Hvala za podrobne info... Zvok motorja me ne moti, gre bolj za glasnost vetra itd.. na AC.. motor pa? te?e kot te?e. Tudi motorje ?e primejram se mi zdi da so od mazd veliko ti?je kot od VW...
120KW je za mene ?ez glavo.. druga?e pa kak?en chip
Prav si zasledil, avto ima verigo, ki pa jo je pri nekaterih vseeno potrebno menjati, saj se s?asoma raztegne. Naj me kdo popravi, ?e se motim, ampak nekje sem zasledil, da FL MkII ?estice (kar ta je) naj ne bi imele ve? toliko te?av s tem.
Glede glasnosti...ja, v primerjavi s Passatom prej?nje generacije je nekoliko glasnej?a in manj udobna na AC, ampak je pa tudi dinami?nej?a. 120kW motor pa je po mojem mnenju tudi optimalna izbira. Sam sicer vozim 136kW verzijo, ampak bi tudi s ?vohnej?o lepo zdr?al.
JA 2015 je ?e facelift novega modela ?e prav vem?... 180 itak nikoli ne vozim
Motor pa nima drugih posebnosti?
lp
Novi model je baje znotraj tih. Ravno zadnji? je nekdo pisal, da je pri 180kmh na AC notri bolj kot ne ti?ina. Je pa to FL model, se pravi mislim da 2015.
Letnik 2011 je pa tako tako. Motor je v redu zadu?en (ni? bolj ni? manj kot kak traktor tdi), pri du?enju okoljskih hrupov pa malce zaostaja. Ampak spet ni neke hude sile. Malce pazi? pri izbiri gum, da vzame? take ki niso preve? hrupne. Sicer se ti pa avto oddol?i z drugimi lasnostmi ,ki jih pri holzwagnu ni
Zanima me glede motorja, kdaj ima glavni servis, so kake posebnosti na katere bi moral biti pazljiv?
?e sem pravilno zasledil ima avto verigo?
So te modeli tudi glasni v notranjosti? Kolega ima nov model, oz. l2014 pa pravi da je avto kar glasen nad 120 km/h v primerjavi s passatom (sicer stari) model, ki ga je imel prej.
Ja ni v garanciji. Na poobla??enga bi peljal samo za pregled pred nakupom, na splo?no se izogibam poobla??enim servisom.
lp
quote name='JozaGulikoza' date='9 Feb 2012, 08:44' post='244203']
Vozilo ki ga kupuje? bo najverjetneje ?e izven garancije, tako da potem vpra?anje ?e je smiselno voziti k poobla??enim serviserjem, imamo tule kar precej dobre alternative, ki so dooosti cenej?e!
Po normaltivih je redni servis predpisan na 12 mesecev ali 20.000 km... kar prej pride ...
Torej je "veliki" servis pri 120.000 ali po sestih letih ... To velja za dizelski motor z jermenom, med katere sodi tudi omenjena Mazda 6 Cd140, l 2008...
TNX
Koliko pa so 'predvideni' stro?ki tega servisa..okvirno?
@Mika, glavni servis ni vezan le na prevo?ene km-je (torej 120.000), pa? pa tudi na prete?eno dobo od zadnjega velikega servisa (ena vozila imajo 5 let, druga 6), se pravi nek penzjoner ki dela 5.000km na let, bi avto ?ele pri 24-ih letih starosti peljal na menjavo pogonskega jermena, kar je jasno - NAPAKA!
Ja to mi je jasno.. zanimalo me je samo kaj je po normativih.
Servise se dela na 20.000km, ta veliki servis z menjavo zobatega jermena pa na vsakih 120.000km.
Hvala vsekakor bom avto peljal prej na pooblasceni servis na pregled (je v lj, se kaksen drug razen Cosmos?). Sem pa nekje zasledil da so glavni servisi tudi ze na 100 000km..
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Hvala za podrobne info... Zvok motorja me ne moti, gre bolj za glasnost vetra itd.. na AC.. motor pa? te?e kot te?e. Tudi motorje ?e primejram se mi zdi da so od mazd veliko ti?je kot od VW...
120KW je za mene ?ez glavo.. druga?e pa kak?en chip
Povezava za deljenje
Deli na druge strani