Kadar tankam tam naredim cca 50-80km manj kot ?e tankam na Verov?kovi. Nekaj bo na tem. Pa ?e na Verov?kovi ni treba zmrzovat medtem ko ti to?ijo kar je zelo dobrodo?lo v tem letnem ?asu.
Kar se ti?e pa flashluba sem pa iz zanesljivih virov izvedel da je natego. Jaz ga sicer imam namontiranega v avtu vendar ne bom vel zlival olja notri ko mi ga zmanjka.
Informacija o tem je pri?la od japoncev, ko so delali teste in ugotovili da je larifari.
Da ne me?am. Kako vam ka?e ?tevec za bencin v primeru plinske in?talacije? Ali ka?e pravilno koli?ino, ali gre na 0 pa se resetira, .... ? Meni je namre? do pred kakim mesec vedno ostalo na ?etrtini in ko je dejansko nivo bencina padel pod to je kazalo to?no nad tem pa na 'oko'.
Se strinjam, zato pa ?e malce brskam naokoli, res bi rad dobil koga, ki je na Plineksu dal zadevo vgraditi.
Moje mi?lenje. Izogibaj se plineksa. ?e bo? meu kakr?nekoli probleme ti bodo 100% prsko?il na pomo? samo Sigas al pa G-1, ostalo je tko tko. Pejt do Primo?a za CX-7.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
V vsakem primeru si ga nasankal. V tem primeru celo dvojno. Prvo si ob avto, kot drugo te pa ?e zavarovalnica okrade z to cenitvijo po eurotaxu.
Samo ?akam, da mi bo agent rekel, da moram dopla?ati pri zavarovanju, ker imam keyless sistem.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani