Naša M2 2010 ima 95k km. Prvih 10 let sam kratke vožnje. Lonec kot nov.
Poanta je v tem kako kvaliteten material uporabljajo. In kot izgleda Mazda tukaj bolj špara, kot je v časih.
lahko pa ti povem, da Polo 2010 in sama avtocesta, ga je mel prej hin. Zunanji ovoj se mu je prav olupil.
Ja itak da je manj kvaliteten material, ta lonec ki je zdaj prerjavel ni original. Original je zdržal 10let.
Se pa s tem avtom dela cca. 5-10km na dan izključno po mestu z vmesnimi postanki, vrtec šola, trgovina, služba. Tak da se motor skoraj nikoli prav ne segreje.
Aja, za zanimivost ta izpuh (srednji, zadnji lonec in zaključna cev) je stal takrat z delom vred 85€, tak da mu ni kaj za očitat glede kakovosti.
Zdaj sem kupil drug komplet izpuh za 105€, zmontiral sem si sam, če bo ta zdržal 5let je to to, dalj časa verjetno več avta ne bomo imeli.
Vodila naj nebi mazal z bakreno mastjo, ampak s silikonsko mastjo katera je namenjena prav za vodila. Jaz jo imam od trw. Jaz z bakreno mažem samo utore ploščic in pa zadnjo stran ploščice kjer batek pritiska. Tudi jaz vsakič ko menjam gume še čeljust razderem in vse spucam, ter namažem. Očitno je kljub temu zaštekala. Je pa v večini problem točno ta mehanizem za ročno, katerega si omenil, saj največkrat ta zašteka in ne spusti ploščice popolnoma.
Jaz sem mislil na ta vodila zavornih ploščic (plehek). Tega in rob ploščice ki drsi po tem vodilu vedno mažem z bakreno mastjo.
Vodilo zavorne čeljusti pa mažem z silikonsko mastjo. Saj to sva enkrat že predebatirala, te paste😉
Je pa čudno da ti je kljub čiščenju in mazanju zaštekala. Hmh, pač Mazdina "premium" hiba🤪😁
@Scr3am sem mislil da ti je batek zaštekal, ker ta vodila se namažejo z bakreno mastjo in tako ne morejo štekat. Bat pa ponavadi zašteka ko zarosta no ali pa zaradi rje spusti olje.
Zadnje čeljusti me zanima če se jih da sploh doma obnovit, glede na to da imajo vgrajen mehanizem za ročno. Ponavadi vsi menjajo za nove. 🤔
No važno da si zrihtal👍
Pri meni (moram potrkat po lesu), zaenkrat še na nobeni Mazdi niso zaštekale zadnje čeljusti, je pa res da jih vsako spomlad ko mejavam gume, očistim in namažem.
Aja, pri moje zadnje ploščice (Mintex) po malo več kot 4letih še niso zarostale😎
Še en tak kot moja žena. 😀 Vse dela super, normalno, dokler se v njen avto ne usedem sam.
XY: "Od kdaj pa takole piska?"
XX: "Jaz tega nič ne slišim, a je kaj narobe?"
Oziroma je narobe, kadar ni nič narobe (včeraj so se ogledala zložila sama od sebe, ker nismo vedeli, da je na vratih poseben gumb za ogledala). 😂
Sicer pa le malenkosti, za 10 cm nazaj premaknjena plastika praga (kriv pločnik), pritisnjena sprednja maska (kriv voznik spredaj) in 3 x v 5-ih letih se ji je nekdo zabil v rit pred prehodom za pešce (po defaultu je kriv tisti zadaj). 😂
Meni se je od zadaj v avto zabil nekdo samo 1x , pa enkrat mi je avto z odprtimi vrati na ravnem parkirišču ušel nazaj in se razbil, medtem ko sem na bližnji stojnici kupoval slive. 😂
Hahaha, moja žena je podobna.
Najboljše je bilo pred leti ko sem se po dolgem času hotel peljat v trgovino z njeno M3. Takoj ko sem zaštartal avto sem videl in slišal da nekaj z avtom ne štima, po zvoku motorja se je slišalo da dela samo na 3cilindrih, in prižgana lučka za motor.
Sem takoj preveril z testerjem in pokazalo napako na vžigalni tuljavi.
In pol jaz njo vprašam če ni opazila da je z avtom nekaj narobe.
In ona meni lepo reče, da je mislila da ima avto tak zvok zato ker je pač star in tako brni. za lučko na armaturki pa ni opazila.😱
Sem bil prav šokiran, zato zdaj vsak teden za vikend na njenem avtu vsaj malo preverim če vse deluje. Ženske 🤪
@Scr3amjaz mam CD140 in kljub 300kkm ni problemov z DPFom.
Vsekakor bi pa preventivno menjal podložke in očistil sito oljne črpalke.
Olje pa priporočam menjavo na max. 15kkm (gorivo v olju).
Drugače z avtom do sedaj nisem imel nobenih težav.
Bi rekel da so ob ustreznem vzdrževanju to zanesljivi dizli, edino podložke injektorjev je potrebno menjat na ene 80-100kkm, je pa to minimalen strošek.
V bistvu se bolj malo voziš, če si v letu dni z obema variantama (v kar dvomim) res prevozil le 10Kkm.
Najbrž bolj doma sanjaš o nemških prestižnih jajcih. Mimogrede, sedaj ko sem bil na dopustu, so večinoma šlepali z večnimi službami razne mercedese, pa bmw je bil zraven, pa volvo. Videli smo pa audija, ki je gorel na italijanski avtocesti.
Aja, v st. Tropezu so ravno nalagali Ferrarija na kamion. Kako je trokiral in dimil, ko ga je šofer peljal na kamion.
Samo fak mi je hud ta Ferrari👌
ČE bi imel denar bi bil v moji garaži, pa mi je vseeno če ni zanesljiv, če maš tak avto imaš tudi za asistenco in popravila.😜
Pravkar nabavil zgornji OBD in mi deluje s Forscan, je sicer javil da mogoče nekatere funkcionalnosti ne bodo delovale.
Verjetno ti javi da nekatere funcije ne bodo delovalo, ker ne podpira avtomatsko preklapljanje med HS-CAN in MS-CAN moduli.
Boljši obd adapterji podpirajo avtomatsko preklapljanje, za poceni adapterje pa je edina varianta da modaš obd z stikalom in ročno preklapljaš. Ja pa pri mofanju potrebno odpret obd vmesnik in prilotat gor stikalo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Obe Mazdi preobul v letno kolekcijo😎
2008 Mazda 6
2004 Mazda 3
Povezava za deljenje
Deli na druge strani