Sem imel na 17 sport control dve sezoni cca 35km. Vulkamizer je rekel, da dve gumi sta slabi in dve ?e za par km, ampak sem potem kar vse zamenjal. Mi je rekel, da take gume na?eloma zdr?ijo cca 2 sezoni. Zaradi tega sem se kasneje odlo?il za Sava UHP2, ki pa je tudi zelo dobra guma, ampak vem da tudi ?e bi bila ?e po dveh szonah dobra jo najber? ne bom dal dol. Ker imam izku?nje, da so potem pretrde (drsijo). Sem imel pa na 15 col letne mishelin energy saver cca 65km, pa ?e sodelavc je naredu par km, pa je rekel, da so super.
Vem, da nisem neki poznavalec gum, ker nisem sprobal toliko gum in se tudi opravi?ujem, ker sem bil toliko splo?en. Upam, da je vse cool pa vesele praznike.
Me zanima, kako se bojo UHP2 obnesle na dolgi rok (po parih letih)? Tudi mene malce mikajo, ker so v moji dimenziji 215 50 R17 kar ugodne (po 80? na mimovrste oz enaa). Sploh pa , ker nisem nek zahteven uporabnik in pri gumah lih ne grem v neke ekstreme. Pomembno mi je najbolj to,da se dobro obnesejo v mokrem
17col 45/50 gume so za 30k, 40k ali pa ?e manj. Tako da so za bolj za 2 sezoni, za nekoga pa samo za eno sezono. Tako, da ne mislt, da jih boste meli 3,4 sezone. Avtogume.com imajo najcenej?o ponudbo glede gum, ko sem primerjal cene.
Sedaj testiram Sava intensa uhp2 17 col in so kar udobne, bolje kot sport control in ti?je. Zaenkrat brez posebnosti tudi na mokri cesti, se pravi, da so tudi dobre. Tako, da zaenkrat lahko re?em, da so zelo dobre in ne samo lepe.
IMV uravnava pritisk v common rail cevi iz katere se potem napajajo injektorji. Gre za elektro-megnetni ventil. ki ga nadzoruje CPU s pomo?jo senzorja ( ali dveh ), ki dajejo podatke CPU. Ta potem odpira, ali zapira ventil, ki vi?ek goriva visokotla?ne ?rpalke vra?a v rezervoar. Ko pride do nestabilnega delovanja, je najverjetneje vzrok v mehani?ni zapori ventila, ki zaradi obrabe, ali zamazanosti ne "poslu?a" povelj CPU. V tem slu?aju pritisk goriva v cevi ni zadosten, ali varira. To privede do nestabilnega delovanja motorja.
?e je ventil zapacan, ali delno obrabljen, je vredno poskusiti odpraviti njegovo "neposlu?nost" z aditivom Metabond Megasel Plus. Doza 250 ml s plasti?no dozirko stane 20 ?+ 3,77 ? po?tnine. Vsebina aditiva zadostuje za do 500 litrov dizla in pozitivno vpliva tudi na ostale komponente gorivnega sistema, saj ima poleg ?istilne funkcije tudi mazalno in k temu izbolj?uje ?e izgorevanje goriva. Torej najceneje bo? pri?el skozi tako, da najprej poskusi? s tem aditivom. ?e gre za te?ave, ki sem jih opisal zgoraj, ga bo aditiv povrnil v funkcionalno stanje. ?e pa na ta na?in ne bo uspeha, ga bo pa potrebno zamenjati, saj je obrab mehani?nega dela prehuda.
Podatke o aditivu dobi? na metabond. si.
Lp, jst sem kupil to zadevo metabond megasel plus, dodajal kot je bilo predpisano in po nekaj ?asa uporabe se mi je pri?gala lu?ka za zdrs in motor. Na ra?unalniku smo ugotovili, da je nekaj narobe z izgorevanjem, oz napaka pri turbini. Motor v tem primeru ni ni? druga?e deloval. Lu?ki sta goreli potem, ko se je avto ogrel in tudi ugasnili, ko je nekaj ?asa stal vsaj ?ez no?. Sedaj, ko ne uporabljam ve?, se vsake toliko ?asa ponovno pri?geta.
p.s. ali bil lahko kaj storil glede tega, da se mi to nebi pri?igalo ve??
Danes sem pa popravil dve stvari na mazdi 6 in sicer zadnje desno okno (mi je padel vijak ven na nosilcu) in pa zadnjo ro?ico za odpiranje prtlja?nika. Ta ro?ica se mi je zatikala zihr eno leto pa sem mel tega dost in sem se lotil razdiranja. Razdrl sem vse do mehanizma na notranji strani in ?e na zunanji strani sem odstranil plastiko nad tablico, da sem lahko dobil mehanizem ven. Mehanizem sem spucal, ker je bil zelo rjast in se je zaradi tega zatikal. Fajn sem po?prical ene parkrat,da se je zadeva spucala, mal po?mirglal, kako pilco je imet fajn in zadevo fajn odpiral zapiral. Zadeva se je z odpiranjem in zapiranjem sprostila in za?ela normalno funkcionirat. Ko sem montiral nazaj nisem imel nobenih te?av, sem pa ?e dodal dihtunge na zunanjo stran, da mi slu?ajno nebi voda tam kje not kapljala. ?e ima s tem ?e kdo probleme je to lahko razdret in pa tudi sestavt vzame ti pa prbli?no pol ure vse skupi , s pirom vred..
Ali je ?e kdo imel tak primer: na avtu imam made?, ki je po vsej verjetnosti nastal, ker se je tja pritisnil eden od otrok, sveże namazan s son?no kremo. Avto sem ?e ve?krat pral, a made? ne izgine.
probaj z sodo bikarbono, pa naj bo dost vro?a voda...
"VINJETA ZA DVOSLEDNA MOTORNA VOZILA Z VI?INO VOZILA NAD PRVO OSJO2 1,30 M ALI VE?, KATERIH NAJVE?JA DOVOLJENA MASA NE PRESEGA 3.500 KG, S PRIKLOPNIM VOZILOM ALI BREZ NJEGA.
(CENA Z DDV)"
pod opombo 2 pa je razlaga:
2 »vi?ina vozila nad prvo osjo« je razdalja med podlago in najvi?jo to?ko vozila v ravnini, ki poteka pravokotno skozi simetralo osi prednjih koles.
pa ?e slikca je pripeta....bo fina zmen?njava tole, predvsem pri avtih ki so tik na meji....sedaj a je 129,5 ali 130,1? Razlika je 110 EUR in bo kar pestro. razlika je pa ?e ?e 2mm meter premakne? izven 90 stopinj kota
Druga?e so pa uvedli no zakon v evropski uniji, ?e naredi? prekr?ek kjer koli v evropski uniji dobi? ra?un po tanovem po po?ti na tvoj naslov. Ta sklep je pri?el v uveljao pribli?no en mesec nazaj
Se strinjam kar si napisal. Barva se na plastiki druga?e odzove kot na plo?evini.
To je res ampak ?e je odtenek temnej?i od prej?njega to pa ne pride v po?tev. Kot je napisal
YavarYe X6V6 bi morali narediti preliv.
Druga?e bi morali malo preveriti ?e je barva v pribli?no ista kot stara, ne pa sam hopa kr ?pricat takoj. Sem prosil, da mi dajo ?e malo barve zraven za popravit kako pikico in se na stari barvi takoj vidi da je temnej?a
(ostane ista ko se posu?i). Tako, da redko kdo gleda sedaj kaj bo stranka dobila ampak gledajo bol to kolk bo ?lo komu kej v ?ep.
Pred kratkim sem na moji mazdi dal barvat odbija? in sem se odlo?il za uradni servis a-cosmos v ?i?ki, ker sem mislil da bodo tam pa? najlep?e naredili in naredili to
Sem jih vpra?al ?e so ?e enkrat barvali so rekli da ja. Ampak na soncu se zelo malo vidi razlike,ko pa ni sonca je pa katastrofa. Samo po mojem drugi? niso barvali ampak so ga sam spoliral. Oni druga? trdijo da se to pozna zaradi kristalov, samo to je malo prevelka razlika za prelivanja kristalov. Tko, da v avto cosmos ?i?ka ne pelem ve?.
A kdo pozna kerga li?arja ki bi mi to popravu tko kot se ?ika?
na?a firma je tud dobila od na?ga zokija izpred enga leta nekje v ?i?k sam se ne spomn, omejitev 40 mi smo pa vozil 47, slika slaba, samo tolk je dobra da se vid registrska, kazen 80 evrov ?e pla?a? takoj 40. hmmm neki ?udne ?evape pe?e tale na? zoki.
Hej Snjaper, a ti senzorji ?e delujejo? Kam pa si speljal zvo?nik, da sli?is piskanje oz. kako glasno je piskanje , mislim ?e ma? muzko bolj naglas?
Lp
Senzorji ?e delajo, sm kr zadovoln,piskanje je dost glasno, da sli?i? ob normalni glasnosti. zaenkrat sm ga dal zravn zadnjega airbaga, sam ga bom prestavu ker ni estetsko, k bo cajt (?e nobega ne mot)lp
2 ?arnice sta mi ugasnile,ena za avtomastsko klimo, pa zraven nje, pa ko bom odpiral bom vse zamenu, pa rabim vedet katere ?arnice so vrste, dimenzije, mo?. V navodilih ko sem bral sem zaznal samo za mo? ?arnic, ne pa katera vrsta. Za sprednje ?aromete pa mam navadne lu?i, pa tudi ne pi?e a so h4,h1,h 7...
Se zanimam za te senzorje SNJAPER brez vrtanja ipd.... Lahko malo ve? pove? kolk je stalo skupaj z po?tnino, pa kdo ti je zmontiral, a je potrebno oba odbija?a snet dol?
Jst sm prek kartice pla?u visa/vse kartice sprejemajo tudi maestro), men se zdi da je 105 evrov s po?tnino, drugaa? je kr simpl ta zadeva. da? odbija? dol(z lu?mi vred), prlep? ta senzor, locira? kable za lu?i za vzvratno vo?njo in prklopi? gor napravco, ter si spel? zvo?nik za piskanje v notranjost avta, tam kjer ti je najmanj opazno. in to je to. va pa druga? to s kolegom skup nardila, ve? glav ve? ve. samo za zadnje senzorje samo zadnji odbija?.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Jaz uporabljam to zadevo samo, da kupim koncetrirano,...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani