Ampak tudi zdaj nimam turing gume - GY Eagle Asy 2 pa je narejenih ?e 30kkm pa se sploh ?e ne pozna kaj dosti obrabe - je ve? kot 5mm profila. Zdr?ale bodo ?e vsaj 1x toliko. Z originalnimi Dunlop sem naredil cca 75kkm, do recimo 2,5mm pol so ?le pa dol pa druge take gor, ki so bile iz ene razbite mazde in imele za sabo cca 8kkm - z njimi sem naredil ?e skoraj 70kkm.
Ni toliko napredovala tehnologija izdelave gum. Ve?ji vpliv ima EM?O, ki je pri deseticah posko?il za eno. :ne vem:
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Naredil sem z njimi zdaj ca 8000km, kar ni neka huda cifra ampak
Po suhem in pisebej mokrem so zelo dobre.
Sneg: vse je ok, ne mara pa naglih manevrov. Ni isto kot prava zimska guma, kjer lahko po snegu peljes ostre cikcake in drzi. Drugace speljevanje tud po klancu ok, zaviranje tudi.
Torej je za novodobne zime s kratkimi sne?nimi obdobji, brez smu?arskih dopustov, dober kompromis za umirjene ?oferje.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
sirius, malo me cudi tako razmisljanje ampak ok...
bi ti pa priporocal michelin crossclimate, take sem dal na bencinarko in so letne gume, ki imajo snezinko...
po snegu ne vem se, ampak po suhem in mokrem se peljejo kot vsaka dobra letna guma (sploh preseneca dober obcutek na volanu, verjetno pomaga dejstvo, da so W hitrost in XL nosilnost)
Kak?ne so izku?nje v zimskih razmerah s to gumo?
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Malo sem gledal izdelke Metabond in me zanima kaj priporo?a? za starej?e motorje kot je moj (l.99, 2.5 v6, 235.000 km)? Olja ne pije in ni? ne kadi, tako da bi bolj za preventivo dodal kak Megalene Plus in pa Old special? Predvsem me zanima ta zmo?nost ?i??enja in za??ita drsnih povr?in. Zanima me ?e kako/koliko se doda teh teko?in (na tank, kilometre?) in ali se mora to dodajat neprekinjeno ali samo ob?asno da opravi svoje delo? Zadeva ni poceni, me pa vseeno skrbi za motor.
Hvala in lep pozdrav.
Dokler motor ne pije olja se uporabljajo aditivi za normalno delujo?e motorje ne glede na starost. Tako, da lahko uporebi? Golda ali pa Eco varianto. Za bencin pa, kot si napisal, Megalene plus, ali pa starej?a varianta Megalene dokler je ?e na zalogi.
Ime Old sicer asocira na to, da je namenjen za starej?e motorje, kar je sicer res, vendar samo tiste "zjahane", ki za delovanje "potrebujejo" ve?je koli?ine olja.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
sirius, malo me cudi tako razmisljanje ampak ok...
bi ti pa priporocal michelin crossclimate, take sem dal na bencinarko in so letne gume, ki imajo snezinko...
po snegu ne vem se, ampak po suhem in mokrem se peljejo kot vsaka dobra letna guma (sploh preseneca dober obcutek na volanu, verjetno pomaga dejstvo, da so W hitrost in XL nosilnost)
sirius, malo me cudi tako razmisljanje ampak ok...
bi ti pa priporocal michelin crossclimate, take sem dal na bencinarko in so letne gume, ki imajo snezinko...
po snegu ne vem se, ampak po suhem in mokrem se peljejo kot vsaka dobra letna guma (sploh preseneca dober obcutek na volanu, verjetno pomaga dejstvo, da so W hitrost in XL nosilnost)
Odgovarjam na splo?no in ne tebi. Glede gume, ki jo sedaj testira?, mi bo? prenesel izku?nje, ker ?e je po zimi povpre?na, sem jaz raje za slab?e povpre?je poleti, kot pa po zimi.
