Sem ?e ?isto fri?en ?lan. To pa zato, ker sem se naravnost zaljubil v M6 GTA Sport Combi. Oprema je svetska (od ?portnih dodatkov, ki mi sicer di?ijo, a ne pomenijo veliko, do prakti?nih: pameten klju?, alarm, pomo? pri spreminjanju pasov, xenon). Sem za dizla, saj delam 150+ km na dan in je to verjento logi?na izbira.
Seveda me moti 185 konj, ki jih dobesedno ne potrebujem (140 bi bilo ravno prav). Skrbi me poraba, drag servis in zavarovanje. Sicer imam vse bonuse na zavarovanju in kasku na maximumu (trkam na les kot zme?an). Nisem pa pripravljen delati kompromisov glede opreme. Ima kdo kak?ne konkretne informacije o tem?
Tukaj se mi zdijo Mazdini ljudje malo trdonje, ker nima ?lovek ?isto nobene fleksibilnosti - ena oprema, en motor - take it or leave it.
V vsakem primeru gledam samo ?e Japonce - nekako sem si vbil vglavo zanesljivost (bomo ?e videli, sicer); ?ena in svak vozita Toyote. Novi Avensis izgleda zelo dobro, ampak je M6 bolj dinami?na, sta pa tako Avensis kot Honda Accord dra?ja od Mazde 6.
Upam, da bom od vas nabral kak?ne konkretne informacije.
Pri moji novi GT-jki, ki je za razliko od tvoje malo manj ?portna, sem imel podobne tvoje pomisleke glede 185km. Res zavarovanje stane svoj denar, vendar motor je ?e po 500km resni?no veliko bolj?i od raznih Passatov in Mondeou (slu?beni km). Motor se mora najprej malce udelati seveda (par 100km) pol pa vle?e kot norc ?e od 1800obr./min. Danes sem stestiral porabo (prete?no avtocesta 150km/dan), vse na tempomat. Povpre?je ra?unalnika 6,6l/100km, efektivno 6,8l/100km. Za enkrat super zadovoljen! najve?ja pomanjkljivost je lu? za vzvratno vo?njo, ki pono?i sveti premalo. Upam, da bo ?e naprej tako.
Lep pozdrav vsem!
BTW sedaj vozim Citroen Xsara 1.6, pa sem se te znamke - predvsem zaradi servisa - rahlo ?e najedel. O?e je vozil C6 V6 s hidraktive III vzmetenjem in je sicer bil zadovljen, ampak prav vzmetenje ga je neznansko motilo, saj avto baje dela prave po?epe - vzdol?no se pretirano nagiba pri pospe?evanju in zaviranju.
Seveda tu se 100% strinjam, to je jasno, ampak brez zamere, ko bo? imel in ?e bo? imel (verjetno ne, ker pravi? da ne mara? francozov in mehkobe) bo? lahko povedal kaj je bolj?e in kje si bolj spo?it. Verjemi meni in tistim, ki vozijo hidravli?arje (mislim, da ima ?e eden tukaj enako Mazdo in hidravlji?arja) in delajo res ogromno kilometrov letno (po 60.000km in ve?) in so pre?alatli iz hidravlike na "fadre", da se jih je 90% vrnili nazaj na hidravliko. Res ne brez razloga, kljub temu, da novi Citroen ni tako zanesljiv kot Mazda, BMW, Audi itd.
Kot sem ?e rekel, meni je M6 ?isto fajn za vozit, rad jo vozim, bolj je dinami?na, bolj agilna, skratka "fun to drive", ampak na res dolgih relacijah, pa ?al ni in ne more biti na nivoju Citroena (hidravlji?arja). To moram priznati, pa moja Mazda6 gor ali dol.
