Tudi moja 6ka je zaplinjena ze skoraj 150k in slabe 3 leta. Predelana pri SIGasu za 1200e tako kot je ZMAJ omenil. Vse optimizirano in nastavljeno prav tako homologacija. Sicer redno vzdrzevano na 20000km vsekakor pa brez kakrsnihkoli tezav do sedaj. Poln tank stane nekih 34e za cca 500km z res lepo voznjo na odprti cesti tudi do 600km. Avto deluje prav super, motor ne trza niti ne cuka kako se bo pa obneslo na daljsi rok pa tezko recem, upam pa da super
Jst bom pa zdele sko?u na ?ik prevert teko?ine pa nalit zimski vitrex da ne bo zmrzval.
Ko smo ?e pr tem ... katerga vi uporabljate? Po mo?nosti 5L ali ve? za racionalne pare pa da ne zapaca celga sistema z cevkami in tko. Sm na prej?nem avtu mel problem z zapacanmi ?obami z nekvalitetnim ?istilom.
Se pa vseeno bolj nagibam na to stran, da dejansko ne vedo, da ga sploh serjejo na cestah in to se mi zdi ?e najbolj kriti?no. Ne zagovarjam ne enih ne drugih ampak sem prepri?an, da je vseeno manj nevaren tisti, ki zavestno naredi prekr?ek kot tisti, ki se sploh ne zaveda da po?ne prekr?ke.
Tudi jaz mislim tako nekako. Vsaj po facah ljudi ko jih pogledas po tem ko naredijo neumnost. Mali del le teh zgleda da ve kaj se je dejansko zgodilo. Tisti ki pa vejo pa naredijo drugacno faco ali celo gesto
Dr. Pelko je moji Mazdi naredil redni servis, ki ji pripada na 15.000km, kasneje sem jo po od veselja mal prehitro pelju po nekaterih odsekih in cestah.
Ti razvajas mazdico z 5000km manjsim intervalom al je kaka posebnost? Vsekakor moja je bla prejsni teden na sistematskem pregledu in servisu Naslednji teden pa zamenjat ta nesrecni nosilec masine.
Me zanima kake so kej va?e izkupnje z tehni?nimi pregledi v LJ ali okolici. Namre? rabil bi spravit enga cliota ?ez tehni?nega, kater je sicer tipi topi, samo lample so malce meglene in se bojim da bi okol tega kej kompliciral.
Alora. Kaj pa tisti ki imamo pomisleke, lahko mogo?e nekdo ki je to dal ?e ?ez pove svoje mnenje in izku?nje. Kako pa vam jo rata pritrdit nad ogledalo oz. pod le tega?
Kok bo tole doktoracija namontirat nekam kje bo lahko konstantno priklopljena. Po drugi strani me pa malce moti da bo sel vti? za 12V Bo treba kak spliter al neki.
Je kdo ze doktoriru kej okol tega? Skrit recimo napajalni kabel nekje?
Mislim v kolikor je mega komplikacija pa se ne da uredit nekak spodobno ... pol mogo?e raj niti nebi mel kamere ... je vseen pol ?e si na GPSu vklopim snemanje
ma ja sej cist osebna neumnost al kako bi reku jst na?eloma sploh ne maram o?itno vizalno spreminjat avtov ampak tale logo mi je pa usec ni tok grozno spremenjen
sm ravnokar dal cez kitajce, bo res treba kak ebay pogledat
Nekje na FB sem zasledil slednjo predelavo ali mogo?e celo celoten logo mazde ... No zdej me pa zanima ?e ima kdo kako idejo kako to nardit al pa kje staknit makeup za logo?
Menim da bi se prov lepo podal k nalepki mazda kluba...
Redni servisi NISO samo na toliko in toliko prevoeznih kilometrov... ampak enkrat letno, ce delas manj kilometrov kot 15.000 na leto ....
Ma ja sam nekaj carajo z temi datumi in kilometri. Na servisu sem bil februraja tik predno sem fliknil plin notr oz. ~20000km nazaj. Vseen delam mal vec kilometrov na let skoraj 2x toliko kot je predviden interval.
Vcasih search res dela cudeze, se posebno za frisne uporabnike Ne vem kako sem to zgresil.
Uporabno, hvala!
Razbral sem, da si z Gamo zadovoljen, sam nisem prevec s servisom na Celovski, verjetno bom sedaj res poizkusil sreco se pri gami.
Tudi jaz lahko pohvalim kvaliteto Gama servisa. Naceloma nobenih pripomb edino da mi carajo nekaj z kilometri pri vpisu v DSK da use stima, in bi moral 5000km prezgodaj na redni servis.
Drugace so vedno vse zamenjali in uredili takoj ter brez problemov in seveda kvalitetno. Nebi se pa branil malce nizjih cen storitev in materjala. Namrec olje dobis na netu pol cneje kot pri njih. Detajli ...
Ker je naslov o velikem servisu (obseg dela in zamenjav je poznan) in je o tem tudi bilo govora smatram, da je to bilo vse to zajeto pod besedo servis. Uradni servisi pa po mojem prebiranju forumov odstopajo glede na stranko tudi po ceni za ve?kratnik desetih procentov (vsaj tako je napisano s strani uporabnikov razli?nih avto forumov). Zato sem zastavil to vpra?anje. ?e je kje uraden servis res ugoden, bi bilo dobro in po?teno, da si obiskovalci Mazda foruma izmenjajo informacije in celo izvejo lokacijo. Glede na povpre?no starost avtomobilov obiskovalcev in ?lanov foruma se upam trditi, da noben ravno ne pobira denarja po cesti.
Sej si lahko uzames en dopoldan pa preklices use uradne servise in vprasas po tocni ceni Bos dobil verjetno najbol relevantne podatke Naj nebi blo razlik ampak ze samo zaradi urne postavke dela so lahko kar obcutne razlike...
Pri prejsnem swiftu me je uradni servis v Kranju stal skoraj 40% manj kot v LJ... Seveda nisem 3x razmisljal in vozil v Kranj pac
Dej poglej ameri?ke avte ... vsi narjeni za naravnost in 20 na uro ... prav tko nimajo ne bremz ne ni?, volana skorajda ne rabijo.
Seveda da so izdelki za ameriski trg in evropski trg vse preve?krat razli?ni. Ja evropejci smo veliko bolj zahtevni z avti kot tam ?ez lu?o ... Prav tako je pri uvozu in homologaciji ameri?kega avta v evropi potrebno predelati kar nekaj stvari da sploh ustreza evropskim kriterijem/zakonodajam So pa tam tudi do 50% cenejsi "isti" modeli kot v evropi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Tudi moja 6ka je zaplinjena ze skoraj 150k in slabe 3 leta. Predelana pri SIGasu za 1200e tako kot je ZMAJ omenil. Vse optimizirano in nastavljeno prav tako homologacija. Sicer redno vzdrzevano na 20000km vsekakor pa brez kakrsnihkoli tezav do sedaj. Poln tank stane nekih 34e za cca 500km z res lepo voznjo na odprti cesti tudi do 600km. Avto deluje prav super, motor ne trza niti ne cuka kako se bo pa obneslo na daljsi rok pa tezko recem, upam pa da super
Povezava za deljenje
Deli na druge strani