Na ta, sicer malo ?uden sredinski naslon za roko, se s?asoma navadi?. Vsaj jaz sem se pri M6 FL, ki ima narejeno enako in ki sem jo vozil par dni. Imam pa ?e vedno veliko raje klasi?en naslon, ki se ga da po mo?nosti ?e nastavljati naprej in nazaj. Tako ima ve?ina EU avtov, tako ima tudi stara M6 in ne razumem zakaj so pri Mazdi naredili tak ergonomski kiks? :ne vem:
Dobro vpra?anje...jaz sem gledal M3 Revolution in ta ima vse ?tiri ?ipe z avtomatskim odpiranjem. Ker sem tudi sam naro?il opremo Revolution nisem spra?eval za ni?je stopnje opreme.
?akaj, gledal si... ali si sprobal? Ali pa je sedaj to zapisano v kak?ni bro?uri oz. je potrdil prodajalec? Ker to, da so na gumbih narisane 4 ?rtice ?e ne vem, ?e nujno pomeni, da se ?ipe odpirajo/zapirajo avtomatsko? Oz. dajmo re?i temu dvostopenjsko, da bodo ?e ostali razumeli o ?em te?e debata...
Dobra novica: na novi se vse ?tiri ?ipe odpirajo in zapirajo avtomatsko
Super in hvala za informacijo. Zanimivo mi je samo, kako za ta podatek do sedaj ni nih?e vedel (niti prodajalci ne) oz. ni bil nikjer omenjen. Me pa zanima ali je tako v vseh stopnjah opreme ali samo v bolj?ih?
To zatikanje menjalnika je mene motilo pri skoraj povsem novi testni Mazdi 6 G145, ko pred semaforjem ni ?lo v prvo. Seveda je ?lo potem, ko sem dal v ler, spustil in ponovno pohodil sklopko in zopet dal v prvo. Ampak v tem vmesnem ?asu, se je aktiviral ?e ta nebodigatreba star/stop sistem, zaradi katerega se je ?as speljevanja ?e podalj?al in zgledalo je kot da sem zaspal pri zeleni.
?e gleda? novega in ra?una? na kak popust, ga pri Mazdi kar pozabi, ne glede na to, da zelo kmalu pride ven nov model. Poleg tega se te?ko sploh kaj dobi od standardnih opremskih paketov (challenge, attraction, revolution,...), ker so baje razprodani. Obstaja ?e "takumi", ima nekaj zanimive opreme (19 col gume, bose ozvo?enje,...) ampak bo? za 150 km dizel odkartal 29 jurjev. Nedolgo nazaj sem se sam malo pozanimal okoli CX-5 in vem kako zadeve stojijo (?e seveda dr?ijo informacije od prodajalca)...
V kolikor se gleda model 2017, ki pride konec leta oz. v za?etku prihodnjega, so izbolj?ali zvo?no izolacijo vozila. V dosti testih to tudi omenijo, zdaj koliko je pa to v resnici izbolj?ano pa bog si ga vedi. Ker hec je tudi to, da opa?am, da imamo glede hrupa zelo razli?na merila in to se odra?a tudi v testih, kjer nekateri pohvalijo izbolj?anje izolacije, nekateri pa zapi?ejo, da na tem podro?ju Mazda ?e vedno malenkost zaostaja za konkurenco.
Npr. eni tudi pravijo, da je Mazda 6 letnik 2015 (torej facelift ?t. 1) slab?e izolirana, meni osebno pa se je zdela zelo dobro oz. ni? slab?e od kakega Passata. Edino kar je, je to, da so izpod kolotekov bolj sli?ni kak?ni kamen?ki ipd. Mene to toliko ne moti, koga pa verjamem, da ga lahko. Po drugi strani sem se zadnji? peljal v Golfu 7, ki naj bi bil kao pojem izolacije in ki je imel 17 col gume. Presenetljivo je bil tek gum na avtocesti enako sli?en kot npr. pri Mazdi 6 l. 2015, ki sem jo imel priliko vozit. Zakaj omenjam Mazdo 6 l. 2015? Ker predvidevam, da bo Mazda 3 l. 2017 pribli?no podobno izolirana. Ker Mazda 6 l. 2017 (torej facelift ?t. 2) je dobila ?e nadaljnjo posodobitev izolacije (koloteki, vrata, debelej?e ?ipe itd.).
Glede naslonjala pa si si odgovoril sam, da bo enako kot v 6-tki. Ni najbolj?e (tudi po faceliftu ne), se pa navadi?. Je pa celoten sredinski tunel toliko dvignjen, da nekako slu?i kot opora za celo roko (in ne le tisti del za komolec, ki je res kratek).
Na servisu v BTC-ju ne komplicirajo okoli olja, lahko prinese? svojega ali pa se zmeni?, ?e ti ga lahko zara?unajo za tako ceno, kot ga dobi? npr. v Eurotonu. Z g. Majesom se da okoli teh stvari zmenit vse, potreben je le pravi pristop.
Moje priporo?ilo je, da se po?aka na model 2017, ki ima kar nekaj izbolj?av. Na testih hvalijo predvsem napredek pri zvo?ni zatesnjenosti vozila, z G-Vectoring je izbolj?ana stabilnost in vodljivost avta, poleg tega je ?e kak kos opreme ve? kot prej. Sam se ne bi obremenjeval z 18" gumami, kot je nekdo ?e omenil, neke hude razlike v vo?nji ?ez luknje ni. Za zimske pa lepo vzame? 16 col in je to to.
?e bi sam kupoval avto v tem razredu, bi brez pomisleka vzel tako trojko, le da bi sam izbral dizla zaradi ve?je letne kilometrine. Pa nisem nek hardcore Mazda fan ampak govorim na podlagi izku?enj, ker sem prevozil (in ?e vedno jih) precej razli?nih avtomobilov zato vem kaj Mazda ima kar drugi nimajo. Tudi servis ni neki bav bav, cenovno je povsem na nivoju EU znamk, sploh ?e se npr. zmeni?, da ima? s sabo svoje olje ipd. Na tem mestu priporo?am servis v BTC-ju, jaz sem recimo svojo prej?njo Mazdo vozil tja servisirat tudi, ko je bila ?e izven garancije.
Kaj nam potem ?e ostane, ?e je vse delano na na?in, da se var?uje na materialih in barva s temi eco barvnimi laki, ki so slab?e kvalitete,... hkrati bi pa vsi radi ?imve? zaslu?ili? Obstaja sploh ?e kak?na znamka (ne-premium), za katero to ne velja?
Avto vse bolj postaja "potro?ni material", smola za ve?ino v na?i dr?avi je le ta, da nimamo temu prilagojenih pla?.
Prvi testi so tu. Lepo je prebrat, da so dejansko izbolj?ali izolacijo kabine oz. kakor temu re?ejo, da so zmanj?ali NVH (Noise, Vibration and Harshness). Pod "pluse" so meddrugim zapisali:
A je to 100% info. oz. ali velja za kompletno vse M3 na SLO trgu? Na netu so namre? razli?ne informacije.
Malo sem bral tuje forume in bo kar dr?alo. V bistvu pa je tako iz ?isto prakti?nih razlogov: V mehi?ki tovarni delajo ve?inoma za severnoameri?ki trg (ZDA, Kanada), kjer pa nimajo v ponudbi dizlov. Imajo pa zato recimo 2.5 L bencinarja. Poleg M3 delajo, ?e se ne motim ?e Mazdo 2. Na Japonskem (poleg EU seveda) pa se prodajajo tudi dizli, zato jih delajo izklju?no tam. Potem teh dveh je ?e ena tovarna na Tajskem, vendar tam je proizvodnja bolj kot ne za azijski trg, izdelujejo pa tudi CX-3 in Mazdo 2. Avstralija recimo tudi ve?inoma (ali morda celo izklju?no) dobi samo japonske M3.
Danes sem se ?el zanimat za novo M3. Naro?ilo v oktobru pomeni dobava februar-marec. Cene so ostale prakti?no iste, opreme pa je za enak denar nekaj ve?. Od ?e omenjenega G-vectoring controla, do el. ro?ne, barvnega head-up displaya, full LED lu?i, je dosti ve? tudi varnostne opreme (poleg ?e znanega in izbolj?anega SBSC + SBS je zanimiv radar, ki pri vo?nji nazaj "vidi" levo in desno ter opozarja na prihajajo? promet). Ogrevan volan je serijski od opreme attraction dalje, tako da pozimi odpadejo jeba?ke rokavi?ke , el. ro?na pa ?e se ne motim ?e od chalenge dalje, tako da odpade vrtenje po snegu.
Pri revolution opremi, ki bi bila moja izbira mi manjka samo navigacija, ostalo je vse. No skoraj vse, ker ?al po vsej verjetnosti ne bo dvostopenjskega spusta/dviga stekel, razen za voznikovega, kot je bilo ?e sedaj. Ampak ok, bi se dalo pre?ivet brez tega.
Mogo?e ?e en podatek, ki ga nekateri verjamem da ?e poznate:
Vse izpeljanke z 2.2 dizlom se proizvajajo na Japonskem, bencinarji pa v Mehiki.
Po mojem je veliko odvisno tudi od na?ina vo?nje ter kje se vozimo, sigurno veliko bolj od tega kako mehke ali trde so plo??ice. Nekdo, ki bo 40k km naredil zgolj po mestu in bo povrh tega vozil ?e po principu "gas-bremza-gas-bremza" verjamem, da se mu bodo v teh km plo??ice izrabile - ampak to se mu bodo pri vsakem avtu in ne samo pri Mazdi. Meni pa vem, da morajo in tudi bodo zr?ale prek 80k km glede na to, da imam ve?ino vo?nje po AC, kjer se v?asih tudi po 50 km in ve? niti ne dotaknem zavor...
Torej, enostavno se ne da posplo?it in re?i, da pa zdaj te mehke plo??ice zdr?ijo samo 40k km, to so tudi malo bu?e servisa...
Cene so ostale enake? CD150 revolution je bila okoli oz. malo ?ez 23k eur... Pa se ve kaj dobi? v tem paketu, so kake spremembe, kaj dodanega, obstaja ?e kak prospekt? Ne predstavljam si namre?, da naro?i? avto pa da ne bi vedel podrobnosti glede opreme ipd.
Jap, na uradnem servisu pridejo prednje plo??ice okrog 150 ?. Tudi za staro M6 so ?e nekaj ?asa na voljo te mehkej?e, jaz sem z njimi prevozil ?e cca. 65.000 km in so ?e ok, tudi tresenja ni ve?.
Raj?i imam mehkej?e plo??ice, ki jih pogosteje menjam kakor pa zvite diske, kjer je pa potrebno potem tako ali tako menjat tudi plo??ice. In seveda za njih pla?at, tudi ?e ti diske priznajo pod garancijo.
400 ? pa verjamem, da je bil stro?ek z rednim servisom vred (cca. 250 servis + 150 za plo??ice)? To je potem normalna cena.
DPF pri Mazdi ni enak, ve?krat so ga ?e izbolj?al. Kako je z novimi ne vem, je pa neproblemati?en ?e pri starem modelu M6 z 2.2 dizlom. Po prevo?enih 125.000 km nikoli nobenih problemov, vendar jaz delam razdalje 130km+ v enem kosu tako, da mogo?e nisem najbolj merodajen za tiste, ki se vozijo na kratkih razdaljah... ?i??enje se vklju?i na vsakih cca. 450 km.
A to je nekaj podobnega kot "rain away" ali kako se je ?e reklo? Mene bi enako motila tista koprena, ki jo pu??ajo brisalci za sabo. Sem videl pri enem kolegu in mi ni bilo v?e?, ?eprav kapljice na AC lepo polzijo ?ez steklo - ob zmernem de?ju. Ne vem kako bi pa zgledal v nalivu...
To je pa zelo dobrodo?lo, da po ?elji lahko avtomatske brisalce tudi izklopi? in ima? klasi?ne intervale. Sicer ne vem kako je pri CX-3 ter nasplo?no pri novej?ih Mazdah, pri stari M6 namre? znajo biti muhasti, v?asih bri?ejo prehitro, v?asih prepo?asi (odvisno od svetlobe) in bi si zato ?elel imeti kar klasi?ne intervale, katere bi uravnaval sam.
Ja limuzina ima. Tudi ko ga odpre? s tem gumbom ostane avto zaklenjen. Enako se zgodi s prtlja?nikom ko ga zapre? nazaj, direktno na prtlja?niku ga ne more? odpret.
Torej limuzina ima, hatchback nima, razumi, ?e more?. Ob vsej bogati opremi, ki jo Mazde nasplo?no imajo, enostavno ne razumem tega ?paranja tam, kjer je to najmanj potrebno (take malenkosti, ki jih EU avtomobili pove?ini imajo, kot npr. ?e omenjeno 2-stopenjsko zapiranje/odpiranje ?ip itd.).
Ja saj druga?e poznam princip delovanja, sem navajen te funkcije pri M6, ki jo ima (tudi v 5-vratni izvedbi). Ko recimo ho?e? vzet kramo iz prtlja?nika in ves oblo?en (po mo?nosti ?e z otrokom v naro?ju) zapre? vrata je super, da ti ni treba iskat klju?a, da bi za sabo zaklenil avto...
Meni so pri cca. 65.000 km pod garancijo menjal prednje diske, ker so tresli. Plo??ice, ki sem jih moral kupit sem vzel kar mazdine in sedaj pri skoraj 125.000 km je ?e kar mir. Po menjavi sem opazil, da so prednje feltne bolj umazane od zavornega prahu kot prej, torej je mo?no, da so tudi pri Mazdi kon?no ugotovili, da je treba delat mehkej?e plo??ice.
Je pa ?e ena zadeva zakaj se diski lahko krivijo (poleg tistega najbolj znanega scenarija, ko s pregretimi diski zapeljemo v lu?o): Sicer se bo mogo?e sli?alo ?udno ampak mo?no, da od premalo ter prerahlega zaviranja. En mehanik mi je predlagal, naj grem na vsakih 5 do 10 tiso? km na prazno avtocesto in pri visoki hitrosti na polno zaviram, da se diski prepucajo. In ?e potem pogledam ?e post od @Slivke, ki ima precej zaviranja in nikoli problemov z zvitimi diski, bi to lahko bilo to...
Seveda pa obstajajo znamke (npr. novej?i modeli Hyundai/KIA - lastne izku?nje), kjer lahko zavira? kakor ?eli? pa ne bo? nikoli skrivil diskov ampak bo? le na vsakih X km menjal plo??ice...
Eno vpra?anje za lastnike aktualne trojke: Ali ima na klju?u gumb za odpiranje/odklepanje vrat prtlja?nika? Tast ima star model M3 (l. 2012) pa tega nima, kar mi je precej nenavadno, ker zame je to eden "must have" delov opreme (npr. Ford Fiesta je imela to ?e davnega leta 2002)... :ne vem:
Mazda ni VW in tako je tudi poraba malo ve?ja, da pa avto tudi kaj druga ve?.
Nikar ne verjet tistim, ki pravijo, da njihov TDI porabi magi?nih 4,99 L/100 km. Ker hiter pregled spritmonitorja jih postavi na la?, realna poraba je precej podobna mazdinim dizlom, novej?i skyactiv so celo malenkost var?nej?i.
?e pa kdo dejansko govori resnico, se je pa treba vpra?at za kak?no ceno je spravil porabo pod 5 litrov. Tako, da "drgne" tistih 90km/h po avtocesti, po mo?nosti v zavetrju za kakim ?leperjem? Ali pa morda 60 po regionalkah? Zopet to zmore tudi Mazda, par let nazaj sem naredil ta preizkus na 25km dolgi relaciji in spravil porabo na 3,8 L po BC, to je nekje realne 4 litre. Samo to ni bila vo?nja ampak cijazenje. In nekateri to stalno prakticirajo, da se potem lahko pohvalijo kako je njihov TDI oh in sploh var?en.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Zavorna teko?ina? Na M6 so mi jo menjali ?ele pri 60.000 km oz. po 3 letih (kar prej nastopi). Je mo?no, da ima trojka kraj?i interval? :ne vem:
Povezava za deljenje
Deli na druge strani