323F BA sa 1.8 imam ja, pa da ti napi?em par stvari.
U odnosu na 1.5 ide ne?to bolje, potro?nju nisam uspio spustit ispod 10lit/100km (jebiga imam i malo prete?ku nogu).
Svi 1.8 motori te generacije tro?e dosta ulja, pogotovo ako ju vrti? ?esti u visoke okretaje. Nije ni?ta ?udno ako ti popije i 1litru ulja na 1000km.
Getriba ima jako duga?ke prijenosne omjere (npr. 2.-115km/h,3.-165km/h), tako da kod pretjecanja ?esto mora? spu?tat i za 2 brzine ako hoće? presko?it auto ispred sebe.
Od 0-100 si za cca. 10 sekundi, top speed 205km/h
Ovo ostalo ti je manje vi?e isto kao i kod 1.5 modela.
Svoju imam skoro 2 godine i apsolutno nikakvih prigovora nemam na nju, svako malo joj vadim mast i da pokucam u drvo niti jednog jedinog kvara nije bilo dosad.
E i da napomenem, 1.8 model ima daleko najveći tuning potencijal i cijeloj BA ponudi
Npr. sa getribom od 1.5 ide puuuuno bolje, iako malo gubi na top speedu.
Motor je skoro identi?an BPT-u (1.8 turbo iz 323GTR). Razlika je u klipovima, klipnja?ama, bregastima, naravno ispu?noj grani i mo?da jo? nekoj sitnici.
Ja sam uspio nabavit BPT prije par mjeseci i ra?unam da će kroz cca. godinu dana nastat prva turbo BA u ovim krajevima
Cura je za ovu coltala 6 tiso? ojra i to jer je ova njezina stvarno bez gre?kice, bez o?tećenja, skoro ko novi auto
a gledam malo po oglasniku ima ih i za manje novce, ovisno naravno o stanju
da nemam mazdu, definitivno bi tra?io takvu Hondu, spu?tanje, felge i auto je već prejeben, a i ide za tu konja?u predobro, motori su fenomenalni, aftermarket dijelova ko u pri?i .... jel trebam jo? nabrajat
Kolega Primorc, sploh se mi ne zdi slaba ideja, da bi ?el ti tele avto?ke mal probat peljat, ker ?e po par km prevo?enih ti niti slu?ajno ne bodo ve? vsi enako simpati?ni in bi lahko ?isto prehitro koga favoriziral ali pa izklju?il!
Glede na obliko Mx3ke in na tvoj prvotno napisan izbor avtov, se mi zdi namesto korze najbol logi?no kupit Tigro (notranjost ista, podvozje tudi), avto pa izgleda bistveno druga? in kar podben mazdi, poraba pri motorju 1.6 16v 100 KM, lahko okoli 6.5, pod sedem vsekakor, enako mislim tudi za aksenta, namesto kerga bi lahk vzel kupeja, pa je spet ?ist en drug avto, je pa res da hjundaji so pa ?ejna roba, baje pa tut ljubitelji olja!
Tigru nebi nikome preporu?io, imao ju je jedan frend i nakon kaj je ulupao malo bogatstvo u nju jedva je do?ekao da ju proda.
Njegova je bila 1.4 sa 90ks, Weitec ovjes, 16" alu s rubom, crna, zatamnjena stakla, izgledala je i vozila se ko GO-kart
Onda ga je po?ela zajebavat ma?ina, pa je na?ao ma?inu iz jedne razbijene Tigre sa 28 000km!!
U tu novu ma?inu je puknuo ?pic bregaste, spu?tena je bila glava... ma auto je bio pic-pic, dok ga jako brzo nije i taj motor po?eo zajebavat, pa je nakraju poludio i prodao ju takvu poluispravnu i sad vozi Polo GTi iz '00.
Honda bi ti bila odli?an izbor, moja cura ima 1.4iS iz '97. i auto je prejeben, potro?nja oko 7 litri, a ide skoro ko moja mazda, u 5 mjeseci koliko ju ima apsolutno nikakvih problema.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Pozdrav!
323F BA sa 1.8 imam ja, pa da ti napi?em par stvari.
U odnosu na 1.5 ide ne?to bolje, potro?nju nisam uspio spustit ispod 10lit/100km (jebiga imam i malo prete?ku nogu).
Svi 1.8 motori te generacije tro?e dosta ulja, pogotovo ako ju vrti? ?esti u visoke okretaje. Nije ni?ta ?udno ako ti popije i 1litru ulja na 1000km.
Getriba ima jako duga?ke prijenosne omjere (npr. 2.-115km/h,3.-165km/h), tako da kod pretjecanja ?esto mora? spu?tat i za 2 brzine ako hoće? presko?it auto ispred sebe.
Od 0-100 si za cca. 10 sekundi, top speed 205km/h
Ovo ostalo ti je manje vi?e isto kao i kod 1.5 modela.
Svoju imam skoro 2 godine i apsolutno nikakvih prigovora nemam na nju, svako malo joj vadim mast i da pokucam u drvo niti jednog jedinog kvara nije bilo dosad.
E i da napomenem, 1.8 model ima daleko najveći tuning potencijal i cijeloj BA ponudi
Npr. sa getribom od 1.5 ide puuuuno bolje, iako malo gubi na top speedu.
Motor je skoro identi?an BPT-u (1.8 turbo iz 323GTR). Razlika je u klipovima, klipnja?ama, bregastima, naravno ispu?noj grani i mo?da jo? nekoj sitnici.
Ja sam uspio nabavit BPT prije par mjeseci i ra?unam da će kroz cca. godinu dana nastat prva turbo BA u ovim krajevima
Made in Japan
Povezava za deljenje
Deli na druge strani