Meni se je zdela G120 Attraction na 16" (5 vratna izvedba) prijetno tiha na avtocesti, tudi pri 160 km/h. Je dosti odvisno od frekvence hrupa, bolj kot od decibelov, tu pa smo ljudje razli?ni glede ob?utljivosti. Najbolje bo, da gre? na testno, pa bo? videl kak?na se bo zdela tebi.
Lahko, da gre za TCS, ki pa? ni kul za sneg in ga je v huj?ih razmerah bolje izklopit, ?e je mo?no. Po drugi strani pa mi je ?e precej lastnikov zimskih Michelink (za model nisem spra?eval) potarnalo, da so bile prvo sezono po snegu odli?ne, drugo pa ?e opazno slab?e, kljub dobremu profilu - baje zelo hitro otrdijo. Sam sicer z njimi nimam izku?enj, pozimi vozim ve?inoma Savine Eskimo S3, ki so v snegu po mojih izku?njah odli?ne, je pa res, da po mokri cesti niso najbolj?e. UG7, ki sem jih imel enkrat, so se po mokri cesti bolje dr?ale. Pa pri vi?jih temperaturah Savo precej hitro pobira. So pa zato cenovno ugodne in tako raje menjam Savo vsako drugo sezono kot kaj dra?jega vsako tretjo - nova guma je le nova.
Po testih berem, da ima G120 dalj?a prestavna razmerja, posledi?no motor v isti brzini in primerljivi hitrosti deluje na ni?jih obratih kot G165 in je zato ti?ji (?e posebej po avtocesti) ter manj pije. Medpospe?ki so na ra?un tega malce slab?i, seveda pa brez problema ?alta? brzino ni?je, ker so same zmogljivosti motorja do cca 4000 rpm baje zelo podobne. G165 poka?e dodatne konje ?ele nad tem obmo?jem.
Osebno mi je G120 bolj zanimiv, nisem pa ?e nobenega vozil, tk da iz prve roke ne vem. Tukaj sta npr. fajn testa obeh:
Hehe, nekdo je zelo dobro napisal na miata.net forumu:
The NA is the cute girl next door The NB is the sexy cheerleader The NC is the toned chick at the gym doing bench press The ND is the chick at the gym doing squats while wearing yoga pants.
Ni?ja, ?ir?a, la?ja, bolj agresivnega obraza in atletske postave (zakon so mi raz?irjeni blatniki in zaobljena ritka, zato mi je ?e NC v?e?)... lepo je tudi, da so se znebili tistega neumnega nasmeha iz faceliftane NC Saj je res zmes marsi?esa, od vseh predhodnic pa do Z4, F-Type, Alfe in ?e ?esa, ampak kot celota vseeno deluje prepoznavno Mazda. Po slikah sode? meni osebno definitivno najlep?i roadster in tudi najlep?a MX-5 do zdaj.
Tudi pri Puntu ni bilo po haubi ni?, prav tako tudi ne spredaj niti po strehi (no, po strehi sicer niti ni moglo biti, ker je imel stekleno - son?na). Najve? je bilo po zadku, kar opazno pa je bilo tudi spodaj po vratih, kot bi se prijelo od zavor ali pa od umazanije. Na teh mestih je bil namre? vedno najbolj umazan, ob straneh od koles, zadaj se pa itak umazanija vrtin?i pri hatchbackih.
Ampak to ni bilo samo po plehu temve? tudi po plasti?nem odbija?u! Tk da tole ima definitivno veze z barvo ali lakom, ne s plehom.
Kak?ne barve ima? avto? Jaz sem imel tega polno na belem Grande Puntu (navadna barva), sem ga vsako leto spomladi poliral s plastelinom. Isto je z maminim belim Citroenom. Na moji biv?i rde?i Alfi in sedanji rde?i Mazdi (obe metalik) pa nisem opazil te rje. Prav tako na fotrovem Daewooju (zelen metalik) ne. Tako da imam ob?utek, da se ta zadeva bolj prime na navadno barvo, ?e posebej torej bele avtomobile, kjer je tudi najbolj opazna.
V?eraj sem se zapeljal s CX-5 po moji zaviti "testni progi", po kateri se zadnjih 10 let furam skoraj vsaki dan. Pred njim sem v zadnjih dve tednih za primerjavo po isti cesti fural ?e Qashqai, Sportage, Mokko in Yetija. CX-5 se pelje bolj ?portno kot Yeti, je bolj udoben kot Qashqai, bolj prostoren kot Sportage in preprosto bolj?i od Mokke (ki je sicer kul avto, ampak v nobeni stvari mi ni posebej izstopal pred ostalimi, katerih najbolj?e lastnosti sem na?tel). Najbolj sem bil navdu?en nad menjalnikom, volanom in podvozjem, ki so res odli?ni. Te stvari me zelo zelo te?ko navdu?ijo, odkar imam MX-5. Avto se pelje ?portno a je hkrati udoben ?ez luknje v cesti in zelo tih v notranjosti (bil je dizel). Notranjost sploh ni tako dolgo?asna ko se pri?gejo lu?ke, veliko bolj?a kot ?e ga samo gleda? v salonu. V?e? mi je bil tudi vrtljiv gumb na sredini, ?eprav je ob?asno malce komplicirano upravljati, ker ne ve? kaj se bo premaknilo ?e ga premika? kot joystick ali vrti?. Treba bi se bilo navaditi, sam koncept mi je pa veliko bolj v?e? kot gumbi ali touchscreen. Sploh slednji se mi zdi med vo?njo zelo neprakti?en za uporabo (ga pa tudi ima).
Nekih posebnih slabosti med dobre pol ure trajajo?o testno vo?njo sploh nisem opazil (za razliko od vseh ostalih, kjer me je hitro kaj zmotilo), tako da sem bil res ful prijetno presene?en. Vrhunski avto, je pa tudi res, da je najdra?ji med omenjenimi.
Rde?a zgleda lepa, sm malo draga je za ta letnik. Za to ceno mora biti res kot nova. Modro sem jaz gledal ko sem kupoval in jo tudi peljal en krog. Je uvo?ena iz amerike, ?tevci so v miljah in tudi kilometra?a, torej ima dejansko 40000 km (pod pogojem seveda, da ?tevec ni prevrten). Ima tudi ameri?ke odbija?e, spredaj so luknje od stranskih odsevnikov zalepljene. Noter je kar lepa, par praskic, ni? huj?ega. Sumim pa, da je bila spredaj butnjena, saj je bil v motorju odtrgan en vijak od strut bara (in zalepljen nazaj, med vo?njo je odpadel). Mogo?e ni bilo kaj huj?ega, lahko da kak robnik ali pa jo je preprosto kje zategnilo, ne vem, v podrobnosti se nisem spu??al. Tudi malce rje je bilo videti na vrhu sprednjih amortizerjev, vglavnem, bodi pozoren na te stvari ?e jo bo? ?el pogledat. Sicer se je peljala lepo (po mestu, dlje nisem ?el). Cena je tudi kar v redu glede na to da je 2.0 in ?e RC varianta z veliko opreme razen usnja (kar je po svoje plus). Ko sem jo jaz gledal je bila slabih 500 evrov dra?ja, ampak se nisem odlo?il zanjo.
Moje povpre?je po 6 tankanjih (5xPetrol, 1xOMV, na obeh 100ka) je 7,85. Moram priznati, da sem res pozitivno presene?en. Vo?nja je me?ana, od laganega kruzanja do "pedal to the metal", 80% lokalne ceste, ostalo pa mesto in avtoceste.
159 so ?ele lani nehali izdelovati, tako da ?e dobi? primerek ?eljene starosti, je pa res, da je ponudba novej?ih letnikov pri nas zelo slaba. Druga?e pa res krasen avto, tudi pri meni je v tem razredu prva izbira in sem jo tudi ?e kar resno gledal, dokler nisem prvi? fural MX-5
No, osebno nisem zasledil kakih posebnh problemov s plehom, to je bilo bolj pri Alfah iz osemdesetih let. Elektronika kve?jemu v?asih kaj poheca, ampak tudi ne bi smelo biti ve? take panike, vsaj sode? po ?tiriletnih izku?njah z Grande Puntom, ki je v osnovi iz iste hi?e.
Pa mislim, da ni. No, mogo?e kake hude variante ?e. Ampak v ZDA se da dobit Camarota V6 za slabih 17.000? (+ davek). Pri nas pa pa? mar?e...
Ja v Ameriki so avti nasploh cenej?i, pri nas je pa 50k. Sicer V8 ampak vseeno... je pa res, da ?e bi si lahko privo??il tak avto, definitivno raje tega kot Audija za podoben denar
To sem ?el pogledat in je res lepa. Gume so 35, trdota se mi kljub temu ni zdela tako kriti?na, ampak tam je lepa cesta, v mojem koncu bi bila situacija precej druga?na. Na ?isto vsako luknjico spet ne bi rad pazil, menjava felten pa pomeni ?e dodatne stro?ke. Tista 2.0 RC na avto.netu bi bila super, ?e mi ne bi bila v ?ivo nekam sumljiva. ?e ohranjenost notranjosti glede na kilometre, pa tudi pod haubo. Druga?e je uvo?ena iz Amerike.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Napisano
Meni se je zdela G120 Attraction na 16" (5 vratna izvedba) prijetno tiha na avtocesti, tudi pri 160 km/h. Je dosti odvisno od frekvence hrupa, bolj kot od decibelov, tu pa smo ljudje razli?ni glede ob?utljivosti. Najbolje bo, da gre? na testno, pa bo? videl kak?na se bo zdela tebi.
Povezava za deljenje
Deli na druge strani