Skoči na vsebino
Mazda CX-30
Napisano
pred 6 urami je Alex napisal:

Čas vožnje vidiš po tem, da štartaš ponoči in prideš v Dalmacijo zjutraj. 

To velja seveda za tiste, ki hodijo k hrčkom. 😉

 

Preden štartaš na dolgo pot predvidevam, da tankaš poln rezervoar. 

No, ko med potjo ali na koncu potovanja tankaš ponovno poln rezervoar, na roke izračunaš točno porabo. To deluje bolje od vseh računalnikov v avtu. 

Ko pa na tem potovanju narediš postanek, pa se vsi podatki resetirajo. To računanje na roke pa je iz časov Golfa dvojke.

Kar Mazdi manjka je to, da nima dnevnega števca porabe, prevoženih kilometrov, povprečne hitrosti in časa vožnje, pač pa samo le za posamezno vožnjo.

 

Moram pa povedati,da ima števec porabe, glede na dejansko porabo, presenetljivo točen.

 

 

33871_1.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
dne 26. 3. 2025 ob 12:49 je GregorV napisal:

Kje pa vidite povprečno porabo z A in B?

Ker če resetiram z tipko na levi strani merilnikov, se km premaknjejo na 0. Z tipko lahko potem gledam km za odometer, A, B. Levo spodaj od sredinskega digitalnega okroglega merilnika.

Povprečne porabe pa jaz ne vidim. Očitno sem slep. 😄

Hvala

 

 

 

Ne, nisi slep, ker nima. Lahko pa do neke mere spremljaš porabo vožnje na osrednjem zaslonu, vendar se poraba resetira, ko ugasneš motor, recimo na počivališču. Jaz pogrešam tudi čas vožnje in povprečno hitrost.

 

 

33871_1.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
pred 5 urami je GregorV napisal:

Na tem forumu je kar živahno. 😀

 

Gledam krivuljo navora za G140, prav zanimivo, v nižjem območju je celo več navora kot pri X186, ta ima potem precej več navora od 3500 obratov dalje.

 

Vsekakor bom šel k več salonov in videl kje mi ponudijo najboljšo ponudbo. Najprej na Ferk, ker sem iz okolice MB, čeprav ne pričakujem dobre ponudbe...

 

Glede avta še tudi nisem odločen. Pogledati bom šel še Nissan Qashqai, Škoda Karoq, Hyundai Tuscon..., 

Morda še malo manjše avte, Renault Captur, Ford Puma, VW T-Roc itd... Seveda ti niso primerljivi z CX-30.

 

Zaenkrat samo raziskujem. Odločitev glede točnega avta še ni padla. Je pa CX-30 med bolj všečnimi, v vseh pogledih...😃

 

LP

 

Glede na to, da gledaš tudi Karoq, Qashqai, Tucson sklepam, da ti je ena od prioritet tudi prostornost. Pri CX-30 te ne boš našel. Čeprav sta Captur in T-Roc na zunaj manjša, nista zato nič manj prostorna od CX-30.  

Prtljažnik v moji CX-30 je recimo manjši od prtlajžnika v ženinem T-Cross-u. Tudi vstop in izstop iz avtomomobila je zaradi bolj športnega dizajna problematičen, predvsem zadaj. Sicer meni ne povzroča nekih posebnih težav, ampak oče se komaj izvleče iz njega zaradi nizke strehe in zelo položnega A-stebrička.

 

Imam sicer 2.0 G150 mildhibrid in motor lahko samo pohvalim. Me pa zanima, koliko navora k tej krivulji doda še elektrika. Ker avto skoči in leti nenormalno.

 

 

33871_1.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano

To si tudi malo po svoje prirejajo račune kok jim paše. Pač, če se da zakaj nebi. Pred petimi leti je žena na 1. servis peljala svojo Mazdo 2 1.5 G75 in plačala 195€, nekaj tednov pozneje je kolega peljal k istemu pooblaščencu svojo CX-3 2.0 G122, prav tako na 1. servis in plačal 165€. Menjano vse isto. Od tistega časa me ne vidijo več tam.

 

 

33871_1.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba Mazda CX30
Napisano

Meni pa zanimivo, BC kaže malenkost višjo porabo, kot je dejanska. Sem pravkar tankal, BC je kazal 6,7, dejanska poraba izračunana na roko in po poraba.com pa je 6,57.

Celotna poraba po 25kkm je 7,67.

 

Drugače pa ne verjamem, da BC nebi meril porabe na mestu, razen če je motor ugasnjen.

 

 

33871_1.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Žal so podatki o izpustih, porabi, pospešku in končni hitrosti slabši, če primerjam z dosedanjim G150 motorjem. Sicer ne veliko, ampak je korak nazaj in ne naprej. Glede same vožnje, pa bo verjetno lepše za vozit, čeprav G150 tudi nič ne manjka.

Popravljeno od Lentus

 

 

33871_1.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Nikoli nisem, niti sem bil pristaš mazanja notranjosti avtomobila s čimerkoli. 

Vse kar naredim je, da najprej s komprimiranim zrakom izpiham prah, nato pa površine obrišem z navlaženo jelenovo krpo.

 

 

33871_1.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Bo treba večkrat na suho prah obrisat😄.

 

Pod določenim kotom proti soncu, pa se v šipi vidi tudi odsev kar celotne zgornje površine armaturne plošče. Meni je to bilo to nekaj čisto novega in nesprejemljivega, ko sem prvič to opazil. V določenih pogojih, zna biti to precej nevarno, da pri belem dnevu ne zbiješ pešca zaradi slabe vidljivosti.