Gospoda, MAZDA 185 GT je v moji gara?i. Naredil sem ?e 300km in lahko povem:
V primerjavi z Mondeom notranjost ni tolk presti?na, je pa bolj BMW-jevsko ?portna. Elektri?ni sede?i so super, RVM pa moram na servisu ?e v pogon spravit, saj ne dela. Vse ostalo je ok!!!! Ne vem, al so na GT-jki spremenili trdoto podvozja, vendar ta se pelje veliko udobneje kot GTA in TE 2008. Motor... ?e sedaj vidim, da sem se odlo?il prav. Ta mrcina ?e o?itno vle?e od 1.800obr./min, pa nas je bilo 5 pravih notri, to pa je kr ?lo. Zelo veliko km mam narejenih s Passati 130 in 140km, a to je veliko bolj?e. ?e ra?unalnik ne la?e preve?, bo poraba tudi OK. Sedaj 6,6l/100km, moje standard vo?nje (6,5 Passat, 7,3 Mondeo). Xenoni so sicer bolj stati?ne narave, a vidljivost zaradi tega ni prav ni? slab?a, saj AFS poskrbi za temne koti?ke ravno ob pravem ?asu. Ropot... motor je v vsakem trenutku delovanja tako tih, da na semaforju dobi? ob?utek, da je crknu. Tisti nem?ki traktorji se lahko kar takoj skrijejo! Skratka... ?koda, da Mazda ni posvetila malo ve? pozornosti tudi notranjosti avta, saj je vse ostalo paketno gledano precej in res precej bolj?e od vseh do sedaj stestiranih srednjerazrednih limuzin.
dobro, dobro, sej smo vaju zastopl Imela sta malo nesporazuma, ...je problem ?ist realno izrazit svoje ob?utke preko besed na forumu ...oblika, barva, te?a, dol?ina, jasno vreme in tko...
V glavnem, avti niso ve? to, kar so bli (kar je jasno), ?e pa bo nova M6 obdra?ala ali celo presegla sloves predhodnice, pa ?e toliko bolje Bomo videli...(je djal slepi)
lp,
D
Gospoda, MAZDA 185 GT je v moji gara?i. Naredil sem ?e 300km in lahko povem:
V primerjavi z Mondeom notranjost ni tolk presti?na, je pa bolj BMW-jevsko ?portna. Elektri?ni sede?i so super, RVM pa moram na servisu ?e v pogon spravit, saj ne dela. Vse ostalo je ok!!!! Ne vem, al so na GT-jki spremenili trdoto podvozja, vendar ta se pelje veliko udobneje kot GTA in TE 2008. Motor... ?e sedaj vidim, da sem se odlo?il prav. Ta mrcina ?e o?itno vle?e od 1.800obr./min, pa nas je bilo 5 pravih notri, to pa je kr ?lo. Zelo veliko km mam narejenih s Passati 130 in 140km, a to je veliko bolj?e. ?e ra?unalnik ne la?e preve?, bo poraba tudi OK. Sedaj 6,6l/100km, moje standard vo?nje (6,5 Passat, 7,3 Mondeo). Xenoni so sicer bolj stati?ne narave, a vidljivost zaradi tega ni prav ni? slab?a, saj AFS poskrbi za temne koti?ke ravno ob pravem ?asu. Ropot... motor je v vsakem trenutku delovanja tako tih, da na semaforju dobi? ob?utek, da je crknu. Tisti nem?ki traktorji se lahko kar takoj skrijejo! Skratka... ?koda, da Mazda ni posvetila malo ve? pozornosti tudi notranjosti avta, saj je vse ostalo paketno gledano precej in res precej bolj?e od vseh do sedaj stestiranih srednjerazrednih limuzin.
Jaz bi po?akal na Mazdo.Kaj pa je razlog da ?e ni pri?la?
Pred cca 3 tedni sem na nem?kem forumu bral nekaj o tem, da je potrebno v nem?iji ?akati na ta novi motor 2.2 "kao" 4 mesece. Ker nem?ko ne znam, sem online prevajal v angle??ino in ?e sem pravilno razumel je nekdo, ki je blizu mazde govoril o neki blokadi za ta motor, ter da to 4 mesece ne dr?i. ?e sem prav razumel so govorili nekaj o 2.5 ali pa 2.3 bencinarju, ?e? da je bolj?e vzeti tega, da naj celo trgovci ponudijo tega.
Saj pravim to je prevedel online slovar in ne me dr?ati za besedo.
Ne vam zakaj, vendar neki notranji glas mi pravi, da tale Mazda6 ni tisto, kar je bila prej?nja uspe?nica... Kar pomeni, da se lahko vsaj na za?etku izka?e tudi s porodnimi te?avami na motorju. Jutri grem do salona, se ponovno vsesti tako v 6-ko kot v Mondeota. Sporo?im.
Tale forum je res fenomen. Nikjer drugje ne kritizirajo "svoje" znamke tako kot tukaj. Kot bi bral kak?en "nem?kutarski" forum... Ravno zato mi je kar v?e?
Glede Citroena je pa tko. Komur je v?e?, ga te?ko zamenja, komur pa ne, ga pa ne bi kupil za ni?. Tud ob testu novega C5 zadnji? v Delu so bli takega mnenja. Pred nakupom ga je treba obvezno fajn sprobat, ker je mo?no, da ti ne ustreza. Meni pa? ne. Sem enkrat vozil Xantio. Razumem pa, da je to marsikomu v?e?. Poleg tega sem pri sosedu v delavnici videl preve? napak na njih, v?asih ?e po nekaj 10k prevo?enih kilometrih.
?al pa vidimo, da ima tud Mazda svoje probleme. Tako kot vsi. Jaz ne pri?akujem, da sem kupil 110% zanesljiv avto. Sploh ne za ceno, ki je kar nekaj 1000 EUR ni?ja od konkurence. Upam pa na to... Mater, da se ne bom grizel v jezik...
Aja, pa ?e to. Danes tankal, poraba po izra?unu 7,0l/100km, po BC 6,8l/100km. Je pa povsem mo?no, da ne nalije? vedno polnega tanka do istega nivoja in je hitro tud kak liter razlike, tko da tudi "ro?ni" izra?un ni nujno ?isto natan?en
Gospoda, Mazda 6 185 GT, ki sem naro?il ?e vedno zamuja, kolega pa mi ponuja Mondeota 2.0 Titanium X z vso opremo za isti dnar. Mi kdo pomaga? kaj bi vi?
Se strinjam s tabo. Edino jaz bi absolutno na prvo mesto po udobju postavil C5. Tukaj nobeden od teh avtov ne pride niti blizu petici. Ampak potem pa kot si ?e ugotovil sam je nave?ji minus vsaj pri C5 padec cene. Seveda popolnoma neupravi?en, ampak tako pa? je. Fajn za tistega, ki kupi rabljen avto, ker dobi enkraten avto za sme?no ceno in slabo za tebe, ki si kupil novega in veliko izgubil.
Te ?isto razumem, razmi?lja? logi?no in trezno. Jaz sem isto vzel M6 letnik 2007, poleg pa je stala C5 isti letnik, oboje testno vozilo, prakti?no novo. Full sem cincal in ?tudiral in bil 100% vzel C5, ?e nebi dobil na Mazdo6 3 lete garancije, zastonj service do 100.000km itd.
?e sem naredil prav bomo videli kasneje. Sigurno jo bom prodal la?je in za ve?ji denar kot C5. ?eprav ko sem se v?eraj vsedel takoj iz Xantije v "novo" Mazdo in se odplejlal naprejsem si sam pri sebi rekel "ufff trrrrddddoo" :)
Sej vse ka?e, da bom tudi sam naredil podoben poskok. Upam pa, da ne bom skakal vse nadaljne kilometre. ;/;/ java script:emoticon('',%20'smid_29')
Najprej ?estitke za nakup, pa hitro povej kak?na je bila uradna cena in potem kaj si ti dosegel
Motor je nov, izku?enj pa o?itno res ?e nobeden nima, ampak verjetno bo vse OK.
Kar se ti?e udobja je pa tako kako si navajen in kak?no podvozje ima? raj?i. ?e ima? rad bolj trdo in ?portno, potem ti bo za GT po mo?nosti ?e z 18' plati??i izjemno v?e?. ?e pa si bolj umirjen in ne ?porten voznik, kjer prisega? na gladko, mehko vo?njo potem ti bo to (pre)trdo. Jaz spadam v zadnjo kategorijo (prej in ?e zdaj vozim Xantijo), tako da me v stari M6, ?e posebej pa v novi konkretno pretrese, ampak se ?lovek navadi.
Je pa podvozje kar se ti?e pobiranje lukenj in jam lepo zadu?eno in nemote?e. Mogo?e te bo motilo zvok kamen?kov na kolotekih in ?um vode, vendar to ni ni?, razen ?e nisi ekstra ob?utljiv.
Sicer si pa gotovo ?e to vse preizkusil in ti M6 odgovarja, druga?e bi gledal kak?no Citroenovo C5.
V celoti gledano je dober avto, za dobro ceno(na ?alost) in upajmo da ni mo?no pokvarljiv
Najprej ?estitke za nakup, pa hitro povej kak?na je bila uradna cena in potem kaj si ti dosegel
Motor je nov, izku?enj pa o?itno res ?e nobeden nima, ampak verjetno bo vse OK.
Kar se ti?e udobja je pa tako kako si navajen in kak?no podvozje ima? raj?i. ?e ima? rad bolj trdo in ?portno, potem ti bo za GT po mo?nosti ?e z 18' plati??i izjemno v?e?. ?e pa si bolj umirjen in ne ?porten voznik, kjer prisega? na gladko, mehko vo?njo potem ti bo to (pre)trdo. Jaz spadam v zadnjo kategorijo (prej in ?e zdaj vozim Xantijo), tako da me v stari M6, ?e posebej pa v novi konkretno pretrese, ampak se ?lovek navadi.
Je pa podvozje kar se ti?e pobiranje lukenj in jam lepo zadu?eno in nemote?e. Mogo?e te bo motilo zvok kamen?kov na kolotekih in ?um vode, vendar to ni ni?, razen ?e nisi ekstra ob?utljiv.
Sicer si pa gotovo ?e to vse preizkusil in ti M6 odgovarja, druga?e bi gledal kak?no Citroenovo C5.
V celoti gledano je dober avto, za dobro ceno(na ?alost) in upajmo da ni mo?no pokvarljiv
Iskreno povedano sem dodobra stestiral tako passata 2.0TDI Higline, Mondeota 2.0 TDCI Titanium x in pa tudi novega C5 2.0 HDI exclusive in seveda Mazdo 6 CD 2.0 TE in GTA. Nekje v tem zaporedju sem tudi rangiral te avte glede udobja na avtocestni vo?nji, kjer pre?ivim vsaj uro na dan (150km). Vendar, ?e v izbiro vklju?imo ?e ceno, porabo goriva in pa ceno pri prodaji rabljenega vozila po 5-ih letih, se 6-ka npr. nima kaj skrivat pred Passat-om. Po osebni statistiki z razli?nih avto oglasnikov dosega vsaj enako ali celo vi?jo povpre?no ceno. In ?e upo?tevamo ?e veliko verjetnost, da je bila nakupna cena celo ni?ja od passata, je to pravi ?parov?ek. java script:emoticon('',%20'smid_8')
Zadnje dni pa se mi je pojavil na muho en Mondeo 2.0 Titanium x z le nekaj manj opreme kot jo razpolaga 6-ka in to za popolnoma isti dnar... Hmmm, kaj bi ti?java script:emoticon(':ne%20vem:',%20'smid_17')
Sem novinec na tem forumu, zato bi na kratko povedal, da do sedaj nisem bil ?e nikoli lastnik Mazde. Imel sem od Lagune, do Astre, Roverja,... Letos pa sem se odlo?il prodati mojo 8 let stato astro confort in zamenjati. Rezerviral sem Mazdo 6 CD185 GT, pa me zanima, ?e ima kdo od vas kake izku?nje s temle avtom. Ne mislim, na motor, saj je nov. Zanima me, zadovoljivost armaturke, razni poletni ?ri?ki, splo?no udobje, vo?nja,... no malo vsega.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Povezava za deljenje
Deli na druge strani