Jaz mislim, da nima... Glede na to, da ze nova sestica nima vec, trojka je prisla pa na trg kasneje ...
Khm, ne vem, ?e sem prav razumel, ampak nova ?estica (mam ?e faceliftano pol leta staro) seveda IMA TPMS senzorje. Sem jih moral tud jaz kupit, ko sem kupil nov komplet plati?? z zimskimi gumami (resda ALU ampak po moje to ni bistveno in jih rabi? tud ?e da? gor jeklene...)
Na temle linku je zanimivo branje. Gre za poro?ilo organizacije ICCT, ki je odkrila tole afero, v sodelovanju z ADAC. Mazda je trikrat posebej pozitivno omenjena, in sicer: - Mazda je imela v letu 2014 najve?ji dele? prodanih dizlov standarda Euro6 glede na vsa svoja prodana dizelska vozila v tem letu (str. 6 poro?ila); - Mazda je edini proizvajalec, ki je v razvoju zaradi ni?anja NOx posegel v delovanje samega motorja v povezavi z EGR (str. 8 poro?ila), medtem ko se ostali osredoto?ajo predvsem na naknadno obdelavo izpuha (SCR katalizatorji...); - Mazda (oziroma njen koncept EGR) je imela po testu WLTC (upo?teva "realen promet") najni?jo emisijo NOx pri nizkih in srednjih hitrostih ter drugo najni?jo emisijo pri visokih in ekstra visokih hitrostih (str. 16 poro?ila).
Iztrgan... Khm, tako sem ga na?el na spletu... Mazda USA me niti ne zanima. Zanima me kaj bo v Evropi.
?e prav razumem, Mazda dela skladno z direktivami emisijskih standardov. Niso uporabljali ilegalnega softwera, ok. Da pa ne znajo (ali ne morejo) zapreti ust z neodvisnimi testi pa tudi, da mislit svoje.
Na kaki osnovi torej novinarjem podatki o prekora?enih emisijah?
Poglej, jaz na to gledam takole. Obstoje?i emisijski test je za vse enak in bistveno vpra?anje je, ali proizvajalci na njem goljufajo (la?niv software...) ali ne. Test omogo?a primerljivost med razli?nimi avti samo takrat, ko (?e) proizvajalci ne goljufajo. Ravno v primerljivosti rezultatov je klju?na vrednost testa, saj vendar nih?e pri zdravi pameti ne pri?akuje, da bo avto v realnem prometu imel tak?ne rezultate kot na testu v laboratorijskih pogojih. Saj smo se vendar iz podatkov o porabi goriva kaj nau?ili. Problem VW je v tem, da so z goljufanjem poru?ili to primerljivost rezultatov. Res je tudi mene presenetila razlika med testnimi in "dejanskimi" rezultati, ki se sedaj pojavljajo vsepovsod, ampak to ni problem niti Mazde niti kak?nega drugega proizvajalca, ampak problem testnega cikla. V kolikor je torej avto na testu dosegel rezultat brez goljufanja, ne more? nikomur ni?esar o?itati (pa pustimo sedaj lobiranje avto lobija glede standardov in na?ina testiranja).
Od izbruha tele afere dalje se mno?ijo tak?ni in druga?ni testi, ki jih izvajajo tak?ne ali druga?ne organizacije s tak?no ali druga?no opremo v tak?nih in druga?nih pogojih. Zato so rezultati teh testov tako razli?ni in ka?ejo na to, kako te?ko je dolo?iti "realen promet". Kaj je ?e to? Koliko mestne vo?nje, koliko avtoceste, s kak?no hitrostjo, pri kak?ni zunanji temperaturi, pri kak?ni vla?nosti, pri kak?nih obratih menjamo prestave itd. itd. "Realen promet" je za vsakega voznika dejansko nekaj drugega, saj vsak vozi malo druga?e. Kar se ti?e porabe goriva, je tudi do 30% odvisna samo od na?ina vo?nje, zato so tudi emisije brez dvoma odvisne tudi od tega. Kakr?enkoli test bo ?e v prihodnje veljal, ne bo nikoli mogel popolnoma prikazati razmer v "realnem prometu", bo pa seveda treba ob uvedbi novega testa spremeniti tudi emisijske standarde, saj bodo izpusti na njih veliko vi?ji kot danes.
Pa ?e to. Danes sem gledal homologacijo ?eninega Golfa 1.2 TSI, v kateri je koncentracija NOx le 0,02 g/km ni?ja kot pri moji Mazdi 6 z 2.2 litrskim dizlom. Mogo?e bi pa kazalo ?e kak?nega modernega bencinarja zapeljati na test v "realnem prometu"? Posamezni ?lanki na to temo se ?e pojavljajo (sploh glede trdih delcev...) in mislim, da bo stvar kmalu pri?la ven. To bi bilo po svoje logi?no, saj tudi moderni bencinarji v marsi?em delujejo podobno kot dizli (turbo polnilnik, neposredni vbrizg...). Bomo videli...
Tule je Mazdin odziv na dogajanje v tej aferi in iz tega odziva je iztrgan tudi tvoj citat Mazdinega "spokesmana". Bodimo korektni in ne trgajmo izjav iz konteksta. Od izbruha tele afere meri dizelske izpuste v realnem prometu ?e vsak, kdor ima nekaj minut ?asa. Za Mazdo so tako rezultati od 40% pa tja do 6-kratnega preseganja in za druge znamke ni ni? druga?e. Tudi po teh "meritvah" je Mazda med ?istej?imi gledena primerljiva vozila. O goljufivem softwaru ni zaenkrat ni?, prav to pa je bistvo problema pri VW. Odstopanja od testnih rezultatov so jasna, saj je tako tudi pri porabi goriva, CO2 itd.
Danes peljem z BTjko in prikolico sodelavki 2,5 m3 polen. In ko sem se prazen vra?al nazaj, se za menoj pripelje BMW. In je vozil tik za prikolico. Cesta pa tako ovinkasta, da se ne da prehitevati: kljub vsemu je bila BTjka s prikolico skupaj dolga okoli 8,5 metra. In je mo?akar vozil tik za prikolico ves nervozen. Pridem v en desni ovinek in na cesti kamen. Zdel se mi je precej velik (bi rekel, da premera kak?nih 15 cm), a se je iz?lo, da ga BTjka ni prijela - konec koncev je od tal dvignjena 20 cm. Vseeno sem krepko ucvikal in tudi zaviral. In zaradi zaviranja je pri?el BMW ?e bli?je. Domnevam, da voznik sploh ni videl, kaj je na cesti. Sem pa v BTjko sli?al, kako je hre??alo pod BMWjem... In od tam naprej ga ni bilo ve? za menoj.
Enkrat sem bral neko nem?ko(!) raziskavo o obna?anju voznikov posameznih znamk v prometu. Vozniki BMW-jev so bili z veliko prednostjo najbolj objestni... Meni se zdi, da je tud pri nas tako. Idiot z BMW petko se v?eraj pripelje za mano ob 16.15 na ljubljanski obvoznici, ko sta res oba pasova polna do konca, on pa pri?ge levi ?igovc in se mi prilepi na rit... Pa model kaj naj jaz naredim, da bo? ?el naprej
Evo, slej ko prej se potem debata znajde pri porabi, ki nas pa? udari po ?epu na bencinski. CO2, NOX in podobnega sranja niti ne vidimo, zato nas pa? na koncu ne briga za to
Glede porabe je jasno, da je lahko tudi do 30% odvisna od na?ina vo?nje vsakega voznika. Zato je te?ko primerjat porabo med nami, ker vsak vozi razli?no.
Poraba ?eninega Golfa 1.2 TSI (105 KM) je skoraj enaka moji M6 CD175 avtomatik AWD (oboje okrog 6.7, v?asih tudi kak?en dcl manj), kar se mi zdi super predvsem za Mazdo. Oba avta se vozita enake relacije in v glavnem z mano za volanom. Tudi pri prej?nji M6 (CD 140, letnik 2008) brez AWD in z ro?nim menjalnikom poraba skoraj nikoli ni ?la ?ez 7. Zato tole o po?re?nosti Mazde ne bo (ve?) dr?alo. Da bi bil pa TSI "anemi?en", se pa tudi ne morem strinjat. Zadeva je zelo ?iva...
Je pa res, kar pravi Tadej, da je (verjetno) la?je dose?i nizko porabo in bolj?e zmogljivosti, ?e goljufa? pri emisijah, kar so o?itno pri VW dolgo po?eli .
Minister Alexander Dobrindt[/size] potrdil, da imajo to tehnologijo tudi EU TDI 1,6 in 2,0 Motorji
Pa ?e ena novica. Delo.si poro?a, da naj bi BMW X3 2.0d x-drive med vo?njo za 20-krat presegel izpu?ne emisije, ki jih je imel na testiranju. Tole bo ?e zanimivo...
?e bi bilo samo 40% razlike se noben ne bi kej preve? sekiral... ?lo naj bi za 40 kratnik (40x) razlik v izpustih NOx-ov
Podatki o tej razliki so v medijih razli?ni. Eni pi?ejo o 40% razliki, eni pa o 40-kratni razliki. Ne vem, 40-kratna razlika se mi vseeno zdi pretirana no , 40% je pa verjetno res malo. Kot ponavadi, bo resnica nekje vmes.
Vidim, da imamo precej razli?na mnenja o tem ?mornu.
Gotovo se tudi precej drugim proizvajalcem fajn tresejo hla?e, kak?en je pa tudi dobre volje (upam, da je tako pri Mazdi ). Ekologija je vsekakor tudi velik biznis in je precej manipulacij na tem podro?ju, ampak je in mora biti pomembno, da se industrija trudi izdelovati ?imbolj "?iste" avte in da jih sistem k temu prisili. Imam informacije iz prve roke z Norve?ke, kjer jim je kljub ogromnim koli?inam lastne nafte to kristalno jasno in znajo spodbuditi vo?njo npr. na elektriko. Za elektri?ne avtomobile (ne hibride) tam velja: prodajna cena brez pla?ila DDV, brezpla?na vo?nja in parkiranje po mestnih sredi??ih, brez cestnine na avtocestah, dovoljena vo?nja po rumenem pasu, brezpla?en prevoz s trajekti (prevoz pla?ajo le potniki), brezpla?no polnjenje na javnih polnilnicah...
Tule ni kaj, goljufijo so pri VW priznali in nekih teorij zarote ni. V preteklosti so tudi ameri?ki proizvajalci (GM, Ford...) ?e nasankali zaradi raznih ne?ednosti, zato je neko jokanje o protievropski usmerjenosti ?ez lu?o brez zveze. Verjetno se kdo tam ?ez res malo bolje po?uti, ker je VW evropska firma, ampak to ni bistvo. Bistvo je, da je sporni motor (?e je razlika v emisijah res 40-kratna) na ekolo?ki ravni tam iz leta 1995 (govorim na pamet...) in zame tu pade cela zgodba o tehnolo?ki naprednosti "ljudske" tovarne (ki to po cenah svojih izdelkov v ve?jem delu sveta sicer ?e dolgo ni ve?...), ?eprav imamo enega njihovega (bencinskega 1.2 TSI) doma in je sicer ?ist fajn avto (pa ?e za fajn ceno smo ga dobili...). Ko pogleda? njegovo izpu?no cev, je sajasta kot so bili dizli v?asih, medtem ko je Mazdina (dizelska) cev po ve? kot 10.000 prevo?enih km ?ista kot prvi dan. Ampak o tem problemu bencinskega turbo downsizinga se tudi vedno ve? pi?e in o?itno bodo tudi pri teh motorjih kmalu morali vgrajevati DPF. Dobro, to so saje in ne NoX, pa vendar...
Skratka, kazen za VW mora biti in to huda. Samo tako bomo malo spucali zrak in mogo?e tele avtomobilske veleume dokon?no prepri?ali (?eprav o tem ?e precej razmi?ljajo), da je po ve? kot 100 letih od uvedbe motorja z notranjim izgorevanjem res ?e ?as za kaj drugega. Menda je avto z zmogljivim elektromotorjem lahko prav zabaven...
Upam, da nisem ?e kje zgre?il tele teme, zato odpiram novo.
Vsi ste gotovo ?e brali o tejle "aferi", ko je VW v 11 milijonov svojih dizelskih avtov vgrajeval programsko opremo, ki zazna testiranje izpu?nih plinov in motor vr?e v program, ki zni?a emisije. Po kon?anem testiranju se motor vrne v prvotni program, v katerem naj bi bile emisije vsaj 40% vi?je.
Kak?no je va?e mnenje? Ali to po?nejo tudi drugi? Kak?ne bodo posledice? Ali je VW dizel ?e svetinja (vsaj za nemalo ljudi...)? Jim privo??ite? Kaj bo storila Angela Merkel ? Bodo za re?itev te?av uporabili migrante kot poceni delovno silo itd.
Ne merim vec pes ker bc ne laze in zadnji tank je spet presenetila 5,9.
Svaka cast, DSG menja navzdol presenetljivo clovesko, pobira informacije z G senzorja na primer po limu navzdol pred ovinkom samo malo gas spustis in ze salta 1 ali celo 2 prestavi visje, sploh ni treba bremze
Priznati pa je treba da te avtomatik umiri v voznji.....
A tako porabo ima? na Alhambri? 5,9 je super rezultat. Poraba pri moji M6 se je popolnoma ustalila in je 6,8, s ?imer sem zadovoljen (jebiga, AWD vzame kake pol litra, pa automatic...). Je pa zanimivo, da je poraba pri mestni vo?nji res nizka, medtem ko je pri vo?nji tam nad 120 km/h vi?ja, kot bi pri?akoval. Isto (al celo ni?jo) porabo imam tudi ?e se bistveno ve? vozim po Ljubljani, ?e ga pa mal pritisnem po avtocesti do Primorske, gre pa hitro ?ez 7.
Glede avtomatika se pa povsem strinjam s tabo. Te res umiri, ga je pa v?asih vseeno u?itek do konca pritisnit, da se mu mal strga... Ampak pazi, na temle forumu so nekateri "Automatic haterji"
Ker sem ?e prej vozil Japonca (honda jazz) sem nekako pri?akoval nekaj takega,
se pravi zanesljivost, kvaliteto izdelave...
Mazda je presegla vsa pri?akovanja, ful zadovoljen. Edino malo me je motil
vonj po vro?i plastiki iz motorja na za?etku ... ampak se po?asi "razblinja"
in pa menjalnik (3-4 prestava) ?e nekoliko "trd". Poraba po pri?akovanjih,
po AC 130-150kmh 6,8ltr/100km.
A je kdo ?e vgrajeval zadnjo kamero? Kot je to delal robertos664 na mazdi3
v temi "nova mazda 3"?
lps
?estitam za nakup.
Tale vonj po plastiki izpod havbe pri ?isto novem poznam iz dosedanjih treh mojih novih Mazd, ampak ?ez kak?en mesec tega ni ve?. Tudi menjalnik se ute?e, tko da brez skrbi. Je pa CX3 res "fukisch"...
Imel sem M6 letnik 2008 z enakim motorjem in je delala kot urca. Dpf te?av nisem nikoli imel, nivo olja se ni vi?al. Na servisu so mi nekaj preventivno zrihtali (pod garancijo) na zadnjem delu in zato tudi rje ni bilo. Avto sem prodal bratu in tudi pri 150.000 km dela brez te?av.
Pozdravljeni !Torej- tudi jaz se odlo?am za nakup rabljene Mazde 6 (diesel 2.0, 140KM)in sicer letnik 09,10 s kilometrino tja do 100000 km. Predvsem me zanima mnenje lastnikov teh Mazd, ?e so s ?esticami druge generacije kak?ne posebne te?ave? Na forumu sem ?e prebiral npr. o DPF filtrih in problemi v zvezi s tem...Letno prevozim v povpre?ju 22000 km in nimam tako kratkih razdalj!Sedaj vozim diesel ?estico letnik 2004 pripeljano iz Italije in moram re?i, da sem z njo zelo zadovoljen. Avto je prakti?no deloval brezhibno razen nekaj manj?ih napak in ima sedaj 220000 km. Edini velik problem je postala rja, ki je udarila ven na zadnjih obrobah-to pa je problem vsake ?estice teh letnikov.V glavnem za vsako mnenje bi vam bil zelo hvale?en, ker mi je ?estica druge generacije res v?e? in se mi zdi, da za ta denar res dobi? maximum od avtomobila.Lp
Janez, absolutno mora? pred nakupom oba menjalnika preizkusit. Jaz imam to?no tak?no, kot jo kupuje? ti in avtomatski menjalnik je odli?en. Preden sem jo kupil, sem imel na testu BMW 318 d steptronic - jajca. Saj menja hitro, ampak hudi? menja non stop in nikoli ni miru. Pri Mazdi so prestave dalj?e, menja pa hitro inbrez cukanja. Zaradi 420 nm navora res ?uti? vlek, ki te pritisne v sede?. Skratka odli?no in zame ni dvoma - avtomatic.
Hvala vsem za dobre ?elje in "vabilo" da ostanem; ziher bom ?e kaj spremljal forum, mogo?e pa se kdaj tudi vrnem kot Mazda farer
Zagotov bo? kmal ugotovil, da ne more? brez Mazde
Tko je to...
Zato bo? hitro nazaj.
Kar se pa ti?e povezave Ford - Mazda, je pa po mojih info tega konec, ker je Mazda od Forda odkupila ves dele?, ki ga je Ford imel. To je bil del poslovne sanacije Forda pred cca. dvema letoma, ko so imeli velike te?ave in rabli denar. Tko da so ?li vsak svojo pot. Skyactiv zadeva je tako prvi povsem samostojen Mazdin projekt po dolgem ?asu. Seveda pa ima tvoj novi avto ?e kaj skupnega z dosedanjimi Mazdami. Ampak ne glede na to ti kar ?e kaj poglej po temle forumu. Nekaj zanimivosti tule je unikatnih (npr. Lojz...
Upam le da se bo A3M dr?al svojih obljub in rokov, ?e ne te bo glava bolela tudi zaradi poslovanja z njimi, vsaj tak?ne so moje izku?nje, ko sem imel z njimi opravka. Pa bi rekel da nisem edini na tem forumu!
Pravkar imam namre? za sabo celo kolobocijo, ker sem moral kupit nove letne gume 215 50 R17. Za to dimenzijo je izbira bistveno slab?a, pa ?e gume so drage ko hudi? (cca 80 EUR/kom dra?je kot 225 45 R17). Poleg tega bi kak?en centimeter ?ir?e fino padle gor. No, pa na originalna plati??a ni bilo mogo?e homologirat 225 45 R17, ker tega proizvajalec pa? ni predvidel. Homologacija bi bila namre? mo?na samo, ?e bi mi uvoznik oziroma proizvajalec izdala potrdilo, da to lahko naredim. No, kot re?eno, mi tega nih?e ni hotel dat, ?eprav je jasno, da bi povsem normalno spravil gor 225 45 R17. Zato sem original komplet v celoti prodal, kupil nove feltne (Momo strike, ET 45, 8J) s TUV standardom za Mazdo 6 in gume 225 45 R17 (Dunlop Sportmaxx). Vse skupaj smo uredili v A3m d.o.o. v Ljubljani, kjer mi bodo uredili ?e homologacijo. Pod ?rto me je pa stvar pri?la cca. 150 EUR ceneje, kot ?e bi kupil samo gume 215 50 R17. Pa ?e precej lep?e izgleda vse skup... Res v?asih ?loveka od te birokracije glava boli, pa se z njo dostikrat sre?ujem v poslu...
Gre za resno vpra?anje. Sorodnik, morda fo?ljiv, mi je gladko odsvetoval nakup mazde, ker jih izdelujejo v Hiro?imi in, da so zato nizko ampak vseeno radioaktivne. Ali kdo kaj ve o tem?
Hvala
Ej, da ne boste mislil, ampak precej folka spra?uje take stvari. ?e posebej po zadnjih dogodkih v Fuku?imi. Smo se malo ukvarjal s tem, pa je zadeva v vsakem primeru bedasta .
?e kdo misli, da je ostalo v Hiro?imi ?e kaj sevanja od 2. sv. vojne, je bedak .
?e pa kdo misli, da bi bilo lahko kaj sevanja od zadnjih dogodkov v Fuku?imi, pa tud ni ni? na tem, ker je Hiro?ima dovolj stran in ker bistvene radioaktivne zadeve v glavnem razpadejo po 24 - 48 urah v normalnem okolju (razen v organskih snoveh...). Za dodatna pojasnila pa naj se avtor tega vpra?anja res prosim obrne na In?titut J?
Ne bi pa dvakrat rekel, da ni za vsemi temi zadevami res kak?en evropski (nem?ki...) avtomobilski lobi...
V moji M6 (letnik 2008) mam original in?talacijo bluetooth.
Nimam ne vem kak?nega telefona (Nokia E63), pa imam skoz te?ave z glasovnim upravljanjem. Pri Samsungu, ki sem ga imel prej, je normalno delalo. Ko zadevo pri?gem in ho?em koga poklicat, vse skupaj zmrzne in je treba avto ugasnit.
Sem ?e 100-krat probal, pa zmeri isto.
A kdo ve, ?e je treba stvar kaj "updejtat"? Na servisu ni? ne vejo o tem...
Imam isto te?avo kot iceman, samo da je moja "prijateljica" kuna tako vztrajna, da mi je pogrizla ?e DRUGO izolacijo na havbi!!! Prej?njo smo zamenjali dober mesec nazaj... In to se dogaja doma pred hi?o, ko avto stoji med tednom kak?na dva dni...
Trenutno jo lovim z deratizacijskim lepilom, pa ne vem, ?e bo kaj iz tega. Zverina ni neumna. Na strupene vabe za mi?i in podgane ne reagira.
No, popoldne grem v Conrada kupit kak?no elektri?no napravico, da vidim, ?e bo kaj pomagalo
To res ne more? verjet.
?e ima kdo ?e kak?no idejo (zadnji? mi je nekdo razlagal, naj po havbi nastavim nekaj ?istil za WC ), bi bil pa zelo hvale?en.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Khm, ne vem, ?e sem prav razumel, ampak nova ?estica (mam ?e faceliftano pol leta staro) seveda IMA TPMS senzorje. Sem jih moral tud jaz kupit, ko sem kupil nov komplet plati?? z zimskimi gumami (resda ALU ampak po moje to ni bistveno in jih rabi? tud ?e da? gor jeklene...)
Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.
Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...
Povezava za deljenje
Deli na druge strani