Na hitro. ?e najde? kje ?e kako katera deluje kot treba in ima? kje kakega mehanika, kateri zna menjat motorna tesnila potem priporo?am mo?nej?o verzijo
Dele zelo poceni najde? v Ameriki olje pa pri kolegih iz Nem?ije. Poraba je tam 14L kombinirane porabe lahko je tudi ve? v mestu.
Pazi, da motor, ko je segret normalno v?iga saj je v nasprotnem primeru kako motorno tesnilo na koncu.
Druga?e je pa bolj ziher kak 1.8T bencinar katerega komot navije? preko ?ipa in ima ?e zmeraj normalno porabo okrog 8,5L pa ?e v?e zmeraj.
mah, cudi me da jih ma tricetrt na avto net pred 100.000km drug motor, v tujini temu ni tako... bedarija, pr nas jih pac ne znajo furat pa kupi si jih folk ko pac neve ka ma.
minimalni popravki so bli, ki so jih pa? zrihtali al ?e ma? narejene vse vpoklice al pa ?e ma? komplet motor menjan...
?e ga goni? pa? vsak crkne, samo brez vpoklicev prej kot ?e ma? motor porihtan, ane?
pa saj to ve?...
Ja samo vpoklici nimajo z samim motorjem ?isto ni? menjane so bile oljne cevi, koloteki, toplotna za??ita in programiranje. Verjetno pa poznej?ih letnikov enostavno ni, ker so se ljudje preve? ustra?ili govoric katere so ?irili drugi ljudje kateri niso nikoli vozili RX8.
tri revizije motorjev so ze, in prva je rada hitr pozrla tesnila, druga je dokaj kul.
Ploki a si imel mogo?e RX8, da pi?e? take o revizijah motorja? Jaz jo imam kot drug avto in sem zelo zadovoljen z vozilom. Pri wanklu je treba vedet, da je treba tu in tam preverit koli?ino olja saj je ravno to bil krivec za ve?ino uni?enih motorjev. Prav tako je bil na za?etku krivo pregrevanje olja in takrat so dodali ?e en hladilnik za olje. Pogosto se je tud pojavljalo, da so uporobnik noter ulili sintetiko drugega proizvajalca in so tako zasajili motor saj dobro vemo, da sintetika ne izgoreva najbolje. Toraj samo motor ni do?ivel nobene prenove iz strani MAZDE tesnila so ?e zmeraj enaka APEX enake debelosti. So pa ravno ta popokala, ko so uporabniki terali hladen motor v vi?ave. Prvo pravilo je nivo olja in drugo segret motor. Aja pa ?e to sedaj so cene ?e toliko padle, da tudi ?e bi bilo kaj narobe z motorjem ti ga dober mehanik popravi za enak denar kot bilo kater drug motor. Je pa res, da je mogo?e za malce ve? dopla?ila kupit popolnoma nov motor. To le v primeru ?e najde? ugodno mazdo po dobri ceni. Je pa po ve?ini prej kaj druga narobe kot samo motor. V?asih so tud nekaj malo programske verzije nagajale. Primer pri meni je bil z starim programom vse ok z novim pa je malce zajebaval ko je bil segret motor na dal?o razdaljo. Ko se je gor nalo?il star program je bilo spet vse OK.
OK motor pri RX8 zelo te?ko ribne razen ?e mu olja ne dolije? pa ?e takrat zaradi zasnove delovanja ne ribne ampak bo po?kodoval rotorska tesnila in steno rotorja. Samo popravilo motorja je zelo enostavno in tudi ni pretirano drago le mojstra je verjetno pri nas te?ko najti. Ponavadi so taki obnovljeni motorji ?e bolj?i od originalnih saj zamenjajo rotorske plo??ice z bolj?imi in malce debelej?imi mislim, da celo kerami?ne. Cene se dajo okvirno videt tukaj na mazdatrix.com bi se pa verjetno na?lo ?e kaj cenej?ega. Je pa pri na?ih sosedih (Austija) en serviser kateri servisira oz. obnavlja te motorje. Tako, da tudi ?e se slu?ajno zgodi, da rx8 neha normalno delovat kar je po spisku ?isto zadnje in je v ve?ini kaka malenkost. Popravilo pride ?e vedno manj kot menjava klasi?nega novega OTO motorja. Cene novega motorja mislim, da je pri nas 3000? drugje pa so cene motorje pripravljene na ve?je obremenitve (TURBO) tam okrog 2500?. Toraj samo poravilo nebi smelo biti dra?je kot kakega jur?ka ?.
Bo pa dr?alo, da rotacijski motor ni mi?ljen za premikanje po dvori??u kadar je hladen saj ga po izklopu 99% zalije. Razen ?e ga pusti?, da ga segreje to je ponavadi v 5 min potem je tako po?etje 100% varno. Pri dalj?ih furah nikoli ni te?av in vmes ga je dobro stisnit tja do konca saj s tem o?istimo rotorje.
Jaz mojo RX vozim na dalj?e fure ?ez vikende, ker mi je to vozilo za prost ?as in sem z njo do sedaj zelo zadovoljen. Je pa res, da tukaj pri nas na servisih ra?unajo pravo bogastvo za dele. Tako, da se jih spla?a naro?iti iz tujine EBAY MY FREND.
Pri nakupu pa pazite, da so bili narejeni vsi vpoklici:
-Menjava oljnih cevi na oljnih hladilnikih
-Prvi koloteki (zaradi tega so cevi oksidirale)
-Toplotna za??ita okrog izpu?ne cevi
-Nov software
Pri sve?kah je tako imamo 3 mo?nosti
-RE6C-L RE9B-T Toplej?e sve?ke katere je MAZDA vgradila, da bi zmanj?ali zalitje motorja in izbolj?ali v?ig toplega vozila.
-RE7C-L RE9B-T Normalne sve?ke katere so bile original v RX8 od za?etka
-RE8C-L RE9B-T Hladnej?e sve?ke za voznike kateri vedo kaj je RX8 in ne vozijo avta na kratke razdalje
RX8 je zakon samo nikoli je ne sme? sprobat, ker te takoj prime, da jo kupi?. Sicer pa deli niso tako dragi ?e jih nabavi? iz Amerike. Tam je vse skoraj do 100%-300% ceneje. Pa ?e to ni zmeraj motor zani? ponavadi so zmeraj te?ave z v?igalnimi tuljavami, sve?ke ali kabli za sve?ke. ?e pa pade mo? motorja od 6000rpm naprej pa je treba pogledat vse vakumske vintile katere ponavadi zapaca olje in se ne odpirajo, ko motor rabi zrak.
Za primerjavo cen:
Tuljave SLO 600? ZDA 150? za vse ?tiri
Sve?ke SLO 200? ZDA 65? za vse ?tiri
Olje SLO 25? Nem?ija 9? za 1L Dexelije ULTRA
Za cene so mi na servisu rekli take pa? so pri nas in da so res zasoljene.
No vse skupaj je gor na EBAY-u ali pa mazdatrix.com in rotaryfx.com
Poraba 170kw ni tako stra?na kot pravijo moja pije od 11,8 - 14L in 1L olja na 3500-4000km
Do sedaj sem menjal tuljave in sedaj ?e enkrat sve?ke drugih ve?jih stro?kov ni bilo olje pa sem menjal vedno na 10000km. Sedaj moram edino nabavit sve?ke, ker je avto za?el malo slab?e v?igat, ko je topel. Druga?e pa leti kot takrat ko sem jo nabavil.
Po dolgem ?asu moram priznat RX8 pije 20L bencina .....
ko ima uni?en katalizator in sonda dobi napa?ne podatke.
Druga?e je normalna poraba 13L povpre?je.
Vsi, ki vozite RX8 dajte pregledat v?igalne tuljave na naslednji na?in. Odstranite kompletni airbox od zra?nega filtre z MAF enoto in nato se vam razkrijejo v?iglane tuljave na katere je pritrjen kabel za sve?ke. Odvijete vsako posebaj in preverite ?e so na zadnji strani za?gane oz bele pege.
V tem primeru se, da izmerit z navadnim ohm metrom ?e so ?e mogo?e OK vendar dajte jih ?imprej menjat saj posledi?no lahko crkne katalizator. To pa zato, ker pride prevelika koli?ina bencinskih hlapov v kat. kateri dobesedno izgori (prva komora se sesuje in nato zablokira izpust plinov v ozra?je.)
Simptomi:
-izguba mo?i in hitrosti nad 150kmh ... Na za?etku se vam zdi, da avto ne gre tako kot je v?asih oz. kasneje, ko je prepozno za?ne avto izgubljat mo? in obrate (vse ka?e na to, da je motor zani? VENDAR NI)
- Uporabniki so poro?ali, da so se te?ave pri?ele na 20-30k milj kar pomeni magi?na meja ?ivljenske dobe motorja. Takrat so nevedne?i tupili motor je zani? pri 50.000km.
?e na? slovenski MAZDA servis je carski, ko ti povejo, da pridejo 4 tuljave 600? v ZDA pa komplet 4 z vsemi stro?ki 180? seveda original del EBAY MY BEST FREND
Avto ne SUPER le... ne ?kodi ?e preber? malo ve? literature o samem delovanju wanklovega oz. v tem primeru renesis motorja.
Nasveti
-motor naj bo segret preden ga ugasnete
-ne divjat dokler ni motor segret na delovno temeraturo
- 1x na dan v visoke obrate na?ene mehanika vstran (obvezno zarad ?i??enja ogljika v motorju)
- konstantna vo?nja pod 3-4k rpm nevarnost nabiranja saj v motorju in posledi?nolahko motor izgubi kompresijo (vendar ni uni?en) v tem primeru se naredi izpiranje ogljika (youtube seafoam rx8)
- OLJE, OLJE, OLJE redno kontrolirat in dolivat ne ?akat do minimuma. Ebay 5L dexelia 5w30 45? mazda dealer.
-menjava olja ne na 20.000 temve? na 10.000
-preve? olja nad max nivojem zapaca SSV ventil in pojavi se izguba mo?i nad 6000rpm.
-visoki obrati prej uni?ijo v?igalne tuljave ampak v rde?ih ?tevilkah ta motor ?ivi;)
-zaradi visokih obratov pije ve? olja 1x ve? ampak bolje kupit olje kot motor
-preverite katera vrsta programske rali?ice poganja va? motor.
Zanimivo, samo kako pa kaj K&N filter vpliva na senzor pretoka zraka? Ker te filtri radi zapacajo tisto ?i?ko, ki meri pretok in zato ka?e napa?ne podatke.
Ne vem kako izgleda ta, ko se uporabi namesto originalnega. Samo ?e se ne motim se da senzor o?istit.
?e kdo rabi sve?ke za RX8 jih naj naro?i iz Amerike saj vse 4 pridejo manj kot 90? z davkom in po?tnino pri nas so ca. 210?
Zra?ni filter je dobro kupit K&N kateri pa?e v original ohi?je saj je enaka cena kot originalni od mazde.
Pri olju je pa tako lahko se uporablja sintetika vendar je potrebno pred OMP zmontirat adapter kateri blokira dovod motornega olja do OMP. Z adapterjem pridobimo mo?nost priklopa dodatne posodice za olje katero motor rabi za normalno delovanje saj na ta na?in v izgorjevalno komoro vbriza ?isto olje in ne motornega kateri se z uporabo uma?e in tvori ve? saj. Priporo?ajo olje za dvotaktne motorje.
Sicer pa ?e se naro?i dexelia 5W30 v trgovini je cena ca 15? 1L in ne 25? kot na servisu.
Z to modifikacijo pridobimo to, da motor ne uporablja ve? motornega olja za mazanje tesnil v komori. Temve? ima posebno posodo namenjeno za to. Aja in potem tudi sintetika ne povzro?a te?av.
Tako bi morali ?e v osnovi pri mazdi sestavit motor.
Avto je legalna droga Glede porabe je pa tako meni je uspelo porabo spravit na 12L in to je bila me?ana vo?nja z prehitevanji (ne zanikam, da ni mo?no porabit ve?). Edina stvar katera me moti je ?ri?ek nekje v zadnjem predelu in to samo na grdih cestah kot jih imamo po 3/4 Slovenije jebat ga avto je bolj trd na cesti kar je za udobnost minus vendar velik plus za lego
Ko vas folk tukaj bere ga ?ist prestra?ite z nakupom RX8
V Ameriki (Vegas) so imeli te?avo zarad prevelike dnevne temperature katera je negativno vplivala na hlajenje olja. Od tukaj so nastale potem govorice, da so motorji pri 50.000km zani? in ?e sem dobro razumel motorji sploh niso crknili le izbolj?ali so hlajenje, menjali olje in posneli drug software kateri je poskrbel za manj bogato zmes goriva in pove?ano koli?ino vbrizga olja.
Nemci so se pohvalili z 150.000+km prevo?enimi kilometri brez ve?jih okvar. Razen zadnjih lu?i in sen?nikov. So pa veliko govorili o menjavi softwerja in zmanj?ani porabi, saj naj bi mazda na za?etku naredila preve? bogato zmes goriva.
Sedaj ne vem ampak nekje sem prebral, da so tud sve?ke velikokrat bile slabe.
No v glavnem po?vi?gam se na vse in grem kupit tega hudi?a od RX8.
No to je nekaj o flashu in porabi:
Whatever Mazda's reason, I appreciate the "M" flash. Before the flash I was getting about 15mpg in city driving, after the flash I', getting 18mpg.
300 miles at 73 mph, a/c about half the time (rainy, had to defrost) - 22.5 mpg.
I get 17-18 mpg around town driving (60% city/40% country driving) and 23-24 mpg on highway driving. I think I can get 24-25 mpg if I do 100% cross country highway road trip. I'm pleased -- but sure would like to get more or be able to use 87 octane without lose of performance. I'm not a granny driver, but also not super aggressive.
P.S. olje ne pride 25? dobi se ga ?e po 15? ali pa ?e ima? veze ?e ceneje in to Dexelia Ultra
-Koliko so stala dela in popravila ?e je bilo kaj narobe?
-Problemi z motorjem?
JMZSE za?etek VIN ?tevilke v prometni oz. SE bi naj pomenil, da je novej?a razli?ica motorja in programa.
Najve? problemov je bilo z FE verzijo motorja.
So me na enem ameri?kem forumu prestra?li glede motroja. Problem je bil ta, da so izgubili kompresijo pri ca. 50000 km in na koncu bi naj bla napaka na premali koli?ini vbrizganega olja, olju in hladilniku olja.
Namen imam pla?at RX8 REVOLUTION L in me nujno zanima mnenje( SAMO) lastnikov RX8
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na hitro. ?e najde? kje ?e kako katera deluje kot treba in ima? kje kakega mehanika, kateri zna menjat motorna tesnila potem priporo?am mo?nej?o verzijo
Dele zelo poceni najde? v Ameriki olje pa pri kolegih iz Nem?ije. Poraba je tam 14L kombinirane porabe lahko je tudi ve? v mestu.
Pazi, da motor, ko je segret normalno v?iga saj je v nasprotnem primeru kako motorno tesnilo na koncu.
Druga?e je pa bolj ziher kak 1.8T bencinar katerega komot navije? preko ?ipa in ima ?e zmeraj normalno porabo okrog 8,5L pa ?e v?e zmeraj.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani