No tole je moja prej?nja Mazdica, ?e jo bo kdo kupoval so ji prevrteli 8000km nazaj! http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=10386799&show=1 aja, pa servisne knjige tut ni, so pa ra?uni, ker sem servise delal sam!
Pozdrav vsem, bil sem lastnik Mazde 6 2006 letnik 2.0, 143CD in po vskaem servisu oziroma vsakih 20.000km sem moral avto peljati na servis kjer so resetirali ?tevec servisnega intervala ter nastavljali ?e ?obe in potrebne stvari. Sedaj pa sem kupil bencinarco 2.0. TE + in me zanima, ?e je za resetiranje ?tevca servisnega intervala kak?na bli?njica al spet servis???
?e kr mam problem s sondo! Zanima me kje je locirana prva lambda? Lambda, ki je na izpu?ni cevi ima 4 ?ilni kabel in je vezan v konektor. Na filtu so potem res ?e neke tri sonde (baje temparaturne). Prve pa ne najdem!
Predvidevam, da so prva in druga sonda razli?ne med sabo! Ali od drugih modelov Mazde 6, recimo 136 ali pa 121 kojnske, sonde pa?ejo na mojo Mazdo 6 CD143/ 06 letnik?
Ja, vem. sem imel isto te?avo. Samo sondi sta dve. ena pred in ena za filtrom. Tisto na linku je pomoje ?isto druga sonda..
Hmmm, zdej smo pa tam Verjetno se tut razlikujeta med sabo. Ko bi vedu kaj pomenjo vse te cifre na izpisku od ra?unalnika! Neka cifra mi je bl zanimiva :RF7J 18 86,1B Komu kaj jasno?
A so ti povedali sploh katera lamdba sonda ti je crknila?
Hmmm, ne! Mam pa izpisek iz ra?unalnika k je bil avto priklopljen! To naj bi bilo na DPF filtru al kje. Ker men pi?e " Ni znana nikakr?na dejavnost tokokroga ogrevalnega tipala kisika (HO2S21). To naj bi bila definicija napake!
Se opravi?ujem za butast vpra?anje! A mogo?e kdo ve ali je lamda sonda za mojo M6 (2006/CD143,DPF) primerna od drugih modelov in letnikov? Recimo 02,04,05, 121KM al pa 136KM???
Lu?ka za DPF utripa, gorijo pa lu?ke za zdrs koles in lu?ka za napako na motorju! Avto pa zdej nima nobenih pospe?kov, obrati gredo do max 2500 rpm!
To je prvi? v dveh letih odkar imam avto. Je pa letnik 2006! Mel sem pa decembra servis, sem menjal olje pa vse kar sodi zraven, vendar ra?unalnika nisem resetiral, ker mi tut nobena lu?ka ni gorela!
Glede na to, da takle light show kot ga imam jaz ni nikjer tuki opisan predvidevam, da ni neki fulll narobe s filtrom. Vsi, ki poro?ate probleme z DPFjem se je pri?gala ali pa utripala samo DPF lu?ka.
Jz mam od novembra v svoji M6 DPF motorno olje Motul 8100 eco clean. 5 litr?kov olja s po?tnino je bilo 92?. Najdu sem ga pa edino pri enem dliarju in Nove Gorice. Zakaj to olje, zato ker (koker jz poznam) edino olje, ki ima poleg ostalih standardov tudi oznako C1, ostala olja 5W30 imajo C2 ali C3!
Na tej internetni strani pa Motul 5w30 itaq ne prodajajo ((
Ja ne vem, kolega ma BMWja pa mu nekako meri kvaliteto olja! Ni mus da bo menjava olja pri?la na 20 000km oz 1 leto amapk lako tudi prej! Tako mu recimo pri mrzlem avtu ka?e druga?ne kilometre do servisa kot pri toplem, pa tko naprej ....
Danes sem bil na serivsu zarad neke stvari in mi je mehanik za?el razlagat, da v avto ne smem dat katero koli motorno olje 5W 30, ampak to?no Dexelia za DPF ki ima ?e neke "dodtake"! In da, ?e olje menam sam ne morem resetirati ra?unalnika in tako ra?unalnik ne ve kdaj sm menal olje in s tem novega stanja kvalitete olja! A nit tako, da ra?unalnik stalno preverja kvaliteto olja?
Uglavnem, mene je danes full prestra?il in sedaj ne vem ali naj vozim na servis avto ali naj olje zamenjam sam in prihranim lep kup?ek denarja.
Pa zanime me ?e ali ?obe nastavljajo serviserji pri vsakem servisu? Mam pa M6 143 CD letnik 2006.
Zaba?e se grobo cedilo pred oljno ?rpalko, potem motor ne dobi dovolj olja za mazanje in motor ribne.
To je pametno narediti pri vsakem velikem servisu.
Lu?ka DPF za?ne utripat po 1 letu ali pa 20 kkm, ni pa nujno da tvoj letnik ?e to ima.
A ma kdo kak?na navodila kako pol do tega cedila pridit? A to mor? cel karter dol od?raufat al kaj? Mogo?e, ?e je kdo ?e to delu bi bil full hvala?en, ?e da kak?na podrobna navodila!
Od kirga letnika Mazde 6 naprej pa mor? to resetirat? Jz mam letnik 2006 z DPF filtorm. Od kar sem ga kupil (lansko leto) sem naredil okrog 15000 km, pa se mi hvala bogu lu?ka ?e ni pri?gala. Letos januarja sem prvi servis opravil sam (menjava olja, ter filtrov)
Zanima pa me ?e tist kar je mare objavil (http://www.cdn.dk/mazda6/tips.htm) in sicer tm na koncu kjer naj bi spucal nekaj od olja. ?e mi lahko rosim, kdo kaj ve? pove, kje je to in kaj je to.
Letos januarja sem prvi servis opravil sam (menjava olja, ter filtrov)
SpEkTr itaq. Sej za enkrt jz nimam problemov in tut na avtocesti sem parkrat na teden. Tuki sem napisal moja opa?anja, ker kokr sem prebral na forumu je bil problem, da avta naj nebi uporabljali za mestno vo?njo zaradi nedokon?ane regeneracije. Zakaj ne? Sej se itaq regeneracija vedno ponovno sama vklju?uje dokler ne pride enkrat do konca!
To je moje razmi?ljanje, ki je (verjetno) napa?no...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Kot sem obljubil prilagam slike moje druge lepoti?ke.
**********************************************************************
Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos
Povezava za deljenje
Deli na druge strani