heh za mps bo treba ?e mal ?parat. zej se ravno u ?irovnic ena ?rna prodaja, sam nimam ni? na?paarano da bi jo kupil ?e par let da naberem spet denar in ko se ?e malo poceni, pa bom kak?no ugnal
Sicer malo (off-topic) pozno odgovarjam pa niti ni va?no, ?e ?e ima? nov avto ali ne, ampak takega voza kot so bili bencinski MK1, MK2 in MK3 (s starimi ZETEC-i) ne najde? ve?. Moj ima 17 let in 270.000km pa zadeva ?e vedno pelje v nulo. Ga ne prodam niti za 2000?, ker ko bo Mazda riknila, ga bom spet registriral. S tem avtom me ni strah it nikamor, medtem ko mi ta moj trenutni traktor ?e vzbuja dvome. Sicer ima podvozje kot potopljena ladja (?eprav ni prerjaveno), pleh sem pa saniral. Poraba pa tudi niha med 6,8 in 7,3 litre normalne kombinirane vo?nje, kar se mi za takega bencinarja zdi super. Sploh zato, ker teh 115 konjev kar stisne nekaj iz njega (na ravnini gre GPS-astih 200, potegne pa tudi v slabih 11-ih sekundah do 100). Evo mojega:
Res je zakon avto veliko lepih spominov imam na na?ega mondeota Ja ubistvu sem ?e kupil avto, ?eprav ni ?lo ravno po na?rtih. gledal sem mazde 6, sploh MPS mi je burila duha, ampak potlej je po naklu?ju pri?el na avtonet avto ki je bil pred leti od mojega dedka, audi A6 quattro 1997 letnik. In sem ga vzel, bolj kot ne zato ker je imel poznano zgodovino, ker je dober avto in kej je imel malo km. Sicer ?e gledam nazaj ni bil ravno pameten nakup, poraba je taka da glava pe?e, povpre?na 10l, tudi za vzdr?evanje sem ?e kar nekaj dal, brez rednih stro?kov sem vlo?il ?e okrog 1500? (gibljive cevi, diski, pakne, popravljanje rje, in druge malenkosti) Z avtom sem na?eloma zadovoljen, samo ?ez nekaj let pa mislim da bom vseeno zamenjal za mazdo. in ?e ?e porabi 10l naj bo raje mazda MPS ki vsaj vle?e kot se zagre, tale moj audi je bolj tako, kar se tega ti?e, manjka mu turbinca
?lovek ne vem ker vla?ilec ti ima?, jaz sem sedajle na ravnini probal pri 50km/h
6. prestava 900rpm trenutna 6,4 - ne mi re?ti da se ne matra, mazda pod 1100 je mrtva tovarni?ko
4. prestava v kateri vozim takrat 1200 rpm trenutna 2,3L...
kot verjetno ve? se mazdino delovno polje za?ne pri 1300rpm cerka. Ni? ?udnega da dosega? veliko porabo. ?e je dizel ?e ne pomeni da mora? takoj ?altat.
Mojo ne ?param pa ?re 6,2-6,4 res da nov motor, a stara CD143 je ?rla 6.5 - 7 povpre?no kjerkoli
?ele pol sem ugotovil, da sem mislil Alexov post
Danes sem bil malo v Lj.In se vozil po mestu.Lepo po?asi v 5 brzini 50/uro.Ujel sem zeleni val in vse je ?lo gladko.
Zakaj to pi?em in kak?ne veze to ima?Ker je to bila to mestna vo?nja in mi je sedaj jasno, kako za vraga vam lahko pije 5-6 litrov po mestu.Seveda se tako s tako vo?njo da.
saj je podobno, samo sharan ima druga?ne obrate kot mazda. samo omenil sem prej. druga? pa valda mena? ?e se motor matra, kr poraba takrrt sko?i ful. s 6 vozt 60 gre sam po klancu navzdol pa ?e tkrt ti kur kr ma? fuul pod obrati. 5 je vredu, 4 pa ko je v breg ali po ravnem ko pospe?uje?.... aja vse to kar sem pisal spet leti na sharana, za mazdo je vrjetn druga?e.
ne ne saj niso prenizki obrati, motor se ni? ne matra, ampak more bit pa po ravnem (takrt mi v 6 ka?e 3-4 porabo, ?e pa je v 5prestavi je pa 5-6l) sem ?e na?tudiral da je prav. Edin ?e je klanec pa ruknem v 5 ker druga?e pa za?ne pit ve? kot v 5.
Danes sem bil malo v Lj.In se vozil po mestu.Lepo po?asi v 5 brzini 50/uro.Ujel sem zeleni val in vse je ?lo gladko.
Zakaj to pi?em in kak?ne veze to ima?Ker je to bila to mestna vo?nja in mi je sedaj jasno, kako za vraga vam lahko pije 5-6 litrov po mestu.Seveda se tako s tako vo?njo da.
Pri meni v Kp pa ta mestna vo?nja izgleda tako:prva,druga,tretja,pa kro?i??e, pa spet tretja 100 m, pa kro?i??e,pa kon?no ?etrta,pa kro?i??e.Pa malo ravnine pa vo?nja v 20% klanec, kjer je trenutna poraba 30l/100 itd...
Valjda je nenormalno velika poraba po mestu in ?e dobro grem skozi.Sem pa danes tankal in ugotovil, da je bila poraba na smu?anju kljub thulejui in nakrganem avtu do tilta okroglih 6l/100.Spet je bila ovr?ena ena izmed bistrih, da ti popije 2 litra ve?.Novinarji...
ja to da nabasan avto ful ve? kur, sm jes tut ?e ovrgu. Ampak u?ash mogo? to ne gre pripisat sami kila?i kokr pa na?inu vo?nje, saj zase govorim. ker kadar sem sam v avtu rad malo poteram pa to, kadar je pa nabasan pa ?e cela dru?ina, pa furam bl umirjeno, potnikom prijazno. No ?e statistika ?e vas zanima zadni? mi je uspelo od Bleda do Portoro?a s VW Sharanom 1.9dizl nabasan do vrha(dobesedno) pa 5 ljudi 6.2poraba. Nazaj (vsi veste da je malo bolj u breg) pa lepo 7.2 poraba. Vozil sem ves ?as 120-130 po avtocesti. Enkrat sem pa ?el s praznim avtom isto relacijo, enak na?in vo?nje (no mogo?e malo ve? prehitevanja ker je avto potegnil ker ni bilo krame) pa je bila poraba 6.0 in nazaj 6.8.
?e tako mimogrede, najni?je mi je uspelo spravit 5.0 ko sem kruzal po avstrijskih dolinah lepo 90km/h v 6prestavi. a je kdo mogo?e spravil ?e ni?je po ravnini?
Jup, pomoje ni ra?unice. Pa tudi z ostalimi 'eko' stvarmi je podobno. ?e bi ra?unal kdaj se ti izide, se ne spla?a. Gre se pomoje bolj za to pripadnost tej 'eko srenji'. Pa? trenutno je to in. Podobno kot s kakimi pralnimi, su?ilnimi stroji, klima napravami..?e kupi? najbolj var?en razred in ra?una? kdaj se ti za?ne vra?ati je podobno kot si ti napisal.
Ker pa povpre?ni ljudje nimajo toliko ? za tako nakupovanje seveda to odpade.
sam je nekej pa nardi? za okolje, mogo? je pa vredn s tega stali??a gledat. aja pa ne me zj napadt, tut jes nism prista? hibridov, ker ni to to, mamo pa doma enega in od tkrt mi da to mislt. mislim pa da ma? zej ene eko subvencije tko da se taki eko nakupi vse bolj bli?ajo realnosti
Moje prepri?anje je da ?e pri klancu (>5km ) porabi? manj (oz. 0.0) kot v leru. Pa recimo da je tak klanec da ga je mo?no zvoziti v leru. A je ?e kdo ki se strinja z mano al ste tukaj pri mazdah bolj privr?enci da se bolj spla?a v leru.
No pa govora je o sodobnih avtomobilih - elektonski vbrizg za bencinarje naprimer.
Jah kaj pa vem, nobena od teh zadev ni ravno kriti?na (kot pri vsakem avtu pa ima? lahko nesre?o in so ravno tvoje vozilo v fabrki proizvedli na petek 13.), naj ti samo povem, da imam sam prevo?enih 281.000km, pa laufa ko urca, to marsikaj pove o kvaliteti izdelave.
zakon to je res lepo sli?at. poznam ta ob?utek, imeli smo doma ford mondeota ki je naredil 290k in smo brezhibnga prodal, s prvo sklopko, brez generalnega, edino mal je gume ribal na robu, pa odbija?i niso bili ve? prvi, in barva tudi ne
takle a malo lep?e rde?e barve je bil.
se pravi ne bo problomov. aja no kaj pa je bolje vzeti ?e gledam prvo generacijo, kater letnik se zdi najbolj?i , sli?al sem da nad 2005 ni dobro jemati zaradi tistega filtra trdih delcov (oz ali je to sam pri dizlih, nisem siguren, popravi me?).
no je pa nekaj imajo pa vsak novej?i letnik nekaj izbol?av, varnost, tist proti zdrsavanju pri pospe?evanju...
?e to da ima (pogonsko) ketnco ti zna kar nekaj ? privar?evat!
Ostalo pa olje benz in pele?, le rja se kaj rada prika?e na stari 6-ki, to ji je rak-rana!
kaj pa kak?ne druge ?ibke to?ke, (za rjo sem sli?al, zadaj pod blatniki ane) kaj pa drugo, bral sem vsesorte od problemov z v?igom, bremzami, vzmetenjem, radiranjem gum ipd.
Mari?kana ste pa precej za?li s teme. No ?e potegnem vkup vsebino, ste ve?inoma nekako za da z zmerno vo?njo lahko ceneje skos hodim z 2.3 kot 1.8. No pa ?e to, ve?ina moje vo?nje bo na izi po avtocest 100-130, omejitev namre? ne kr?im velikokrat. Vsekakor pa ?elim dost konjev da bp prehitevam. No da odprem ?e novo vpra?anje, kako pa je s stro?ki pri mazdi6 poleg bencina. Koliko pride recimo vseh stro?kov (?/km) pri nekje 10k km na leto? povejte iz lastnih izku?enj, ni treba tovarni?kih podatkov al kaj jes vem
no pa ?e enkrt da obnovim, govora je o bencinarju, prve generacije mazde 6
Tukaj bo? pa te?ko kaj dosti izbir?en, ker 2.0 bencinarjev je najmanj na voljo. 2.3 motor je med bencinarji najbolj?a izbira 2.0 pa ni kaj dosti bolj?i od 1.8, ker tistih 20KM razlike je manj?ih kot se sli?i na prvi pogled
No sej mogo?e ?ez leta ?e kak chiptuning da ve? iztisne? iz njega.
5-10kkm je odgovor samo en - bencinar pa brez plina, ker bo predolgo trajalo, da bo? povrnu investicijo.
No da bi se investicija povrnila se ne bojim ker bi ga imel dokler bi ?el. No pa recimo ?e imam na izbiro za kupit enega predelanega na plin in enega na bencin za isto ceno in teoreti?no oba v enakem stanju, kaj je bolje? konkretno za mazdo 6 spra?ujem?
PA ?e to kak?en motor priporo?ate, za dober kompromis med porabo in mo?jo
V roku enega leta imam namen kupit rabljeno mazdo 6 starej?i model. Nisem se ?e odlo?il kak?en motor naj vzemem, ali dizla ali bencinarja. kaj priporo?ate. Rad imam ?portno oz bolj dinami?no vo?njo, hkrati pa mi veliko pomeni poceni vzdr?evanje. Zelo pomembna je tudi zanesljivost (govori se o enih te?avah z nekimi filtri pri dizlih). Torej, predvideno bi z njo delal od 5-10k na leto in me zanima kaj se po va?ih izku?njah in z upo?tevanjem zgornjih ?elja bolj spla?a. Pa ?e to ne karavan ampak normalno mazdo 6. In ?e to kaj pa je s predelavami na plin, ali se veliko pozna ali niti ne?
Out of topic: kaj menite o mazdi 6 2.3l, zanimiva se mi zdi, ampak mislim da kot ?tudent si ne morem privo??it stro?kov vzdr?evanja in goriva.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
heh za mps bo treba ?e mal ?parat. zej se ravno u ?irovnic ena ?rna prodaja, sam nimam ni? na?paarano da bi jo kupil ?e par let da naberem spet denar in ko se ?e malo poceni, pa bom kak?no ugnal
Povezava za deljenje
Deli na druge strani