Debata je le o sistemu za mazanje, kateri bolj?i itd....
Predlagam, da se pogovorite o pomembnosti pravilno nastavljenega avtomobila....pravilno nastavljen motor kateri "ne ve", da te?e na lpg bo deloval tako kot je treba.
Moje mnenje je, ?e je sistem pravilno nastavljen, deluje popolnoma enako kot na bencin, nima nepravilne zmesi, klenkanja, ne prihaja do razli?nih temperatur itd, ne rabi mazanja ventilov, vedite, da veliko proizvajalcev avtoplin sistemov, naprimer Tartarini italia, skoraj v nobeno mazdo ne priporo?a mazanja, le v nekaj modelov. Dobesedno se izogibajo mazanju.
Pri nas je sistem za mazanje ventilov precej "popularen" in se vgrajuje v avtomobile kateri rabijo in kateri ne rabijo, le za to, da zadovoljijo stranko oziroma v primeru, ?e se karkoli zgodi nih?e ne bo ni? rekel.
skratka; pravilno nastavljen motor 97%, mazanje 3%
potem pravite, da "doma" zmontiran sistem univerzalni plinski sistem popolnoma enako ?e ne celo bolje kot original bencinski sistem katerega je 100 strokovnjakov ve? let razvijalo....
Za teko?o fazo je zelo malo proizvajalcev ter posledi?no tudi monterjev. Sistem se precej razlikuje od sistema za plinasto fazo. Cena sistemov je precej dra?ja (nabava).
Toma? kateri mislim da je montiral tale avto se je sigurno maksimalno potrudil. ?eprav je na?a konkurenca, velikokrat podebatirama kak?no o avtoplinu.
Vsak sistem ima svoje prednosti in slabosti, pomembno je le, da kdorkoli vam vgrajuje se potrudi ter je pripravljen vedno servisirat in vzdr?evat sistem.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
hello
Debata je le o sistemu za mazanje, kateri bolj?i itd....
Predlagam, da se pogovorite o pomembnosti pravilno nastavljenega avtomobila....pravilno nastavljen motor kateri "ne ve", da te?e na lpg bo deloval tako kot je treba.
Moje mnenje je, ?e je sistem pravilno nastavljen, deluje popolnoma enako kot na bencin, nima nepravilne zmesi, klenkanja, ne prihaja do razli?nih temperatur itd, ne rabi mazanja ventilov, vedite, da veliko proizvajalcev avtoplin sistemov, naprimer Tartarini italia, skoraj v nobeno mazdo ne priporo?a mazanja, le v nekaj modelov. Dobesedno se izogibajo mazanju.
Pri nas je sistem za mazanje ventilov precej "popularen" in se vgrajuje v avtomobile kateri rabijo in kateri ne rabijo, le za to, da zadovoljijo stranko oziroma v primeru, ?e se karkoli zgodi nih?e ne bo ni? rekel.
skratka; pravilno nastavljen motor 97%, mazanje 3%
druga?e pa; proda? mazanje, olje itd.....+$$
lp
Povezava za deljenje
Deli na druge strani