To si tudi malo po svoje prirejajo račune kok jim paše. Pač, če se da zakaj nebi. Pred petimi leti je žena na 1. servis peljala svojo Mazdo 2 1.5 G75 in plačala 195€, nekaj tednov pozneje je kolega peljal k istemu pooblaščencu svojo CX-3 2.0 G122, prav tako na 1. servis in plačal 165€. Menjano vse isto. Od tistega časa me ne vidijo več tam.
Meni pa zanimivo, BC kaže malenkost višjo porabo, kot je dejanska. Sem pravkar tankal, BC je kazal 6,7, dejanska poraba izračunana na roko in po poraba.com pa je 6,57.
Celotna poraba po 25kkm je 7,67.
Drugače pa ne verjamem, da BC nebi meril porabe na mestu, razen če je motor ugasnjen.
Žal so podatki o izpustih, porabi, pospešku in končni hitrosti slabši, če primerjam z dosedanjim G150 motorjem. Sicer ne veliko, ampak je korak nazaj in ne naprej. Glede same vožnje, pa bo verjetno lepše za vozit, čeprav G150 tudi nič ne manjka.
Pod določenim kotom proti soncu, pa se v šipi vidi tudi odsev kar celotne zgornje površine armaturne plošče. Meni je to bilo to nekaj čisto novega in nesprejemljivega, ko sem prvič to opazil. V določenih pogojih, zna biti to precej nevarno, da pri belem dnevu ne zbiješ pešca zaradi slabe vidljivosti.
Zanimivo, kako je možen odsev armaturne plošče v prednje steklo, ko pa so to sami neki mehki in kvalitetni premium materiali?🤔
No ja, pri nemcih sem imel v 20-ih letih lastništva izredni obisk 2 krat, plus enkrat vpoklic. Pri niti ne dve leti stari CX-30, pa sem imel izredni obisk pred kratkim. Odpovedala je namreč ključavnica prtljažnih vrat.
Glej, ne jemlji mojega mnenja za gotovo. Tukaj je dosti uporabnikov, lastnikov CX-30, ki so z avtom super zadovoljni in jih te malenkosti ne motijo. Moje mnenje pač izhaja kot od bivšega dolgoletnega lastnika nemških avtomobilov. Vse funkcionalnosti in featurji, ki so jih moja bivša vozila imela in sem se v tam času na njih navadil, jih sedaj enostavno ni. Če teh stvari v prejšnjih avtomobilih nebi imel na rapolago, jih sedaj morda niti nebi pogrešal in bi mi bil enkraten avtomobil.
Tako pa, če nisi posebej zahteven glede teh malenkosti in ti je avto bolj "sedi in vozi" je CX-30 enkraten, saj se lepo pelje, ima odličen motor in tudi počutje za volanom je super. Kar pa je tudi glavno pri odločanju pri nakupu avtomobila.
Žal moram povedati, da na CX-30 manjka še marsikateri od teh featurjev in funkcionalne opreme, glede na to, da je to "premijsko vozilo". Pri drugih znamkah pa je že samoumevno, da je vse to zraven že pri osnovnem paketu opreme.
Poraba pri X motorjih je v povprečju največ 0,5l manjša od G150. Tudi po spritmonitorju kaže tako.
Poraba kot pri dizelcah?? Tudi zmojim G150 avtomatikom mi lahko na daljših relacijah brez AC, poraba pade krepko pod 5 litrov. Mene pač tepejo kratke relacije.
X motor se ne kupuje zaradi nižje porabe, ker je iz stroškovnega vidika zaradi dosti dražjih servisov in višje nabavne cene, X itak na slabšem. Kupi se ga edino zaradi boljših zmogljivosti.
Govora je o VSEH Mazdah. Moja G-150 je namreč narejena v Mehiki. In če bi to vedel takrat, ko sem avto kupoval, ga sigurno nebi kupil. Bi se raje stegnil za X-186.
