Ja, konji res ne povedo veliko, va?en je navor (pri dolo?enih obratih). In ko rabi? navor, je treba v obrate, kjer je ta ve?ji... torej prestavi? ni?je. Zabava se za?ne pri cca 2750 obratih. Ja, res je:
Je treba delat,
?e ho?e? navor imet.
Je treba delat,
Na svetu je pa? tako.
Je treba delat,
z lufta padlo n'? ne bo.
je treba delat,
ja delat, delat, ko'kr se le da!
Saj ne re?em, da je mo?i polna mera, ampak je zadostno - le izkoristit je to treba.
Pri nas imamo M3 120 in CX-5 165, oboje 2WD MT, in ni nobenih problemov glede mo?i motorja. Pa? mora? znat voziti (predividevati) pri optimalnih obratih. Poraba ostaja nizka. Edino kjer ga zmanjka je na AC - se zna peljati normalno, divjat/skakat pa ne more?.
Danes odkril, da Mazda3 Revolution letnik 2017 nima opozorila za manjko teko?ine za pranje vetrobranskega stekla. Starej?i modeli bi-xsenon s pranjem lu?i naj bi to imeli, novi LED pa ne ve?. Malce negativno presene?en. Ali kdo pozna to oz. ve, ?e se da to "dodati"?
Ce pogledas krivulje navora/moci med G120 in G165, vidis da je do 4000 vrtljajev enaka. Potem pri G120 navor pade. Sam G120 se nisem vozil nad 4000 vrtljajev. Saj ne recem, da se ne da, ampak pri normalni voznji ne rabis. Ce so prestavna razmerja enaka, pa ve vem.
Samo, ce bi trojka imela pogon na zadnja kolesa, bi bilo to prav zabavno
Od aprila letos bodo morali imeti vsi TPMS preko ventilov (ne samo ABS) - tako mi je bilo receno v enem izmed Mazda salonov. ?eprav imam raje ABS varianto. Ventili so nesramo dragi.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Poraba na CX-5 je 6.8L/100km. ?e bi vozil le regionalke bi pri?el pod 6. AC pa ene 7.5.
Pa niti malo ne vozim leno, le bremzam bolj malo uporabljam
Ja, bremzanje je ?ista potrata energije, ?e slednje minimizira? potem poraba pade.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani