A ima kdo kak info, kje bi lahko dobil zadnje obrobe blatnika - tista črna plastika? Sestra je zadnjič v en betonski steber zapela in je ornk zdrajsano vse.
Na aliju se sicer dobi nekaj, vprašanje pa čeje to res enaka plastika kot original
Nič bolj, nič manj. DPF je še vedno notri, raka zaradi saj ne boš dobil. Da bi pa zaradi tega ful bil neekološki pa dvomim. Ko je motor dobro segret je pomoje to to. Kot je @Miha Strmec povedal se sicer eni plini malo zvišajo, se pa drugi znižajo posledično. Tako da je pomoje vse skupaj tam tam. Fabrška optimizacija mora pa pokrit cel spektr delovanja seveda...
Ti se rajši sekiraja zaradi ostalih osnaževalcev, če že gledaš na to. Ali pa kaj dajete / dajemo vase, bo bolj koristno in precej precej bolj pomembno. Tole ekologijo pa raje pustimo, ker vemo da je zgolj velik biznis še vse.
Ja kje pa si to pobral? Nobene blokade ni. Moj dizel 150 je šel skoraj 220 po števcu, več mu je preprečila karavanska oblika in kurčeve sanke na strehi.
Sam res, prvič slišim
Nobene blokade ni, navor trga
Sicer pa itak da ima dizelski motor več potencialnih žarišč, ki se jih pa da lepo zaobiti z rednim vzdrževanjem. Rednim in doslednim.
Lahko pa seveda kakšno stvar tudi preventivno urediš, da ne bo presenečenj.
Saj če bi mela mazda pri nas turbo bencinarje, tudi te motorje ne bi smel tiščat mrzlega..kot pravi nekdo zgoraj. No tudi atmosferskega motorja ni pametno tiščat mrzlega. Zdej, ne vem al je to zgolj dizelska težava, al pač neka zdrava pamet ,da se to ne počne z nobenim avtom.
Kar se tiče pa teh saj, tle je pa res. Tukaj se je pa pred nakupom treba odločiti, al boš to pucal na nekje 60 tisoč km (odvisno od pogojev), ali pa narediš EGR Off in imaš potem s tem mir. Jaz sem se odločil za slednje.
Menjava podložk na šobah se naredi enkrat na 100 tisoč in s tem si rešil več kot polovico težav, ki so pri slabo vzdrževanih avtih povzročale težave.
DPF sam po sebi ni težava. Zelo redko , večinoma je posledica drugih težav - v mislih imam saje, par vrstic višje sem to omenil.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Če pustiš dovolj dobre, mogoče ne računajo nič
Povezava za deljenje
Deli na druge strani