In se je začelo... Danes se je namreč med odpiranjem električnih vrat prtljažnika, začel pojavljati močan kovinski pok, kot bi v vratih kaj preskočilo. Vrata se sicer za zdaj še normalno odprejo.
Upam, da zdrži jutrišnje nakupovanje, da slučajno ne ostane špecerija zaklenjena v prtljažniku😁.
Pri kateri hitrosti je tolk razlike? A imaš sploh prave dimenzije gum gor. Ker tolk razlike je čist preveč.
Sem malo pozen z odgovorom, ampak vseeno... Pri 50km/h na števcu, je to 48 km/h po GPS, pri 130km/h, pa je 124 po GPS. Če se želim po avtocesti peljati realnih 130 km/h, je to že 137 po števcu. Tako, da z večjo hitrostjo se veča tudi napaka, kar je logično. Gume, ki so gor so dimenzije 215/65 R16 98H in so natanko take, kot je zapisano v homologaciji. Gume so šele drugo sezono gor in niso obrabljene.
Mene to sicer ne moti, je pa avto zaradi tega malo bolj poskočen 😁. Samo povem.
Pozitivno je, da je merilec hitrosti izredno natančen, da res voziš toliko kot je nastavljen omejevalec/tempomat. Sem preizkusil z gps merilcem na mobitelu.
Da ne vznemirjaš že tako živčne voznike.
Merilec je res natančen, ampak le z letnim kompletom gum. Z original Mazdinim zimskimim kompletom gum in alu platišči, ki sem ga dobil ob nakupu avtomobila zraven, pa ne več. Sem komaj zadnjič opazil. Dejanska hitrost je z temi gumami 6-7 km/h manjša od tiste na števcu. Sem bil kar šokiran.
Plus tega, zaznavanje znakov za omejitev hitrosti, pri moji Mazdi dela zelo nezanesljivo. Na primer, ko se peljem po parkirišču trgovskega centra, mi kaže pravilno omejitev 10 km/h. Ko pa zavijem na navadno cesto proti domu, kjer je omejitev 90, mi kakšna 2 kilometra, še vedno kaže omejitev 10 km/h. Se pravi, da mi bo skoraj celo pot do doma, po nepotrebnem, piskalo to bedasto opozorilo? Pa še na več mestih sem opazil, da ne prikazuje pravilno omejitev.
Mazda najprej mora porihtati ta sistem za zaznavanje znakov, da bo 100% zanesljivo deloval in šele potem naj aktivirajo to zvočno opzarjanje.
Pravzaprav sem na tem forumu, prebral sem ga od prve do 145-te strani, dobil občutek, da je edina prava izpeljanka x186. Žal ponujajo testnega samo G122. Danes sem šel na testno s t-rocom, avtomatik. Prvič v življenju sem vozil avtomatika in res ni bilo slabo. Višina sedežev mi je odgovarjala, o notranjosti avtomibila raje nebi. Svetleča plastika v R-line izvedbi.
Glede na teste se pri Mazdi vsi nagibajo k ročemu menjalniku. Kaj naj bi bilo narobe z avtomatikom? Jaz nisem nek dinamični voznik, čeprav nisem čist ziher, kaj to pomeni. Avto sem in tja malo poženem v obrate, načeloma pa vozim, kako ste že rekli, bolj desus stil . Morda malo pretiravam. Trenutno imam 14 let starega BMw-ja 116d z 4.9 porabe na 100km in nikakor ne bi kupoval nekaj, kar je šibkejše. Mi je pa vseeno pomebno, da avto, če rabim in hočem, potegne. Dnevno sem na relaciji Kranj-Ljubljana in nazaj plus razni izleti in daljši roadtripi . Poraba avtomobila je pomembna. Res pa sem, kar se štirikolesnikov tiče, čisti amater. V avtomobile se nisem resno poglabljal nikoli, vem pa, kateri mi je všeč. In tale Mazda mi je. Med 2002 in 2010 sem imel Mazdino trojko.
Skratka, ker sem že 50+ iščem nekaj udobja, zato sem šel preizkusit tudi avtomatika, pa relativno ok porabo. Če sem prav razumel, naj bi x186 zagotavljal najnižjo porabo med izpeljankami CX30? Tako trdi tudi Mazdin konfigurator. Koliko se to potem razlikuje v realnosti?
Če nisi neki zahteven kupec in bolj gledaš na dizajn zunanjosti in notranjosti avtomobila, je CX-30 definitivno za te. CX-30, ima dosti zelo pozitivnih lastnosti, vendar ima tudi kar nekaj negativnih. T-Roc, pa je recimo, kot je za VW grupo že znano, v vseh pogledih zelo povprečen avtomobil
Kaj naj bi bilo narobe z Mazdinim avtomatikom?... to, da ni 7 stopenjski DSG😁. Je namreč preverjeni 6-stopenjski klasični avtomatski menjalnik, sicer zelo vzdržljiv, ampak ga je počasi že povozil čas. Prestavljanje je namreč počasnejše, pri speljevanju in prestavljanju zna biti grob. Rabiš kar nekaj časa, da pogruntaš, kako močno moraš pritisniti na gas in kdaj ga popustiti, da prestavi bolj nežno in kdaj želiš da prestavi v višjo prestavo.
Pri testni vožnji z CX-30 bodi pozoren na preglednost na vse strani. Za preglednost nazaj, ter levo in desno, pa je itak logično, da ne more biti tako pregleden kot T-Roc, zaradi visokih bokov ter posledično majhnih stekel.
Glede porabe znata biti na tvojih relacijah oba avta zelo varčna. Za mojo Mazdo Cx-30 G150 avtomatik, lahko povem, da je zelo odvisno od načina vožnje. Ob zelo pazljivi varčni vožnji zna presenetiti z zelo nizko porabo (pod 5l/100km), lahko pa je poraba tudi nerazumno visoka, če želiš iz motorja izvleči malo več.
Ja, ko si na dopustu in imaš čas, pa enkrat že prideš.
Ne pa, ko moraš v službo. In nekatere službe zahtevajo natančne prihode brez zamujanja...
Vsak zase ve in si naj preračuna, kaj mu bolj odgovarja oziroma, ali mu električar zadosti vsakodnevnim potrebam. Ni pa potrebno posploševati. Za tvoje potrebe je več kot očitno, da ti električar ne pride v poštev.
Jaz že resno razmišljam, pa čeprav je to prvi avto pri hiši, da bi svojo leto in pol staro CX-30 prodal, in kupil 3 leta starega e-Golfa, ali ID3. Gledano samo skozi denar, se mi definitivno splača. Za 5km do službe in prevažanje otrok po popoldanskih aktivnostih bi bil enkraten. Za prevoz na morje, ali tu in tam kakšno daljšo vožnjo, pa bi že preživel z ženinim T-Crossom in kvačkalico.
infotainment sistem in pogonski sklop mata različne softwerje,..kako bo navigacija delala in luči svetilenima prav nobene veze kaka je moč motorja in vse kar motor potrebuje za delovanje ,..pa naj me kdo popravim če se motim
Tako je. To kar se mi pogovarjamo je le verzija infotainmenta in nima veze z motorno elektroniko ali elektroniko vozila. Tako da ti updati ne vplivajo na delovanje motorja, porabo ali recimo na delovanje luči.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
To si tudi malo po svoje prirejajo račune kok jim paše. Pač, če se da zakaj nebi. Pred petimi leti je žena na 1. servis peljala svojo Mazdo 2 1.5 G75 in plačala 195€, nekaj tednov pozneje je kolega peljal k istemu pooblaščencu svojo CX-3 2.0 G122, prav tako na 1. servis in plačal 165€. Menjano vse isto. Od tistega časa me ne vidijo več tam.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani