Eno splo?no plinsko vpra?anje Zakaj mi v klasi?ni oran?ni/zeleni jeklenki zmrzuje plin?
Plin je v bombi uteko?injen, pred gorenjem se uplini in porabi toploto oz. se na mestu uplinjanja zelo ohladi. ?e je notri malo vlage, hitro zmrzne.
Crnamazda- v motorju se ne dogajajo prav nobene eksplozije, ampak dobro staro zgorevanje. Kot kemik bo? menda poznal razliko med gorenjem in eksplozijo?
?e tole o plinu- ker se v motor dovaja v plinastem stanju (bencin se v teko?em), ne spreminja agregatnega stanja (ker je ?e plin) in posledi?no ne ohlaja zgorevalnega prostora, kot se to dogaja pri bencinu. ?e se avto na plin priganja, lahko posledi?no skuri kak?en bat ali ventil, ker so temperature zgorevanja previsoke.
?e to- za CX-7 se instalacija ne izpla?a, ?e nima? plana delat 200.000 km.
Em, fantje, a ste prepri?ani? Mimo grede, moj poltraktor, tak kot je, tehta 1880 kg (tehtano na separaciji pri Mirnu). In to s polnim rezervarjem goriva (kar tudi ni zanemarljivo).
Pa gre le za vozilo s ?asijo, reduktorjem, vitlom,... Skratka, gre za poltraktor.
No, ko sem ?el ven, je tehtnica pokazala 2940 kg. Ravno ?e v mejah normale...
od 9,3 do cca 10,7 na tank, seveda izra?unana na roke, po ra?unalniku pa nikol ne pade pod 11 - 11,5. :ne vem:
Torej "na roko" popije manj??
Nisem nikoli ra?unal, samo spremljam, kaj pi?e....
Pazi morava upo?tevet koli?nik zra?nega upora pri CX7 in M6, te?a je pa skor tam tam.
Koli?nik zra?nega upora ima CX-7 po moje zelo dober! Problem je ?elni presek. Ker mo?, ki se porabi, da tole ti??i? skozi luft, je odvisna od zmno?ka CX-a (kol. zr. upora) in preseka.
Glede te?e- mojo sem natehtal 1890 kg z mano (84 kil) in cca 10l bencina.
Samo priznaj v primerjavi z 2,3 turbakom podatek niti ni tako bolj?i, razen poraba, ketro bi pa moral sam probat in potem bi rekel kuri 8 litrov.
Poglej, kje se bmwju za?ne max. navor in kje kon?a. Tisto je povsem druga pesem, kot mazdin turbo.
Glede porabe- sem pred eno uro pri?el iz Zagreba, doma sem stisnil na nulo porabo, vozil do Maribora prete?no v kolonah, v Mb je bila poraba okrog 10l.
Po avtocesti sem vozil prete?no na tempomat, nastavljen na 150.
Do doma je povpre?no kurilo 11.7l/100.
Sem pa vmes nekajkrat potisnil 2. in 3. do daske do 6000 rpm, po Zagrebu sem malo zalutal in ga tudi nisem ?paral.
Meni se 11.7 ne zdi malo, ampak glede na to, kako avto leti, niti ni pretirano.
Na kraj?e relacije je komot 14l, ?e je cesta prazna in lahko narahlo pelje? 100-120 pa popije pod 10l, ampak samo na vakuumu. Ko zapiska pov?ek, se notri vlije :mi pijemoo:
Naprimer trenutna poraba v drugi, ko stisnem na polno, pride do skoraj 130l
Kolega je vozil nove BMWje. Je tip, ki se res spozna na avtomoto od tehnike dalje in glede na njegove reakcije in na teh. podatke so pri ?vabih naredili lep korak naprej.
Turbo bencinarji imajo podatke, ki mejijo na ZF, npr tole.
3l with 300 hp at 5800 rpm and 300 lb-ft of torque from 1200?5000
Med testom jim je 2.0 turbo popil povpre?no POD 8 LITROV!!!!!
Ima pa brez stopenjsko regulacijo tako lifta ventilov kot kota odmi?nih, twin scroll turbino, direktni vbrizg,...
Avto menda vle?e iz nule bolje kot vsak TD, vle?e pa do rde?ega polja na polno,...
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
cena vgradnje je 2500 eurov (imam ponudbo). Pa napi?i, kako se lahko izpla?a po 20.000 km???
Da sem avto malo ruknil ni nobene katastrofe- avto je kot nov in ga dnevno rabim.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani