Tudi sam razmišljam, da bi kupil Thule za na kljuko za 3 kolesa + adapter za četrtega. Gre za običajna gorska kolesa. Nimam pa še kljuke, pa ne zanima, katero snemljivo priporočate, pa da je z vgradnjo in homologacijo neke zmerne cene?
Vidim, da novejše M6 trošijo več po avtocesti in manj po mestu. Imel sem CD136, letnik 2004 in mi je takrat pila 6,7, vozil pa sem večinoma po avtocesti 150km/h. Zdajšnja CD 175, letnik 2016 pa mi pije čez 7, razen po mestu jo spravim pod 6.
Jaz sem s ?estko prve generacije naredil 350k km (italijanska, 2. lastnik v slo, kupil sem jo pri 120k km), potem je za?el vztrajnik malo tresti. ?obe in turbina bp, edino egr ventil sem menjal. Zadnji? sem pogledal na avtolog in vidim, da se ?e vedno vozi, vendar ima 3 leta od moje prodaje le 250k km .
Mi smo ravnokar kupili tak?no in ?e ne morem komentirati glede kvalitete. V primerjavi z dvojko je vo?nja bolj?a, je veliko bolj stabilna. Poraba je nizka. Motor ima jermen, ki se menja na 120000km, servisni intervali pa so na 20000km. Dvojka bencinar pa ima verigo in velja za zelo zanesljivo.
prvi? se javljam. Kmalu pom postala lastnica nove mazde 3 in ravno o tem bi nekaj napisala. Kar se ti?e novih Mazd in Mehike. Jaz sem dobila tak odgovor. Vem da se ?asija moje nove Mazde za?ne kot izdelava v Mehiki (torej 3). Re?eno mi je pa bilo, da je Avto 100 % delan na Japonskem (poreklo Japonska). Baje Mazde 3 ozna?ujejo s ?asijo Mehike, a ?e vedno delane na Japonskem.
Tak je bil odgovor prodajalca in upam da mu lahko res zaupam
Ta odgovor me spominja na odgovor prodajalca na vpra?anje zakaj M3 l.2004, 1. lastnik, nikoli karambolirana,... tako mo?no rjavi? Odgovor je bil; ker so takrat pri nas prodajali mazde, ki so bile delane za ruski trg
nakup ni bil smoteren, spet i??em, sem pa se pogovarjal z poznavalcem mazd, tudi servisira, i??em naj od 2006 letnika naprej, ?etudi DPF - 1x pa? gre? na relacijsko da se spuca, druga?e pa ni?ji letniki pogojno, kajti problemi so plo??ice pri ?obah ter sklopka menda, ?e je bilo to menjano potem vse ok.
Podlo?ke zamenja? pri Simonu za cca 120?, za sklopko pa nisem sli?al, jaz sem kupil avto pri 120k, zdaj po dobrem letu imam 170k in nisem imel nobenih te?av, sem pa prevetivno zamenjal podlo?ke. Na gorivu pa sem v enem letu privar?eval ?ez 1k?. Sicer sem ?e vseeno zagovornik bencinarjev, oz. bencin+plin, samo takrat ko sem kupoval m6 ni bilo nobene dobre karavanke na bencin na voljo.
Sem nov na forumu in se odlo?am za nakup mazde 6 (diesel) v rangu tam do 6000eur.
Za vikend bi rad ?el pogledat ta avto in me zanima ali ga kdo pozna in kako je kaj s temi avti?
Na kaj moram bit pozoren? Druga?e se mi zdi avto zelo lep in po opisu ima tud ogromno opreme. Se mi pa zdi tud ?udno da ni slovenskega porekla, zgleda da je bil uvo?en. Sicer ?e nisem kontaktiral lastnika, vendar ga ?elim tokom dneva poklicat in se dogovorit za ogled.
evo mazdico dobu nazaj servis me je stal 800 evrov z delom vred zamenjal sem vse filtre,napenjalce,oba jermena vred z garnituro,olje-servo in v motorju,hladilno teko?ino,desni le?aj in obe roki.je pa res da so deli zelo zelo dragi ampak mi ni ?al denarja sedaj vsaj vem da je vse ok in upam da bo stvarca ?pilala tako kot mora.
Obvezno zamenjaj ?e bakrene podlo?ke, ?e ima ?e original.
seznam je meni malo ?uden, ?e nikoli nisem videl Audije in BMW-je na prvih mestih, sli?al sem, da imajo s BMW 5 kar precej te?av. Honde Accord, Civic pa sploh ni na seznamu.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano (urejeno)
Tudi sam razmišljam, da bi kupil Thule za na kljuko za 3 kolesa + adapter za četrtega. Gre za običajna gorska kolesa. Nimam pa še kljuke, pa ne zanima, katero snemljivo priporočate, pa da je z vgradnjo in homologacijo neke zmerne cene?
Popravljeno od tomaz108Povezava za deljenje
Deli na druge strani