Skoči na vsebino
dragi deli
Napisano

Vedno vsaj v paru ja. Sej stane za dva menda majn ko 15 tisoc ta starih.

 

O gospod J.! Lepo, da te kon?no tukaj vidim. ;)

 

Kdaj bodo kak?ne slike avta??

 

LP

 

Sorry za offtopic...

 

IPB Image

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Poskusi ?e brez olja. Nekaj ?asa bo poraba ?e nekoliko manj?a, potem pa bo padla na nulo. :jupiii::jupiii::jupiii:

 

LOL! :)

 

No dosegel sem ?e en rekord. 666km s 43,54 litri kar znese povpre?no 6.53l/100km.

?tevilo km je prav "vra?je" visoko. :hohoho:

 

Bencin je bil Super 100 od OMVja.

 

IPB Image

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Pejt na servis pa naj ti avto pregledaj, ker to ni normalno - ziher je kaj narobe ;):lol:

 

LOL :D

 

Mogo?e je to zato, ker sem imel olje bolj pri minimumu, pa je bilo manj?e trenje v motorju. B)

 

To je res nekam nizka poraba za mojo vo?njo. Zgleda da je tudi primerno vreme (pred kur?evim snegom)

vplivalo na to...

 

Me prav zanima kaj bi rekli na servisu, ?e bi jim kdo pri?el te?it, da jim avto premalo kuri.. :hohoho:

 

IPB Image

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Skoraj ne morem verjeti, ampak dosegel sem nov minimum pri porabi...

 

zadnji tank:

 

6.71 l

 

Ve?inoma avtocestna vo?nja med 100 in 110 km/h, enkrat vmes pa cca. 45min 150km/h.

 

Meni ni logi?no... <_<

 

IPB Image

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Kolk polnite pnevmatike
Napisano

No, ?e bi res radi idealno napolnili gume predlagam eno mo?nost (nisem testiral v real lajfu :P ),

ki je verjetno izvedljiva:

 

Izhajamo iz dejstva, ga se pnevmatika med vo?njo segreje. Potrebuje? natan?en in hiter termometer.

Predpostavljamo, da je podvozje "pravilno" nastavljeno (kaj to je, je odvisno od namena ali gre za dirka?a

ali normalnega cestnega voznika).

 

1. Peljii se po ?imbolj ravnem par kilometrov s primerno hitrostjo (recimo 90-100 km/h)

2. Izmeri temperaturo (koloteka) na notranji strani gume, v sredini in na zunanji

3. ?e so si temperature pribli?no enake je tlak OK.

4. ?e sta zunanja in notranja stran toplej?e od srednje pove?aj tlak

5. ?e je srednja stran toplej?a (od obeh sosednjih) zmanj?aj tlak

6. Ponovi zadevo

 

To je en trik za pravilno obrabo. Seveda je potrebno tudi "zmerno hitro" voziti skozi ovinke...

 

Pri tem igra veliko vlogo tudi "naklon" pnevmatike (angl. camber - ne vem slovenske besede) http://en.wikipedia.org/wiki/Camber_angle

 

Za tlako-mazohiste. ;)

 

IPB Image

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

?e ?e omenja? gume ne pozabit, da je eden najpomembnej?ih faktorjev, koliko so gume napolnjene. Premalo napolnjene gume lahko pove?ajo porabo za 10-15%.

 

Tako je, redno preverjajte tlak! 0.2 Bar-a manj od predpisanega ?e pove?a porabo (to sem nekje bral).

 

Hvala za reminder Boss! :D

 

Aceton? You're kidding, right? <_<

 

No, kdo si upa? :unsure:

 

IPB Image

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

Poraba!
Napisano

Saj verjetno to ?e veste, ampak...

 

Pri gumah niso pomembne samo dimenzije ampak tudi kotalni upor - ki je odvisen od profila in (verjetno) same sestave gume. Ta stvar pa se razlikuje od proizvajalca do proizvajalca in jasno tudi med modeli

istega proizvajalca.

 

To tudi vpliva na porabo. Koliko, je pa meni te?ko ugotovit. Predlagam branje kak?nega testa pnevmatik v Motoreviji.

 

No, samo tako za info.

 

IPB Image

Povezava za deljenje
Deli na druge strani

You do not have permission to view this content.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.