Skoči na vsebino
mazda mx5
Napisano

Izpusni kolektor za turbo se kupi, ker jih je precej na voljo po ugodnih cenah. In turbina je en dva tri zmontirana. V primerjavi z novo napeljavo mikrojermena, ki bo poganjal kompresor in novimi napenjalci precej manj dela.

 

Z odmicnimi dobis 30KM brez problema in pridobis cez celo obmocje. 10KM dobis z menjavo izpusnega kolektorja in izpuha.

 

Ce montiras kompresor pa se nadejas vsaj 100KM pribitka, drugace je tako zahtevna vgradnja nesmiselna.

In zato rabis nove injektorje.

 

1.8 motor zdrzi 300KM brez ga odpirat. Zelo solidna konstrukcija.

 

 

:blink: Poglejmo realno, to kar si napisal ni tak problem. A pri turbini se jo pa na?raufa kar tja nekam na vezno? Vem, da si mojster ampak tole si pa napisal kot, da monta?a turbine je pa keks. Je treba narediti nov izpu?ni kolektor, ravno tako je treba narediti nove cevi za intercooler, isto je treba menjati injektorje in zmapirati. :whatever: Aja in ne bom trdil ampak za ene 30-40 konjev ?e injektorjev pomoje ne rabi? menjati, vsaj pri veliko konkuren?nih avtih je tako.

Je pa res, da najbolj enostavno je zrihtati ene ostre odmi?ne za recimo 10 konjev (pa ?eprav samo pri visokih obratih) ?e zmapira? pa kon?a? s tuningom pa ?e za to se ve?ina na koncu ne odlo?i.

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

mazda mx5
Napisano

Kompresor ni tako preprosto zmontirat kot se slisi. Treba je naredit nosilce, nekako montirat napenjalce jermena, prestavit loputo plina, potegnit cevi do intercoolerja in nazaj. Zraven pasejo se vecji injektorji za gorivo in predelana elektronika.

Precej bolj preprosto je recimo zmontirat turbino. Ali pa samo predelat motor z menjavo odmicnih gredi in tako dalje.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda mx3?
Napisano

Najprej zberi 2K EUR za obnovo avta. Na zalost so skoraj vsi ti rabljeni avti posteno zgonjeni.

Pravega servisiranja ne vidijo.

Se pravi, vsi novi amortizerji, novi zglobi, novi seleni, nove zavore, nove gume, po moznosti se menjat teflone na motorju.

Govora je o 15 let starih, katere bi ti kupoval.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Homologacija spojlerjev
Napisano

Tukaj ni kaj homologira ker so original. Razen dodatkov na pokrovu motorja in luceh. Ce policaju kaj ni jasno, sledi pritozba. Pri Mazda zastopniku se pridobi izjava da je to original oprema na avtu.

Cez 10 let bodo zaceli teziti lastikom Imprez WRX in Lancerjev Evo zakaj nimajo homologiranih spojlerjev.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda 626
Napisano

Zakaj bi ga priganjal? Peljes se povsem normalno.

V resnici ima vec kot 90KM, to je bila le "papirnata" finta, ker v tistih casih so imeli Golfi 1.8 75KM motorje.

Da kupci nebi prevec dvomili v vzdrzljivost "navitih" Mazd.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

nakup mx-5
Napisano

Motorji so vsi enako zanesljivi (saj so v osnovi enaki), od drugih Mazde ne pase nic. 323 in MX-5 sta recimo rahlo razlicna avta.

 

Ce te skrbi poraba je bolje kupit kaksen dizel.

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.