To smo mi ugotovili sami, ker beremo tuje forume. V Italiji so to serijsko re?evali, medtem ko so se na na?ih servisih delali francoze.Pri nas reagirajo samo takrat, ko dobijo uradni odpoklic vozil in je bilo prej najbr? kaj hudo narobe. Take stvari kot so bile te podlo?ke je tudi te?ko dokazovati,ko gre kaj narobe z motorjem.
Pa itak je na vseh servisih enako. Vsi naredijo v garanciji le tisto, kar je nujno potrebno, drugo pa samo "flikajo", dokler garancija ne prete?e. In takrat se zadeve lotijo in to stane...
Tudi servisi imajo normo, koliko denarja lahko zapravijo na mesec.
Ima? modele v nem?iji z skoraj tristo tiso? prevo?enimi kilometri. In to z ?ipiranimi motorji na 200+ konji.
Mislim, da neke sile ne bo.
Imam enako izku?njo, moja je iz Italije in ko sem jo kupil je imela 120.000km in bila stara manj kot dve leti sem preventivno dal pregledati podlo?ke, so bile te ?e nove.
Sem jo peljal k mocniku na pregled.. Bo ostala ene 2 3 dni.. Ker sem nazadnje 3 krat fasal dpf lucko kljub uspesni regeneraciji..in poraba mi je narasla na cca. 9.5l po avtocesti umirjene voznje..
Avto je bil ravnokar na servisu tako, da mislim da to ni + dvomim, da potem ugasne ko vozis na obratih.
No probleme z DPF-jem mam nekje ze 3 leta tako po malem. Sicer je zmeraj problem imela zena (pac pocasna voznja):
1. Na poti na morje se ji prizge lucka in potem po voznji v 5 prestavi je ugasnila.
2. Na poti iz morja se ji prizge lucka, cez nekaj casa zacne utripat in cez nekaj casa se prizge se check engine. Takrat je pomagala prisilna regeneracija.
3. lansko leto na poti na jesenice, se je prizgala meni .... voznja na obratih resila problem
4, 5. na poti proti domu se prizgle (klanec dol) ... voznja na obratih ... po 3km ugasne
Ne vem, malo sem navelican tega DPF-ja in nenehne skrbi, kdaj se spet prizgle lucka in bodo problemi.
Preveri raj?i injektorje ker ti eden sigurno curlja in ti posledi?no, zaradi nepravilenga izgorevanja ma?e DPF. Pri 300kkm so ?e zdreli za obnovo oz.pregled.
En nasvet; preden odstranite filter, dajte najprej preverit injektorje, ker so ti najve?ji povzro?itelji saj, ?e kateri izmed njih "curlja", pri veliko kilometrih je to kar normalno, posledi?no se izvajajo pogostej?e regeneracije, ker pa? ni optimalno izgorevanje in motor povzro?a saje.
to?no tako, je omejeno zaradi priklju?ne mo?i hi?e. V italiji pa imajo gospodinjki odjemalci 10A varovalko kot lo?ilnik, tako da ja, plin je pri njih ?e vedno aktualen.
na enofazni priklju?ek ma serijsko omejeno polnjenje 1.5kW. Na treh fazah pa se napolni odvisno od mo?i polnilnice. Pri nas konkretno: 22kW polnilnica: 1 ura polnjena(Renault ZOE).. aja, pa baterija je 20kW..logi?no.
Za izmeni?ne napetosti velja da je 110V zgornja meja varnosti,za enosmerne pa 50V. In obe napetosti sta nevarni. 220V enosmerne je nevarnej?e od izmeni?ne.
Novi renold Zoe ima sedaj 41KWh baterijo in realen doseg 300km. Ampak to je clio varianta ali pa ?e mal manj?i. ?e bi hotel imeti normalen dru?inski avto s samo polovi?nim dosegom kot imajo sedanji avti, bi vsaj 80KWh akumulator bil minimom. Hitra 20minutna polnilnica za 80KWh bi morala imeti, upo?tevajo? izgube na polnilcu in baterijah, cca 260KW! To je precej ve? od 22KW polnjenja ki ga nekateri neupravi?eno imenujejo hitro.
Hitrega polnjenja verjemite da ne bo, ker bo predrago - visokih konic porabe proizvodnja nikakor ne bo sposobna pokriti, zato bodo le te obra?unavane z mnogokratniki normalne cene. Po doma?e, hitre polnilnice bodo za bogate. Ampak tudi za po?asno polnjenje bo potrebno postavit kak?no JEK.
Pred tremi leti so pri Tesli omenili mo?nost, da bi menjali baterije na bencinskih ?rpalkah. Pri tem vozniku nebi bilo treba niti izstopiti iz avta, postopek bi opravil robot. Cena ene menjave od 40 do 60?. Potem bi zraven dr?ava pristavila svoj lon?ek za cestnine, tro?arine, pomo? ?eleznici... bi bila cena krat 2 za pol manj dosega kot ga imam sedaj z enim tankom. To bi pomenilo 4x vi?jo ceno za prevo?en kilometer kot jo pla?ujem sedaj.
Politiki in drugi prodajalci megle nam prodajajo precej la?i o elektri?ni mobilnosti. Ena je tisto kolk bo to fino, ker bomo imeli v 20 minutah poln akumulator, druga je, da se bomo vozili 3x ceneje, tretja je.. hm... sem ?e pozabil ampak tretja la? zanesljivo je.
Aja, prodajajo nam teorijo o tem, da bi z avti priklju?enimi na omre?je premo??ali konice porabe - ko bi bila poraba velika, bi avto v omre?je lahko oddajal energijo, v ?asu majhne porabe pa bi to energijo potem iz omre?ja dobil nazaj - lepo a ne? Ampak, baterije imajo ?ivljenjsko dobo ene 500 ciklov, a kdo misli da bi lastniki avtov komaj ?akali da bi te cikle metali stran za zagotavljanje stabilnosti el. omre?ja
Na? slu?beni ima 22kW baterijo in realen doseg 100km! Pri novej?em modelu, ki lahko re?emo da ima ?e enkrat zmogljivej?o baterijo, lahko mirne du?e re?em da ne bo prevozil 210km z enim ciklom.
Trenutno nudi Reno najem akumulatorja,,(cca 100?/mesec) in ga zamenja ko pade zmogljivost pod 75%. Vse mogo?e ideje se rojevajo, dejstvo pa je da ob veliki zamenjavi konvekcionalnih avt. z e-avti pomeni kolaps omre?ja.
Avto je mo? polniti z mo?jo 22kW! Imamo polnilnico pred slu?beno stavbo, 22kW, avto se polni 1h.
Od kje vam potrebna mo? za morebitno hitro polnjenje? Morate ra?unati da ima povpre?na hi?a, katera ima 3-fazni priklju?ek, priklju?ne varovalke 3*16A, torej 10kW mo?i, ve?ina pa ima enofazne priklju?ke.
o?itno je da je nekaj na elektriki in da nek senzor oz. njegovo kablovje o?itno prebiva na maso in da gre v tilt. Malo se pozanimaj kje se senzor nahaja, sklepam da se nekje zunaj, ?e na njega vpliva de?, ni pa nujno, poglej spoje, olupljeno izolacijo, preberi kaj pi?e na njemu, da morebiti dobi? ve? podatkov kaj ga zmoti.
Ne se toliko sekirat zaradi ene verige, se da preveriti njeno stanje. ?e je avto v celoti okej, ne bo hudega ?e po potrebi potreba menjava le te. Pelko jih menja po moje preventivno.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
snov ki je reagirala z vodo(dežjem).
Povezava za deljenje
Deli na druge strani