Navedel sem pa? moje izku?nje. Testi ka?ejo na to, da zimske gume poleti rabijo cca. 7 m ve? za zaustavirtev. Zimske pa pozimi okoli 6 m manj kot celoletne. Tudi med raznimi gumami, letnimi in zimskimi, so rezultati zaustavitev odvisni od kakovosti zmesi gume. Tako, da se take razlike javljajo tudi med letnimi, oziroma zimskimi gumami, razli?nih proizvajalcev. Generalno gledano je res, da so letne gume bolj?e poleti, zimske pa po zimi. Navedel sem, da je morebiti za tiste, ki manj prevozijo bolj?a uporaba zimskih gum celo leto, kot to brez te?av delam sam. ?e ?e vzporejamo, pa primerjajmo tudi zimsko gumo, ki je v drugi zimski sezoni, in je bila na vi?jih temperaturah eno poletje in 5 let staro zimsko gumo, ki je v uporabi samo po zimi (pa tudi, kaj pomeni 5 let stara letna guma poleti). Ali vela tudi v tem primeru, da je starej?a zimska guma bolj?a od mlaj?e zato, ker je slednja bila eno poletje na soncu. Na staranje deluje bolj ultravioli?na svetloba, kot sama temperatura, saj ?e bi bilo res, da visoka temperatura uni?uje zmes, potem se gum sploh ne bi dalo narediti. Izdelava gum poteka na veliko vi?jih temperaturah, kot so tiste poleti.
V praksi je z drse?o zimsko gumo veliko la?je voziti poleti, kot pa z zimsko gumo po snegu in ledu.
Moje izku?nje vsekakor ne veljajo za hitre voznike, tiste, ki vozijo na mejnih vrednostih zmogljivosti gum.
Na?eloma pa velja pravilo prilagajanja zmogljivostim gum. ?e vemo, da se bomo na snegu z zimsko gumo zaustavili pri 60 km/h po 60 m, moramo to upo?tevati. Poleti pa bo z isto gumo zaustavna pot pri 100 km/h pa? 50 m namesto 40 in je lahko enaka zaustavni poti letne gume nekega lassa proizvajalca.
Na?eloma pa res - zimska pozimi, letna poleti.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Da ?e jaz navedem nekaj ugotovitev o gumah. Zadnja leta, ko letno prevozim nekaj manj kot 20.000 km letno, uporabljam samo zimske gume. Zaradi tega mi se ne spla?a imeti obe vrsti gum. Zimsko gumo zvozim nekje v treh letih, 2 zime in 3-4 poletja. Trditve, da zimska guma poleti ni primerna za vo?njo v glavnem ne dr?ijo. Govorim za normalne voznike in ne dirka?e, ?eprav tudi sam nisem najbolj po?asen voznik. Na mokri cesti je pa? treba upo?tevati nekoliko (lahko re?em zanemarljivo za normalno vo?njo) slab?i oprijem. V nalivih pa je mogo?e celo bolj?a od letne gume zaradi ve?je vi?ine profila. To potrjuje tudi izku?nja iz te?aja varne vo?nje na Vranskem, ko so se vsi s ?primernimi? gumami zaletavali v vertikalno vodno prepreko, jaz pa sem se ustavil cca 5 m pred njo. In?truktor je pri?el pogledat kake gume imam in se ?udil (bile so zimske >Fulda).
S tem na?inom ne pride do staranja gume, saj se v najve? 4 letih zamenjajo z novimi. Ni vam treba skrbeti za zakonske omejitve rabe gum. V zadnji sezoni lahko kalkulirate z zamenjavo, ?e ni snega. Po preteku zime pa jih lahko ?e celo poletje uporabljate, saj je za letne pogoje vo?nje profila ve? kot dovolj. Naslednjo zimsko sezono pa jih zamenjate z novimi gumami iz pretekle sezone.
Pazljivost je potrebna pri sve?e mokri cesti (pa saj je potrebna tudi z letnimi gumami), kjer bo oprijem nekoliko slab?i od letnih gum z dobrim profilom. Nekoliko pove?ana poraba goriva (1-2 dl na 100 km) pa ne odtehta ostalih pozitivnih u?inkov take rabe gum.
S takim na?inom sem v zadnjih letih prevozi precej ve? kot 200.000 km, brez vsakr?nih te?av.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Zame povsem primerljivo. Nazadne sem se odlo?il za TDI ker je avto zame bolj uporaben in ne zaradi ni?je porabe. ?e bi hoteli biti bolj korektni bi bila prava primerjava CX-5 150 konji in Tiguan s 150 konji.
V Avtomagazinu so testirali oba tekmeca. Natan?na primerjava ni mogo?a, ker ima tiguan ali 140, ali pa 170 KM. Tiguana sta letnik 2011 in 2012, (mazda pa 2013). Slab?i je avtomatik DSG, mo?nej?i pa ro?ni 6 pr.
Na papirju ima Mazda CX5 136 g/100 km. Na testu je na testnem krogu bila poraba 8,3 l/100 km.
Tiguana sta pri porabi bila bolj skromna.
140 KM je porabil 7,9 l/100 km, 170 KM pa 8,0 l/100 km. Pri tem sta ?e za nianso te?ja od mazde, slab?i 60 kg, mo?nej?i pa 90 kg.
Ne vem kaka je razlika v NOx, vendar pri taki razliki v porabi, ne more biti ne vem kako razli?na.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ko so se za?ele EURO zahteve po manj?ih izpusti ?kodljivih plinov, se je za?elo tudi farbanje in prikrajanje rezultatov porabe vozi, ki v "laboratorijskih" pogojih rabijo zaznavno manj kot v praksi.
Men je sme?no nekaj drugega in sicer, ko so cene ?le gor so tako lepo dra?ili tudi ostale cene izdelkov z izgovorom, da je to zaradi dviga cen energentov. Torej bi jih danes po tej logiki morali spu??ati pa kar dvomim, da jih. Ko pa bo pa spet ?lo malo gor pa bodo takoj imeli izgovor za dvig.
Aja, kaj pa dela Klobasa in njegovi kameradi? A ?e ni? ne grozijo s stavko?
Tisti, ki se ukvarjajo s problemi kurjave naletijo na zanimivo cenovno politiko prodajalcev peletovov. Leto?nji test peletov je pokazal, da velika ve?ina vzorcev ne dosega standarda A1 Tisti, ki ga dosegajo pa imajo ceno 4,2 -4,5 ?/15 kg. To znese 0,28 - 0,30 ?/ kg. Propaganda pravi, da je razmerje za liter kurilnega potrebno 2 kg peletov. Imam ob?utek da se pri tem razmerju nateguje kupce, ker je to razmerje verjetno bli?e 2,5 in ?e ve?. ?e to upo?tevamo se postavlja vpra?anje ekonomi?nosti kurjave s peleti. Pri povpre?ni ceni 1 t peletov 290 ? in glede na razmerje porabe, bi lahko v sedanjih razmerah bila razlika med ceno 1000 l kurilnega in 2,5 t peletov bila 106?, ali 12,75 % prihranka. Kdaj se torej povrne razlika v investiciji v kotel na pelete, ki po ta malem zna?a 2500 ? ??? Ali tista razlika 106 ? (trenutno) odtehta ?i??enje pepela pri peletih ?
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ko gre za porabo je najverjetneje rekorder moje ro?no delo te?ko 3,4 t. Pri ?emer je neto presek 2,25 m x 2,4 m dol?ina pa 7,3 m. To "?udo" ima porabo v povpre?ju 10 l/100 km dizla. Pri ?emer je hitrost na AC 100-110 km h. Motor 2.5 DCI120.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Ko odprem vijak za dolivanje olja ?uti? pritisk pa tudi olje ven ?iba.Imam mazdo 6 129 cd 120000 prevo?enih kaj mislite da bi lahko bilo sam mislim da so batni obro?ki da mi kompresija sili v karter
V?asih je vzrok za pove?anje pritiska v zgornjem delu motorja, na vlivnem grlu za olje in ventilskem prostoru, delna ali popolna zama?itev trikrakega ventila, ki slu?i za spro??anja oljnih par, ki jih spu??a v sesalni kolektor, v zrak, ki polni cilindre motorja. Pozimi se pri pove?anju zra?ne vlage le ta me?a z oljnimi parami na tem ventilu in pride do tvorjenja mastne usedline (ma??oba), ki ovira, ali celo prepre?uje razbremenitev pritiska oljnih par iz motorja. V primeru popolne zama?itve, lahko pritisk odrine celo tesnilo pokrova ventilov in olje brizgne pod motorni pokrov.
Re?itev: o?istiti ta ventil, odstraniti vso mastno usedlino. Nadalje po vsaki zimi in tudi ob?asno, po dalj?ih obdobjih de?evnega vremena, prekontrolirati stanje tega ventila in ga po potrebi o?istiti. Jaz sicer tega motorja ne poznam, vendar pa ima vsak motor gibko cev z nepovratnim ventilom za povratek oljnih par v cilindre, kjer se pare skurijo.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Dose?eni so dobri rezultati z EKO varianto aditiva. Znanec pogosto potuje v Lezsno Velikopoljska, PL. Tanka na prvi ?rpalki za ?entiljem in ?e nikoli ni prevozil te relacije, ne da bi nekje po poljski meji tankal po 620 km. Gre za Avenzis karavan 2.2 avtomatik tank 50 l). Zadni? pa je to isto relacijo prevozil brez vmesnega tankanja. Spra?eval se je, kako to? Prvo je pomisli, da je v A na Shell ?rpalki dobil bolj?e gorivo. Nato se je spomnil, da je pred potjo menjal olje in uporabi novo varianto aditiva ECO. Dvom o bolj?i varianti dizla je odklonil potem, ko je natankal poljski dizel in prevozil enako uspe?no pot nazaj. Tudi prej je uporabljal aditiv, varianto Gold, vendar takega rezultata ni nikoli dosegel. To?nost navedenega rezultata bomo posku?ali preveriti na merilni napravi mo?i in sicer na motorju namenjenemu spidwey dirkalnemu ?portu.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Te cistila so opasna ker odorejo vae pore kjer so bile prej zatesnjenje .....
Tako opasna pa spet niso. Potrebno se je odlo?iti, ali pozitivno vplivati na motor s ?i??enjem oljnih poti, utorov batnih obro?kov in odpraviti ve?ino usedlin iz motorja ter pri tem tvegati nekoliko pri estetskem pogledu na zunanji izgled motorja, saj se na nekaterih mestih lahko pojavi blago vla?enje na tesnilih, ki se bo s?asoma ustavilo. Osebno bi dal prednost koristim, ki jih z izpiranjem dose?emo, pred estetiko. Metabond ima v programu dodatek CL (cleaner), ki se ga da v motorno olje neposredno pred menjavo in se pusti delati motor na minimalnih obratih cca 20 min. V tem ?asu ?istilo v zadostni meri izpere notranjost motorja. V ?asu pranja ni dovoljeno pove?evati obratov. Bojazni, da bi negativno delovalo na turbino v takih pogojih ni. Preizkusil sem ga osebno in stvar deluje. Eden ki se ukvarja z manj?imi prevozi s kombiji mi je potem, ko je drugi? naro?il nekaj plo?evink CL-a povedal, da ima zelo pozitivno izku?njo s kombijem, na katerem je prvi? preizkusil to ?istilo. Kombijev motor s precej prevo?enih km je po ?i??enju opazno bolje deloval. Opozoril pa bi, da LagBit ni uspel o?istiti oljnega sita na mazdi 6, saj gre pri tem problemu o?itno za zelo trdovratno usedlino, ki se pod vplivom delovne temperature olja tako zape?e, da je v tako kratkem ?asu, ni mo?no odstraniti na ta na?in. Torej ne gre brez demonta?e in uporabe mo?nej?ih topil ter medeninaste krta?e.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
avto ima 205kkm. To je za?el delati pred kratkim. Vitalni deli mislim da so zdravi.( injektorji, kompresija).
Znanec je imel te?ave delovanjem motorja druge blagovne znamke. Svetovano mu je bilo sva?ta. Skorajda je obupal nad vozilom, ko je spoznal maherja, ki se v elektroniko spozna nekoliko bolje od tistih, ki zgolj priklju?ijo tester in modrujejo o okvarah, saj nekatere tester poka?e takoj, druge pa je treba de?ifrirati. Pokazalo se je, da je bil nekje nek mali stik, ki je me?al ra?unalnik. Stvar je lahko prosta kot fi?ol, seveda, ?e jo pozna?. V enakih pogojih pa bi nekdo zamenjal pol motorja. Tudi sam sem imel te?avo z raznimi lu?kami in sicer po tem, ko sem dal nekomu zamenjati sklopko. Bil je neroden in je samo eno vakum cevko po?kodoval, in kazalo je razne napake, predvsem pa na te?avo z izpu?nimi plini in bil problem s posko?nostjo vozila. Po njegovem naj bi ?la lambda sonda. Ni? od tega. Na pravem servisu pri poznavalcu je bil zadosti pogled, brez priklopa na tester, ki bi itak kazal na nekaj drugega.
205kkm je veliko in malo. ?e ti rabi okoli 6,3 l/100 km, je skozi drobovje motorja zgorelo 13.000 l dizla, to je cca 3250 l na ?obo in cilinder in vse skupaj skozi izpu?ni sistem. Veliko in malo, predvsem pa precej dela za ?obe, ki za vsak ciklus v povpre?ju vbrizgnejo gorivo nekje 4 x. Torej ne bi bilo ni? ?udnega, ?e ne bi delovale ve? optimalno in se pojavlja nekaj malega "astme" na hladno. Ampak to je zgolj teorija. Mogo?e je kaj malega.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
kaj ta simptom spada tudi med okvaro IMV?: mrzel je ponavadi v?gal v trenutku, zdaj pa verglam malo ve? ?asa. Ko je vro? je bolj?e, ma ni kot je bilo enkrat. Ima da kresne v trenutku.
Najverjetneje. So pa lahko tudi drugi vzroki, delovanje ?ob, kompresija....
Nisi omenil koliko ima prevo?enih. Nekatere stvari se z obrabo spremenijo. Tudi dedki so v mladosti "kresnili" od prve, ko pa pridejo v zrela leta, morajo dlje ?asa "verglati", da v?gejo (ali pa tudi ne).
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Lp, jst sem kupil to zadevo metabond megasel plus, dodajal kot je bilo predpisano in po nekaj ?asa uporabe se mi je pri?gala lu?ka za zdrs in motor. Na ra?unalniku smo ugotovili, da je nekaj narobe z izgorevanjem, oz napaka pri turbini. Motor v tem primeru ni ni? druga?e deloval. Lu?ki sta goreli potem, ko se je avto ogrel in tudi ugasnili, ko je nekaj ?asa stal vsaj ?ez no?. Sedaj, ko ne uporabljam ve?, se vsake toliko ?asa ponovno pri?geta.
p.s. ali bil lahko kaj storil glede tega, da se mi to nebi pri?igalo ve??
Maegasel nima zveze s to drugo napako, ?e posebej pa ne more vplivati na turbino. Gre za slu?ajnost, da ti je v tem ?asu ?e nekaj odpovedalo, ali pa je prej?nja napaka napredovala. ?e si pozorno prebral, kaj sem zgoraj napisal, bi aditiv pomagal pri IMV ventilu le v slu?aju zapacanosti, ?e pa je napaka na ventilu ve?ja, npr. da je obrabljenost ventila taka, da ne zapira ve? dovoda goriva, potem je ni magi?ne pal?ke, ki tako napako odpravila.
Nisi dovolj jasno napisal,ali se je po uporabi aditiva motor umiril, ali ne. Torej, ali delovanje ostalo enako kot prej, le, da se je ?e na?gala signalizacija motorja, ali pa se je motor umiril, na?gala pa se je signalizacija motorja.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Baje, da vlada razmi?lja o tem, da bi ?e dodatno zni?ala tro?arine in bi pokupili ve? goriva-tranzitni mojstri.
Boss, izgleda da te bodo usli?ali.
To idejo je na TV podal Ivo Boscarol. Jaz pa sem samo malo prera?unal, kako bi to zgledalo. Uporabil sem ?t. 15.000 kamionov, vendar to ?tevilo naj ne bi bilo to?no, ker je nekaj dni za tem predstavnik AMZS navedel polovico manj, vendar pa tudi to prinese zadostno koli?ino novega denarja v prora?un. Bo pa to te?ko ?lo skozi, ker smo pri nas navajeni slu?iti z vi?anjem dajatev in ne obratno.
Jaz pa danes tankal polno....podpiram vlado
Lepo, da podpira?, vendar je to predvsem zasluga Yenkijev, ki so s pridobivanjem nafte iz skrilavcev podrli dosedanjo rast cen naftnih derivatov. To pa gre tudi z roko v roki po zaviranju razvoja Ruskega medveda.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Edino kar mogoce manjka v racuni je izguba dobicka, ker nenazadnje je nabavna cena vec ali manj fiksna, posledicno tudi davek od prodaje in davek na dobicek ki ga terja drzava
Si to uposteval in si samo premetal dajatve, da si dosegel nizjo prodajno? Iz pdfja se ne vidi vse.
Mislim da pumpe v najemu zivojo od prometa na gorivo ne zarad taks. In lahko imas povraten udarec.
Je pa princip prerazporeditve zanimiv in nenazadnje veliko bolj posten
Sesta je zgolj primer kam pes taco moli v tujini, v smislu polnjenja racuna na tuj racun.
Mogoce mora sirius spremeniti naslov teme, ker so ze izlivi tovornjakarjev tukaj. To je pa en izmed razlogov zakaj ne uspemo, en takle predlog, ki nam vsem lahko pomaga, ampak ne takoj blokirat ceste ker se spravljas nad kamiondjije, ki ne razumejo da SMO skupaj v dreku.
prodajna cena dizla je sedaj 0,606? Na to gredo gor : prispevek,, prispevek za obnovljive vire, tro?arina, taksa CO2 in DDV. Prodajna cena ostane ista, zato potreba da se ta fiksira, oziroma, da ne bi ponudniki pristavili svoj lon?ek zaradu zni?anja dajatev, upo?teva se zgolj nabavne cene na svetovnem trgu (to vpliva na vse ponudnike pribli?no enako).
Ta tiste, ki se razumete v izra?une ?e dve varianti. Zgoraj je izra?unana struktura cene in primerjana z sedanjo v treh varianta, ker ne vem, koliko se da zmanj?evati tro?arine glede na zahteve EU. Spodaj pa sta dodani ?e dve tabeli, ki prikazujeta vpliv na morebitni dohodek dr?ave. Ker ne vem, ?e je mo?no mnj?ati druge dajatve sem zmanj?eval samo tro?arino, ta pa posredno vpliva na zmanj?anje DDV in cene v celoti.
Hudi? se po Murphyju skriva v detailih. EU harmonizacija na podro?ju tro?arin dolo?a minimalno tro?arino za 1000 l dizla v vi?ini 330. ?e to upo?tevamo je lahko minimalna cena dizla 1.197 ? in je ?e vedno uresni?ljiva ideja viru denarja za prora?un. Nekoliko nam tu konkurira Hrva?ka, vedar bi ?e vedno bili za 0,0744? cenej?i.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Prej?nji teden bil v Avstriji ni?ja cena goriva in NISEM v Avstriji tankal... V Celju nato?il za 900? nafte...me je bencinkelnarca s te?ko muko vpra?ala, ?e bom kavo, ki stane kak euro...pa je nisem vzel, ker ne pijem kave... Tudi zlati ?asi bencinskih servisov so minili... Pa na AC pojdi na malico...alo, nima? kam, ko pa iz AC zavije?, je pa znak, da se ne sme? peljat...
O?itno nisi razumel moje pobude.
Trenutna povpre?na cena dizla v Austriji je sedaj 1,539 ?. Zdaj me pa nekaj zanima, ali bi ti vseeno tankal v Austriji, pod pogojem , da gre denar iz tvojega ?epa, ?e bi pri nas bila cena dizla 1,17?. To je na 1000 l dizla 369 ? razlike, dra?avni prora?un bi pa od tega dobil 564 ?. O tem jaz govorim ne o drugih te?avah. Pri tem je potrebno re?i,. da sta AU in IT izjemi z visoko ceno dizla. V povpre?ju pa bi bila korist prevoznika 250 ?. SLO pa bi vedno dobila 564 ?. To je denar ki ga sedaj dr?ava ne vidi zaradi kratkovidne cenovne politike pri dizlu.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Mislim, da smo malo skrenili s teme. Moja varianta ne obremenjuje tovornjakarje z nobenimi dodatnimi taksami. Denar bi prina?ali prostovoljno z nakupom ni?je cene dizla. Pa ?e nekje 100 ? pri rezervoarju bi prihranili. Z tankanje ne rabimo nobenih novi ?rpalk. Pa ?e ?rpalkarji bi lahko z neko ugodno ponudbo hrane (sendvi?ev) zaslu?ili.. Pri tankanju 1000 l dizla bi lahko dali bon za 1,5 ?. ?e ga uporabnik ?eli izkoristit pa mora dopla?ari ?e cca 2 e? . ?e je pri tem zaslu?ek sami 0,5 ? je naletni ravni preko 2 mil ?. ? na ? miljon?ek na miljon?ek pa je od tega ?e neka dodatna korist.
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Ni toliko napredovala tehnologija izdelave gum. Ve?ji vpliv ima EM?O, ki je pri deseticah posko?il za eno. :ne vem:
Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani