Jaz sem pa vedno mislil da pri AWD stalno vsa 4 kolesa poganjajo vozilo, medtem ko pri 4x4 sistemih vozilo poganjajo veliko ve?ino ?asa 2 kolesi (lahko sprednja ali zadnja) in se nato po potrebi ali avtomatsko ali ro?no vklopi ?e drugi par....torej je razlika ali ni
probaj priti po zasne?eni cesti v klanec z subarujem (awd) ali pa z npr. z zgoraj omenjeno mazdo (4x4) pa bo? videl da ni enako
pa pusti zdej kaj se da dobit...govora je o hyundaiu ki ga je prilepil jo?a in ta je stal 36k? in na to sem pa? repliciral da za ta denar dobi? isto velikega prav tako novega mercedeza...to je to!
In ?e gremo v detajle, ko ste se toliko vpi?ili v to opremo (ki jo tako ali tako redko kdo dejansko vso potrebuje in uporablja) ima pa mercedez bolj?i motor za isto denarja...a tega pa ni nih?e opazil in ?e mene vpra?ate vzamem raje mo?nej?i motor kot malce ve? dodatne opreme....in ja z tako opremo bi me?ka stala verjetno okoli 50k ? ampak to ni point....in glede zavarovanja...me?ka je 1 razred vi?je(100-130kw) kot hyundai (80-100kw)...big deal!
Tako kot sem rekel...hyundaia ?e povohal nebi...za ta denar ?e ne! :ne vem:
ampak po tvojih dokaj zrelih postih stavim, da si ?ivljenjski in ne postavla? radarjev 20metrov pred koncem naselij in ne ?epi? v grmovju kot pi?ka in ne lovi? ljudi na nerealnih koncih samo za to da ti zve?er trdneje stoji in si car. Mislim da se to?no ve kaj pomeni bit policaj v pravem pomenu besede in kaj pomeni bit inkasant pasje princese. Tudi sam sem okusil modre vrste neko? in nikoli neb delal tega nikomur, kar sedaj delajo nekateri. In to dvoje strogo lo?ujem. ?e pa se motim o tebi, naj pa bog pomaga.
res jih ne, ?e pa bi mi ?ef z delovnim nalogom odredil kje in kdaj jih moram postaviti pa bi jih, tako pa? je v na?i ljubi policiji....pa lahko si 100x super policist!
Me pa ?e nekaj zanima: ABS je predpisan in zapovedan in novega vozila brez ABSa sploh ne more? kupiti. To, da sem vzel varovalko ven, je pravzaprav predelava vozila oz. zavornega sistema. Torej je vo?nja s takim vozilom prekr?ek, ker predelava ni homologirana. ?e me slu?ajno dobi . Ali to ni taka predelava, da bi bila potrebna homologacija?
se zgodi da tudi varovalka "crkne", saj je konec koncev potro?ni material a? Ko bo? pa pr?u domov bo? pa itak takoj zamenju.
Pa nevem kater policaj ti bo ?el na armaturko gledat katere lu?ke ti svetijo nevem no to bi moru bit en te?ki "talent".
nankang je dejansko crap...?e verjamete ali ne smo jih mi imeli na slu?beni 4x4 octaviji (lepo skrbi dr?ava za svoje uslu?bence a?)....v ovinek katerega sem ?e 1000x speljal z 50km/h po mokrem sem kooomaj ulovil avto pri 40km/h, ?e bi ?el tam toliko kot ponavadi bi kon?al v ograji
Fe?tanj na veliko odkupuje zjebane pol. avte (mo?no da ima celo kak?no pogodbo)...
ima pa baje tip tolko prometa da pe?e ?elo....je bil kolega z njim eno uro pa je reku da je imel mogo?e 50 klicev v tem ?asu...cel ?as samo "ja halo, ja imamo, 100?, adijo!" in tako cel ?as Ni ?udno da nima pojma z kon se je pogovarjal :ne vem:
Tale pomojem do malce da jurja v ?ep tako da zna bit da je v tisti ferrari investiral max dvo mese?ni zaslu?ek
Zgolj in samo predsodek. Ve? kot jih ima? bolj si o?a? krog izbire.
?e meni pred tremi leti Gama ne bi ?la v odkup razbitega avtomobila, bi se danes vozil s Kio Magentis ali pa mogo?e celo s Ceedom. Avto je za ta denar ve? kot samo dober sam pa? se je treba it peljat ne pa samo vihat nos, ker je pa? Kia.
v slu?bi sem prevozil vse sorte razli?nih avtov...ceed sw, astra, focus, octavia stara in novaRS, passat, golf, kangoo, terrano itd... + vse sorte specialnih kombijev in na podlagi izku?enj vozim sedaj kar vozim
no od teh ki sem jih na?tel sta astra (poden od podna) in ceed dale? zadaj (soliden motor, notranjost pa poden)...tako da malo pa ?e vem kaj pi?em in ni vse predodek
Da je lega na cesti avta z 250Kkm enaka tisti z 50Kkm ne dr?i, preverjeno iz lastnih izku?enj. Pa ne toliko zaradi zmahanega podvozja kot zaradi tega, ker se je v tem ?asu zgodil razvoj. Sicer ni nujno, da gre razvoj vedno v pozitivno smer, ampak novi avtomobili so, oz., naj bi bili tehnolo?ko bol?i od nekaj let starih in tudi to je tisti + ki ga pla?a?.
si ?e vedno prepri?an da bi se v novem za 15k? lahko bolje peljal?
jaz kie tudi povohal nebi, pa je lahko 100x nova.
Kaj pa po 200.000 recimo do 300.000 - hmmm
-drugi velik servis - sigurno
-sklopka - skoraj sigurno razen, ?e je bil avto samo relacijsko vo?en
-amortizerji - sigurno (obraba zaradi kilometrov in leta)
-turbina - lahko ja lahko ne ampak verjetnost, da ne ni ve? tako velika
-injektorji - zelo verjetno, da vsaj kak?en, ?e ne ?e kar vsi... spet odvisno od na?ina uporabe
-kon?niki, le?aji - ?e slu?ajno ?e niso ?li pred 200.000km so skoraj sigurno zdaj na vrsti. ?e kak?na roka ipd verjetno tudi
-vsaj ena menjava zavornih oblog in diskov
-menjalnik, motor (recimo bat) - bo Labi povedal ve? o tem.
-izpu?ni sistem, predvsem kak?en DPF filter pri dieslu
-zra?nost volanskega mehanizma zna biti tudi te?ava
-kak?na pumpa bo tudi oddelala svoje
-elektrika zna tudi ?e kje ponagajat - stikala, obvolanske ro?ice pa ?e kaj bi se na?lo , pri bencinarjih recimo ?e kabli in v?igalne tuljave.
-egr
-imv
-tudi kaka rja bo ven udarila
itd itd
Pa ?e enkrat poudarim spet je odvisno od avta in na?ina vo?nje ampak procent, da bo treba kaj od tega menjat je pa? ?e zelo visok in moja groba ra?unica je, da od 200kkm do 300kkm rabi? imeti pripravljene vsaj 4 jurje za redna in izredna popravila. To je vsaj 1,5x ve? kot pa za prvih 200kkm skupaj.
ti poro?am ?ez cca 2 leti...trenutno sem na 220000....izredni stro?ki 0? (tudi ?arnice mi ?e ni bilo treba menjati)
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
res je kokoljada...vse je res...svaka ?ast na tebe!
pa najdi si kak?nega z malo ve? cajta za podjebavat, pri meni bo? na ?alost bolj slabo pri?el na raćun.....pa lep pozdrav!
Povezava za deljenje
Deli na druge strani