Kak?na traparija. Nizkosprese?nih 18tk je ?koda za kolovoze, kaj ?ele kak malo bolj resen teren. Saj ne da bi imele awd razli?ice ve?je zavore, da 16 col ne bi ustrezale... Torej tudi v homologaciji awd nima vpisanih 16 col?
V Ukrajini vozni park ni bistveno druga?en kot pri nas. Je pa res, da tisti, ki si to privo??ijo in se tudi veliko vozijo, dajo denar na razne SUV. To je po mojih izku?njah zato, ker je vzdr?evanje cest, tudi ta glavnih, dosti slab?e kot pri nas. Mnoge regionalke nimajo namre? urejenih bankin, ni svetlobnih koli?kov, sanacija lukenj oz. uni?enja asfalta je zelo neredna (sicer ko enkrat zrihtajo, zrihtajo konkretno), plu?enje pozimi pa tudi slabo (kar je deloma razumljivo zaradi ogromne koli?ine cest in razdalj, ni pa to izgovor). Generalno je ?e dolgo let znano, da obstaja resna in mo?na korupcija glede denarja za ceste, zaradi ?esa je stanje tak?no kot sem ga opisal.
Sicer pa v ve?jih mestih ljudje vozijo razli?ne tipe avtov, uradnih servisov in mehanikov je veliko, tako da me za popravila ne skrbi. Bolj me mu?i vpra?anje, kot je napisal tudi Shrek, ali je CX-30 kot sodoben avto z izjemno ob?irno elektroniko res dovolj robusten in zanesljiv, da ne bo kar nekaj crkovalo po vrsti, pa tudi ?e gre za brezvezne senzorje, da imam potem vseskozi te?ave na poti. Sicer grem v Ukrajino max. 2x na leto, ampak tedaj res rabim oz. si ?elim avto, kateremu bom lahko zaupal.
Dr?i, tisti, ki imajo $$$, nimajo zaman Toyote LC prado, MB G razred, Nissan Armada, Jepp GC z nekaj in?i lifta, ?enske pa kak?ne toyota FJ cruiser ipd. Pelje? se po magistralki od U?goroda proti Kijevu, ko pride? ?ez hribe, je cesta lahko na desetine kilometrov ravna, ?iroka, posamezni odseki pa tako luknjasti, da te pri 80 do 100 km/h vsakih nekaj 100m pri?akajo 10 ali ve? cm globoki kraterji, ?e se jim pravo?asno ne izogne?, lahko hitro pristane? od robu ceste s kak?nim odtrganim kon?nikom in predrto pnevmatiko ali dvema. Tako je bilo stanje pred dobrimi 10 leti, verjetno danes ni bistveno bolje. V spominu mi je ostalo tudi veliko ?tevilo prometni nesre?, malo pred Kijevom nova toyota camry ?elno v prastar tovornjak, ki je imel malo ukrivljen odbija?, voznik v camryju pa je bil mrtev na mestu, samo ?e pokrit z deko, od avta so ostale cele zadnje lu?i
Kakorkoli, CX-30 se mi zdi preve? pomehku?en avto za tiste ceste, tam rabi? gume, ki imajo vsaj 15 cm visoko bo?nico, kar pa 215/55 R18 ravno niso, 215/65 R16 iz osnovne opreme bi bile nek minimum, ?eprav jim ?e manjka kak centimeter.
25 kg imajo 19 col z 225/45 19, vsaj tiste 2013-2017. Znan?ev kolega dela na porsche servisu, cayenove 22 col imajo dobrih 35 kg / kos, razumljivo je, da mehaniki precej prekolnejo...?e sama guma ?irine 315/30 22 ima 18 kg.
Ve? prostora spredaj v cx-3, ki je na platformi mazde 2 v primerjavi z mazdo 3? Ne bo dr?alo, v novi m3 je samo ob?utek tak, prostora pa je ve? kot pri cx-3, predvsem v ?irino. Verjetno svoje k ob?utku utesnjenosti pripomore tudi ?rn strop.
Tudi jaz menjam olje na 15k, ?eprav je uradno na 30k. Vsak se sam odlo?i kako bo zapravil svoj denar. Nekateri menjajo olje na 5k kilometrov, nekateri pa nikoli...
Zato, ker so pac malo drazji, kot navadni ventilcki... in ce jih poskoduje, strosek ni zanemarljiv... Imas doma masinerijo za menjavo gum? Potem verjetno ves, kako to izgleda, ker se verjetno s tem ukvarjas ...
Ali pa, da si zamesal in si mislil menjavo celih koles (gume na platiscih) in ne premontazo gum na platiscih....
?e je bil servis narejen ?ele pri 21k, (zelo verjetno), potem je mo?no da je olje na 100%, ?e bi bil namre? delan pri enem letu, bi bilo stanje olja sedaj nekje na 50 % (+- 10 % recimo, odvisno od ?tevila hladnih zagonov). Kakorkoli, na?eloma garancija ne velja ve?, ?e je bilo prva varianta, ne zaradi kilometrov, do nekje 1000 prekora?itve naj bi se toleriralo, ampak zaradi grobe prekora?itve ?asovnega intervala.
Glede realnosti km dvomim da ti bodo na uradnih servisih lahko pomagali. Ali je na kopoprodajni pogodbi eksplicitno zapisano da avto ?e ima tovarni?ko garancijo?
1 servis do sedaj ob starosti 1 leta ali 20.000 kilometrih, kar pride prej. O?itno je bil pri tvoji 1 leto prej kot 21.000 km. Naslednji bo ?ez pol leta, saj prej verjetno ?e ne bo 40.000 kilometrov. Prvi servis po 1000 kilometrih ni predpisan in po mojem tudi ni potreben, lahko pa se ga preventivno opravi. Itak pa ima? indikator, ki te spomni na servis.
Morda neumno vpra?anje, a vendar: ali ima? trden dokaz, da je bil servis po 1 letu sploh narejen oz. ?e ne druga?e vsaj tisti na 20.000 kilometrov (kar je sicer pozno).
Kilometri so pa kar konkretni za leto in 3/4 star avto, vsak dan jih je v povpre?ju naredil 150, torej realno verjetno ve? bolj 200 (dopust, bolni?ke, vikendi?).
?e pa je v najbolj?em primeru dobil povrnjeno kilometrino po 0,37 EUR za recimo 2/4 teh poti, se je nabavna vrednost avta ?e skoraj povrnila, tako da je teh 14,5 k ?isti zaslu?ek in jo zato prodaja poceni. Kdo ve kak?na je ra?unica....
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz tudi, a kaj kot je pod 10k EUR samo taka izvedba:
AUTOart 1:18 Ford GT Baujahr 2017 schwarz / orange 72945 Modellauto 72945 674110729450
Povezava za deljenje
Deli na druge strani