 

Zanimivo, kako je možen odsev armaturne plošče v prednje steklo, ko pa so to sami neki mehki in kvalitetni premium materiali?🤔

 

 

33871_1.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

No ja, pri nemcih sem imel v 20-ih letih lastništva izredni obisk 2 krat, plus enkrat vpoklic. Pri niti ne dve leti stari CX-30, pa sem imel izredni obisk pred kratkim. Odpovedala je namreč ključavnica prtljažnih vrat.

 

 

33871_1.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Glej, ne jemlji mojega mnenja za gotovo. Tukaj je dosti uporabnikov, lastnikov CX-30, ki so z avtom super zadovoljni in jih te malenkosti ne motijo. Moje mnenje pač izhaja kot od bivšega dolgoletnega lastnika nemških avtomobilov. Vse funkcionalnosti in featurji, ki so jih moja bivša vozila imela in sem se v tam času na njih navadil, jih sedaj enostavno ni. Če teh stvari v prejšnjih avtomobilih nebi imel na rapolago, jih sedaj morda niti nebi pogrešal in bi mi bil enkraten avtomobil.

Tako pa, če nisi posebej zahteven glede teh malenkosti in ti je avto bolj "sedi in vozi" je CX-30 enkraten, saj se lepo pelje, ima odličen motor in tudi počutje za volanom je super. Kar pa je tudi glavno pri odločanju pri nakupu avtomobila.

Popravljeno od Lentus

 

 

33871_1.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Žal moram povedati, da na CX-30 manjka še marsikateri od teh featurjev in funkcionalne opreme, glede na to, da je to "premijsko vozilo". Pri drugih znamkah pa je že samoumevno, da je vse to zraven že pri osnovnem paketu opreme.

 

 

33871_1.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)

Poraba pri X motorjih je v povprečju največ 0,5l manjša od G150. Tudi po spritmonitorju kaže tako.

Poraba kot pri dizelcah?? Tudi zmojim G150 avtomatikom mi lahko na daljših relacijah brez AC, poraba pade krepko pod 5 litrov. Mene pač tepejo kratke relacije.

X motor se ne kupuje zaradi nižje porabe, ker je iz stroškovnega vidika zaradi dosti dražjih servisov in višje nabavne cene, X itak na slabšem. Kupi se ga edino zaradi boljših zmogljivosti.

 

 

Popravljeno od Lentus

 

 

33871_1.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
dne 14. 3. 2024 ob 19:59 je Alex napisal:

Tudi naše pred letom 2024 so. 😊 

Govora je o VSEH Mazdah. Moja G-150 je namreč narejena v Mehiki. In če bi to vedel takrat, ko sem avto kupoval, ga sigurno nebi kupil. Bi se raje stegnil za X-186.

 

 

33871_1.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Pri Mazdi CX-30, lahko menda že po defaultu zaštekajo zunanja ogledala tudi, če nimajo te funkcije.

Jaz pa pogrešam to funkcijo. Mi je pri VW Sportsvanu lepo služila 8 let.

 

 

 

33871_1.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

In se je začelo... Danes se je namreč med odpiranjem električnih vrat prtljažnika, začel pojavljati močan kovinski pok, kot bi v vratih kaj preskočilo. Vrata se sicer za zdaj še normalno odprejo.

Upam, da zdrži jutrišnje nakupovanje, da slučajno ne ostane špecerija zaklenjena v prtljažniku😁.

V ponedeljek pa takoj z njim na servis.

 

 

33871_1.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano
dne 20. 12. 2023 ob 23:08 je Boss napisal:

Pri kateri hitrosti je tolk razlike? A imaš sploh prave dimenzije gum gor. Ker tolk razlike je čist preveč.

Sem malo pozen z odgovorom, ampak vseeno... Pri 50km/h na števcu, je to 48 km/h po GPS, pri 130km/h, pa je 124 po GPS. Če se želim po avtocesti peljati realnih 130 km/h, je to že 137 po števcu. Tako, da z večjo hitrostjo se  veča tudi napaka, kar je logično. Gume, ki so gor so dimenzije 215/65 R16 98H in so natanko take, kot je zapisano v homologaciji. Gume so šele drugo sezono gor in niso obrabljene.

Mene to sicer ne moti, je pa avto zaradi tega malo bolj poskočen 😁. Samo povem.

 

 

33871_1.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano (urejeno)
pred 3 urami je Matevž napisal:

 

Pozitivno je, da je merilec hitrosti izredno natančen, da res voziš toliko kot je nastavljen omejevalec/tempomat. Sem preizkusil z gps merilcem na mobitelu.

Da ne vznemirjaš že tako živčne voznike.

 

 

Merilec je res natančen, ampak le z letnim kompletom gum. Z original Mazdinim zimskimim kompletom gum in alu platišči, ki sem ga dobil ob nakupu avtomobila zraven, pa ne več. Sem komaj zadnjič opazil. Dejanska hitrost je z temi gumami 6-7 km/h manjša od tiste na števcu. Sem bil kar šokiran.

Popravljeno od Lentus

 

 

33871_1.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Mazda CX-30
Napisano

Plus tega, zaznavanje znakov za omejitev hitrosti, pri moji Mazdi dela zelo nezanesljivo. Na primer, ko se peljem po parkirišču trgovskega centra, mi kaže pravilno omejitev 10 km/h. Ko pa zavijem na navadno cesto proti domu, kjer je omejitev 90, mi kakšna 2 kilometra, še vedno kaže omejitev 10 km/h. Se pravi, da mi bo skoraj celo pot do doma, po nepotrebnem, piskalo to bedasto opozorilo? Pa še na več mestih sem opazil, da ne prikazuje pravilno omejitev.

 

Mazda najprej mora porihtati ta sistem za zaznavanje znakov, da bo 100% zanesljivo deloval in šele potem naj aktivirajo to zvočno opzarjanje.

 

 

33871_1.png

 

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.