Na?el na jalopniku, kao dela. ?e je ?e kje tule gor, prosim odstranite.
How to Unlock a Mazda 3 (2004-2008.5) Trip Computer
Mazda 3's that were not GT had their computer locked, and even though the figures are slightly off, it's good to see what type of numbers you're generating as an average.
I did this on my '06 3i, worked like a charm
- Before you start the engine, hold the CD and AM/FM buttons.
- Start the engine (keep holding the CD and AM/FM buttons).
- After a few seconds, you should see the display read "DIS ON" (driver information system)
- Stop the engine.
- Start the engine again.
- Touch the SET button (':00' button on 2008 including Mazdaspeed3) to see the trip computer.
- Touch the TIME button to see the time. 3/15/12 5:22am
Ne danes, ampak prej?njo soboto, pa vseeno: zelo temeljito ?i??enje notranjosti na moji 3 GTA 2008
- odstranil sprednje sede?e
- v celoti odstranil sredinsko konzolo med sede?ema
- odstranil oja?evalec na voznikovem mestu
- odstranil subwoofer na sovoznikovem mestu
- posesal vse, kar sem dosegel
- obrisal vse, kar sem dosegel
- sede?e o?istil s ?istilom, posu?il na soncu (15 sekund, pa so bili suhi )
- opral vse plastike okoli sede?ev
Po obratnem vrstnem redu zlo?il nazaj.
Porkaflika, avto je noro ?ist od znotraj
Kje: doma
Kolko ?asa: od 15:30 do 20:00 v lepem po?asnem tempu in pavzah za malico in osve?itev
Japonce je znotraj noro simpl razdirat. Podrl sm ?e cel kup avtop, pa sta Nissan PickUp double cab 2005 in moja mazdo za magnitudo ali dve bolj preprosta za podirat od ostalih.
Samo vseeno se da zadevo re?it veliko bolj eleganto kot simpl/stupid on/off. Lahko bi vrtel z zmanj?ano hitrostjo oziroma bi prilagajal obrate ventilatorja glede na potrebe po pihanju ?ez hladilnik klime.
Za krmiljenje hladilnega kroga (v avtu) ima? ve? mo?nosti. Prva je on/off sistem, druga je variabilni volumen kompresorja, tretji pa regulator tlaka. Pri doma?ih klimah se pri inverter sistemih krmili tlak s hitrostjo delovanja elektromotorja.
Prva mo?nost je najstarej?a in dale? najbolj preverjena. Tako ima (vsaj moja) mazda.
Druga mo?nost ima precej bolj kompliciran kompresor in krmiljenje.
Tretjo mo?nost po mojih informacijah uporablja vsaj en od EU proizvajalcev (VW).
Po besedah mojega sogovornika je "naj bom vesel, da imam simpl sistem, ki se prakti?no nikoli ne pokvari".
Zadeve se da skoraj vedno naredit zelooooooooooooo elegantne, pa so potem lahko ali:
- drage
- ob?utljive
- oboje zgoraj hkrati
Aha... pozabil napisat glede ventilatorja:
- ker je kompresor samo on/off, ni nobene potrebe, da bi reguliral obrate ventilatorja.
Regulacija hitrosti vrtenja pri mo?nej?ih enosmernih motorjih je draga, ker ni preprosta.
zivjo kdo ve kako tocno mora klima delat sem porajtal da se mi ful velikrat vklopi in izklopi takrat k pa zacne delat pa ventilator laufa na polno kaksna ideja ?????
Pri meni avtomatska klima, kompresor se vklaplja in izklaplja ves ?as, ampak me sploh ne zanima. Avtomatika deluje odli?no.
Nam, navadnim voznikom, je neprestavljiva poraba 53,5 l /100, saj je to vi?ja poraba kot je pri 300-400 KM ?leperjih, ki peljeo skupno te?o preko 30 t.
?as je za civilno iniciativo - takim junakom bi moral dr?ava nekako pomagati in jim olaj?eti ?ivljenje v odro?nih krajih.
Ne se preve? zaganjat v porabo! Pri hitrostih, s katerimi se prebija? skozi sneg, je poraba nekaj, hitrost pa 0 (ni?). Karkoli deljeno z zelo malo je rezultat "ogromno". ?e pusti? avto laufat na mestu, je poraba nesko?no litrov na 100 km, anede No ja, pa neskon?no litrov na 1 km tudi
Porabo bi Slivka moral tule pisat "na uro", tako kot se za delovni stroj spodobi!
Sicer pa Slivka, kapo dol!
V PGD zdaj prodajamo nissan pickupa, s katerim sem sam ?e krosistom kazal, da se da pridet v klanec, v katerega niti pe? ne gre. Be?tija nima niti delne blokade zadnjega diferenciala, pa se da vseeno z njim pridet po norih terenih, ?e le ne odneha?. Na koncu pa ?e vitel pomaga Ful mi bo ?al tega avta, samo nimam denarja za odkup. 17 let, 35.000 kilometrov...
Madona, kak?ne lu?tne slike!!! Sam si fuuul ?elim spet tolko snega, kot ga imata tvoja mulca zdaj... ?ez glavo!!!
Je pa res, da je vse super, dokler ga ni treba vsega skidat
Glede "komunistov" se je pa ravnokar vidlo, da so lahk vseh barv, pa so p*asci. Lokalne scene so ?al vedno tako, da "najprej je bog sebi brado ustvaril". Jst sm v LJ, pa si je en kontra barve dal na skupne stro?ke plin in nov asfalt do ceste potegnit. Ko ni zraven kamer, so vsa goveda frendi... roka roko, pa to...
Blokado zadnjega diferenciala ima Nissan Navara, se ga da kako leto starega dobit v DE za spodobno ceno.
Za razmere, ki jih opisuje?, pa bi bile bolj primerne sne?ne sani. Za tistih parkrat na leto, ko absolutno MORA? pridet po snegu, so vse ostale opcije bistveno manj primerne ali pa bistveno dra?je.
?e Mobitelovci, k so mel puche, so pozimi za dostop do oddajnikov imeli sne?ne sani, pa jih je bilo par kar resnih vozniko in so vedli, da ma puch blokado spredaj in zadaj
Em, ja, traktor. Torej:
1.) Sem na dopustu z namenom, da uredim eno sobo. In na kasonu je bilo nekaj pohi?tva za sobo. S traktorjem v Italijo v Ikeo? Konec koncev, zakaj pa ne.
2.) Veliko prevozov imam, ko potrebujem "vla?ilca" ali pa velik kason. S traktorjem bi te?ko ?el npr. v Zre?e v kamnolom...
3.) Niso vse slu?be take, da te zamede in bo ?ef razumel. Ko sem de?urni, moram biti ob uri na delovnem mestu, druga?e ni ne sterilizacije, ne operacijskih dvoran, ne internisti?ne prve pomo?i, ne marsikatere druge slu?be v bolnici, ker nimajo pripravljenih energentov a delo.
4.) Mi ?ivimo v mestni ob?ini Nova Gorica. Ki jo je zadnja leta vodil komunist (Brulc). In za komuniste se ve, kak?ni so. Poglej, recimo , Rusijo. Sredi Moskve gre 6-pasovnica, ko pa zapusti? Moskvo, pa niti makadama ni ve?... Tudi Kitajska je taka. Sredi Pekinga poligon za voja?ke parade, pode?elje se pa vozi z volovskimi vpregami - pa ?e to je pre?iroko. Tako je tudi v Novi Gorici. Bevkov trg je ves v marmorju, Solkan si je izboril tisti marmor, ki je ostal od Bevkovega trga in si potlakoval trg Jo?eta Srebrni?a, pode?elje naj se pa znajde. Kdor je bil na pikniku v Lokovcu, ve, kak?ne so ceste pri nas. No, zadnje ?ase se malo popravlja (predvsem ?iri), a to je to. Saj zimska slu?ba opravi svoje delo. Slej ko prej. A ?e mora? na pot preden splu?ijo? Danes je O? ?epovan imela komaj eno tretjino u?encev. ?olski avtobus je sicer malo zakro?il, a ?e zdale? ni pobral vseh. Star?i pa tudi niso mogli pripeljati u?encev, ker se je tovornjak CPGja zaklinil na cesti in nih?e ni mogel mimo. No, kasneje je pri?el ?e traktor od CPGja in re?il najprej tovornjak, nato pa ?e splu?il cesto. Kdor je torej imel malo bolj?i terenc, je ?el po gozdnih cestah, ostali so ?li nazaj domov.
Taka situacija je trikrat ali ?tirikrat na leto. Potem je ?e priprava kurjave (25 metrov kurjave je treba po?agat in pripeljat 3 km dale?). In to je to. Traktor za tako delo je nesmisel. Ve? ali manj bi stal in ?akal. Jaz pa bi ?e vedno rabil nekaj terenskega za takrat, ko niso taki ekstremi. No, pa za dvori??e poplu?it, ker tega pa CPG ne dela...
Namesto traktorja bi mi bolj prav pri?el en spodoben pick up. ?e najbolj v?e? bi mi bil kak?en mini-unimog. Recimo Mazda BT-50 z blokadami diferencialov, sprednjo nosilno plo??o namesto plasti?nega odbija?a, malo hidravli?nih priklju?kov, vitlo ?e imam, kljuko zadaj tudi, stre?ni nosilec za 6-meterske tovore tudi, kason ima eno tono nosilnosti (zame dovolj),.. In pa cena naj ne bi presegala 25000?. Sem zelo zahteven?
To je noro! Mazga mi kuri 62 litrov nafte na 100 km! Po tovarni?kih podatkih naj bi jih bilo pa 8,9. Pa ravno je iz garancije. A je mo?no, da so ?obe ?le falit?
In po 12 kilometrih take vo?nje v hribe mi je skoraj zakuhal. Je bil kazalec za temperaturo ?e skoraj pod vrhom, pa sem ustavil in po?akal, da se malo shladi. Ne vem, kaj jo je zdaj prijelo. Upam, da ne bo treba na servis. Zdaj res nimam ?asa, da ga vozim na servis.
A je mo?no, da je kuhal zato, ker so ?le falit ?obe, pa ga je kar zalivalo z nafto?
In zanimivo, da je kuhal ravno danes, ko je mraz in sneg. No, ko sem ga hladil, so nastale te tri fotografije:
-OBD2 Bluetooth vmesnik, ki v navezi s pametnim mobitelom lahko slu?i kot diagnostika napak, raz?irjen potovalni ra?unalnik, lap timer (preko GPS v mobitelu), 0-100, 402m, bere vse parametre motorja, skratka uporabna re?. Seveda mora imeti avto OBD2 konektor, kar imajo avti, ki so se za?eli prodajati po letu 97. Torej ne avto, ki se je prodajal od leta 94-98, vsaj kolikor sem opazil drugje je v tem fora. Naprimer pri na?i Mazdi 323C BA generacije ga ne najdem pa je letnik 97.
-Ve?ina OBDII vozil prikazuje tako obrate, hitrost, temperaturo vode in vsesanega zraka, boost (?e gre za turbo) ali vakum (MAP senzor) v sesalnem taktu, temperaturo vsesanega zraka, volta?o, lambda sondo, loputo plina, predv?ig, pretok (ali pritisk) bencina/dizla v sistemu in injektorjih, preko tega tudi porabo (tudi ?e nimate potovalnega ra?unalnika!), pretok zraka (MAF senzor). Seveda poleg branja in pisanja napak kar pride kar prav. Ponavadi je priklop avta na ra?unalnik dra?ji kot je tule vmesnik tako da se ?e prvi? povrne nakup. V?asih tudi ni nobene lu?ke pa se najde kaka stara napaka. Obenem nekateri programi omogo?ajo iskanje re?itev napake na internetu.
-Vmesnik ?e uporabljamo jaz, uklopko, qwerty, KAALman in vsi smo zelo zadovoljni. Napravico so ?e videli v akciji Boss, Pavlovi?, g.vankel, Grega in verjetno ?e kdo. Testirano deluje na MX-5 NB, Mazdi 3, po podatkih tudi na Mazdi 6, RX-8 itd...
-Prevzem bo mo?en v ?ivo v Dom?alah, Morav?ah ali z dopla?ilom po po?ti. Cena samega vmesnika bo verjetno zaokro?ena 20?, v najslab?em primeru kak ? ve?. ? nekam grdo pada v primerjavi s funtom. Naro?ilo omejujem na 10 komadov, ?e bo slu?ajno interes kakega ve?.
Tako izgleda vmesnik:
Tako nekako izgleda priklop, lokacija je v?asih pri varovalkah, pod pepelnikom, pri nogah.. Odvisno od avta.
Glede na to, da so nekateri ?e izrazili interes vas bom kar napisal. ?e se ne strinjate se zbri?ite v nasprotnem primeru prosim potrdite naro?ilo.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Na?el na jalopniku, kao dela. ?e je ?e kje tule gor, prosim odstranite.
How to Unlock a Mazda 3 (2004-2008.5) Trip Computer
Mazda 3's that were not GT had their computer locked, and even though the figures are slightly off, it's good to see what type of numbers you're generating as an average.
I did this on my '06 3i, worked like a charm
- Before you start the engine, hold the CD and AM/FM buttons.
- Start the engine (keep holding the CD and AM/FM buttons).
- After a few seconds, you should see the display read "DIS ON" (driver information system)
- Stop the engine.
- Start the engine again.
- Touch the SET button (':00' button on 2008 including Mazdaspeed3) to see the trip computer.
- Touch the TIME button to see the time. 3/15/12 5:22am
Povezava za deljenje
Deli na druge strani